img
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bağımlı ve Bağımsız Olaylara Yönelik Bilgilerinin Problem Kurma Etkinlikleri İle İncelenmesi   
Yazarlar
Avni Yıldız
Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
 Serdal BALTACI Serdal BALTACI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 13. Matematik Sempozyumu Sergi ve Senlikleri
Kongre Tarihi 15-05-2014 / 18-05-2014
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Karabük
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş