img
img
Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’xx mathematics achievements   
Yazarlar (3)
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Serdal BALTACI Prof. Dr. Serdal BALTACI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
BACKGROUND• Peer Instruction (PI) is a student-centered instructional method.• In the PI process, students are provided with conceptual questions to help them resolve misconceptions about a subject matter.
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 5th International Congress on Social Science
Kongre Tarihi 12-07-2017 / 14-07-2017
Basıldığı Ülke İspanya
Basıldığı Şehir Madrid
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş