img
Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Nagihan Tanık Önal
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Tezcan KARTAL Prof. Dr. Tezcan KARTAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN Prof. Dr. Özlem AFACAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Arzu Sönmez Eryaşar
Iğdır Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı National Association for Research Teaching
Kongre Tarihi 25-03-2012 / 28-03-2012
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş