Yazarlar (4) |
![]() Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
![]() Türkiye |
Özet |
Öğrencilerin istenilen özellikleri kazanabilmesi sadece okul ortamında gerçekleştirilen eğitimle yeterli olmamaktadır. Öğrendiklerini uygulayabilmeleri için izleme, dokunma, koklama, duyma, uygulama, merak etme ve sorunlara çözümler üretmeleri gerekir. Okul ortamında verilen eğitimin yanı sıra kitaba bağlı kalmadan daha eğlenceli, doğal, esnek ve z... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022) |
Kongre Tarihi | 10-06-2022 / 12-06-2022 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |