img
img
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER  
Yazarlar (1)
Fatma Nur Öztürk
Devamını Göster
Özet
Soyut ve anlaşılmayan kavramların somut ve anlaşılır hale getirilmesinde analojilerden yararlanılabilir. Bu araştırmanın amacı, 7. sınıf fen ve teknoloji müfredatı ve ders kitabındaki konuların öğretilmesinde, öğretmenlerin adı geçen kitap ve müfredatta yer alan analojileri kullanım düzeylerini tespit etmek ve katılımcıların oluşturdukları özgün analojileri saptamaktır.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı DOI : 10.9761/JASSS_468
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2012
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 14

Paylaş