img
img
Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi    
Yazarlar (3)
Volkan Hasan Kaya
Türkiye
Yasemin Gödek
Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Okul dışı öğrenme ortamları, öğrenme sürecine zenginlik kazandırmasının yanında kuramdan çok uygulamaya ağırlık vermesi bakımından da oldukça önemlidir. Alanyazın incelendiğinde okul dışı öğrenmelerin “okul dışı eğitim” veya “serbest seçim öğrenme” gibi kavramlarla da ifade edildiği görülmektedir. Okul dışı öğrenme ortamlarının bazı yayınlarda info...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-
Kongre Tarihi 11-05-2022 / 15-05-2022
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İzmir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş