Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Yl) (Tezli), 2005, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Dr), 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 1998, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi (Yl) (Tezli), 2005, 2007 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 78, 2018 |
İngilizce, YDS, 72, Güz, 2013 |
İngilizce, ÜDS, 58, Bahar, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2017-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, Türkçe Eğitimi, Türkiye |
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2009-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2016, Dekan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Gonca Boğa, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dikkat becerileri ve anlama becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Kır, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ayşegül Sarı, Yüksek Lisans, ŞERMİN YAŞAR'IN ÇOCUK KİTAPLARININ DUYARLIK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Emine Şule Dertlioğlu, Yüksek Lisans, Fantastik Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerisine Etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Behiye Buse Meriç, Yüksek Lisans, Çocuk edebiyatıyla ötekileştirme(me): Bir eylem araştırması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Özlem Semiz, Yüksek Lisans, Gülten Dayıoğlu'nun romanlarının okunabilirlik açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Aysun Baran, Yüksek Lisans, Fatih Erdoğan'ın "Sihirli Kitaplar" serisinin duyarlık eğitimi bağlamında incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Beril Adıyaman, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin okuma motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi: Kır, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Şule Han, Yüksek Lisans, Yaratıcı okuma etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerisi üzerindeki etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Ceyda Han, Yüksek Lisans, Miyase Sertbarut'un romanlarının değerler aktarımı bakımından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Şüra Güzelküçük, Yüksek Lisans, 100 temel eser listesinde yer alan masal kitaplarında korku ve şiddet ögeleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Aysun Akçam, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin iletişim becerileri ve Türkçe dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenl, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mustafa Armut, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin akıcı okuma becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Yozgat , Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2014-2015, ANLAMA TEKNİKLERİ VE İLKELERİ-I: OKUMA EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, YARATICI OKUMA, Yüksek Lisans |
2014-2015, GENÇLİK EDEBİYATI, Yüksek Lisans |
2014-2015, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, ANLATMA TEKNİKLERİ-I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2013-2014, ANLAMA TEKNİKLERİ VE İLKELERİ-I: OKUMA EĞİTİMİ, Lisans |
2013-2014, ANLATMA TEKNİKLERİ-I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2013-2014, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, YARATICI OKUMA, Yüksek Lisans |
2013-2014, GENÇLİK EDEBİYATI, Yüksek Lisans |
2012-2013, ANLAMA TEKNİKLERİ VE İLKELERİ-I: OKUMA EĞİTİMİ, Lisans |
2012-2013, ÇOCUK EDEBİYATI, Lisans |
2012-2013, ANLATMA TEKNİKLERİ-I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2012-2013, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2012-2013, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Türkyılmaz, M. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 9 (3) pp. 971-987 [TR Dizin] DOI |
Türkyılmaz, M. (2021) "Orhan Pamuk’un Romanlarında Eğitim-Öğretim ve Unsurlarının İzleri", International Journal of Languages’ Education and Teaching, 9 (4) pp. 196-218 Link DOI |
Han, C., Türkyılmaz, M. (2020) "Miyase Sertbarut’un Romanlarının Değerler AktarımıBakımından İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (2) pp. 122-151 Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2020) "Alegorik Bir Öykü Olarak Küçük Kara Balık Üzerine Değerlendirmeler", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (0) pp. 51-62 Link DOI |
Akçam, A., Türkyılmaz, M. (2020) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇEDERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", International Journal of Language Academy, 8 (4) pp. 51-67 Link DOI |
Güzelküçük, Ş., Türkyılmaz, M. (2020) "Masal Kitaplarında Yer Alan Korku ve Şiddet Ögeleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (3) pp. 859-878 [TR Dizin] Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2020) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Bilim Algısı", International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8 (3) pp. 36-49 Link DOI |
Akçam, A., Türkyılmaz, M. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin İletişim Becerileri Üzerine Bir İnceleme", International Journal of Language Academy, 7 (4) pp. 64-79 Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2018) "A Review On Fluent Reading Skills Of Secondary School Students", PEGEM JOURNAL OF EDUCATION AND INSTRUCTION, 8 (1) pp. 91-118 [ESCI] Link DOI |
Armut, M., Türkyılmaz, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerileri Üzerine Bir İnceleme", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (0) pp. 217-236 [TR Dizin] Link DOI |
Türkyılmaz, M., Armut, M. (2018) "The Middle School Students’ Attitudes towards Turkish Course and Perceptions for Turkish Teachers", European Journal of Educational Research, 7 (4) pp. 913-923 Link DOI |
Demirbaş, Ç.Ö., Türkyılmaz, M., Armut, M. (2017) "Kırşehir Şehir Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 103-118 Link |
Türkyılmaz, M., Armut, M. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 3 (18) pp. 348-375 Link |
Türkyılmaz, M. (2015) "TÜRK ATASÖZLERİNİN ÇOCUK HAKLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ", Zeitschrift für die Welt der Türken, 7 (1) pp. 221-236 Link |
Türkyılmaz, M. (2015) "OKUMA GELİŞİM DOSYASI VE OKUMA BECERİSİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ HUSUSUNDA BİR İNCELEME", Route Educational and Social Science Journal, 2 (5) pp. 56-56 Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2015) "ÖĞRETMENLERİN ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI ALGILARI ÜZERİNE BİR İNCELEME", Journal of Turkish Studies, 10 (0) pp. 917-917 [TR Dizin] Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2015) "THE RELATIONSHIP BETWEEN READING ATTITUDE METACOGNITIVE AWARENESS OF READING STRATEGIES PERSONALITY AND SELF REGULATION A STUDY OF MODELING", Education, 136 (1) pp. 11-18 |
Türkyılmaz, M. (2015) "FACEBOOK BAĞIMLILIĞI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇELEŞTİRİLMESİ VE FACEBOOK BAĞIMLILIĞININ OKU", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (0) pp. 265-265 Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2015) "ÇOCUK EDEBİYATIYLA ÖTEKİLEŞTİRME ME", Education Sciences, 10 (4) pp. 305-318 Link |
Türkyılmaz, M. (2015) "SOSYAL MEDYA VE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ KULLANIMININ ÜST BİLİŞSELOKUMA STRATEJİLERİNİN FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (18) pp. 135-149 Link |
Türkyılmaz, M., Kuş, Z. (2014) "İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERDE ÇOCUK HAKLARI", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (15) pp. 39-63 Link |
Türkyılmaz, M. (2014) "EFFECT OF MASS MEDIA ON ATTITUDE TOWARD READING", Pensee Journal, 76 (5) pp. 295-304 Link |
Türkyılmaz, M., Aydemir, Y. (2014) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Language Academy, 2 (4) pp. 194-194 Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2014) "THE IDEAL READER PERCEPTION OF PRE SERVICE TEACHERS", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 3 (3) pp. 148-148 Link DOI |
Türkyılmaz, M. (2013) "THE EFFECT OF THE JUVENILE FICTION ON THE READINGSKILLS OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS", Reading Improvement, 50 (3) pp. 135-143 Link |
Türkyılmaz, M. (2012) "BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ", Bilgi Dünyası, 13 (2) pp. 477-493 Link |
TÜRKYILMAZ, M., BAŞARMAK, U. (2011) "ANA DİL ÖĞRETİMİNDE HİPER METİN KULLANIMININ OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ", Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (23) pp. 197-212 [TR Dizin] Link |
Türkyılmaz, M., Can, R., Karadeniz, A. (2010) "ALIMLAMA ESTETİĞİ VE OKUR MERKEZLİ YAKLAŞIMIN ESKİ EDEBİYAT EĞİTİMİNE UYGULANMASI", Selçuk ÜniversitesiAhmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (29) pp. 153-172 Link |
Türkyılmaz, M. (2010) "BİR DERS ARACI OLARAK DİNLEME METİNLERİNİN ANLAMAYA ETKİSİ ESKİCİ METNİ ÖRNEKLEMİNDE DENEYSEL BİR ÇALIŞMA", Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi, 23 (1) pp. 207-220 [TR Dizin] Link |
Kuş, Z., Türkyılmaz, M. (2010) "SOSYAL BİLGİLER VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA DURUMLARI İLGİ ALIŞKANLIK VE OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANIM DÜZEYLERİ", Türk Kütüphaneciliği, 24 (1) pp. 11-32 [TR Dizin] Link |
Can, R., Türkyılmaz, M., Karadeniz, A. (2010) "ERGENLİK DÖNEMİ ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARI", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 1-21 [TR Dizin] Link |
TÜRKYILMAZ, M., CAN, R., KARADENİZ, A. (2010) "ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 113-123 [TR Dizin] Link |
TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2010) "ÖĞRETMENLERİN OKUL KALİTESİNİ ALGILAMALARINDAKİ FARKLILIKLAR", Ahi Evran Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 285-304 [TR Dizin] Link |
Kus, Z., Turkyilmaz, M. (2010) "Reading Statuses of Social Studies and Turkish Language Teacher Candidates (Their Attention, Habits and Levels of Using Reading Strategies)", TURKISH LIBRARIANSHIP, 24 (1) pp. 11-32 [ESCI] |
Türkyılmaz, M. (2008) "DİL VE ANLATIM DERSİNDE BİR ÖLÇME ARACI OLARAK YAZILI SINAVLARIN KULLANIMI KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (3) pp. 1-14 [TR Dizin] Link |
Türkyılmaz, M., Demirbaş, Ç.Ö., Armut, M. (2018) "Ahi Evran Üniversitesi Öğrencilerinin Kırşehir’e İlişkin Niteleme ve Görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Demirbaş, Ç.Ö., Türkyılmaz, M., Armut, M. (2017) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KIRŞEHİR ALGISI", 6. International Current Debates in Social Sciences , (Aralık 2017) |
Türkyılmaz, M. (2017) "The investigation about reading fluency skill of secondary school students.", XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences. , (pp. 37), Catanıa, İtalya, (Aralık 2017) |
Türkyılmaz, M. (2017) "Hasan Ali Toptaş’ın Kuşlar Yasına Gider Romanının Sosyo-Kültürel Değerler Bakımından İncelenmesi", PROF. DR. M. FUAD KÖPRÜLÜ ANISINA II. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 449-460), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017) |
Armut, M., Türkyılmaz, M. (2017) "Ortaokul öğrencilerinin okuma becerileri üzerine bir inceleme", IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH , (pp. 378), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Armut, M., Türkyılmaz, M. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EUCATIONAL RESEARCH , (pp. 378), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Türkyılmaz, M., Armut, M. (2017) "TÜRKÇE EĞİTİMİ DOÇENTLERİNİN ŞART YAYINLARININ ATIF ALMA DURUMLARI", I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
TÜRKYILMAZ, M., CAN, R., YILDIRIM, K., ATEŞ, S. (2013) "Relations Among Oral Reading Fluency Silent Reading Fluency Retell Fluency and Reading Comprehension", 5th World Conference on Educational Science , Roma, İtalya, (Şubat 2013) |
ATEŞ, S., YILDIRIM, K., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Relations Among Contextual Silent Reading Fluency Noncontextual Silent Reading Fluency and Reading Comprehension A Path Analysis of Fifth grade Readers", 5th World Conference on Educational Science , Roma, İtalya, (Şubat 2013) |
Türkyılmaz, M. (2013) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Gençlik Romanlarının Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , Niğde, Türkiye, (Temmuz 2013) |
Türkyılmaz, M. (2012) "Aytül Akal ın Romanlarında Öğretmen", V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi , (pp. 329-334), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2012) |
YILDIRIM, K., ATEŞ, S., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2012) "Fluency Skills and Their Relations With Reading Comprehension", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Brüksel, Belçika, (Ekim 2012) |
CAN, R., TÜRKYILMAZ, M., YILDIRIM, K., ATEŞ, S. (2012) "Context and Isolated Word Reading Fuency of Turkish Students and Their Relations With Reading Comprehension", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Brüksel, Belçika, (Ekim 2012) |
Türkyılmaz, M. (2011) "Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma", III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 705-713), Ankara, Türkiye, (Ekim 2011) |
Türkyılmaz, M. (2010) "Gülsüm Cengiz in Çocuk Kitaplarının İş Birlikli Öğrenme Yöntemiyle Okutulmasının Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi", Çocuk ve Gençlik Yazınında Gülsüm Cengiz Sempozyumu , (pp. 310-317), Eskişehir, Türkiye, (Nisan 2010) |
Türkyılmaz, M. (2020) "Gençlik Edebiyatı ve Okuma Kültürü", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Demirbaş, Ç.Ö., Türkyılmaz, M., Armut, M. (2018) "BENİM GÖZÜMDEN KIRŞEHİR", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Demirbaş, Ç.Ö., Türkyılmaz, M., Armut, M. (2017) "KIRSEHIR CITY PERCEPTIONS OF UNIVERSITY STUDENTS", Kitap: CURRENT DEBATES INPUBLIC FINANCEPUBLIC ADMINISTRATION ENVIRONMENTAL STUDIES, London/İngiltere : IJOPEC PUBLICATION |
Türkyılmaz, M. (2017) "The Investigation About Reading Fluency SkillOf Secondary School Students", Kitap: Research on Education, Bialystok/Polonya : International Association of Social Science Research |
Türkyılmaz, M. (2015) "Konuşma", Kitap: Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, Editör |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016, |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Mevlana International Journal of Education, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Media and Communication Studies, 0 |
Yönetim Kurulu Üyesi, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2015- |
Üye, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Komisyonu, 2015- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
ERGENLİK DÖNEMİ ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARI
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 24 | 24 | 13 | 2 | 0 | 65 |
2 |
SOSYAL BİLGİLER VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA DURUMLARI İLGİ ALIŞKANLIK VE OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANIM DÜZEYLERİ
Türk Kütüphaneciliği
|
1 | 0 | 0 | 17 | 17 | 4 | 1 | 0 | 40 |
3 |
İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERDE ÇOCUK HAKLARI
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 7 | 1 | 0 | 16 |
4 |
Relations Among Oral Reading Fluency Silent Reading Fluency Retell Fluency and Reading Comprehension
|
6 | 3 | 0 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 15 |
5 |
BİR DERS ARACI OLARAK DİNLEME METİNLERİNİN ANLAMAYA ETKİSİ ESKİCİ METNİ ÖRNEKLEMİNDE DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
|
1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 9 | 0 | 0 | 15 |
6 |
DİL VE ANLATIM DERSİNDE BİR ÖLÇME ARACI OLARAK YAZILI SINAVLARIN KULLANIMI KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 7 | 1 | 0 | 14 |
7 |
FACEBOOK BAĞIMLILIĞI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇELEŞTİRİLMESİ VE FACEBOOK BAĞIMLILIĞININ OKU
The Journal of Academic Social Science Studies
|
2 | 0 | 0 | 5 | 1 | 2 | 0 | 0 | 10 |
8 |
BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
Bilgi Dünyası
|
1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 9 |
9 |
ÖĞRETMENLERİN OKUL KALİTESİNİ ALGILAMALARINDAKİ FARKLILIKLAR
Ahi Evran Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 8 |
10 |
TÜRK ATASÖZLERİNİN ÇOCUK HAKLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Zeitschrift für die Welt der Türken
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 6 |
11 |
ÇOCUK EDEBİYATIYLA ÖTEKİLEŞTİRME ME
Education Sciences
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 6 |
12 |
Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 5 |
13 |
ANA DİL ÖĞRETİMİNDE HİPER METİN KULLANIMININ OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
14 |
ÖĞRETMENLERİN ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI ALGILARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Journal of Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 |
15 |
ALIMLAMA ESTETİĞİ VE OKUR MERKEZLİ YAKLAŞIMIN ESKİ EDEBİYAT EĞİTİMİNE UYGULANMASI
Selçuk ÜniversitesiAhmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
16 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN READING ATTITUDE METACOGNITIVE AWARENESS OF READING STRATEGIES PERSONALITY AND SELF REGULATION A STUDY OF MODELING
Education
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
17 |
Reading Statuses of Social Studies and Turkish Language Teacher Candidates (Their Attention, Habits and Levels of Using Reading Strategies)
TURKISH LIBRARIANSHIP
|
2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
18 |
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerileri Üzerine Bir İnceleme
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
19 |
Gençlik Edebiyatı ve Okuma Kültürü
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
20 |
Masal Kitaplarında Yer Alan Korku ve Şiddet Ögeleri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 |
21 |
EFFECT OF MASS MEDIA ON ATTITUDE TOWARD READING
Pensee Journal
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
22 |
Miyase Sertbarut’un Romanlarının Değerler AktarımıBakımından İncelenmesi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
23 |
Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
24 |
ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
25 |
Relations Among Contextual Silent Reading Fluency Noncontextual Silent Reading Fluency and Reading Comprehension A Path Analysis of Fifth grade Readers
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
26 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
International Journal of Language Academy
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
27 |
Kırşehir Şehir Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Gençlik Romanlarının Etkisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
29 |
BENİM GÖZÜMDEN KIRŞEHİR
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
30 |
THE EFFECT OF THE JUVENILE FICTION ON THE READINGSKILLS OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS
Reading Improvement
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
31 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇEDERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Journal of Language Academy
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
32 |
SOSYAL MEDYA VE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ KULLANIMININ ÜST BİLİŞSELOKUMA STRATEJİLERİNİN FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
33 |
Ortaokul Öğrencilerinin İletişim Becerileri Üzerine Bir İnceleme
International Journal of Language Academy
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
34 |
Alegorik Bir Öykü Olarak Küçük Kara Balık Üzerine Değerlendirmeler
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
35 |
Türkçe Öğretmen Adaylarının Bilim Algısı
International Journal of Languages’ Education and Teaching
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 11 |
MUSTAFA TÜRKYILMAZ
-
|
2010 - 2013 | 7 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 5 |
REMZİ CAN
-
|
2010 - 2013 | 5 |
KASIM YILDIRIM
-
|
2012 - 2013 | 4 |
SEYİT ATEŞ
-
|
2012 - 2013 | 4 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 2 |
Aysun Akçam
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Yaşar Aydemir
Gazi Üniversitesi
|
2014 | 1 |
ABDULKERİM KARADENİZ
-
|
2010 | 1 |
Ceyda Han
-
|
2020 | 1 |
Mustafa Turkyilmaz
-
|
010 | 1 |
Şura Güzelküçük
-
|
2020 | 1 |
UĞUR BAŞARMAK
-
|
2011 | 1 |
Zafer Kus
-
|
010 | 1 |
ZAFER KUŞ
-
|
2010 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 545 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 150 | 0 | 145 | 155 | 15 | 175 | 15 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 320 . | - | 403 . | 387 . | 532 . | 358 . | 608 . | - | 569 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 183 . | - | 214 . | 198 . | 315 . | 178 . | 373 . | - | 357 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 31 . | - | 43 . | 43 . | 120 . | 43 . | 121 . | - | 96 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 31 . | - | 39 . | 42 . | 116 . | 43 . | 115 . | - | 88 . | - |
Toplam Yayın | 8 | 0 | 10 | 5 | 1 | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 7 | 0 | 2 | 3 | 1 | 5 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 7 | 0 | 0 | 3 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |