img
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN Prof. Dr. Özlem AFACAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Tezcan KARTAL Prof. Dr. Tezcan KARTAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Arzu Sönmez Eryaşar
Iğdır Üniversitesi, Türkiye
Büşra İşeri
Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Turkish Science Education
Dergi ISSN 1304-6020
Dergi Tarandığı Indeksler ProQuestThe Asian Education IndexThe Directory of Open Access Journals – DOAJ The AERA SIG Communication of Research Zeitschriftendatenbank (ZDB)EBSCOhost® Electronic Journals Service Ulrich’s Periodicals Directory Index CopernicusEBSCO Education Research CompleteEducation Research IndexEducation Research Abstract (ERA)SCOPUSElsevier
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2014
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş