img
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Arzu Sönmez
Büşra İşeri
Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Turkish Science Education
Dergi ISSN 1304-6020
Dergi Tarandığı Indeksler ProQuestThe Asian Education IndexThe Directory of Open Access Journals – DOAJ The AERA SIG Communication of Research Zeitschriftendatenbank (ZDB)EBSCOhost® Electronic Journals Service Ulrich’s Periodicals Directory Index CopernicusEBSCO Education Research CompleteEducation Research IndexEducation Research Abstract (ERA)SCOPUSElsevier
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2014
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 79 / 102
Doi Numarası 10.12973/tused.10121a
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue

Paylaş