Yazarlar (3) |
![]() Türkiye |
![]() Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Okul dışı öğrenme ortamları, öğrenme sürecine zenginlik kazandırmasının yanında kuramdan çok uygulamaya ağırlık vermesi bakımından da oldukça önemlidir. Alanyazın incelendiğinde okul dışı öğrenmelerin “okul dışı eğitim” veya “serbest seçim öğrenme” gibi kavramlarla da ifade edildiği görülmektedir. Okul dışı öğrenme ortamlarının bazı yayınlarda info... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR- |
Kongre Tarihi | 11-05-2022 / 15-05-2022 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | İzmir |