img
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN Prof. Dr. Özlem AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Tezcan KARTAL Prof. Dr. Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Arzu Sönmez
Büşra İşeri
Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Turkish Journal of Science Education
Dergi ISSN 1304-6020
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2014
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 79 / 102
Doi Numarası 10.12973/tused.10120a
Makale Linki https://www.tused.org/index.php/tused/article/view/611
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue

Paylaş