img
img
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi   
Yazarlar (2)
Bozdağ Türkan
Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu araştırmada sesbilgisel farkındalık becerilerini destekleme müdahale programının (SESFAR) okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin sesbilgisel farkındalık becerilerine etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma ön test-son test tek grup deneysel modelde planlanmıştır. Okuma performanslarının “endişe düzeyinde” olduğu belirlenen 12 öğrenciyle çalış...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 2667-4122
Dergi Tarandığı Indeksler DRJI, ASDS
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2022
Cilt No 5
Sayı 3
Sayfalar 272 / 286
Doi Numarası 10.47477/ubed.1186042
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2696116