img
img
Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.   
Yazarlar (4)
Volkan Hasan Kaya
Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Gökhan Arıkan
Türkiye
Yasemin Gödek
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Öğrencilerin istenilen özellikleri kazanabilmesi sadece okul ortamında gerçekleştirilen eğitimle yeterli olmamaktadır. Öğrendiklerini uygulayabilmeleri için izleme, dokunma, koklama, duyma, uygulama, merak etme ve sorunlara çözümler üretmeleri gerekir. Okul ortamında verilen eğitimin yanı sıra kitaba bağlı kalmadan daha eğlenceli, doğal, esnek ve z...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022)
Kongre Tarihi 10-06-2022 / 12-06-2022
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş