Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2001, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 1999, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1994, 1996 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açık Öğretim Fakültesi, Adalet Meslek Yüksek Okulu |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2001, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 1999, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1994, 1996 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açık Öğretim Fakültesi, Adalet Meslek Yüksek Okulu |
Kayıt Yok |
İngilizce, IELTS, 66, 2013 |
İngilizce, KPDS, 55, Bahar, 2003 |
Kayıt Yok |
[WOS] Eğitim ve Eğitim Araştirmalari |
[WOS] Dil ve Dilbilim |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2014-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Alan Eğitimi, Türkiye |
2007-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Enstitü Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2012-2018, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2009-2015, Farabi Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Yağmur Dönmez, Yüksek Lisans, Yaratıcı yazma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin yaratıcı yazma becerilerine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülcan Gültekin, Yüksek Lisans, Bilim ve sanat merkezlerine devam eden ilkokul öğrencilerinin okuma tutumları ve tercihleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Türkan Bozdağ, Yüksek Lisans, Sesbilgisel farkındalık becerilerini destekleme müdahale programının okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin sesbilgisel farkındalık becerilerine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Mehmet Çalışkan, Yüksek Lisans, Zekâ oyunları dersine yönelik öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Buket Gümüş Gürler, Yüksek Lisans, Özel yetenekli öğrencilerin belirlenmesi hakkında öğretmenlere verilen eğitimin etkililiğinin incelenmesi: Karma yöntem araştırması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Sevgi Hayran, Yüksek Lisans, Karikatür destekli öğretimin ilkokul Türkçe dersine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
İbrahim Kaya, Yüksek Lisans, Sınıfında Suriyeli öğrencisi bulunan öğretmenlerin sınıf yönetiminde karşılaştığı sorunlar, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Kübra Ceren Analı, Yüksek Lisans, Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinde görev yapan aday sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
İrem Demirbaş, Yüksek Lisans, Dijital öykülerin ilkokul öğrencilerinin dinlediğini anlama ve yaratıcı yazma becerilerine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gönül Altın, Yüksek Lisans, Metin türlerinin 5. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme düzeyleri üzerindeki etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Ceylan İlhan, Yüksek Lisans, SQ3R akıcı okuma stratejisinin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersi akademik başarıları, problem çözme becerileri ve fen tutumlarına etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Dursune Umucu Alpoğuz, Yüksek Lisans, Algılanan ana- baba tutumlarının ilköğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarına ve Türkçe dersi akademik başarılarına etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Şafak Kaman, Yüksek Lisans, Akıcı okuma stratejilerini kullanmanın ilköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinde okuma becerisini geliştirmeye etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Deniz Akdal, Yüksek Lisans, Metinler arası okuma yaklaşımının ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma becerilerine etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
2020-2021, Sınıf Eğitiminde Güncel Tartışmalar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Çocuk Edebiyatı, Yüksek Lisans |
2016-2017, İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2015-2016, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ, Lisans |
2014-2015, Okul İyileştirme ve Geliştirme Stratejileri, Yüksek Lisans |
2014-2015, İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, İlk Okuma Yazma öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Lisans |
2013-2014, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2013-2014, İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ, Lisans |
2012-2013, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2012-2013, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ, Lisans |
2011-2012, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2011-2012, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2010-2011, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2009-2010, Türkçe Öğretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Hikâye Haritası Yönteminin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2018 |
Türkiye'deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Çocukların Ebeveynlerinin Oyunlarını Bilme ve Oynama Durumları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Düzeyindeki Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının İçerdikleri Değerler (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Çocukların Ebeveynlerinin Oyunlarını Bilme ve Oynama Durumları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Düzeyindeki Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının İçerdikleri Değerler (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Türkiye'de Okul Öncesi ve İlkokul (İlk Okuma ve Yazma) Programlarının Bütüncüllük ve Aşamalılık İlkeleri Bağlamında İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Çocuk Kitaplarında Değer Aktarımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Atasözlerinin Öğretilmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Etkililiği (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Metinler Arası Okuma Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2014 |
İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN METİNLER ARASI OKUMALARININ YARATICI YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2012 |
Kırşehir deki İşsizlik İçin Ortak Adımlar Projesi (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman |
Kayıt Yok |
Şahin, A. (2021) "21. Yüzyılın Öğretmeni Olmak", 2. Maarif Kongresi 2023'e Doğru Türk Eğitimine Görüş ve Öneriler , (pp. 248-254), Türkiye, (Aralık 2021) |
Şahin, A. (2020) "dil bilgisi", dilbilgisi sempozyumu , (Kasım 2020) |
Şahin, A. (2020) "dil bilgisi", dilbilgisi sempozyumu , (Kasım 2020) |
Şahin, A. (2020) "dil bilgisi", dilbilgisi sempozyumu , (Kasım 2020) |
Şahin, A. (2020) "dil bilgisi", dilbilgisi sempozyumu , (Kasım 2020) |
Şahin, A. (2019) "İlkokulda ev ödevleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2019) , (pp. 1-2), Antalya, Türkiye, (Ekim 2019) |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2019) "Dijital Öykülerin İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerisine Etkisi", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK) , Mugla, Türkiye, (Ekim 2019) |
Şahin, A., Demir, S.H. (2019) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumları ile Başarı Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2019) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2019) |
Şahin, A., Gürler, B. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencisi Olan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK) , Mugla, Türkiye, (Ekim 2019) |
Şahin, A., Sevgi, H.D. (2019) "Türkçe Derslerinde Karikatür Kullanılmasıyla İlgili Türkiye’de Yapılmış Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK) , Mugla, Türkiye, (Ekim 2019) |
Şahin, A. (2018) "FARK YARATAN ÖĞRETMENLER", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (Nisan 2018) |
Şahin, A., Yıldız, K.H. (2018) "Çocuk Hikâye Kitaplarının İncelenmesi", 2nd International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, , (pp. 204-215), (Aralık 2018) |
Şahin, A. (2018) "FARK YARATAN ÖĞRETMENLER", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (Nisan 2018) |
Şahin, A. (2017) "Geçmişten Günümüze İlkokul Programlarında Yazı Öğretimi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017) |
Şahin, A. (2017) "Tarihsel Süreçte Bitişik Eğik Yazı", 1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Ahilik Değerleriyle İlgili Zihinsel İmgeleri (Ahi Evran Üniversitesi Örneği).", I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2017) , (pp. 39-47), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017) |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Ahiliğe İlişkin Metaforları”", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD), , (pp. 19), (Nisan 2017) |
Şahin, A. (2017) "İlkokul İkinci Sınıf Düzeyindeki Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının İçerdikleri Değerler", 3rdInternational Symposium on Language Education and Teaching , (pp. 154), Roma, İtalya, (Nisan 2017) |
Şahin, A. (2017) "Bir Değer Olarak Ahilik: Öğretmen Adaylarının Algısı", 16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017) , (pp. 285), (Mayıs 2017) |
Şahin, A. (2017) "Çocukların Ebeveynlerinin Oyunlarını Bilme ve OynamaDurumları", 16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017) , (pp. 261), (Mayıs 2017) |
Şahin, A. (2017) "Atasözü Öğretiminde Öykü Temelli Drama TekniğininEtkililiği", 16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017) , (pp. 162-163), (Mayıs 2017) |
Şahin, A. (2017) "Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma(ma) Tercihleri", 3rdInternational Symposium on Language Education and Teaching , (pp. 112-113), Roma, İtalya, (Nisan 2017) |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Esnafların Sahip Olduğu Ahilik Değeriyle İlgili Görüşleri", International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) 2017 , (Nisan 2017) |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Ahilik Değerleriyle İlgili Zihinsel İmgeleri (Ahi Evran Üniversitesi Örneği)", I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017) , (pp. 25), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Şahin, A. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Düzeyindeki Okuma Kitaplarının Değer Aktarımı Bağlamında İncelenmesi", I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017) , (pp. 181), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "2015 VE 2017 TARİHLİ İLKOKUL PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI", 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION , (pp. 398), Malaga, İspanya, (Eylül 2017) |
Şahin, A. (2017) "TÜRKİYE’DEKİ BİTİŞİK EĞİK YAZI UYGULAMALARININ BİLİMSELARAŞTIRMA SONUÇLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMES", 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION , (pp. 391), Malaga, İspanya, (Eylül 2017) |
Şahin, A. (2017) "TEKRARLAYICI VE EŞLİ OKUMA TEKNİKLERİNİN HAFİF DÜZEYDE ZİHİNSEL ENGELİ OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ", 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 327), Malaga, İspanya, (Eylül 2017) |
Şahin, A. (2017) "ATASÖZLERİNİN YARATICI DRAMA İLE ÖĞRETİLMESİ", 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 201-202), Malaga, (Eylül 2017) |
Şahin, A. (2016) "TÜRKİYE DE OKULÖNCESI VE İLKOKUL İLK OKUMA VE YAZMA PROGRAMLARININ AŞAMALILIK VEBÜTÜNLÜK İLKELERI BAĞLAMINDA İNCELENMESI", 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 529), Türkiye, (Kasım 2016) |
Şahin, A. (2016) "Effect of Creative Drama on Learning Proverbs", International Academic Multidisciplinary Research Conference 2016 , (pp. 45), Berlin, Almanya, (Ekim 2016) |
Şahin, A., Öfkeli, A., Oflaz, H., Çelik, M.U., Tekin, V. (2016) "FATİH Projesi Kapsamında Dağıtılan Tablet PC Uygulanmalarına İlişkin Öğretmen ve Öğrencilerin Görüşleri", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 408-409), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Altın, G., Şahin, A. (2016) "METİN TÜRLERİNİN 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ", 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Kasım 2016) |
Altın, G., Şahin, A. (2016) "METİN TÜRLERİNİN 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ", 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 3478-3487), (Kasım 2016) |
Şahin, A. (2015) "Bilgisayar Oyunlarının 4 5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet Eğilimlerine Etkileri", I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı. , (pp. 271), Türkiye, (Mayıs 2015) |
Şahin, A., Dikmenli, Y. (2015) "Bilgisayar Oyunlarının Ortaokul Öğrencilerinin Şiddet Eğilimlerine Etkileri", VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , (Mayıs 2015) |
Şahin, A. (2015) "İlkokul Öğrencilerinin Bitişik Eğik Ve Dik Temel Harfler İle Yazılmış Metinleri Okuma Hızlarının Karşılaştırılması", III. Internatıonal Conference On Prımary Educatıon. , Türkiye, (Ekim 2015) |
Şahin, A., Sırakaya, D.A. (2011) "The Effect Of Different Page Lenghted Hypertexts On Students’ Reading And Comprehension Skills.", World Conference on Educational Technology Researches. , (pp. 347-354), (Haziran 2011) |
Şahin, A., Akdal, D. (2010) "Öğretmenlerin Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Şahin, A. (2010) "Kırsal Kesimde Görev YŞapan Öğretmenlerin İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 50), Türkiye, (Mayıs 2010) |
Şahin, A. (2009) "İlk Okuma-Yazma Öğretimi Programının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", II. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , (pp. 28), (Temmuz 2009) |
Şahin, A., Akyol, H. (2006) "İlk Okuma-Yazma Öğretiminde Kullanılan Çözümleme ve Bireşim Yöntemlerinin Uygulamalı Olarak Karşılaştırılması", Ulusal sınıf Öğretmenliği Kongresi , (pp. 189-220), Türkiye, (Nisan 2006) |
Şahin, A., Akyol, H. (2006) "İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılan Çözümleme ve Bireşim Yöntemlerinin Uygulamalı Olarak Karşılaştırılması", Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi , (Nisan 2006) |
Akyol, H., Şahin, A. (2019) "Türkçe Öğretimi (Öğretmen Adayları ve Öğretmenler için)", Türkiye : Pegem Akademi |
Temur, T., Pilten, G., Şahin, A. (2011) "İlk Okuma ve Yazma Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A., Demir, M.F., Demir, Z. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Sorunlarının Belirlenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Araştırmaları- V., : Özgür Yayınları |
Şahin, A., Demir, M.F., Demir, Z. (2023) "İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin mahremiyet bilinç düzeylerinin belirlenmesi", Kitap: Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar, : Bilgin Kültür Sanat Yayınları |
Şahin, A., Özüdoğru, G. (2022) "Farklı Kademe ve Disiplinlerde Öğretmenlik", Kitap: Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi |
Şahin, A. (2022) "Türk Kültüründe Kadın", Kitap: Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP |
Şahin, A., Özçelik, F.C. (2022) "Hayat Bilgisi Dersi: Tanımı, Amacı, Kapsamı, Tarihçesi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP |
Şahin, A. (2022) "İslami Ahlak Geleneğinde Alperen Bir Eğitimci: Ahi Evran-ı Veli.", Kitap: İdeal Öğretmen (Eğitimde ideal insan ve millîlik arayışları), Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap |
Şahin, A. (2021) "İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları Kavramsal Çerçeve", Kitap: İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Türkiye : Eğiten Kitap |
Şahin, A. (2021) "Kelime Çözümleme Tekniği", Kitap: Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Türkiye : Vize Akademik |
Şahin, A. (2021) "21. Yüzyılın Öğretmeni Olmak", Kitap: 2023'e Doğru Türk Eğitiminin Dünü Bugünü Yarını; 2023'e Doğru Türk Eğitimine Görüş ve Öneriler, : Türk Eğitim Sen |
Şahin, A. (2021) "Türk Kültür ve Devlet Geleneğinde Kadın ve Aile.", Kitap: Kadın ve Aile, Türkiye : Nobel Yayıncılık |
Şahin, A. (2021) "Çocuk Edebiyatının Gelişimi.", Kitap: Çocuk Edebiyatı, Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A. (2020) "Ana Dili ile İlgili Temel Kavramlar ve Tanımlar", Kitap: Kapsayıcı Dil Öğretimi, Türkiye : Vize Yayıncılık |
Şahin, A. (2020) "Dil ve Kültürle İlgili Temel Kavramlar", Kitap: Dil ve Kültür, Türkiye : Vize |
Akyol, H., Şahin, A. (2019) "Dil Bilgisi ve İmla Öğretimi", Kitap: Türkçe Öğretimi -Dil bilgisi ve İmla Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A. (2019) "Geçmişten Günümüze kullanılan İlk Okuma Yazma Öğretim Yöntemleri", Kitap: İlk Okuma Yazma Öğretimi, Türkiye : Anı Yayıncılık |
Şahin, A. (2019) "Türkçe Öğretiminde Uygulama Örnekleri", Kitap: Türkçe Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A. (2019) "Konuşma Eğitimi", Kitap: Türkçe Öğretimi- konuşma Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A., Deniz, A. (2019) "Metinlerarası Okuma Yaklaşımının Yaratıcı Yazma Becerisine Etkisi", Kitap: Türkçe Öğretiminde Güncel Çalışmalar, Türkiye : Mersin Üniversitesi Tübitak |
Şahin, A., Gürler, B., Demir, S.H. (2018) "VIEWS OF MATHEMATICS TEACHERS REGARDING THE APPLICATION PROCESS OF INDIVIDUALISED EDUCATION PROGRAM", Kitap: New Horizons in Educational Sciences-I, : Lambert Academic Publishing |
Şahin, A., Demir, S.H., Gürler, B. (2018) "TEACHER, STUDENT AND PARENTALVIEWS OF TEACHERS RELATED TO FREEGIFT AND MESAI STRUCTURES", Kitap: NEW HORIZONS IN SOCIAL SCIENCES, : Lambert Academic Publication |
Şahin, A., Demirbaş, İ. (2018) "OPINIONS OF THE NEWLY ASSIGNED TEACHERS ABOUT 2017 TURKISH CURRICULUM (EASTERN AND SOUTHEASTERN ANATOLIA REGION EXAMPLE)", Kitap: New Horizons in Educational Sciences-1, : Lambert Academic Publushing |
Şahin, A. (2017) "Are Spiral Programs Integrative and Hierarchic?", Kitap: Recent Developments in Education, : iassr.org |
Şahin, A., Kırmızı, F.S., Salgut, E. (2017) "Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi", Kitap: İlk Okuma Yazma Öğretimi, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK |
Şahin, A. (2016) "Geçmişten Günümüze Kullanılan İlk Okuma ve Yazma Öğretim Yöntemleri", Kitap: İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Şahin, A., Kırmızı, F.S., Salgut, E. (2016) "Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi", Kitap: İlk Okuma Yazma Öğretimi, Ankara : Anı Yayıncılık |
Şahin, A. (2016) "Ahilik ve Bacıyân-ı Rum (Anadolu Bacıları) Teşkilatı", Kitap: Postmodern Çağda Ahîlik, Ankara : Nobel Akademik Yayıncılık |
Çetin, N., Doğan, S., Mahiroğulları, A., Erzurumlu, K., Şahin, A., Ergüzel, M.M. (2016) "Türkistan Türkistan ve Yavuz Bülent Bakiler", Kitap: Yavuz Bülent Bakiler, İstanbul/Türkiye : Yakın Plan yayınları |
Şahin, A. (2016) "Yaratıcı Yazma", Kitap: İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, Ankara : Anı Yayıncılık |
Şahin, A. (2016) "Geçmişten Günümüze Kullanılan İlk Okuma Yazma Öğretim Yöntemleri", Kitap: İlk Okuma Yazma Öğretimi, Ankara : Anı Yayıncılık |
Şahin, A., Akdal, D. (2012) "Metinlerarası Okuma Yaklaşımının Yaratıcı Yazma Becerisine Etkisi", Kitap: Türkçe Öğretiminde Güncel Çalışmalar, Mersin/Türkiye : TUBİTAK Yayınları |
Şahin, A. (2011) "İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Yöntem ve Teknikler", Kitap: İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A. (2010) "İlk Okuma Yazma Öğretimi Programının Lisansüstü Araştırma sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", Kitap: Türkçe Öğretiminde Güncel tartışmalar, Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi |
Şahin, A. (2009) "Ses Temelli Cümle Yöntemi", Kitap: İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Şahin, A. (2009) "İlk Okuma Yazma Öğretiminde Yöntem ve Teknikler", Kitap: İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi (SÖAD), 2023, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Ahi Bilge Eğitim Araştırmaları, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Çocuk Edebiyatı, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2020, Editör |
(Ulusal - Kitap) Dil ve Kültür, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2019, Konuk Editör |
(Uluslararası - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Türkçe Öğretimi, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences, 2019, Editör |
(Uluslararası - Kitap) New Horizons in Educational Sciences-I, 2018, Editör |
(Uluslararası - Kitap) NEW HORIZONS IN EDUCATIONAL SCIENCES - II, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) The Journal of Academic Social Science, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences,, 2018, |
(Uluslararası - Kitap) 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION, 2017, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü DErgisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Türkish Studies PROF DR HAYATİ AKYOL ARMAĞANISOSYAL BİLİMLER SAYISI, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Türkish Studies PROF DR HAYATİ AKYOL ARMAĞANIDİL EDEBİYAT SAYISI, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) TURKISH STUDIES PROF DR HAYATİ AKYOL ARMAĞANIEĞİTİM BİLİMLERİ SAYISI, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Türkish Studies PROF DR HAYATİ AKYOL ARMAĞANITARİH SAYISI, 2016, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstutüsü Dergisi, 2016, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD, 2015, Yrd. Editör |
(Ulusal - Dergi) Kerşehir Eğitim Fakültesi Dergisi Kefad, 2015, Yrd. Editör |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi Kefad, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EKUAD, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Littera Turca Journal of Turkish Language and Literature, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitimde Kuram ve Uygulama (JTPE), 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences -İOJES, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Qualitative Studies, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) AEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) TÜRKİSH STADİES, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Languages Education ont Teaching, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türkish Studies, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve idari bilimler Fakültesi Dergisi, 0 |
Üye, Uluslararası Okuma Araştırmaları Derneği, 2011- |
Yönetim Kurulu Üyesi, Ahi Evran Üniversitesi Ahilik Araştırma Merkezi, 2010- |
Üye, Eğitim Araştırmaları Birliği, 2009- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Öğretmen Algılarına Göre Etkili Öğretmen Davranışları
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,
|
0 | 0 | 0 | 6 | 17 | 21 | 0 | 0 | 44 |
2 |
Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaşılan Problemler
Eğitim ve Bilim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 13 | 20 | 4 | 5 | 0 | 42 |
3 |
Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online
|
0 | 0 | 0 | 18 | 8 | 1 | 0 | 0 | 27 |
4 |
İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 22 | 0 | 0 | 24 |
5 |
The Effects of Intertextual Reading Approach on the Development of Creative Writing Skills
Ani Publishing and Consulting Company
|
5 | 0 | 0 | 4 | 1 | 8 | 0 | 0 | 18 |
6 |
İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı Ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 4 | 0 | 0 | 12 |
7 |
The Effect of Text Types on Reading Comprehension
International Journal of Education (MIJE)
|
0 | 0 | 0 | 5 | 3 | 4 | 0 | 0 | 12 |
8 |
Öğretmenlerin Bilimsel Araştırma Ve Araştırmacılara İlişkin Düşünceleri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 2 | 3 | 0 | 0 | 11 |
9 |
İlköğretim İkinci ve Üçüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 7 | 0 | 0 | 10 |
10 |
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 | 0 | 10 |
11 |
İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlıklarının Sosyo Ekonomik Düzeylerine Göre İncelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 5 | 0 | 0 | 8 |
12 |
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 1 | 0 | 7 |
13 |
Türkçe Öğretimi- konuşma Eğitimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 |
14 |
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumları
International Online Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 |
15 |
Türkçe Öğretimi -Dil bilgisi ve İmla Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 |
16 |
COMPARING READING COMPREHENSION LEVEL AND ORAL READING SPEED OF 5TH CLASS STUDENTS WHO HAD FIRST READING WRITING THROUGH DIFFERENT METHODS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 5 |
17 |
Türkçe Öğretimi (Öğretmen Adayları ve Öğretmenler için)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
18 |
Öğretmen Adaylarının Ahiliğe İlişkin Metaforları
KEFAD
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
19 |
EFFECTS OF LINEAR TEXTS IN PAGE SCROLLING AND PAGE-BY-PAGE READING FORMS ON READING COMPREHENSION INTRODUCTION
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
|
2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
20 |
İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılan Çözümleme ve Bireşim Yöntemlerinin Uygulamalı Olarak Karşılaştırılması
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 |
21 |
İlköğretim 6 7 Ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlıklarının Sosyo Ekonomik Düzeylerine Göre İncelenmesi
. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
22 |
Investigation of Scientific Studies on the Problems Faced by Primary School Teachers
Educational Academic Research
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
23 |
Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
24 |
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 |
25 |
İlk Okuma Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
26 |
Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
27 |
Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
28 |
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
29 |
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 |
30 |
Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
31 |
Learning Creative Drama with Proverbs
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
32 |
Türkçe Öğretiminde Güncel tartışmalar
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
33 |
İlkokul Öğrencilerinin Bitişik Eğik ve Dik Temel Harfler İle Yazılmış Metinleri Okuma Hızlarının Karşılaştırılması
TURKISH STUDIES
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
34 |
Kırsal Kesimde Görev Yapan Öğretmenlerin İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler
E-Journal of New World Sciences Academy
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
35 |
Kırsal Kesimde Görev YŞapan Öğretmenlerin İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
36 |
The Values in Literary Children’s Books at the 2nd Grade Level
Journal of Education and Practice
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
37 |
2010-2022 Yılları Arasında Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
38 |
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
Participatory Educational Research (PER)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
39 |
The effect of digital stories on primary school students’ creative writing skills
Education and Information Technologies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
40 |
Okuma Yazma Becerisini Cümle Çözümleme ve Ses temelli Cümle Yöntemleriyle Öğrenmiş Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Erişilerinin Karşılaştırılması
Çağdaş Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
41 |
İlk Okuma Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
42 |
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
43 |
The Effect Of Different Page Lenghted Hypertexts On Students’ Reading And Comprehension Skills.
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
44 |
Öğretmenlerin Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
45 |
Bilgisayar Oyunlarının 4 5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet Eğilimlerine Etkileri
TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
46 |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Ve Ahi Evran Üniversitesi Öğrencilerinin Hacı Bektaş Veli Ve Ahi Evran I Veli İle Bektaşilik Ve Ahilik Algıları
Türk Kültürü Ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2023) "Yayın Teşvik ödülü" |
(2023) "Akademik Başarı Ödülü" |
(2022) "Akademik Başarı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "ZAFER BİLİM ÖDÜLÜ" ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM SENDİKALARI BİRLİĞİ |
(2021) "Akademik Başarı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2021) "Akademik Başarı Ödülü" |
(2020) "Bilge Tonyukuk Türk Eğitimine Hizmet Ödülü" Uluslararası Avrasya Eğitim Sendikaları Birliği |
(2015) "Bacıyan-ı Rum Panelinde Bildiri sunulmasıyla ilgili Teşekkür Belgesi" Kadın ve Demokrasi Derneği (KADEM) |
(2015) "Teşekkür" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ayfer ŞAHİN
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
|
2005 - 2023 | 9 |
İrem Demirbaş
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
|
2017 - 2018 | 8 |
Rabia Asal
Erciyes Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 6 |
Buket Gürler
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
|
2018 - 2023 | 6 |
Büşra Nur Turan
Erciyes Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 5 |
İrem Demirbaş
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
Hayati Akyol
Gazi Üniversitesi
|
2006 - 2019 | 4 |
Sevgi Hayran Demir
-
|
2018 - 2019 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Özgen Korkmaz
Amasya Üniversitesi
|
2011 | 3 |
Rüştü Yeşil
Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 2 |
Büşra NUR TURAN
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
|
2022 | 2 |
Rabia ASAL
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
|
2022 | 2 |
Ceren Çelik Analı
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Çalışkan Mehmet
-
|
2022 | 2 |
Deniz Akdal
-
|
2010 - 2014 | 2 |
Emel Salgut
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Fatma Susar Kırmızı
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Gönül Altın
-
|
2016 | 2 |
Zeynep Demir
-
|
2023 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Turan Temur
Anadolu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Adnan Mahiroğulları
Cumhuriyet Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Nurullah Çetin
Ankara Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Gülhiz Pilten
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ayla Eker Sarıboyacı
-
|
2013 | 1 |
Cezmi Doğan
-
|
2013 | 1 |
Eray Atalay
-
|
2013 | 1 |
Burcugül Altuğ Tasa
-
|
2013 | 1 |
Merve Nur Soykan
-
|
2013 | 1 |
Mehmet Mehdi Ergüzel
Sakarya Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Süleyman Doğan
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kenan Erzurumlu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Dilek Ayfer ŞAHİN
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
|
2019 | 1 |
Feride Taşkın Yılmaz
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
|
2019 | 1 |
Mehmet ATA
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
|
2023 | 1 |
Özgen Korkmaz
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
|
2011 | 1 |
Rüştü YEŞİL
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
|
2011 | 1 |
Ahmet Kerim Türesin
-
(Diğer)
|
2019 | 1 |
Akdal Deniz
-
|
2019 | 1 |
Arif Öfkeli
-
|
2016 | 1 |
Bozdağ Türkan
-
|
2022 | 1 |
Ceylan İlhan
-
|
2014 | 1 |
Gülcan Gültekin
-
|
2022 | 1 |
Hasan Oflaz
-
|
2016 | 1 |
Hayran Demir Sevgi
-
|
2019 | 1 |
Kevser Helin Yıldız
-
|
2018 | 1 |
Muhammed Ubeyde Çelik
-
|
2016 | 1 |
Seda Ergül
-
|
2022 | 1 |
Sevgi Hayran
-
|
2022 | 1 |
Sevinj Eyubova
-
|
2013 | 1 |
Şafak Kaman
-
|
2013 | 1 |
Türkan Bozdağ
-
|
2020 | 1 |
Vasfi Tekin
-
|
2016 | 1 |
Yağmur Dönmez
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78759 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9072 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 81 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 27 | 320 | 215 | 200 | 405 | 150 | 265 | 420 | 230 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 445 . | 191 . | 334 . | 342 . | 163 . | 380 . | 359 . | 211 . | 362 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 305 . | 76 . | 162 . | 165 . | 52 . | 197 . | 156 . | 66 . | 165 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 34 . | 4 . | 6 . | 12 . | 4 . | 11 . | 12 . | 2 . | 10 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 30 . | 3 . | 4 . | 11 . | 4 . | 9 . | 12 . | 2 . | 8 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 21 | 23 | 10 | 16 | 9 | 8 | 18 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 6 | 4 | 5 | 3 | 1 | 14 | 7 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 6 | 1 | 3 | 6 | 2 | 6 | 4 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 13 | 16 | 3 | 5 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 6 | 3 | 5 | 3 | 1 | 12 | 6 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 6 | 1 | 3 | 5 | 2 | 6 | 4 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 13 | 16 | 3 | 5 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |