img
img
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki  
Yazarlar (1)
Öznur Erbey
Devamını Göster
Özet
Bu araştırmanın amacı; ilköğretim öğrencilerinde öğrenme stillerinin fen ve teknoloji dersi başarısı üzerine etkisini incelemektir. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden; tarama yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini Kırşehir Merkez ilçesinde bulunan ilköğretim okulları oluşturmaktadır. Araştırmanın örneklemini ise Kırşehir Merkez İlçesinde bulunan ilköğretim okullarından; İMKB İlköğretim Okulu, Cumhuriyet İlköğretim Okulu, Sırrı Kardeş İlköğretim Okulu, Vali Mithat Saylam İlköğretim Okulu ve Aşıkpaşa İlköğretim Okulunda okuyan toplam 300 7. sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Çalışma, 113 kız ve 116 erkek öğrenci olmak üzere toplam 229 örneklem üzerinde yürütülmüştür.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588195
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2013
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 8

Paylaş