img
Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.  
Yazarlar
 Ayfer ŞAHİN Ayfer ŞAHİN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ceylan İlhan
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dergi ISSN 2149-0767
Dergi Tarandığı Indeksler DRJİ, SOBİAD
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2014
Cilt No 1
Sayı 1
Sayfalar 56 / 69
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş