img
img
8. Sınıf Öğrencilerinin COVID-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri    
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Gül ÖZÜDOĞRU Doç. Dr. Gül ÖZÜDOĞRU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ahsen Seda KILIÇ BULUT Doç. Dr. Ahsen Seda KILIÇ BULUT
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu araştırmanın amacı COVID-19 pandemi döneminde sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi deneyimlerini ortaya koymaktır. Araştırmanın katılımcıları 2020-2021 eğitim-öğretim yılının bahar döneminde öğrenim gören 21 sekizinci sınıf öğrencisidir. Veri toplama aracı, araştırmacılar tarafından geliştirilen görüşme formudur. Formda üç demografik soru yanında altı açık uçlu soru yer almaktadır. Veriler içerik analizi ile analiz edilmiştir. Kodlayıcılar arası görüş birliği% 85, 7 çıkmıştır. Verilerin analizi sonucunda 6 tema ve 21 kod bulunmuştur. Ortaya çıkan temalar olumlu yönler, problemler, çözüm yöntemi, derse hazırlık, ders işleme süreci ve ders değerlendirmedir. Temaların altında yer alan kodlar ve her bir koda ilişkin frekanslar belirlenmiştir. Araştırmanın sonuçları ortaokul düzeyinde matematik derslerinin uzaktan eğitim şeklinde yürütülmesinde öğretmenlere ve yöneticilere fikir sunacaktır. Anahtar Kelimeler: Uzaktan Eğitim, Harmanlanmış Öğrenme, Matematik Dersi, COVID-19 Pandemisi
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 2792-0593
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2021
Cilt No 1
Sayı 1
Sayfalar 17 / 25
Makale Linki https://panel.kku.edu.tr/Content/kued/Arsiv/Vol.1-No.1/2-COVID-19.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 5

Paylaş