img
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability   
Yazarlar
Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Serdal BALTACI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Muhammet Arıcan
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Education and Information Technologies
Dergi ISSN 1360-2357
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2018
Cilt No 23
Sayı 6
Sayfalar 2323 / 2340
Doi Numarası 10.1007/s10639-018-9717-3
Makale Linki http://link.springer.com/10.1007/s10639-018-9717-3