| Yazarlar (2) |
|
|
Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Bu araştırmada sesbilgisel farkındalık becerilerini destekleme müdahale programının (SESFAR) okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin sesbilgisel farkındalık becerilerine etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma ön test-son test tek grup deneysel modelde planlanmıştır. Okuma performanslarının “endişe düzeyinde” olduğu belirlenen 12 öğrenciyle çalış... |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi |
| Dergi ISSN | 2667-4122 |
| Dergi Tarandığı Indeksler | DRJI, ASDS |
| Makale Dili | Türkçe |
| Basım Tarihi | 12-2022 |
| Cilt No | 5 |
| Sayı | 3 |
| Sayfalar | 272 / 286 |
| Doi Numarası | 10.47477/ubed.1186042 |
| Makale Linki | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2696116 |