Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2014 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1998, 2003 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2014 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2014 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1998, 2003 |
Kayıt Yok |
İngilizce, TOEFL PBT, 78, 2008 |
Kongre Düzenleme, HER YÖNÜYLE ÇİÇEKDAĞI SEMPOZYUMU, Kırşehir/Çiçekdağı, 24-11-2022, 26-11-2022 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2015-2019, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2015, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Çiçekdağı Meslek Yüksekokulu, Muhasebe ve Vergi Bölümü, Türkiye |
2015-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2013, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2007-2009, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Mustafa Kara, Yüksek Lisans, Matematik Eğitiminde Ters Yüz Eğitim Modelinin Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi: Bir Meta-Ana, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gözde Bektik, Yüksek Lisans, 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE KAVRAM KARİKATÜRÜ KULLANIMININ İNCELENMESİ: ÜSLÜ SAYILAR, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Yasin Işık, Yüksek Lisans, 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALMANYA VE TÜRKİYE DERS KİTAPLARINI KULLANARAK ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN KARŞILAŞT, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Teslime Ebru Kulak, Yüksek Lisans, Matematik ders notu 5 olan ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin sayı hissi stratejilerini kullanma durum, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Dicle Altunsaray, Yüksek Lisans, 8.sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanına yönelik istatistiksel araştırma süreçlerinin ince, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Muhammed Coşkun, Yüksek Lisans, Matematik eğitiminden veli beklentilerinin matematik öğrenme yaklaşımı ve üst bilişsel farkındalık a, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nezahat Gülser, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrenci velilerinin matematik eğitiminden beklentilerinin kaygı, tutum ve akademik yılmazlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Erhan Çalışkan, Yüksek Lisans, Çevrimiçi öğrenmeye yönelik öz yeterlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ve uygulanması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, İstatistik, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Alan Çalışması, Yüksek Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Olasılık, Lisans |
2022-2023, Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2022-2023, İstatistik ve Olasılık 1, Lisans |
2022-2023, İstatistik ve Olasılık 2, Lisans |
2017-2018, İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, Lisans |
2017-2018, DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİK KAVRAMLARININ KEŞFİ, Lisans |
2017-2018, İSTATİSTİK, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK VE OLASILIK I, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR CEBİRİ SİSTEMLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK TARİHİ, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK VE OLASILIK II, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK FELSEFESİ, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, MATEMATİKSEL MODELLEME, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK FELSEFESİ, Lisans |
2015-2016, İSTATİSTİK VE OLASILIK I, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM SÜREÇLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Lisans |
2015-2016, İSTATİSTİK VE OLASILIK II, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK VE OLASILIK - I, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR CEBİRİ SİSTEMLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2014-2015, DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİK KAVRAMLARININ KEŞFİ, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK VE OLASILIK-II, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2013-2014, ANALİTİK GEOMETRİ I, Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK-II, Lisans |
2013-2014, ANALİTİK GEOMETRİ II, Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK, Lisans |
2012-2013, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans |
2012-2013, İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK FELSEFESİ, Lisans |
2012-2013, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2012-2013, TEMEL BİLGİSAYAR, Ön Lisans |
2012-2013, İSTATİSTİK VE OLASILIK II, Lisans |
2011-2012, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans |
2011-2012, İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, Lisans |
2011-2012, MATEMATİK, Ön Lisans |
2011-2012, TEMEL BİLGİSAYAR, Ön Lisans |
2010-2011, İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, Lisans |
2010-2011, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2010-2011, TİCARİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2009-2010, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2009-2010, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2009-2010, MATEMATİK, Ön Lisans |
2009-2010, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2009-2010, TİCARİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2008-2009, İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, Lisans |
2008-2009, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2008-2009, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2008-2009, MATEMATİK, Ön Lisans |
2008-2009, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2008-2009, TİCARİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2007-2008, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2007-2008, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2007-2008, MATEMATİK, Ön Lisans |
2007-2008, TİCARİ MATEMATİK, Ön Lisans |
2006-2007, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Baltacı, S., Bütüner, S.Ö., Kulak, T.E. (2023) "Examination of Secondary School 7th Students with Mathematics Course Grade 5 Using Number Sense Strategies", 6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Bütüner, S.Ö., Baltacı, S., Çalışkan, E. (2021) "Çevrimiçi Öğrenme Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik güvenirlik Çalışması", 5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Gülser, N., Baltacı, S. (2021) "Ortaokul 7. Sınıf Öğrenci Velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentileri ile Öğrencilerin Matematik Kaygıları, Matematiksel Tutumları ve Akademik Yılmazlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ahi Evran Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021) |
Kulak, T.E., Baltacı, S. (2021) "5. Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi: Yüzde Kavramı Örneği", 5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Baltacı, S., Şahin, A. (2021) "8. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Üçgenin Temel Elemanlarına Ait Problem Çözme Süreçlerinin Matematiksel Düşünme Boyutundan İncelenmesi", 5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Baltacı, S., Coşkun, M. (2021) "Ortaokul Öğrenci velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentileri ile Öğrencilerin Üstbilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Baltacı, S., Aytekin, C., Safa, İ. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin GeoGebra'da Geliştirilen Bir Olasılık Simülasyon Etkinliği ile Etkileşimlerinden Yansımalar", 5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Baltacı, S., Üçgül, N. (2021) "Examining the real life data collection process of 6th grade students", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Education , Türkiye, (Ekim 2021) |
Coşkun, M., Baltacı, S., Aytekin, C. (2021) "Investigation of the Relationship between Secondary School Student Parents 'Expectations from Mathematics Education and Students' Approaches to Learning Mathematics", International Congress of Pedagogical Research , (Temmuz 2021) |
Olpak, Y.Z., Baltacı, S., Yıldız, A. (2019) "The Vıews Of Preservıce Mathematıcs Teachers About Peer InstructıonMethod: An Example Of Conıcs", 13th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (Ağustos 2019) |
Baltacı, S., Yıldız, A., Olpak, Y.Z. (2019) "Reflections of Using The Peer Instruction Model In Analytical Geometry Classes:Example of Lines And Planes In Space", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019) |
Bulut, A.S.K., Yıldız, A., Baltacı, S. (2019) "Investigation of Mathematical Learning Approaches of Gifted Students", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019) |
Yıldız, A., Olpak, Y.Z., Baltacı, S. (2019) "The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions", 8th International Conference on Academic Studies in Human Education Social Sciences (ASHESS) , (Aralık 2019) |
Baltacı, S., Yıldız, A., Aytekin, C. (2018) "Üstün yetenekli öğrenci velilerinin matematik eğitiminden beklentilerinin incelenmesi", VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018) , Manisa, Türkiye, (Haziran 2018) |
Olpak, Y.Z., Arıcan, M., Baltacı, S. (2018) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (12th ICITS) , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Aytekin, C. (2018) "Qualitative Examination of the Perspectives of Parents with Gifted Children on Mathematics Education", International Academic Conference on Education Humaities and Social Science (WEI-EHSS-2018) , Viyana, Avusturya, (Haziran 2018) |
Baltacı, S., Yıldız, A., Aytekin, C. (2018) "Comparing the Expectations of the Gifted Students’ and Others’ Parents from Mathematics Education According to Some Variables", International Academic Conference on Education Humaities and Social Science (WEI-EHSS-2018) , Viyana, Avusturya, (Haziran 2018) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2018) "Matematik öğretmen adaylarının geometrik yer problemlerini çözme süreçlerinin TGA stratejisi bağlamında incelenmesi", VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018) , Manisa, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Kuzu, O. (2017) "The investigation of the students’ cognitive and metacognitive competencies according to the different variables", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Şanlıurfa, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Baltacı, S., Yıldız, A. (2017) "Ders İmecesi Çalışmalarının Öncesi Bilim Sanat Merkezi Matematik ÖğretmenlerinKurdukları Geometrik İnşa Problemlerinin Analizi", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Olpak, Y.Z., Baltacı, S., Arıcan, M. (2017) "Invastigating the effect of the different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’xx mathematics achievement", 5th International Congress on Social Science , Madrid, İspanya, (Temmuz 2017) |
Arıcan, M., Olpak, Y.Z., Baltacı, S. (2017) "Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’xx mathematics achievements", 5th International Congress on Social Science , Madrid, İspanya, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Yıldız, A. (2017) "The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2017) , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Altunkaya, B., Yıldız, A., Kıymaz, Y. (2017) "İnvestigation of parent expectations of middle school students from mathematics education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2017) , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Yıldız, A. (2017) "Probability explorer simülasyonunun üstün zekâlı/yetenekli öğrencilere olasılık öğretmedeki kullanışlılığına ilişkin bilsem matematik öğretmenlerinin görüşleri", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Bilsem matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleyici davranışları", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Aytekin, C. (2017) "The reflections of lesson study help by mathematics teachers of gifted students: Problems established on geometric construction", 14th International Conference on Teaching, Education and Learning (ICTEL) , Lisbon, Portekiz, (Mayıs 2017) |
Baltacı, S., Yıldız, A. (2017) "Investigating preservice mathematics teachers’xx content knowledge on permutation and combination topics using problem posing processes", 14th International Conference on Teaching, Education and Learning (ICTEL) , Lisbon, Portekiz, (Mayıs 2017) |
Dilek, H., Taşdemir, A., Konca, A.S., Baltacı, S. (2017) "The influence of early childhood STEM activities on the children’xxs belief towards science-learning", Humanities and Social Sciences Conference , Barcelona, İspanya, (Ocak 2017) |
Taşdemir, A., Dilek, H., Baltacı, S., Konca, A.S. (2016) "Stem activities in early childhood education: The concept of force", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Dilek, H., Taşdemir, A., Konca, A.S., Baltacı, S. (2016) "Effect of early childhood stem activities to the children’xxs problem-solving skills", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Arıcan, M., Olmez, I.B., Köklü, O., Baltacı, S. (2016) "Investigation Preservice Middle Grades Mathematics Teachers Understanding of Proportionality in the Geometric Similarity Problems", III rd International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Aytekin, C., Altunkaya, B., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Yıldız, A. (2016) "A Scale to Determine Parents Expectation from Mathematics Education PEME Development Reliability and Validity", 5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2016) , Belgrad, Sırbistan, (Ağustos 2016) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "Examining mathematics pedagogical formation students’ motivating strategies in learning", The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE, 2016) , Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2016) "Effect of design based research activities on technological pedagogical content knowledge (TPACK) qualifications: an example from gifted students’ teachers", The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE, 2016) , Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) |
Baltacı, S., Baki, A. (2016) "An investigation of the use of dynamic mathematics software in teaching the ellipse in terms of contextual learning", The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2016) , Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) |
Baltacı, S., Yıldız, A., Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2016) "Tasarım tabanlı araştırma yöntemiyle üstün yetenekli öğrencilere yönelik bir etkinliğin geliştirilme süreci", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "Ortaokul matematik öğretmenlerinin teknopedagojik yeterliliklerinin gelişimi için yürütülen ders imecesi sürecinden yansımalar", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2015) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin incelenmesi", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "Vektörel çarpımın GeoGebra dinamik yazılımı ile öğrenilmesi sürecinden yansımalar Eğitim Fakültesi Örneği", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Doruk, B.K., Altunkaya, B., Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının model oluşturma etkinliği tasarlama deneyimlerine ilişkin görüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Baltacı, S., Yıldız, A. (2014) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Düzlem Denklemlerini GeoGebra Dinamik Yazılımı İle Öğrenme Süreçlerinin İncelenmesi", 11. Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2014) "İlköğretim 8 sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Süreçlerinde Matematik Sembollerini Kullanım Durumları", 11. Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Yıldız, A., Baltacı, S. (2014) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bağımlı ve Bağımsız Olaylara Yönelik Bilgilerinin Problem Kurma Etkinlikleri İle İncelenmesi", 13. Matematik Sempozyumu Sergi ve Senlikleri , Karabük, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Doruk, B.K., Aktümen, M., Kıymaz, Y., Morkoyunlu, Z., Yıldız, A., Baltacı, S. (2013) "The factors affecting middle school mathematics teacher candidates’ concerns towards GeoGebra", 2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications. Sarajevo, BOSNIA and HERZEGOVINA. , Sarajevo, Bosna Hersek, (Ağustos 2013) |
Baltacı, S., Yıldız, A., Kösa, T. (2013) "Analitik geometri kavramlarının öğreniminde GeoGebra dinamik matematik yazılımının potansiyeli", I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
Baki, A., Yıldız, A., Baltacı, S. (2012) "The examination of the gifted students’ performances in mathematical thinking in computer-assisted environment", I. International Dynamic, Explorative Active Learning (IDEAL) Conference. Conference Theme: Explorative Learning. , Bayburt, Türkiye, (Temmuz 2012) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Arslan, S. (2010) "Üniversite 1 Sınıf Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerinin Çizim Sürecinin İncelenmesi", 9.Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2010) |
Aktümen, M., Baltacı, S., Yıldız, A. (2010) "Dönen Bir Silindirin İçindeki Suyun Yüzey Alanının Hesaplanması Ve Geogebra İle Görselleştirme", 9.Matematik Sempozyumu Sergi Ve Şenlikleri, 20-22 Ekim , Türkiye, (Ekim 2010) |
Baltacı, S., Yıldız, A. (2021) "Matematik Derslerinde Sıkça Sorulan 100 Soru", Türkiye : Pegem Akademi |
Baltacı, S. (2020) "Öğretmenler için Matematiksel Modelleme", Türkiye : Vizetek Yayınevi |
Baltacı, S. (2024) "ÜSTÜN YETENEKLİ 6. SINIF ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL SEMBOLLERİ KULLANMA DURUMLARININ İNCELENMESİ", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Uluslararası Çalışmalar, Ankara/Türkiye : SERÜVEN YAYINEVİ |
Bütüner, S.Ö., Baltacı, S. (2023) "Merkezi Eğilim Ölçülerinin Öğretimi", Kitap: Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Ankara/Türkiye : Nobel |
Baltacı, S., Coşkun, M. (2022) "ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARININ VELİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ İLE İNCELENMESİ", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı |
Baltacı, S., Gülser, N. (2022) "ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGISI, MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUM VE AKADEMİK YILMAZLIKLARININ VELİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ İLE İNCELENMESİ", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı |
Bütüner, S.Ö., Baltacı, S. (2021) "Merkezi Eğilim Ölçülerinin Öğretimi", Kitap: Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi, 2023, Editör |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2023, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Kitap) Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi, 2021, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Preschool children’s sciencemotivation and process skills during inquiry-based STEM activities
Journal of Education inScience, Environment and Health (JESEH)
|
1 | 0 | 0 | 10 | 1 | 6 | 0 | 0 | 18 |
2 |
Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 8 | 6 | 1 | 0 | 0 | 16 |
3 |
Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 7 | 6 | 2 | 0 | 0 | 15 |
4 |
GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software
Cypriot Journal of Education Sciences
|
0 | 0 | 0 | 7 | 3 | 2 | 0 | 0 | 12 |
5 |
Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi (MEVBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 3 | 0 | 0 | 12 |
6 |
Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software
The Online Journal of New Horizons in Education
|
0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 | 0 | 0 | 11 |
7 |
The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders
Journal of Education and Learning
|
2 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 10 |
8 |
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 2 | 7 | 0 | 0 | 0 | 10 |
9 |
Metacognitive Behaviours of the Eighth Grade Gift ed Students in Problem Solving Process
The New Educational Review
|
0 | 0 | 0 | 4 | 6 | 0 | 0 | 0 | 10 |
10 |
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking
Universal Journal of Educational Research
|
3 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 9 |
11 |
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability
Education and Information Technologies
|
1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 9 |
12 |
Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
|
0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 2 | 0 | 0 | 9 |
13 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 9 |
14 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma etkinlikleri ile olasılığa yönelik bilgilerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 8 |
15 |
Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems
Bolema: Boletim de Educação Matemática
|
2 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 8 |
16 |
Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry
European Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 7 |
17 |
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 6 |
18 |
Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
19 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Matematik Yazılımı İle Üç Boyutlu Cisim Problemlerini Çözme Süreçleri
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
20 |
A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 5 |
21 |
Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 |
22 |
İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
23 |
Bağlamsal öğrenme ortamı oluşturmada GeoGebra yazılımının rolü: Elips Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
24 |
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
25 |
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
Acda Didactica Napocencia
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 |
26 |
The investigation of students’xx cognitive and metacognitive competencies according to different variables
Europen Journal of Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
27 |
Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
28 |
The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers
Acda Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
29 |
Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems
International Journal of Research in Education and Science
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
30 |
Probability explorer simülasyonunun üstün zekâlı/yetenekli öğrencilere olasılık öğretmedeki kullanışlılığına ilişkin bilsem matematik öğretmenlerinin görüşleri
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
31 |
Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses
Acta Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
32 |
The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
33 |
Matematik öğretmen adaylarının GeoGebra yazılımı yardımıyla analitik geometrideki bir konuyu öğrenme süreçleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
34 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
35 |
Geometrik yer problemlerinin yazılım destekli çözümleri esnasında Tahmin et-Gözle-Açıkla (TGA) stratejisinin kullanılımı
Kırşehir Ahİ Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
36 |
The Effect of Peer Instruction on Conceptual and Operational Approaches Preferred in Problem Solutions.
Journal of International Cooperation and Development
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
37 |
8. Sınıf Öğrencilerinin GeoGebra'da Geliştirilen Bir Olasılık Simülasyon Etkinliği ile Etkileşimlerinden Yansımalar
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
38 |
Ortaokul öğrencileri için matematik öz yeterlik ve kaygı ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve matematiksel öz benlik algısı ile ilişkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2010 - 2022 | 60 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 16 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 9 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 8 |
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 7 |
Adnan Baki
Trabzon Üniversitesi
|
2012 - 2018 | 6 |
Suphi Önder Bütüner
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 4 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 4 |
Muharrem Aktümen
Gazi Üniversitesi
|
2010 - 2013 | 4 |
Ahmet Sami Konca
Erciyes Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 4 |
Bülent Güven
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 3 |
Muhammed Coşkun
-
|
2021 - 2022 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Temel Kösa
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Oğuz Köklü
Marmara Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Bekir Kürşat Doruk
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Erhan Çalışkan
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Nezahat Gülser
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Teslime Ebru Kulak
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Selahattin Arslan
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Bilal Özçakır
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Betül Küçük Demir
Bayburt Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ahmet Şahin
-
|
2021 | 1 |
Dicle Altunsaray
-
|
2023 | 1 |
Ibrahım Burak Olmez
-
|
2016 | 1 |
İbrahim Burak Ölmez
-
|
2018 | 1 |
İsmail Safa
-
|
2021 | 1 |
Neslihan Üçgül
-
|
2021 | 1 |
Suphi Onder Butuner
-
|
2023 | 1 |
Yasin Kurak
-
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 177 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 71 | 154 | 122 | 225 | 75 | 45 | 80 | 70 | 40 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 399 . | 348 . | 426 . | 317 . | 472 . | 486 . | 543 . | 547 . | 544 . | 101 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 261 . | 197 . | 234 . | 143 . | 259 . | 287 . | 313 . | 299 . | 336 . | 46 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 29 . | 14 . | 24 . | 4 . | 36 . | 36 . | 42 . | 49 . | 64 . | 6 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 27 . | 14 . | 23 . | 4 . | 34 . | 30 . | 37 . | 44 . | 62 . | 6 . |
Toplam Yayın | 7 | 16 | 15 | 14 | 6 | 4 | 10 | 3 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 4 | 7 | 4 | 9 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 3 | 9 | 11 | 5 | 4 | 0 | 8 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 4 | 3 | 5 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 7 | 10 | 5 | 4 | 0 | 8 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |