Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2002, 2006 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2000 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü, 1991, 1996 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2002, 2006 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2000 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü, 1991, 1996 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 72, 2017 |
Sertifika, AMOS, Kırşehir, Türkiye, 09-12-2012, 13-12-2012 |
Çalıştay, CEDEFOP TRANSFER PROGRAM, Yusuf demir Sıddık Bilim Sanat merkez,, Türkiye, 09-04-2011, 15-04-2011 |
Çalıştay, Eğitim hakkı ve Gelecek Perspektifleri _TED, Ankara -Türk Eğitim Derneği, Türkiye, 28-01-2008, 30-01-2008 |
Sertifika, Beyin Yapısı ve Öğrenme Süreci, 30 Ağustos Zafer İlköğretim Okulu, Türkiye, 03-06-2008, 03-06-2008 |
Sertifika, Beyin ve yapısı, Cacabey ilköğretim okulu, Türkiye Kırşehir, 07-05-2008, 07-05-2008 |
Çalıştay, Başkent Üniversitesi- Ülkemizde Performansa dayalı Değerlediröme, Başkent Üniversitesi Özel Ayşe Abla Okuları, Türkiye, 29-04-2006, 29-04-2006 |
Sertifika, SPSS, İzmir, Türkiye, 29-06-2005, 30-06-2005 |
Kurs, Laboratuvar ve Ders araçlarını kullnma Kursu, Kırşehir Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Merkezi, Türkiye, 25-01-1999, 05-02-1999 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Biyoloji Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-2024, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
1999-2007, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Pr., Türkiye |
1996-1999, Diğer, Tam Zamanlı, MEB- Öğretmen, ., ., ., Türkiye |
2020-2023, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2022, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Birim Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Ekgsk/Müfredat Destek Ofisi Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Ayşe Efe, Yüksek Lisans, Robotik Kodlama İle Periyodik Klavye Tasarlanması ve Öğretim Materyali Olarak Kullanılması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tamer İnan, Yüksek Lisans, Orta Okul 8. Sınıf Öğrencilerinin Küresel Isınmayı Azaltmaya Yönelik Görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Sena Örnek, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin web 2.0 araçlarına ilişkin farkındalık ve dijital okuryazarlık düzeyle, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Pınar Arslan, Yüksek Lisans, Vücudumuzdaki sistemler ünitesine ilişkin beceri temelli yeni nesilsoruların öğrenme sürecine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Zeynep Keskin, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenleri ve 7. sınıf öğrencilerinin etkileşimli simülasyon deneyimlerinin incelenm, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ebru Oğul, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM uygulamalarındaki gelişim süreçlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Gülçin Demirbağ, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin yenilenebilir enerji kullanımına yönelik niyetlerinin planlı davranış teoris, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Bengü Güzel, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen bilgisi dersine ilişkin tutum, akademik risk ve öz-kavram algılarının in, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tuğçe Çağlan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen bilgisi dersindeki motivasyon kaynaklarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Alper Şahin, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının tamamlayıcı ölçme araçları farkındalıkları ile girişimcilik ve yeni, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Zeynep Şentürk, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
İlda Özdemir, Doktora, Fen ve teknoloji öğretmenlerinin mesleki tükenmişliğini etkileyen değişkenlerin yapay sinir ağı ile , Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Volkan Aşcı, Yüksek Lisans, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının pedogojik gelişimi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
İlban Orkun Karamüftüoğlu, Yüksek Lisans, Sosyal hizmetler ve çocuk esirgeme kurumu öğrencilerine verilen fen eğitiminin tutum öz yeterlik ve , Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Ahmet Urtekin, Yüksek Lisans, İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket ünitesinde kullandıkları bilimsel süreç beceril, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Lisans |
2023-2024, Bilim Eğitiminde ileri Predagoji, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Eğitiminde Nicel Veri Analizi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Eğitiminde İleri Nicel Veri Analizi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Bağımlılk ve Bağımlılıkla Mücadele, Lisans |
2023-2024, Beslenme ve Sağlık, Lisans |
2023-2024, Fen Öğretimi 2, Lisans |
2023-2024, Sınıfiçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2022-2023, Fen Eğitiminde Altenatif Ölçme Araçları, Yüksek Lisans |
2021-2022, İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yılmaz, H., Polat, D., Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education", ODÜ Tıp Dergisi, 10 (3) pp. 121-130 DOI |
Polat, D., Başarmak, U. (2023) "Robotik Kodlama Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özellikleri", Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 6 (3) pp. 296-320 Link DOI |
Polat, D., Başarmak, U., Demiral, Ü. (2023) "Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Başlama Referansları, Tutum Bileşenleri ve Motivasyon Kaynakları", Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (2) pp. 29-54 Link |
Demirbağ, G., Polat, D. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Enerji Kullanım Niyetlerini Açıklamaya Yönelik Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 177-198 Link DOI |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (94) p. 232 [SCI Expanded] |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", Eurasian Journal of Educational Research, 94 (94) pp. 213-232 [ESCI] Link DOI |
Polat, D., Uluay, G., Başarmak, U. (2021) "Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)", SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 11 (1) pp. 195-217 Link DOI |
Başarmak, U., Uluay, G., Polat, D. (2021) "Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 9 (2) pp. 1-14 Link DOI |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2017) "Determination of the relationship between mathematics literacy, mathematics content knowledge and science literacy according to PISA 2012", RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT, 4 (1) pp. 84-89 Link DOI |
Özdemir, İ., Polat, D. (2017) "FORECASTING WITH ARTIFICIAL NEURAL NETWORK OF SCIENCE TEACHERS’PROFESSIONAL BURNOUT VARIABLES", International Journal of Educational Studies, 4 (3) pp. 49-64 [ESCI] Link |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2017) "DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MATHEMATICS LITERACY, MATHEMATICS CONTENT KNOWLEDGE AND SCIENCE LITERACY ACCORDING TO PISA 2012", Research Journal of Business and Management – (RJBM), 4 (1) pp. 84-89 Link DOI |
Kahraman, M., Polat, D. (2017) "Anxiety Scale For Science Teachers’ Laboratory Work And Teaching: Validity and Reliability Analyses", ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 30 (2) pp. 757-780 Link DOI |
Özdemir, İ., Polat, D. (2016) "Examining of Acting on Science and Technology Teacher s Professional Burnout Variables", İnönü University Journal of the Faculty of Education, 17 (3) pp. 22-40 [TR Dizin] Link DOI |
Gödek, Y., Kaya, V.H., Polat, D. (2015) "The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 3-11 Link |
Gödek, Y., Kaya, V.H., Polat, D. (2015) "The relationship between Turkish primary school students scientific literacy levels and scientific process skills", Cypriot Journal ofEducational Sciences, 10 (1) pp. 3-11 |
Gödek, Y., Kaya, V.H., Polat, D. (2015) "The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 3-11 Link DOI |
Kılınç, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sonmez, A., Iserı, B., Görgülü, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue", Journal Of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 [TR Dizin] Link |
Kılınç, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue", Turkish Journal of Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI |
Kaya, V.H., Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 581-595 DOI |
Kaya, V.H., Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 9 (30) pp. 569-584 Link DOI |
Kılınç, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue", Journal of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI |
Kılınç, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue", Journal of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 DOI |
Kaya, V.H., Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", The Journal of Academic Social Science Studies, 8 (28) pp. 581-595 Link DOI |
Güler, M.P.D., Polat, D. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARAR VERME SÜREÇLERİNDE FEN BİLGİLERİNİ KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", Adiyaman University Journal of Social Sciences, 1 (16) pp. 171-204 [TR Dizin] Link DOI |
Kaya, V.H., Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", International Journal of Academic Social Science Studies, (30) pp. 569-584 DOI |
Kılınç, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Eryaşar, A.S., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue", Journal of Turkish Science Education, (0) |
Kaya, V.H., Afacan, Ö., Polat, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325 [TR Dizin] Link |
Kılınç, A., Kartal, T., Eroğlu, B., Demiral, Ü., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Görgülü, Ö. (2013) "Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue A Belief System Approach", Research in Science Education, 43 (6) pp. 2277-2307 [SSCI] Link DOI |
Polat, D., Kaya, V.H. (2010) "Kavramsal Algılamalar ve Kavram Yanılgıları", BİLİM VE TEKNİK: AYLIK POPÜLER BİLİM DERGİSİ / TÜBİTAK, A., 44 (515) pp. 30-33 |
Polat, D. (2009) "Portfolyo Değerlendirmenin Sınav Kaygısı Çalışma Davranışı ve Tutum Üzerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 169-182 Link |
Polat, D., Kuru, M. (2008) "Portfolyo Değerlendirmenin Üniversite öğrencilerinin Öz yeterlik algısı ve Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 97-111 Link |
Polat, D., Kuru, M. (2006) "Portfolyo Değerlendirmenin İnsan İskelet Sistemi Konusunda Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 145-162 Link |
Polat, D., Arslan, O. (2001) "Malathionun Drosophila melanogaster de Fenotipik Özellikler Eşey Oranı ve Ergin Birey Çıkışı Üzerine Etkileri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 21-30 Link |
Gödek, Y., Polat, D., Kaya, V.H. (2023) "Perceptions of Teacher Candidates Regarding PCK Levels of Their Instructors", The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) , Cappadocia, Türkiye, (Eylül 2023) |
Kaya, V.H., Gödek, Y., Polat, D. (2022) "Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi", XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR- , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Kaya, V.H., Polat, D., Arıkan, G., Gödek, Y. (2022) "Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.", 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022) , (pp. 141), Ankara, Türkiye, (Haziran 2022) |
Arslan, P., Polat, D. (2022) "Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, (Haziran 2022) |
Örnek, Z.S., Polat, D. (2022) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)", 8.Hitit Öğrenci Kongresi , Çorum, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Keskin, Z., Polat, D. (2022) "7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi", 8.Hitit Öğrenci Kongresi , Çorum, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Kaya, V.H., Gödek, Y., Polat, D. (2022) "Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi", XIII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR XIII , (pp. 1229-1241), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Gödek, Y., Polat, D. (2021) "Öğretmen Adaylarının Beslenme Konusundaki Yanlış İnanışlarının İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Polat, D., Kaya, V.H., Gödek, Y. (2021) "An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları. , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021) |
Polat, D. (2021) "Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması", VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021 , (pp. 815-817), Aksaray, (Temmuz 2021) |
Polat, D., Gödek, Y. (2021) "PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR: FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021) |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)", 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 17), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2020) "Anatomi dersinde öğrenme günlüğü tutan öğrencilerin görüşleri ve kendi başarılarını öngörme düzeyleri. Student teachers’ perceptions of learning diaries and prediction levels concerning their self-achievements: In the sample of human anatomy course.", VIIth International Eurasian Educational Research Congress , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2020) |
Oğul, E., Polat, D., Uluay, G. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ", 4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 14-15), Kayseri, Türkiye, (Ekim 2020) |
Başarmak, U., Uluay, G., Polat, D. (2019) "Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
Uluay, G., Polat, D. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
Uluay, G., Polat, D., Arıkan, N. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , (pp. 18-28), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2019) |
Başarmak, U., Uluay, G., Polat, D. (2019) "Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", 7th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2019) , (pp. 131-132), Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
Uluay, G., Polat, D., Arıkan, N. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkinGörüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri , (Eylül 2019) |
Kaya, V.H., Gödek, Y., Elster, D., Polat, D. (2018) "Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
Kaya, V.H., Gödek, Y., Elster, D., Polat, D. (2018) "Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
Kaya, V.H., Gödek, Y., Elster, D., Polat, D. (2018) "ALMANYA, GÜNEY KORE VE TÜRKİYE’DEKİ FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞINA ETKİ EDEN TEMEL FAKTÖRLERİN KARŞILAŞTIRILMASI", 13. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 255), Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016) |
Polat, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği", ICQH 2016- International Conference on Quality in HigherEducation , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016) |
Polat, D., Altuk, Y.G., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016) |
Polat, D. (2016) "Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri", IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Polat, D., Kaya, V.H., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Kaya, V.H., Polat, D., Kaya, E. (2014) "Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 953-954), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Sönmez, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Sönmez, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi öğretmen adaylarının GDO’lu besinlerin öğretimi sırasında alacakları roller.", 11. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Sönmez, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
Kaya, V.H., Polat, D., Kaya, E. (2014) "Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Sönmez, A., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Polat, D., Kaya, V.H., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 949-950), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Eryaşar, A.S., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
Kaya, V.H., Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2012) "Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 272), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Polat, D., Kaya, V.H. (2012) "Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 696-698), Niğde, Türkiye, (Ekim 2012) |
Kılınç, A., Kartal, T., Görgülü, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Yıldırım, K., Eroğlu, B., Demiral, Ü., Önal, N.T. (2012) "Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue", American Educational Research Association (AERA) , (pp. 1-8), Vancouver, Kanada, (Nisan 2012) |
Kılınç, A., Polat, D., Eroğlu, B., Önal, N.T., Demiral, Ü., Kartal, T., Görgülü, Ö., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., Eryaşar, A.S. (2012) "Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions", National Association for Research Teaching , (Mart 2012) |
Polat, D., Kılınç, A., Görgülü, Ö., Kartal, T., Demiral, Ü., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., İşeri, B., Soysal, D., Eryaşar, A.S., Tanık, N. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor Pratikler faydalar sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Kılınç, A., Demiral, Ü., Polat, D., Kartal, T., Eroğlu, B., Tanık, N., Eryaşar, A.S. (2012) "Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Tanık, N., Seymen, H., Eryaşar, A.S., Eroğlu, B., Kartal, T., Demiral, Ü., Yıldırım, K., Polat, D., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Görgülü, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Eroğlu, B., Afacan, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Görgülü, Ö., Yıldırım, K., Önal, N.T., Sönmez, A. (2012) "Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions.", NARST Annual Meeting , Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2012) |
Kılınç, A., Kartal, T., Polat, D., Görgülü, Ö., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Eroğlu, B., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Önal, N.T. (2012) "Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue.", American Educational Research Association 2012 Annual Meeting , Vancouver, Kanada, (Nisan 2012) |
Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Önal, N.T., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., Kartal, T., Demiral, Ü., Yıldırım, K., Polat, D., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Görgülü, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları.", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Polat, D., Kılınç, A., Görgülü, Ö., Kartal, T., Demiral, Ü., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., İşeri, B., Soysal, D., Sönmez, A., Önal, N.T. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma.", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Kılınç, A., Demiral, Ü., Polat, D., Kartal, T., Eroğlu, B., Önal, N.T., Sönmez, A. (2012) "Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri.", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kılınç, A., Kartal, T., Görgülü, Ö., Polat, D., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Tanık, N. (2012) "Student Science Teachers Self efficacy Beliefs about Teaching a Socio scientific Issue Paper presentation", American Educational Research Association 2012 Annual Meeting (AERA 2012 Congress) , Vancouver, Kanada, (Nisan 2012) |
Kılınç, A., Polat, D., Eroğlu, B., Demiral, Ü., Yıldırım, K., Kartal, T., Görgülü, Ö., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., Sönmez, A. (2012) "Science Teachers Views about Teaching Socioscientific Issues Understandings Experiences and Suggestions", 2012 NARST Annual Meeting , (pp. 133-134), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2012) |
Kaya, V.H., Gödek, Y., Polat, D. (2012) "Elementary School Students Views and Images Concerning Science Teachers", Cyprus International Conference on EducationalResearch (CY-ICER 2012) , (pp. 433-438), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012) |
Kılınç, A., Kartal, T., Görgülü, Ö., Polat, D., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Tanık, N. (2012) "Student science teachers self efficacy beliefs about teaching a socio scientific issue Roundtable discussion", American Educational Research Association (AERA) 2012 Annual Meeting , Vancouver, Kanada, (Nisan 2012) |
Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Önal, N.T., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., Kartal, T., Demiral, Ü., Yıldırım, K., Polat, D., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Görgülü, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-635), Türkiye, (Haziran 2012) |
Polat, D., Kılınç, A., Görgülü, Ö., Kartal, T., Demiral, Ü., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., İşeri, B., Soysal, D., Sönmez, A., Önal, N.T. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-636), Türkiye, (Haziran 2012) |
Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Kılınç, A., Demiral, Ü., Polat, D., Kartal, T., Eroğlu, B., Önal, N.T., Sönmez, A. (2012) "Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-637), Türkiye, (Haziran 2012) |
Kılınç, A., Kartal, T., Görgülü, Ö., Polat, D., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Yıldırım, K., Eroğlu, B., Demiral, Ü., Önal, N.T. (2012) "Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue", American Educational Research Association (AERA) , (Ekim 2012) |
Altuk, Y.G., Kaya, V.H., Polat, D. (2012) "A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers", Cyprus International Conference on Educational Research, , (pp. 2964-2969), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012) |
Kaya, V.H., Polat, D., Gödek, Y. (2012) "The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills", Cyprus International Conference On Educational Research(CY-ICER-2012) , (pp. 495-500), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mart 2012) |
Gödek, Y., Kaya, V.H., Polat, D. (2012) "A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers", Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER-2012) , (pp. 2964-2969), Barcolena, İspanya, (Şubat 2012) |
Polat, D., Kaya, V.H. (2012) "Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Tanık, N., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., Kartal, T., Demiral, Ü., Yıldırım, K., Polat, D., Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Görgülü, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Polat, D., Kılınç, A., Görgülü, Ö., Kartal, T., Demiral, Ü., Afacan, Ö., Güler, M.P.D., İşeri, B., Soysal, D., Sönmez, A., Tanık, N. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor Pratikler faydalar sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Güler, M.P.D., Afacan, Ö., Kılınç, A., Demiral, Ü., Polat, D., Kartal, T., Eroğlu, B., Tanık, N., Sönmez, A. (2012) "Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Polat, D., Kılınç, A., Görgülü, Ö., Afacan, Ö., Güler, M.P.D. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel Konulara Ve Bu Konuların Öğretimine Nasıl Yaklaşıyor Pratikler Faydalar Sorunlar Ve Öneriler Üzerine Nitel Bir Çalışma", X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Temmuz 2012) |
Polat, D. (2011) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2011) |
Kaya, V.H., Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2011) "Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2011) |
Polat, D., Fidan, M., Eryaşar, A.S. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Polat, D., Kaya, V.H., İnan, T. (2010) "Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 140-146), Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010) |
Polat, D., Fidan, M., Sönmez, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010) |
Polat, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2010) "Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010) |
Gödek, Y., Polat, D. (2008) "Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions", 9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education , (pp. 32-33), İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2008) |
Çağlan, T., Polat, D. (2023) "ÖĞRENCİ GÖZÜNDEN FEN MOTİVASYONUNU OLUMSUZ ETKİLEYEN FAKTÖRLER", Kitap: FEN EĞITIMI ARAŞTIRMALARINA Güncel Bakış -IX, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi A.Ş |
Oğul, E., Polat, D., Uluay, G. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Uygulamaları", Kitap: FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - V, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitapevi |
Keskin, Z., Polat, D. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Laboratuvar Deneyimlerinin İncelenmesi", Kitap: FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - V, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitapevi |
Polat, D. (2022) "Sağlığa Dair Toplumsal Söylemler ve Kavram Yanılgıları", Kitap: Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Ankara/Türkiye : Nobel |
Polat, D. (2022) "Vücudumuzdaki Sistemler", Kitap: 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Polat, D., Bozdoğan, H. (2022) "Vücudumuzdaki Sistemler ve Sağlığı", Kitap: 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Gödek, Y., Polat, D., Şeyma, P., Şensin, C. (2021) "Doğa, Fen Eğitimi ve Çevre", Kitap: Doğa ve Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Milli Eğitim Bakanlığı |
Gödek, Y., Polat, D. (2017) "Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi", Kitap: Fen Bilimleri Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Gödek, Y., Polat, D. (2017) "Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi", Kitap: 4. Bölüm: Fen Bilimleri Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) 7. ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı, 2022, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakülteesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Portfolyo Değerlendirmenin Üniversite öğrencilerinin Öz yeterlik algısı ve Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 2 | 13 | 0 | 0 | 0 | 16 |
2 |
Portfolyo Değerlendirmenin Sınav Kaygısı Çalışma Davranışı ve Tutum Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 12 | 0 | 0 | 0 | 13 |
3 |
Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue A Belief System Approach
Research in Science Education
|
4 | 0 | 0 | 7 | 1 | 0 | 0 | 0 | 12 |
4 |
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 7 | 0 | 0 | 0 | 9 |
5 |
Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
Journal of Turkish Science Education
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
6 |
The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills
Cypriot Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
7 |
Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue
Journal Of Turkish Science Education
|
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 |
8 |
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Kavram Yanılgılarının Tespiti-Giderilmesi ve Uygulamalı Örnekler
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
9 |
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue
Turkish Journal of Science Education
|
2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
10 |
Anxiety Scale For Science Teachers’ Laboratory Work And Teaching: Validity and Reliability Analyses
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
11 |
Portfolyo Değerlendirmenin İnsan İskelet Sistemi Konusunda Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
12 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
International Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
13 |
DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MATHEMATICS LITERACY, MATHEMATICS CONTENT KNOWLEDGE AND SCIENCE LITERACY ACCORDING TO PISA 2012
Research Journal of Business and Management – (RJBM)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
14 |
Kavramsal Algılamalar ve Kavram Yanılgıları
BİLİM VE TEKNİK: AYLIK POPÜLER BİLİM DERGİSİ / TÜBİTAK, A.
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
15 |
Elementary School Students Views and Images Concerning Science Teachers
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
16 |
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
Journal of Turkish Science Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
17 |
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
Journal of Turkish Science Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
18 |
FORECASTING WITH ARTIFICIAL NEURAL NETWORK OF SCIENCE TEACHERS’PROFESSIONAL BURNOUT VARIABLES
International Journal of Educational Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
19 |
The relationship between Turkish primary school students scientific literacy levels and scientific process skills
Cypriot Journal ofEducational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
20 |
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
21 |
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma.
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
22 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
23 |
PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
24 |
Examining of Acting on Science and Technology Teacher s Professional Burnout Variables
İnönü University Journal of the Faculty of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
25 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
The Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
27 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARAR VERME SÜREÇLERİNDE FEN BİLGİLERİNİ KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Adiyaman University Journal of Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
International Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
29 |
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Kavram Yanılgılarının Tespiti-Giderilmesi ve Uygulamalı Örnekler
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 33 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 33 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 32 |
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 32 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 31 |
Yasemin Gödek
Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 - 2023 | 28 |
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 27 |
Volkan Hasan Kaya
-
|
2010 - 2020 | 25 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 23 |
Volkan Hasan Kaya
-
|
2011 - 2023 | 23 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 21 |
Arzu Sönmez
-
|
2010 - 2014 | 19 |
Nagihan Tanık Önal
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2012 | 16 |
Büşra İşeri
-
|
2012 - 2014 | 12 |
Yasemin Gödek
-
|
2008 - 2018 | 10 |
Gülşah Uluay
Ordu Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 9 |
İlban Orkun Karamüftüoğlu
-
|
2010 - 2014 | 9 |
Davut Soysal
-
|
2012 | 8 |
Arzu Sönmez Eryaşar
Iğdır Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 7 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 6 |
Hatice Seymen
-
|
2012 | 4 |
Nagihan Tanık
-
|
2012 | 3 |
Mustafa Kuru
Başkent Üniversitesi
|
2006 - 2008 | 2 |
Nihat Arıkan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Doris Elster
-
|
2018 | 2 |
Ebru Oğul
-
|
2020 - 2022 | 2 |
Elif Kaya
-
|
2014 | 2 |
İlda Özdemir
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Mehmet Fidan
-
|
2010 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
Gökhan Arıkan
-
|
2022 | 1 |
Halil Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Adem Tokpınar
-
|
2023 | 1 |
Muhammet Değermenci
-
|
2023 | 1 |
Zeynep Keskin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Gülçin Demirbağ
-
|
2023 | 1 |
Selen Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Ahmet Urtekin
-
|
2013 | 1 |
Arzu Sonmez
-
|
2014 | 1 |
Busra Iserı
-
|
2014 | 1 |
Ceyda Şensin
-
|
2021 | 1 |
Dorıs Elster
-
|
2018 | 1 |
Murat Kahraman
-
|
2017 | 1 |
Orhan Arslan
-
|
2001 | 1 |
Pekgöz Şeyma
-
|
2021 | 1 |
Pınar Arslan
-
|
2022 | 1 |
Tamer İnan
-
|
2010 | 1 |
Tuğçe Çağlan
-
|
2023 | 1 |
Yasemin Gödek Altuk
-
|
2012 | 1 |
Zeynep Keskin
-
|
2022 | 1 |
Zeynep Sena Örnek
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 392 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 55 | 45 | 150 | 206 | 135 | 10 | 169 | 229 | 110 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 415 . | 457 . | 398 . | 336 . | 412 . | 520 . | 454 . | 388 . | 474 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 277 . | 304 . | 209 . | 158 . | 203 . | 319 . | 232 . | 150 . | 270 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 65 . | 94 . | 35 . | 20 . | 45 . | 86 . | 46 . | 22 . | 72 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 59 . | 74 . | 29 . | 14 . | 36 . | 71 . | 31 . | 15 . | 60 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 4 | 6 | 5 | 6 | 2 | 10 | 11 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 0 | 3 | 5 | 2 | 5 | 6 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 0 | 0 | 5 | 2 | 3 | 4 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |