img
img
Prof. Dr. Abdullah AYDIN

Prof. Dr. Abdullah AYDIN

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
118
Atıf
240
h-index
8
Proje
3
Google Scholar
Yayın
50
Atıf
631
h-index
13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 1996, 2004
Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1995
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Balıkesir Necatibey Eğitim Fakültesi, Kimya Pr., 1986, 1990
Araştırma Alanları
Kimya Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 1996, 2004
Yüksek Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1995
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Balıkesir Necatibey Eğitim Fakültesi, Kimya Pr., 1986, 1990
Kayıt Yok
Fransızca, ÜDS, 65, Güz, 2008
Konuşmalarım, BİLGİ VE AKIL, Ankara/, Türkiye, 25-11-2019, 25-11-2019
Çalışma, EYFOR 8, TOBB ETÜEkonomi ve tEknoloji Üniversitesi, Türkiye, 19-10-2017, 21-10-2017
Sertifika, İlkyardımcı Sertifikası, Ahi Evran Üniversitesi AESEM İlkyardım Eğitim Merkezi, Türkiye, 19-04-2017, 19-04-2020
[UAK] Eğitim Bilimleri Kimya Eğitimi Kimya Eğitimi
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2007-2014, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2020-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2017-2020, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Enstitü Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Enstitü Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2017, Enstitü Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2007-2010, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Betül Eker, Yüksek Lisans, 2018-2024 5.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA BENİMSENEN EĞİTİM FELSEFELERİ VE ONLARIN DAYANDIĞI FELSEFİ TEMELLERİN TESPİTİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Zeliha Karabulut, Yüksek Lisans, 3., 4. ve 7. sınıf Fen Bilimleri ders kitaplarındaki metafor ve analojilerin tespiti ve kullanılabilirliğine yönelik öğretmen görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Rabia Ateş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetlerine ilişkin kavramsal bir modelin geliştirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Emrah Yıldırım, Yüksek Lisans, Bilim ve Sanat Merkezleri Destek Eğitim Programları Fen Bilimleri Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Abdulkadir Aydın, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Konularının Öğrenme Sürecinde Teknoloji Destekli Eğitime Yönelik Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Fatma Gazioğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik inançlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
İpek Öz, Yüksek Lisans, Fen alanı öğretmenlerinin uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerini etkileyen faktörler: YEM, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Pınar Doğan, Yüksek Lisans, 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi Öğretim programında yer alan olgu, olay ve genellemeleri bilme düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Zeliha Kıvanç, Yüksek Lisans, Yeni zelanda ve Türkiye'nin fen bilimleri dersi öğretim programlarının kazanım benzerlikleri yönünden incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Emine Doğan Akdeniz, Yüksek Lisans, Matematik destekli fen öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin tutum, motivasyon ve akademik başarıları üzerindeki etkisi: Yoğunluk örneği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Fatih Acer, Yüksek Lisans, 6. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programındaki "olgu ve genellemelerin" tespit edilmesi, sunuş ve aktarma modellerinin kullanılabilirliğinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Mediha Yılmaz Gürcü, Yüksek Lisans, Cumhuriyetten günümüze hazırlanan fen müfredatlarında benimsenen öğrenme anlayışları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aslıhan Haliloğlu, Yüksek Lisans, 2013 ve 2018 ortaokul fen bilimleri dersi öğretim programlarında çevre içerikli kazanımların karşılaştırılması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Burak Çiftçi, Yüksek Lisans, Türkiye ve Etiyopya ortaöğretim fen müfredatlarının kazanımlar yönünden karşılaştırılması, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Serbay Durmaz, Doktora, 8. sınıf öğrencilerinin ısı ve sıcaklık konusundaki bilgilerinin epistemolojik inançlar açısından incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Lütfiye Nisa Bilgin, Yüksek Lisans, Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Fatma Turan, Yüksek Lisans, Ortaokul 8.sınıf fen ve teknoloji öğretim programı çerçevesinde ders kitabının bilimsel süreç becerileri açısından karşılaştırılması ve bilimsel süreç becerilerinin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen görüşleri, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Çağrı Güven, Yüksek Lisans, 6, 7, 8. sınıflar fen ve teknoloji dersi öğretim programı'ndaki soruların yenilenmiş bloom taksonomisi'ne göre incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Öznur Erbey, Yüksek Lisans, İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Fatma Nur Öztürk, Yüksek Lisans, 7. sınıf fen ve teknoloji müfredat modülasyonu: Öğretmenden gelen özgün anlamlar (Analojiler), Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Cacabey Astronomi ve Uzay Temalı Materyal Tasarımı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017  
Çiçekdağı Meslek Yüksekokuluna Laborant ve Veteriner Sağlık Programı Araştırma ve Uygulama Alt Yapı Projesi: Laboratuvar Kurulumu Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2014-2015  
Mevcut Fen Bilgisi Laboratuvarlarının İyileştirilmesi ve Eski Öğretmen Okulundan Kalma Deneysel Malzemelerin Sergilenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2014-2015  
Kayıt Yok
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2024) "Eğitim Bilişim Ağındaki (EBA) Ortaokul Fen Bilimleri Ders Videolarının İncelenmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 9 (2) pp. 149-168 Link   
AYDIN, A. (2024) "Journal of Social Review and Development", Editor-in-Chief, 0 (0)  
Aydin, A. (2024) "Middle East Research Journal of Humanities and Social Sciences", Editor-in-Chief, 0 (0)  
Demir, E., AYDIN, A. (2023) "2018 Ortaöğretim 9. Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi", Educational Academic Research, (51) pp. 75-90 [TR Dizin] Link  
Gazioğlu, F., Gazioğlu, F., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2023) "Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi (EBAD), 4 (2) pp. 311-336 Link   
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2023) "Fen Bilimleri öğretmenlerinin kariyer basamakları (uzman ve başöğretmen) ile ilgili görüşleri", Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi, 8 (2) p. 111 Link DOI   
Ateş, R., Ateş, R., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2023) "Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi, 8 (2) pp. 157-182 Link   
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2023) "6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Metafor ve Analojilerin Tespiti", Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi, 8 (8) pp. 31-48 Link  
Çiftçi, A. (2023) "Determining the Metaphors and Analogies in the 6th Grade Science Textbook", Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education, 8 (1) pp. 31-48  
Bilir, A. (2022) "Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education", Current Research in Language, Literature and Education, 5 (3) pp. 108-123  
AYDIN, A., Kıvanç, Z. (2022) "The Similarities of Achievements towards STEM Activity in Science Course Teaching Curricula in Turkey Physical Events/New Zealand Physical World", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 37 (1) pp. 11-32 [ESCI] Link DOI     
Akdeniz, E.D., Kartal, B., AYDIN, A. (2021) "MATEMATİK DESTEKLİ YOĞUNLUK KONUSU ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI VE FEN VE MATEMATİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", Trakya Eğitim Dergisi, 2 (3) pp. 1130-1147 [TR Dizin] Link     
Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2021) "7. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Kimya Kavramlarına Yönelik Analojilerin Tespiti", Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi, 6 (1) pp. 93-106 Link    
Akdeniz, K.A.D. (2021) "THE EFFECT OF MATHEMATICS SUPPORTED SCIENCE TEACHING ON STUDENTS ACHIEVEMENTS AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE AND MATHEMATICS: THE CASE OF DENSITY", Trakya Journal of Education, 11 (3) pp. 1130-1147  
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Platformu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi, 5 (2) pp. 111-130 Link     
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2020) "Türkiye ve Singapur Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 5 (2) pp. 205-222 Link     
Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2020) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarında Bilimin Doğası Kazanımlarının Benzerlikler Yönünden İncelenmesi†", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi, 5 (1) pp. 1-34 Link     
Doğan, P. (2020) "6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi Öğretim programında yer alan olgu, olay ve genellemeleri bilme düzeylerinin incelenmesi", https://acikbilim.yok.gov.tr/bitstream/handle/20.500.12812/239214/yokAcikBilim_10225159.pdf?sequence=-1&isAllowed=y, 0 (0)  
AYDIN, A., Selimoğlu, Y.A., Nakiboğlu, C. (2019) "2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 13 (2) pp. 1186-1215 [TR Dizin]     
AYDIN, A. (2019) "Investigation of the Gains of the 2018 Science High School Chemistry Curriculum according to the Revised Bloom's Taxonomy and Comparison with 2018 Chemistry Curriculum _ 2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması", Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 0 (0)  
AYDIN, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI     
Ayyıldız, Y., AYDIN, A., Nakiboğlu, C. (2019) "2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (52) pp. 340-376 [TR Dizin] Link      
Durmaz, S., AYDIN, A. (2019) "8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (2) pp. 43-60   
Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2019) "John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (1) pp. 27-42  
Kivanç, Z. (2019) "Yeni zelanda ve Türkiye'nin fen bilimleri dersi öğretim programlarının kazanım benzerlikleri yönünden incelenmesi", https://dergipark.org.tr/tr/pub/jotcsc/issue/53424/621518, 0 (0)  
AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI     
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2018) "Türkiye ve Etiyopya Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi, Kisim C: Kimya Egitimi, 3 (1) pp. 1-16  
Güven, Ç., AYDIN, A. (2017) "YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (35) pp. 223-233 [TR Dizin]   
Aydin, A. (2017) "Abdullah Aydin1 (7.08.2017 Ödül Belgesi 2)", Journal of Cleaner Production, 0 (0)  
Güven, Ç., AYDIN, A. (2017) "8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 87-106  
Güven, Ç., Aydın, A. (2017) "ANALYSING AND EVALUATION OF SEVENTH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSON CURRICULUM QUESTIONS ACCORDING TO THE REVlSED BLOOM TAXONOMY", KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0 (35) pp. 223-233  
Bilgin, L.N. (2016) "Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri", https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588109, 0 (0)  
AYDIN, A. (2013) "Material development and meeting learner’s need", Educational Research and Reviews, 8 (17) pp. 15533-1543 Link    
AYDIN, A. (2013) "LEARNER ACQUISITION AND ITS RELATIONSHIP WITH CONSTRUCTIVIST LEARNER ROLES IN A SECONDARY EDUCATION CHEMISTRY CURRICULUM IN QUÉBEC CANADA", International Education Studies, 6 (7) pp. 88-99 Link DOI     
Erbey, Ö. (2013) "İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki", https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588195, 0 (0)  
AYDIN, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link    
AYDIN, A., Yasemin, G.A. (2013) "Turkish Science Student Teachers Conceptions on the States of Matter", International Education Studies, 6 (5) pp. 104-115 Link DOI     
Kılınç, A., AYDIN, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI     
Öztürk, F.N. (2012) "7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER", DOI : 10.9761/JASSS_468, 0 (0)  
Aydın, A. (2011) "İlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarındaki bazı konulara yönelik atık maddelerden Materyal geliştirme", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 5 (1) pp. 62-93  
AYDIN, A. (2011) "Çeşitli Ülkelerde Yapılan Ortaöğretim Kimya Müfredatlarını GeliştirmeÇalışmalarının Karşılaştırılması", Trakya University Journal of Education, 1 (2) pp. 1-27 [TR Dizin]  
AYDIN, A. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 13 (1) pp. 78-87 Link   
AYDIN, A. (2010) "An Evaluation of Chemistry I Textbook by Chemistry Teachers", https://dergipark.org.tr/en/pub/kefad/issue/59507/855664, 0 (0)  
AYDIN, A. (2010) "Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 12 (2) pp. 61-74 Link   
AYDIN, A. (2010) "Kimya I Ders Kitabının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 207-224 Link    
AYDIN, A. (2009) "1992 Kimya I ders kitabındaki konu sıralamasının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi ve 2007 kimya I ders kitabındaki konu sıralaması ile karşılaştırılması", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (36) pp. 62-80 [TR Dizin] Link  
AYDIN, A. (2008) "Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)", Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10 (1) pp. 76-84 [TR Dizin]   
AYDIN, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]    
AYDIN, A. (2007) "Ortaöğretim kimya dersi öğretim programının uygulama süreciningerçekleştirilmesinde 1992’den beri uygulanan ortaöğretim kimya müfredat programınınuygunluğu konusunda öğretmen görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1) pp. 223-233    
AYDIN, A. (2006) "Çeşitli Ülkelerin Orta Öğretim Kimya Derslerinin Müfredatlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi ve Türkiye İçin Yeni Bir Kimya Müfredat Çerçevesi Önerisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırehir Eitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 199-205    
AYDIN, A. () ". Investigation of 8th Grade Students' Epistemological Beliefs", Conference paper, 0 (0)  
ÇİFTÇİ, B., AYDIN, A. () "[Comparison of Learning Outcomes in the "Solutions" Unit Placed in Turkey and Singapore Secondary School Chemistry Curricula in Terms of Similarity]", Journal of Turkish Chemical Society Section C: Chemistry Education (JOTCSC), 5 (2)   
AYDIN, A. () "[Investigation of 8th Grade Students' Knowledge Level About Heat And Temperature Topic in Terms Of Epistemological Beliefs]. Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education [", Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education, 0 (0)  
Aydin, A., Ayyildiz, Y., Nakiboğlu, C. () "[Investigation of the Gains of the 2018 Science High School Chemistry Curriculum according to the Revised Bloom's Taxonomy and Comparison with 2018 Chemistry Curriculum", Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 13 (2) pp. 1186-1215   
Çiftçi, B., Aydın, A. () "[Science Teachers' Views on The Platform of Education Information Network (EIN)", Journal of the Turkish Chemical Society, 5 (2) pp. 111-130   
AYDIN, A. () "An Investigation into the Similarities Regarding the Learning Gains of Nature of Science in Science Course Curricula in Turkey and New Zealand", Journal of Turkish Chemical Society Section C: Chemistry Education (JOTCSC), 0 (0)  
aydın, A. () "Applicability of Teaching trhough Perspective Presentation Strategy of Chemistry Teachers: Turkey Sample", journal of balkan ecology, 15 (3) pp. 317-322   
AYDIN, A. () "Chemistry Basic Concepts Preparation for Science Olympiads - I", Bilim Yayınları, 0 (0)  
Çiftçi, B., Aydın, A. () "Comparison of Attainments Included in the "Solutions" Unit of the Secondary Education Chemistry Course Curriculum of Turkey and Ethiopia in Terms of Similarity]", Journal of the Turkish Chemical Society, 3 (1) pp. 1-16   
AYDIN, A. () "Comparison Of Science Curriculum Reforms Of Different Countries With Respect To Science Objectives", Conference paper, 0 (0)  
KIVANÇ, Z., AYDIN, A. () "Determination of Analogies for the Chemistry Concepts in the 7 th Grade Science Textbook", Journal of the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education, 6 (1)   
AYDIN, A. () "Developing Materials in Project Format of "This is my Work" on Science and Technolgy Subjects Using Materials Available in Everyday Life", https://www.researchgate.net/profile/Recep-Efe/publication/314189991_Education_and_Science_in_Globalizing_World_A_Case_Study_of_Turkey/links/58b96aafa6fdcc2d14d9b516/Education-and-Science-in-Globalizing-World-A-Case-Study-of-Turkey.pdf, 0 (0)  
AYDIN, A. () "Examination of the 2018 Chemistry Curriculum's Learning Outcomes According to Origınal and Revised Bloom's Taxonom", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (0)  
Aydin, A., Ertaş, F.N., Ozacar, M., Nakiboğlu, N. () "General chemistry -II", Anı Yayıncılık, 0 (0)   
AYDIN, A. () "General chemistry 1", Anı Yayıncılık, 0 (0)  
AYDIN, A. () "Heavy Metals and Its Relation with Goiter, 38. ICANAS, Problems and Solutions of Environment and Urbanization", Conference paper, 0 (0)  
Aydın, A. () "Identifying Prospective Science Teachers' Misconceptions about Greenhouse Effect, Ozone Layer and Acid Rain", journal of bakan ecology, 15 (2) pp. 117-125   
AYDIN, A. () "Investigation Knowledge levels of Cases, Event and General in 6th, 7th and 8th Grade Students' Science Teaching Program", https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezDetay.jsp?id=HbjOB1RT_M_l4d0KDn2UFA&no=KRG5E4cT8xs5-zlTfQfuuQ, 0 (0)  
AYDIN, A. () "Learner Acquisitions And Its Relationship With Constructivist Learner Roles In Secondary Education Chemistry Course Teaching Program In Québec City In Canada", Conference paper, 0 (0)  
aydın, A. () "Learning Approaches and Models Adopted in the High School Chemistry Curricula in Several Nations", the jourmal of academic social science studies-jasss, 5 (8) pp. 143-169 DOI    
Akdeniz, E.D. () "Matematik destekli fen öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin tutum, motivasyon ve akademik başarıları üzerindeki etkisi: Yoğunluk örneği", Tez - Öğrenci, 0 (0)  
AYDIN, A. () "Qualities of our Wise Within -II", Favori Yayıncılık, 0 (0)  
AYDIN, A. () "Reflection of John Dewey's Democratic Life Philosophy on the Curricula of Science: The Cases of Turkey and New Zealand]. Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education", Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education, 0 (0)  
Aydin, A. () "Secondary Education Teachers' Opinions About the Chemistry Curriculum Implemented in Secondary Education in 1992", Education and Science, 33 (148) p. 87    
Öztürk, F.N., Aydın, A. () "Seventh Grade Science And Technology Curriculum Modulation: Original Leanings/Analogies By Teachers", the journal of academic social science studies-JASSS, 6 (1) pp. 299-309    
Güven, Ç., Aydın, A. () "The Analysing of 8th Grade Science and Technology Lesson Curriculum Questions According to the Cognitive Process Dimension of Revised Bloom's Taxonomy [", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi, Kisim C: Kimya Egitimi, 2 (1) pp. 87-106   
AYDIN, A. () "The Comparison Of The Curriculum Development Studies For Secondary School Chemistry Conducted In Some Countrıes: United States, England, Australia, Canada, France, Germany And Turkey", Conference paper, 0 (0)  
AYDIN, A. () "The Comparison of the Curriculum Development Studies for Secondary School Chemistry Conducted in Some Countries", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (0)  
AYDIN, A. () "The Comparison Of The Representation Of Science Process Skills In 9th Class Chemistry Curriculums: Germany, France, Canada And Turkey, s", Conference paper, 0 (0)  
AYDIN, A. (2024) "Fibrous proteins and materials: silk sampling", 10th Global Webinar on Materials Science and Engineering , (Eylül 2024
AYDIN, A. (2023) "Developing a New Global Curriculum for Sustainability Environmental Education for Secondary Students (Example of Dust Trace Elements)", International Experts Summit on Renewable and Sustainable Energy (IESRSE2023) will be held in Dubai, UAE during October 04-06, 2023 , Türkiye, (Ocak 2023) 
Öz, İ., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi", 2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book , Bandırma, Türkiye, (Mart 2022
Gazioğlu, F., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2022) "Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar", 12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education , İstanbul, Türkiye, (Mart 2022
AYDIN, A. (2021) "International Scientist Awards Lifetime Achievement Award", https://www.vdgood.org/ , Türkiye, (Ocak 2021) 
AYDIN, A., Ayyıldız, Y., Nakiboğlu, C. (2019) "2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2019
Acer, F., AYDIN, A. (2018) "6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018 
Haliloğlu, A., AYDIN, A. (2018) "ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018
Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2018) "YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018
AYDIN, A., Küçükkarasu, L., Çoban, N., Kahveci, N., Canıtez, O. (2017) "AMASYA, KAYSERİ VE KONYA ŞEKER FABRİKALARINDA ÜRETİLEN SIKILMIŞ KÜSPELERDEKİ ŞEKER MİKTARININ TESPİT EDİLMESİ VE BU KÜSPELERDEKİ ŞEKER MİKTARININ GİDERİLEBİLİRLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI", 1nd International Turkish World Enginering and Science Congress , (Aralık 2017
Uluay, G., Ateş, H., AYDIN, A., Arıkan, N. (2017) "THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017 
AYDIN, A. (2017) "DİL VE DÜNYA ...", EYFOOR 8 , (Ekim 2017
AYDIN, A. (2017) "Certificate of Excellence in Reviewing Award", Journal Cleaner Production , Türkiye, (Ağustos 2017) 
ATEŞ, H., AYDIN, A., Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "The material design of cacabey astronomy and space theme", II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Roma, İtalya, (Mayıs 2017 
AYDIN, A. (2016) "BAZI DÜŞÜNÜRLER VE FİLOZOFLARIN EĞİTİM İLE İLGİLİ İFADELERİ VE BUNLARDAN İBN İHALDUN UN EĞİTİM İLE İLGİLİ İFADESİNİN ÇÖZÜMLENMESİ", EYFOR-VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (Kasım 2016
Güven, Ç., AYDIN, A. (2016) "SEKİZİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ İKİNCİ TEOG SINAVINDA SORULAN SORULARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ NE GÖRE İNCELENMESİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2016
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2016) "Türk ve Etiyopya Fen Dersi Öğretim Programlarındaki Çözeltiler Ünitesinde Geçen Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2016
Güven, Ç., AYDIN, A. (2015) "7 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan Soruların Yenilenmiş BloomTaksonomisine Göre İncelenmesi", EYFOR VI , (pp. 64-65), Lefkoşa, (Kasım 2015 
AYDIN, A. (2015) "Eğitimin Niteliğinin Artırılmasında Kafayı Geliştirmek Vurgusu", EYFOR VI , (pp. 20-21), Lefkoşa, (Kasım 2015
Aydin, A. (2017) "İçimizdeki Bilge'nin Nitelikleri [Genişletilmiş 2. Baskı]", Türkiye : , ISBN: 978-605-4794-93-5 
AYDIN, A. (2015) "İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri", Ankara/Türkiye : Favori Yayınları, ISBN: 978-605-4794-93-5 
AYDIN, A. (2002) "ÖSS Kimya Soru Bankası", : Esen Yayınları-1. Basım, ISBN: 975-6913-38-X 
AYDIN, A. (2000) "ÖSS Kimya Konu Anlatımlı Örnek Çözümlü", : Esen Yayınları-2. Basım, ISBN: 975-6913-12-6 
AYDIN, A. (1999) "ÖSS Kimya Konu Anlatımlı Örnek Çözümlü", : Esen Yayınları-1. Basım, ISBN: 975-6913-12-6 
AYDIN, A. (1998) "İlköğretim ve Liseler İçin Kimya I Gösteri Demonstrasyon Deney Kitabı", : Bilim Yayıncılık,  
AYDIN, A. (1998) "ÖSS Kimya Soru Bankası", : Bilim Yayıncılık,  
AYDIN, A. (1997) "Temel Kavramlar Bilim Olimpiyatlarına Hazırlık 1", : Seçkin Yayıncılık,  
AYDIN, A. (2024) "ENDÜSTRİYEL KİMYA", Kitap: ENDÜSTRİYEL KİMYA, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 6, ISBN: 978-625-5525-00-0 
AYDIN, A. (2024) "Klor Alkali ve Elektrolitik Endüstrisi", Kitap: ENDÜSTRİYEL KİMYA, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 215 / 244, ISBN: 978-625-5525-00-0 
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2023) "8. SINIF FEN BILIMLERI DERS KITABINDA BULUNAN METAFOR VE ANALOJILERIN TESPITI", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış -IX, Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 8, ISBN: 978-625-399-507-2 
Bilir, Ç.K., AYDIN, A. (2022) "Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education", Kitap: Current Research in Language, Literature and Education, West Bengal/Hindistan : B P International, Bölüm Sayfaları: 108 / 123, ISBN: ISBN 978-93-5547-580-0 (Print) ISBN 978-93-5547-585-5 (eBook) 
Çiftçi, B., AYDIN, A. (2022) "Türkiye ve Singapur Biyoloji Dersi Ortaöğretim Programında Bulunan Hücre Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 79 / 92, ISBN: 978-625-8155-25-9 
Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2021) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Amaçlarında Hibrit Eğitime Yönelik Vurgular", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 79 / 87, ISBN: 978-625-7496-64-3 
Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2020) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarında “Bilimsel Süreç Becerilerinin” Temsil Edilme Durumları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Ankara/Türkiye : Akademisyem Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 217 / 226, ISBN: 9786052589823 
AYDIN, A. (2019) "KİMYAYA GENEL BAKIŞ", Kitap: Genel Kimya 1, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / , ISBN: 978-605-170-125-7 
AYDIN, A. (2017) "Ametallere Genel Bakış", Kitap: Genel Kimya 2, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 223 / 260, ISBN: 978-605-170-189-9 
AYDIN, A. (2017) "Metallere Genel Bakış", Kitap: Genel Kimya 2, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 187 / 209, ISBN: 978-605-170-189-9 
AYDIN, A. (2017) "4. Bölüm: Anlık Sızıntı / Sızıntılar", Kitap: İçimizdeki Bilge’nin Nitelikleri, Ankara/Türkiye : Favori Yayınları, Bölüm Sayfaları: 121 / 166, ISBN: 978-605-4794-93-5 
AYDIN, A. (2016) "KİMYAYA GENEL BAKIŞ", Kitap: Genel Kimya 1, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 8 / 21, ISBN: 978-605-170-125-7 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Endüstriyel Kimya, 2024, Editör
(Uluslararası - Dergi) Journal of Social Review and Development, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Chemistry, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) An International Journal of Biological Research, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Chemical Engineering Journal, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) European Journal of Educational Sciences (EJES), 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) World Journal of Education, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Journal of Food Science Research, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Indonesian Journal of Elementary Teachers Education (IJETE), 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Tryaksh International Journal of Arts and Social Sciences, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Children and Teenagers, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Journal of Social Service and Welfare, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Research Journal of Curriculum and Pedagogy, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) World Journal ofEducational Research and Reviews, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Research in Educatıon Humanıtıes and Commerce (IJREHC), 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Academic Research in Education and Review, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Education and Learning (IJEL), 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Social Sciences and Management Review, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Educational Research, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Management Studies and Social Science Research (IJMSSSR), 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Journal of Studies in Education, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Journal of Educational Research in Developing Areas (JEREDA), 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Science Journal of Chemistry, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Research Journal of Applied Sciences, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Science Letters, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Current Journal of Applied Science and Technology, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Journal of Education and Learning (EduLearn), 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Asian Research Journal of Arts Social Sciences, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Applied Science and Engineering Review, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Journal of Global Research in Education and Social Science, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C Kimya Egitimi, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Education and Practice, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Diğer Yayınlar) VII ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORMU ÖZET BİLDİRİ KİTABI, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TURKİYE KİMYA DERNEGİ DERGİSİ, KİSİM C: KİMYA EGİTİMİ, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Cleaner Production, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Archives of Current Research International, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Scientific Research and Reports, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) British Journal of Education, Society & Behavioural Science, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Global Research in Education and Social Science, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM ve İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Education and Practice, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Asian Research Journal of Arts & Social Sciences, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Basic and Applied Research International, 2015
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Global Research in Education and Social Science, 2015
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Education and Practice, 2015
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2015
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2015
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) British Journal of Education, Society & Behavioural Science, 2015
Üye, TÜRKİYE KİMYA DERNEĞİ [TURKISH CHEMICAL SOCIETY], 2020-
Üye, European Science Education Research Association (ESERA), 2009-2011
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY 0 0 0 18 25 3 0 0 0 46
2 Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography 2 0 0 14 6 4 6 0 0 32
3 Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application 0 0 0 3 26 0 0 0 0 29
4 Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Platformu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri 0 0 0 8 6 10 2 0 0 26
5 2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi 0 0 0 8 1 6 0 0 0 15
6 Kimya I Ders Kitabının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi 0 0 0 3 1 7 1 0 0 12
7 Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi 0 0 0 4 2 4 0 0 0 10
8 Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi 0 0 0 2 2 4 0 0 0 8
9 Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri 0 0 0 1 4 3 0 0 0 8
10 Turkish Science Student Teachers Conceptions on the States of Matter 0 0 0 5 1 2 0 0 0 8
11 YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ 0 0 0 2 1 5 0 0 0 8
12 2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması 0 0 0 2 3 1 0 0 0 6
13 Çeşitli Ülkelerin Orta Öğretim Kimya Derslerinin Müfredatlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi ve Türkiye İçin Yeni Bir Kimya Müfredat Çerçevesi Önerisi 0 0 0 2 2 2 0 0 0 6
14 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi 0 0 0 0 0 4 0 0 0 4
15 LEARNER ACQUISITION AND ITS RELATIONSHIP WITH CONSTRUCTIVIST LEARNER ROLES IN A SECONDARY EDUCATION CHEMISTRY CURRICULUM IN QUÉBEC CANADA 0 0 0 1 1 0 2 0 0 4
16 Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği) 0 0 0 2 2 0 0 0 0 4
17 Ortaöğretim kimya dersi öğretim programının uygulama süreciningerçekleştirilmesinde 1992’den beri uygulanan ortaöğretim kimya müfredat programınınuygunluğu konusunda öğretmen görüşleri 0 0 0 2 1 1 0 0 0 4
18 7. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Kimya Kavramlarına Yönelik Analojilerin Tespiti 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
19 Genel Kimya 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
20 İçimizdeki Bilge’nin Nitelikleri 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
21 Material development and meeting learner’s need 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
22 1992 Kimya I ders kitabındaki konu sıralamasının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi ve 2007 kimya I ders kitabındaki konu sıralaması ile karşılaştırılması 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
23 Current Research in Language, Literature and Education 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2022) "Distinguished Scientist Award" INSO AWARDS International Research Awards 2022 On Science, Technology and Management
(2020) "Lifetime Achievement Award" VDGOOD Technology Factory
(2017) "Excellence in Reviewing (British Journal of Education, Society Behavioural Science)" SCIENCEDOMAIN international Ltd.
(2017) "Excellence in Reviewing (Journal of Education, Society and Behavioural Science)" SCIENCEDOMAIN international
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: Cacabey ve Uzay temalı Resim ve Materyal Sergisi, 19-04-2017
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
abdullah aydın
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2024 32
Burak Çiftçi
Karabük Üniversitesi
2018 - 2024 8
Zeliha Kıvanç
-
2022 8
Abdullah Aydin
Ahi Evran University
2024 6
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2023 5
Burak Çiftçi
-
2016 4
Çağrı Güven
-
2017 4
Yıldızay Ayyıldız
Dokuz Eylül Üniversitesi
2019 3
Canan Nakiboğlu
Balıkesir Üniversitesi
2019 3
Fatma Gazioğlu
-
2022 - 2023 3
Çağrı Güven
-
2017 2
Emine Doğan Akdeniz
-
2021 2
Gülşah Uluay
-
2017 2
Nihat Arıkan
-
2017 2
Rabia Ateş
-
2023 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 1
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi
2013 1
Çetin Kürşat Bilir
-
2022 1
Ebru Demir
-
2023 1
Fatma Nil Ertaş
Ege University
1
Mahmut Ozacar
Sakarya University
1
Nuri Nakiboğlu
Balıkesir University
1
A Aydın
-
1
Aslıhan Haliloğlu
-
2018 1
Aydın Bilir
-
2022 1
Aydın Çiftçi
-
2023 1
Büşra Kartal
-
2021 1
Canan Nakiboğlu
-
1
F. N. Öztürk
-
1
Fatih Acer
-
2018 1
Fatma Nur Öztürk
-
2012 1
Gödek Altuk Yasemin
-
2013 1
Hüseyin Ateş
-
2017 1
İpek Öz
-
2022 1
Kartal.ve Aydın Doğan Akdeniz
-
2021 1
Levent Küçükkarasu
-
2017 1
Lütfiye Nisa Bilgin
-
2016 1
Naziye Çoban
-
2017 1
Nevzat Kahveci
-
2017 1
Osman Canıtez
-
2017 1
Öznur Erbey
-
2013 1
Pınar Doğan
-
2020 1
Serbay Durmaz
-
2019 1
Yıldızay Ayyildiz
-
1
Zeliha Kivanç
-
2019 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
527.
78462 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
333.
10429 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
39.
88 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78462
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10429
YÖKSİS Bilim Alanı Kimya Eğitimi 88
Anahtar Kelimeler Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi, Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 9 12 60 55 77 45 30 30 75 20 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 469 . 501 . 495 . 485 . 463 . 489 . 612 . 617 . 541 . 527 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 317 . 340 . 288 . 290 . 257 . 285 . 362 . 351 . 319 . 333 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 51 . 53 . 36 . 32 . 28 . 19 . 40 . 30 . 24 . 39 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 39 . 43 . 28 . 27 . 23 . 16 . 30 . 23 . 20 . 30 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 3 6 5 6 3 2 3 5 2 0
Toplam Makale 0 0 2 2 5 3 2 1 5 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 2 3 4 3 1 0 0 2 0 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 4 3 2 1 4 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 2 1 1 0 0 0 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 2 4 3 0 0 0 2 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri