Yazarlar (2) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
Özet |
Öğrencilerin günlük yaşamlarında karşılaştıkları veya karşılaşabilecekleri problemlere yönelik alternatif çözüm önerileri üretmeleri; onların yaşamdaki zorluklara karşı daha dirençli olmalarına imkan sağlayacağından eğitim-öğretim sürecinde problem çözme etkinliklerine önem verilmelidir. Öğrencilerin problem çözme becerisi kazanmalarında öğretmenle... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi |
Kongre Tarihi | 27-10-2012 / |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Niğde |