Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013 |
Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, 2010-ÜDS S, 2010 |
Değerlendirme, Hakemlik, Elsevier, 14-02-2022, 15-02-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Springer, 29-01-2022, 31-01-2022 |
Çalışma, Bilim Kurulu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 16-06-2021, 18-06-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Springer, 29-08-2021, 10-11-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Springer, 28-01-2021, 08-02-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 02-03-2021, 04-03-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 30-05-2021, 16-06-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 01-04-2021, 07-04-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 21-05-2021, 15-09-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 11-11-2021, 02-03-2021 |
Çalışma, Öğrenci Topluluğu Danışmanlığı, Kırşehir, 07-12-2021 |
Çalışma, Dergi Editör Kurulu Üyeliği, Necmettin Erbakan Üniversitesi (Konya), 01-06-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 03-02-2020, 12-10-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 30-09-2020, 19-10-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 23-11-2020, 27-11-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Springer, 15-02-2020, 03-03-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 24-01-2020, 06-02-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Wiley Online Library, 11-12-2020, 16-12-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 31-01-2020, 24-12-2020 |
Çalışma, Editör kurulu ve bilim kurulu, Türkiye, 24-10-2020 |
Çalışma, Dergi Yayın Kurulu Üyeliği ve Dizgi Sorumlusu, Gazi Üniversitesi (Ankara), 01-07-2019, 30-10-2019 |
Çalışma, Dergi Bilim Kurulu Üyeliği, Necmettin Erbakan Üniversitesi (Konya), 01-12-2019 |
Kongre Düzenleme, Sempozyum Sekreteryası, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 24-10-2019, 26-10-2019 |
Çalışma, Sempozyum Bilim Kurulu, Antalya, 01-01-2019, 30-11-2019 |
Kongre Düzenleme, Sempozyum Düzenleme Kurulu, Kırşehir, 01-01-2019, 01-06-2019 |
Çalıştay, Sempozyum Kapsamında Çalıştay Düzenleme, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 02-05-2019, 04-05-2019 |
Çalışma, Hizmetiçi Eğitim Verme, İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Kırşehir), 24-06-2019, 28-06-2019 |
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, DergiPark, 24-06-2019, 02-07-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türkiye, 06-08-2019, 19-08-2019 |
Çalışma, Dergi Editör Kurulu Üyeliği, Kırşehir, 01-12-2019 |
Çalışma, Dergi Dizgi Sorumlusu, Kırşehir, 16-08-2019 |
Çalıştay, Springer Nature Yazar Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir), 29-11-2018, 29-11-2018 |
Çalışma, Fakülte Projesi Görevi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir), 22-01-2018, 18-10-2018 |
Çalışma, Fakülte Projesi Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 18-10-2018 |
Çalıştay, Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler: Grafik Sembolleri Temel Alan Sistemler, Trakya Üniversitesi (Edirne), 18-09-2014, 20-09-2014 |
Çalıştay, Orta Anadolu Toplum ve Aile Çalıştayı (II), Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir), 08-04-2014, 09-04-2014 |
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi Nvivo 10 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir), 29-11-2013, 01-12-2013 |
Seminer, Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir), 28-03-2012, 28-03-2012 |
Çalışma, Dergi Dizgi Sorumlusu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir), 01-04-2011, 01-08-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2011-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Kalite Komisyonu-Birim Efqm Kriter Grubu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Kalite Komisyonu-Birim Efqm Kriter Grubu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Kalite Koordinatörlüğü-Efqm Kriter Grubu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Kurumsal Akreditasyon Programı Hazırlık Komisyonu Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Akreditasyon Komisyon Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi- Sistem Destek Ofisi Üyesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Sosyal, Kültürel ve Spor Faaliyetler Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-2019, Bologna Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Sezer Okçu, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlıklarının, Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin ve Kodlama, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Döndü Durak, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin teknoloji liderliği öz-yeterlikleri ve 21. yüzyıl öğreten becerileri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Sevgi Hayran, Yüksek Lisans, Karikatür destekli öğretimin ilkokul Türkçe dersine etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2023-2024, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları 2, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları 2, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Kurum Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli Al-I: Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2018-2019, Eğitimde Materyal Tasarımı ve Kullanımı, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
Kayıt Yok |
Doğadan İlham Aldım (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2022 |
Öğretim elemanlarının ve öğrencilerin eğitsel amaçlı sosyal ağ kullanım durumlarının belirlenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
"Kod adı 2023" Projesinin 12-15 Yaş Aralığındaki Gençlerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 |
İlköğretim Matematik Eğitimi Kapsamında Öğretmen Adaylarının Dijital Öyküler Tasarlaması, Geliştirimesi ve Kullanması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Web Tabanlı Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi ve Web Tabanlı Öğretim Ortamında Yapılan Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin Araştırılması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2016 |
Kayıt Yok |
Sarıtepeci, M., Durak, H.Y., Özüdoğru, G., Uslu, N.A. (2024) "The role of digital literacy and digital data security awareness in online privacy concerns: A multi-group analysis with gender", Online Information Review, (0) [SSCI] Link DOI |
Durak, D., Özüdoğru, G. (2023) "School Principals’ Technological Leadership Self-Efficacies and 21st Century Teacher Skills", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 330-342 Link DOI |
Hayran, S., Şahin, A., Özüdoğru, G. (2022) "The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 222-232 Link DOI |
Özüdoğru, G. (2022) "The effect of distance education on self-efficacy towards online technologies and motivation for online learning", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 7 (1) pp. 108-115 Link DOI |
Özüdoğru, G. (2022) "Pre-Service Teachers’ E-learning Styles and A eachers’ E-learning Styles and Attitudes t ttitudes towards Elearning", i.e.: inquiry in education, 14 (1) pp. 1-15 Link |
Özüdoğru, G., Şimşek, H. (2021) "A Qualitative Research on Competency- Based Learning Management System and Its Effectiveness", Ani Publishing and Consulting Company, (27) pp. 257-278 [TR Dizin] DOI |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2021) "Non-linear digital storytelling: Effect on technology utilization and writing self-efficacy", Technology in Society, 67 (0) pp. 1-8 [SSCI] Link DOI |
Özüdoğru, G., Bulut, A.S.K. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin COVID-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 17-25 Link |
Özüdoğru, G. (2021) "Problems faced in distance education during Covid-19 Pandemic", Participatory Educational Research, 8 (4) pp. 321-333 Link DOI |
Özüdoğru, A., Yinanç, S.B., Özüdoğru, G. (2021) "COVID-19 Salgını Döneminde Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Eğitiminde Uzaktan Eğitim Ortamı ile Yüz Yüze Eğitim Ortamının Karşılaştırılması", Türkiye Klinikleri Sağlık Bilimleri Dergisi, 6 (4) pp. 787-794 [TR Dizin] Link DOI |
Özüdoğru, G., Baltacı, Ö., Özçakır, B. (2021) "Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenme Konusunda Yapılan Tezlerin Bibliyografik Değerlendirilmesi", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (2) pp. 829-842 [TR Dizin] Link DOI |
Özüdoğru, G. (2021) "Digital storytelling in education from teachers’ perspectives", Bartın University Journal of Faculty of Education, 10 (2) pp. 445-454 [TR Dizin] Link DOI |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2021) "Investigation of Pre-Service Teachers’ Opinions About Using Non-Linear Digital Storytelling Method", Kastamonu Education Journal, 29 (2) pp. 452-459 [TR Dizin] Link DOI |
Armut, M., Başar, T., Özüdoğru, G. (2020) "Technology in foreign language teaching: A needs analysis", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 332-346 Link DOI |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2020) "An investigation into the opinions of pre-service teachers toward uses of digital storytelling in literacy education", Participatory Educational Research, 7 (1) pp. 242-256 Link DOI |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2020) "Teacher Educators as Role Models for Technology: Pre-Service Teachers' Perceptions", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 50 (0) pp. 333-352 [TR Dizin] Link DOI |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2020) "An investigation of the effects of digital storytelling activities on engagement and writing self-efficacy", Acta Didactica Napocensia, 13 (1) pp. 105-116 Link DOI |
İslim, Ö.F., Özüdoğru, G., Çırak, N.S. (2018) "The use of digital storytelling in elementary Math teachers’ education", Educational Media International, 55 (2) pp. 107-122 Link DOI |
Özüdoğru, G., Özüdoğru, A. (2017) "Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Öğrencilerinin Web Tabanlı Öğretim Deneyimlerinin İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 865-879 [TR Dizin] Link |
Çakmak, E.K., Özüdoğru, G., Bozkurt, Ş.B., Ülker, Ü., Ünsal, N.Ö., Boz, K., Bozkurt, Ö.F., Sönmez, E.E., Kaya, C.B., Karaca, C., Bahadır, H., Gül, H.Ü. (2016) "2014 Yılında Eğitim Teknolojileri Alanındaki Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 6 (1) pp. 80-108 [TR Dizin] Link DOI |
Çakır, H., Hava, K., Gülen, Ş.B., Özüdoğru, G. (2015) "Öğretmen adaylarının sosyal ağ sitelerinde güvenlik farkındalıklarının incelenmesi", International Journal of Human Sciences, 12 (1) pp. 887-902 Link |
Çakır, H., Özüdoğru, G., Bozkurt, Ş.B., Hava, K. (2015) "Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerinde Gizlilik Farkındalıklarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2) pp. 235-249 [TR Dizin] Link |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2014) "Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojileri Kullanımında Öğretmen Adaylarına Model Olma Farkındalıklarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 207-226 [TR Dizin] Link |
Özüdoğru, G. (2023) "Öğretmen Adaylarının Dijital Ortamda Okumaya ve Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", 16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies , Eskişehir, (Ekim 2023) |
Durak, D., Özüdoğru, G. (2022) "Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Öz-Yeterliklerinin ve 21. Yüzyıl Öğreten Becerilerinin İncelenmesi", 7. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 76), Türkiye, (Şubat 2022) |
Özüdoğru, G., Bulut, A.S.K. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 78-79), Türkiye, (Ekim 2021) |
Özüdoğru, G. (2021) "Yetişkinlerin Eğitimlerinde Teknolojiden Faydalanma Durumlarının İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1364-1365), Türkiye, (Temmuz 2021) |
Özüdoğru, G., Baltacı, Ö., Özçakır, B. (2019) "Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenme Konusunda Yapılan Tezlerin Bibliyografik Değerlendirilmesi", II. Taras Shevchenko International Congress on Social Sciences , (pp. 679-680), Ankara, Türkiye, (Şubat 2019) |
Baltacı, Ö., Özçakır, B., Özüdoğru, G. (2019) "Türkiye’de Eğitim Felsefesi ve Eğitim Tarihi Konularında Yapılan Tezlerin Bibliyografik Değerlendirmesi", II. Taras Shevchenko International Congress on Social Sciences , (pp. 677-678), Ankara, Türkiye, (Şubat 2019) |
Özüdoğru, G. (2019) "Öğretmenlerin Eğitimde Dijital Öyküleme Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , (pp. 375-376), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2019) "Doğrusal Olmayan Dijital Öyküleme Yöntemine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", 13. International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
Çakır, H., Hava, K., Sarıtepeci, M., Özüdoğru, G. (2017) "Lessons Learned: Comparison of Three Cases of Design Based Learning Activities", EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 496-500), Washington, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2017) |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2017) "A Review of the Studies Using Digital Storytelling in In-Service and Pre-Service Teacher Training", EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 886-891), Washington, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2017) |
Özüdoğru, A., Özüdoğru, G. (2017) "Üniversite Öğrencilerinde Sesli Betimlemeli Film Deneyimi", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 673), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Özüdoğru, G., Özüdoğru, A. (2017) "Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Öğrencilerinin Web Tabanlı Öğretim Deneyimlerinin İncelenmesi", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 675-676), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Özüdoğru, A., Özüdoğru, G. (2017) "Üniversite Öğrencilerinde Sesli Betimlemeli Film Deneyimi", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 1-5), Malatya, Türkiye, (Haziran 2017) |
İslim, Ö.F., Özüdoğru, G., Çırak, N.S., Yıldırım, İ.S. (2016) "The Use of Digital Storytelling in Elementary Math Teacher Education", III. International Dynamic, Explorative, and Active Learning (IDEAL) Conference , (pp. 92-93), Samsun, Türkiye, (Eylül 2016) |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Oluşturma Etkinliği Sürecinin İncelenmesi", 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , (pp. 66), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2016) |
Yağcı, M., Sırakaya, D.A., Özüdoğru, G. (2015) "The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre-service Teachers Toward Web Based Learning", 5th International Conference on New Horizons in Education (INTE) , (pp. 1099-1106), Paris, Fransa, (Şubat 2015) |
Özüdoğru, G., Özüdoğru, A. (2014) "Görme Engelli Öğretmen Adaylarının EğitimdeTeknoloji Kullanım Durumlarının İncelenmesi", 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 88), Edirne, Türkiye, (Eylül 2014) |
Yağcı, M., Özüdoğru, G., Sırakaya, D.A. (2014) "Web Tabanlı Bir Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi", International Conferenceon New Horizons (INTE) , (pp. 319-323), Paris, Fransa, (Haziran 2014) |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2013) "Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı Konusunda Öz yeterlik Düzeylerinin ve Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , (pp. 227), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
Özüdoğru, G., Çakır, H. (2012) "Fen Eğitiminde Problem Temelli Öğrenme Etkinliklerinin Öğretim Teknolojileriyle Desteklenebilirliği", Uygulamalı Eğitim Kongresi , (pp. 273-274), Ankara, Türkiye, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
Şahin, A., Özüdoğru, G. (2022) "Farklı Kademe ve Disiplinlerde Öğretmenlik", Kitap: Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi |
Özüdoğru, G. (2020) "Açık ve Uzaktan Öğrenmede Kullanılan Teknolojiler", Kitap: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Problems faced in distance education during Covid-19 Pandemic
Participatory Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 26 | 9 | 6 | 0 | 0 | 41 |
2 |
The use of digital storytelling in elementary Math teachers’ education
Educational Media International
|
3 | 5 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 |
3 |
Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojileri Kullanımında Öğretmen Adaylarına Model Olma Farkındalıklarının İncelenmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 6 | 0 | 0 | 0 | 11 |
4 |
An investigation into the opinions of pre-service teachers toward uses of digital storytelling in literacy education
Participatory Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 9 | 0 | 1 | 0 | 0 | 10 |
5 |
2014 Yılında Eğitim Teknolojileri Alanındaki Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
|
0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 9 |
6 |
Digital storytelling in education from teachers’ perspectives
Bartın University Journal of Faculty of Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 7 |
7 |
The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre-service Teachers Toward Web Based Learning
|
1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 |
8 |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Öğrencilerinin Web Tabanlı Öğretim Deneyimlerinin İncelenmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 |
9 |
School Principals’ Technological Leadership Self-Efficacies and 21st Century Teacher Skills
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
10 |
Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenme Konusunda Yapılan Tezlerin Bibliyografik Değerlendirilmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
11 |
Açık ve Uzaktan Öğrenme
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
12 |
Öğretmen adaylarının sosyal ağ sitelerinde güvenlik farkındalıklarının incelenmesi
International Journal of Human Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
13 |
COVID-19 Salgını Döneminde Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Eğitiminde Uzaktan Eğitim Ortamı ile Yüz Yüze Eğitim Ortamının Karşılaştırılması
Türkiye Klinikleri Sağlık Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
14 |
Pre-Service Teachers’ E-learning Styles and A eachers’ E-learning Styles and Attitudes t ttitudes towards Elearning
i.e.: inquiry in education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
15 |
The effect of distance education on self-efficacy towards online technologies and motivation for online learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
Non-linear digital storytelling: Effect on technology utilization and writing self-efficacy
Technology in Society
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
Investigation of Pre-Service Teachers’ Opinions About Using Non-Linear Digital Storytelling Method
Kastamonu Education Journal
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
18 |
8. Sınıf Öğrencilerinin COVID-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
19 |
Teacher Educators as Role Models for Technology: Pre-Service Teachers' Perceptions
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
20 |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerinde Gizlilik Farkındalıklarının İncelenmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2023) "Teşekkür Belgesi - TÜBİTAK Bilim Söyleşileri" TÜBİTAK |
(2022) "Genç Bilim İnsanı- Akademik Başarı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "Uluslararası Bilimsel Yayınları (SSCI) Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2015) "Teşekkür Belgesi" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2013) "TÜBİTAK 2228-B Yüksek Lisans Öğrencileri İçin Doktora Burs Programı" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 14 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2021 | 6 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 3 |
Kevser Hava
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Ömer Faruk İslim
Mersin Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Neşe Sevim Çırak
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Mustafa Sarıtepeci
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 2 |
Döndü Durak
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Şeyma Büşra Bozkurt
-
|
2015 - 2016 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Ceren Baştemur Kaya
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ülkü Ülker
Dicle Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Esra Ergül Sönmez
Süleyman Demirel Üniversitesi
|
2016 | 1 |
İbrahim Soner Yıldırım
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Hatice Yıldız Durak
-
|
2024 | 1 |
Nilüfer Atman Uslu
-
|
2024 | 1 |
Celal Karaca
Aksaray Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ömer Faruk Bozkurt
Aksaray Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Handan Üstün Gül
-
|
2016 | 1 |
Harun Bahadır
-
|
2016 | 1 |
Kübranur Boz
-
|
2016 | 1 |
Nimet Özgül Ünsal
-
|
2016 | 1 |
Satuk Buğrahan Yinanç
-
|
2021 | 1 |
Sevgi Hayran
-
|
2022 | 1 |
Şeyma Büşra Gülen
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 590 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Materyal Geliştirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 25 | 55 | 15 | 20 | 100 | 165 | 105 | 25 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 440 . | 477 . | 493 . | 527 . | 527 . | 432 . | 458 . | 512 . | 559 . | 94 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 302 . | 324 . | 296 . | 332 . | 310 . | 240 . | 236 . | 266 . | 348 . | 42 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 88 . | 96 . | 84 . | 99 . | 96 . | 60 . | 45 . | 64 . | 94 . | 12 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 57 . | 53 . | 49 . | 65 . | 58 . | 38 . | 21 . | 41 . | 58 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 45 . | 49 . | 44 . | 55 . | 50 . | 31 . | 21 . | 36 . | 53 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 6 | 1 | 4 | 5 | 10 | 5 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 8 | 3 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 5 | 0 | 4 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 5 | 0 | 4 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |