| Yazarlar (2) |
Prof. Dr. Dilber POLAT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
|
Türkiye |
| Özet |
| Öğrencilerin günlük yaşamlarında karşılaştıkları veya karşılaşabilecekleri problemlere yönelik alternatif çözüm önerileri üretmeleri; onların yaşamdaki zorluklara karşı daha dirençli olmalarına imkan sağlayacağından eğitim-öğretim sürecinde problem çözme etkinliklerine önem verilmelidir. Öğrencilerin problem çözme becerisi kazanmalarında öğretmenle... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi |
| Kongre Tarihi | 27-10-2012 / |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Niğde |