Yazarlar (1) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Çocuk ve gençlerin okuma kültürü ediminde öğretmenlerin önemli bir role sahip oldukları pek çok çalışma ile ortaya konmuş, teorik olarak da ifade edilmiştir. Bu çalışmayla öğretmen adaylarının çocuk ve gençlik edebiyatını ve bu alanda verilen ürünleri nasıl değerlendirdikleri belirlenmeye çalışılmıştır. Bu bağlamda araştırma, Ahi Evran Üniversitesi... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu |
Kongre Tarihi | 05-10-2011 / 07-10-2011 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |