Yazarlar (1) |
![]() |
Özet |
Bu araştırmanın amacı; fen bilgisi öğretmenliği üçüncü sınıfta yer alan Öğretim Teknolojileri ve Materyal Dersi kapsamında; öğretmen adaylarının anlamakta zorluk çektikleri konular ile ilgili atık maddelerden öğretim materyalleri geliştirmektir. Araştırma 2009- 2010 güz yarıyılında Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği programı üçüncü sınıfta öğrenim gören 54 öğretmen adayı ile yürütülmüştür. Materyallerin tasarlanması ya da geliştirilmesinden önce ve sonra öğretmen adaylarının görüşleri alınmıştır. Hazırlanan materyallere yönelik elde edilen bulgular 16 grup başkanı öğretmen adayı ile yapılan mülakatlarla da desteklenmiştir. Örneklem ile yürütülen materyal tasarımlarından elde edilen bulgulara dayalı olarak; çevre kirliliği oluşturan atık maddelerden görsel öğretim materyalleri tasarlanmıştır. Adı geçen kitapların revize edilmesi sırasında, aday öğretmenler tarafından tasarlanan ya da geliştirilen materyaller dikkate alınabilir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi |
Dergi Tarandığı Indeksler | |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 06-2011 |
Cilt No | 5 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 62 / 93 |