img
img
Conceptualizing pre-service teachers’ artificial intelligence readiness and examining its relationship with various variables: The role of artificial intelligence literacy, digital citizenship, artificial intelligence-enhanced innovation and perceived threats from artificial intelligence  
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Gül ÖZÜDOĞRU Doç. Dr. Gül ÖZÜDOĞRU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Hatice Yıldız Durak
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Information Development
Dergi ISSN 0266-6669 Wos Dergi Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q2
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 05-2025
Doi Numarası 10.1177/02666669251335657
Makale Linki https://doi.org/10.1177/02666669251335657