img
img
The Effect of Digital Stories on Primary School Students Listening Comprehension Skills   
Yazarlar (2)
İrem Demirbaş
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
The purpose of this research is to determine the effect of digital stories on the listening comprehension skills of primary school 4th grade students. For this purpose, the research has carried out with a quasi-experimental design with pre-test post-test control group. The sample of the research consisted of 52 students studying in two different 4t...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research (Per)
Dergi ISSN 2148-6123 Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2022
Cilt No 9
Sayı 6
Sayfalar 380 / 397
Doi Numarası 10.17275/per.22.144.9.6
Makale Linki http://dx.doi.org/10.17275/per.22.144.9.6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
The Effect of Digital Stories on Primary School Students Listening Comprehension Skills

Paylaş