img
The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions  
Yazarlar
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Serdal BALTACI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 8th International Conference on Academic Studies in Human Education Social Sciences (ASHESS)
Kongre Tarihi 29-03-2019 / 30-03-2019
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş