img
Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarında Bilimin Doğası Kazanımlarının Benzerlikler Yönünden İncelenmesi†   
Yazarlar
Zeliha Kıvanç
 Abdullah AYDIN Abdullah AYDIN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Dergi ISSN 2459-1734
Dergi Tarandığı Indeksler DOAJ
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 03-2020
Cilt No 5
Sayı 1
Sayfalar 1 / 34
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1023078
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş