img
Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Tezcan KARTAL Prof. Dr. Tezcan KARTAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN Prof. Dr. Özlem AFACAN
Türkiye
Kasım Yıldırım
Türkiye
Barış Eroğlu
Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Türkiye
Nagihan Tanık Önal
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı American Educational Research Association (AERA)
Kongre Tarihi 13-04-2012 / 17-04-2012
Basıldığı Ülke Kanada
Basıldığı Şehir Vancouver
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş