img
img
Dr. Öğr. Üyesi Murat BAŞ

Dr. Öğr. Üyesi Murat BAŞ

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
46
Atıf
191
h-index
7
Proje
6
Google Scholar
Yayın
37
Atıf
280
h-index
8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2021
Yüksek Lisans, İngiltere, The University Of Warwick, , 2011, 2013
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009
Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, 2003
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi, Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2021
Yüksek Lisans, İngiltere, The University Of Warwick, , 2011, 2013
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009
Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, 2003
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 56, 2023/1 Yük, 2023
İngilizce, IELTS, 6, Diğer, 2011
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Matematik Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2011-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2022-, Türk Akademik Yayınlar Dergisi (Tay Journal) Editör, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2021-2022, Türk Akademik Yayınlar Dergisi (Tay Journal) Editör Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-, Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi Sekreteryası, Diğer (Kurumlar, Hastaneler Vb.), Türkiye
2018-2021, Türk Akademik Yayınlar Dergisi (Tay Journal) Sekreteryası, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2015-2024, Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi Sekreteryası, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2023-2024, Temel Matematik, Lisans
2023-2024, Matematik Öğretimi, Lisans
2023-2024, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE AKADEMİK UYGULAMALARI, Yüksek Lisans
2023-2024, İlkokul Öğretmenleri için Geometri ve Ölçüm, Yüksek Lisans
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2, Lisans
2023-2024, İlkokul Programları, Lisans
2023-2024, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2022-2023, Matematik Öğretimi, Lisans
Kayıt Yok
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Baş, M., Ünal, N.S. (2024) "2018 Yılı İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı ile 2024 Yılı İlkokul Matematik Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi", Akademik Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi (AESD), 1 (1) pp. 1-23 Link DOI   
Baş, M. (2023) "The Use of Mathematical Concepts in Life Sciences Courses", International Journal of Life Science and Social Studies Education, 1 (1) Link DOI   
Baş, M., Tertemiz, N.I., Tay, B. (2021) "Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link   
Baş, M., Tay, B., Tertemiz, N.I. (2021) "The Effects of Integrated Mathematics and Life Sciences Teaching on Primary School Students' Value Acquisition", International Journal of Modern Education Studies, 5 (2) pp. 487-515 Link DOI      
Baş, M. (2019) "Matematiğin tarihsel gelişimi ve matematik tarihinin matematik eğitiminde kullanılması", TÜRK AKADEMİK YAYINLAR DERGİSİ, 3 (1) pp. 1-22 Link    
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
İlker, K., Bayram, T., Murat, B. (2023) "Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımları ile Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Konularının Matematik Dersi Kazanımları Açısından İncelenmesi", Gazi Egitim Faukeltesi Dergisi, 43 (0) [TR Dizin] DOI     
Baş, M., Tertemiz, N.I., Tay, B. (2021) "Bütünleştirilmiş matematik ve hayat bilgisi öğretiminin ilkokul 3. Sınıf öğrencilerinin değer edinimlerine etkisi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (4) pp. 1311-1327 [TR Dizin] DOI     
Baş, M. (2017) "2009 ve 2015 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programları ile 2017 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Karşılaştırması", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 1219-1258 [TR Dizin] Link DOI    
Ekici, G., Baş, M., Kızılkaya, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının “Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 1-20 [TR Dizin] Link   
Tay, B., Baş, M. (2015) "2009 ve 2015 yılı hayat bilgisi dersi öğretim programlarının karşılaştırılması", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 104-135 [TR Dizin] Link   
Baş, M. (2014) "The Using of IWBs by Primary School Teachers in Mathematics Classrooms", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (21) pp. 121-135 [TR Dizin] Link   
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Murat, B., Tuğba, D. (2023) "Kuralların Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Yönelik Bir Eylem Araştırması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (3) Link DOI    
Ünal, N.S., Baş, M. (2024) "İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemi Yaparken Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024)  
Baş, M., Satan, H., Kaya, M. (2024) "MATEMATİK DERSLERİNDE WEB 2.0 ARAÇLARININ KULLANIMININ İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN İNCELENMESi", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024)  
Demirdaş, H., Baş, M., Can, Ö. (2024) "TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÇERÇEVESİNDE HAZIRLANAN 2024 İLKOKUL PROGRAMININ ÖĞRETMEN VE VELİ GÖZÜNDEN İNCELENMESİ", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024)  
Baş, M., Ünlü, M. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematik ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamalarına Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi", 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 236-237), Türkiye, (Kasım 2023) 
Karaman, İ., Tay, B., Baş, M. (2022) "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının Matematiksel Yetkinlikler Açısından İncelenmesi", 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 93-94), Rize, Türkiye, (Temmuz 2022) 
Baş, M., Tay, B. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematik ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime İlişkin Yeterlik ve Uygulama Düzeylerine İlişkin Algıları ve Karşılaştıkları Zorlukların İncelenmesi", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi , (pp. 197-198), Bolu, Türkiye, (Aralık 2021) 
Tay, B., Baş, M., Aslan, Ş. (2018) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film Ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 7th International Social Studies Education Symposium , (pp. 27-38), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2018)  
Güneş, E., Baş, M., Başarmak, U. (2018) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN DENEYİMLERİ BAĞLAMINDA INCELENMESİ", I. UluslararasıÇağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 195-196), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018)  
Durmuş, M., Pektaş, S., Baş, M. (2018) "lkokul Öğrencılerının “Matematık Dersi”Ne Yönelık Algılarının Belırlenmesı: Bır Metafor Analızı Çalışması", 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2018) 
Uçuş-Güldalı, Ş., Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "The Predictors of Student Teachers’ Creative Classroom Behaviors from Primary Education: The Contributions of Game Self-Efficacy, Social Skills and Teaching and Learning Concept", 8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), 07-08 June 2018, Rome, Italy , (Haziran 2018) 
Uçuş-Güldalı, Ş., Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "The Predictors of Student Teachers’ Creative Classroom Behaviors from Primary Education: The Contributions of Game Self-Efficacy, Social Skills and Teaching and Learning Concept", 8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), 07-08 June 2018, Rome, Italy , (Haziran 2018) 
Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİSYENLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", icoess , (pp. 661), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) 
Erbay, Ş., Baş, M., Durmuş, M. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK KARİYER ALGILARI", İCOESS , Antalya, (Nisan 2018) 
Baş, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarında Kullanmış Oldukları Problem Kurma Stratejilerinin Belirlenmes",  II International Congress Of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018)  
Demirci-Güler, M.P., Gençtanırım-Kurt, D., Çil, O., Baş, M. (2018) "Determination the needs of teachers, parents and students in science education", 10th World Conference on Educational Sciences (WCES 2018) , Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2018) 
Demirci-Güler, M.P., Gençtanırım-Kurt, D., Çil, O., Baş, M. (2017) "Etkili fen öğretimi için fen bilimleri öğretmenlerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi​", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , (Aralık 2017) 
Demirci-Güler, M.P., Gençtanırım-Kurt, D., Çil, O., Baş, M. (2017) "Fen eğitimine ilişkin öğrenci ihtiyaçları", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , Antalya, (Aralık 2017) 
Baş, M., Çil, O., Tay, B. (2017) "Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017)  
Tay, B., Uçuş-Güldalı, Ş., Baş, M. (2017) "2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve 2017 Taslak Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması", 6th International Social Studies Education Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017) 
Baş, M., Oğuz, H.C. (2017) "İlkokullarda matematık öğretimınde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri", International Congress Of Eurasian Social Sciences2017 , (Mayıs 2017) 
Baş, M., Türk, Ö. (2017) "Sınıf öğretmenlerinin “interaktif beyaz tahta” kavramına yönelik metafor algıları", International Congress Of Eurasian Social Sciences , (Mayıs 2017) 
Aslan, Ş., Baş, M. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİ İÇERİSİNDE MASAL KULLANIMI", International Congress Of Eurasian Social Sciences , (Mayıs 2017) 
Ekici, G., Baş, M., Kızılkaya, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının ”Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Matafor Analizi Çalışması", International Congress Of Eurasian Social Sciences 2017 , (pp. 295), Antalya, Türkiye, (Mart 2017)  
Tay, B., Baş, M. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Çokkültürlü Yeterlik Algıları", 3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016)  
Baş, M., Karakaş, T.C. (2024) "İLKOKULLARDA KAPSAYICI EĞİTİMİN ÖNEMİ TEORİK VE PRATİK YAKLAŞIMLAR", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar-III, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 171 / 180, ISBN: 978-625-553-120-9 
Baş, M., Ünal, N.S. (2024) "İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DOĞAL SAYILARLA TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLERİN İNCELENMESİ", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR-III, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 181 / 192, ISBN: 978-625-553-120-9 
Baş, M. (2024) "İlkokul Öğretmenlerinin Matemak Dersinde Boşa Geçen Zamana İlişkin Algılarının İncelenmesi", Kitap: Matematik ve Fen - Teknoloji Eğitimi Alanında: Yenilikçi Tartışmalar, Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 205 / 231, ISBN: 978-625-553-115-5 
Baş, M. (2023) "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı", Kitap: Current Research in Education- IV, : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 115 / 134, ISBN: 978-975-447-781-8 
Baş, M. (2023) "Bütünleştirilmiş Öğretim Yaklaşımı", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar- II, Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 213 / 235, ISBN: 978-975-447-724-5 
Tay, B.A., Baş, M. (2017) "Cumhuriyetten Günümüze Hayat Bilgisi Öğretim ProgramlarınaKarşılaştırmalı Bir Bakış", Kitap: ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-091-2  
Tay, B., Baş, M. (2015) "Çokkültürlü Eğitim Anlayışı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı", Kitap: Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme öğretme yaklaşımları III, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786053181095 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Akademik Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi (AESD), 2024, Editör, (3062-262X), Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) TAY Journal (Türk Akademik Yayınlar Dergisi), 2023, Editör, (2618-589X), Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, 2017, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 2009 ve 2015 yılı hayat bilgisi dersi öğretim programlarının karşılaştırılması 6 0 0 16 7 14 13 1 0 57
2 Öğretmen Adaylarının “Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması 6 0 0 3 1 21 10 0 0 41
3 2009 ve 2015 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programları ile 2017 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Karşılaştırması 0 0 0 1 9 7 9 0 0 26
4 Sınıf öğretmenlerinin “interaktif beyaz tahta” kavramına yönelik metafor algıları 0 0 0 20 0 0 0 0 0 20
5 The Using of IWBs by Primary School Teachers in Mathematics Classrooms 0 0 0 7 1 4 1 0 0 13
6 Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme öğretme yaklaşımları III 0 0 0 7 0 4 0 0 0 11
7 ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ 0 0 0 2 0 0 5 0 0 7
8 Matematiğin tarihsel gelişimi ve matematik tarihinin matematik eğitiminde kullanılması 0 0 0 1 0 3 2 0 0 6
9 Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi 0 0 0 2 1 0 1 0 0 4
10 Bütünleştirilmiş matematik ve hayat bilgisi öğretiminin ilkokul 3. Sınıf öğrencilerinin değer edinimlerine etkisi 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
11 Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film Ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
12 Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımları ile Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Konularının Matematik Dersi Kazanımları Açısından İncelenmesi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
13 The Effects of Integrated Mathematics and Life Sciences Teaching on Primary School Students' Value Acquisition 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
(2010) "MEB YURT DIŞI LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM BURSU"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Nasa ve Oxford Canlı bağlantılı E-Konferans, 18-05-2015
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2015 - 2022 11
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2018 4
Şeyma Erbay
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2018 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2018 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2018 3
Nazife Sude Ünal
-
2024 3
Neşe Işık Tertemiz
-
2021 3
Gülay Ekici
Gazi Üniversitesi
2017 2
BAŞ MURAT
-
2023 2
Mustafa Durmuş
-
2018 2
Onur Kızılkaya
-
2017 2
Şule Aslan
-
2017 - 2018 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 1
Samet Taşçı
-
2021 1
Meryem Ünlü
-
2023 1
Betül Akyürek Tay
-
2017 1
DÖNMEZ TUĞBA
-
2023 1
Hasan Satan
-
2024 1
Hatice Ceren Oğuz
-
2017 1
Hilal Demirdaş
-
2024 1
İlker Karaman
-
2022 1
Karaman İlker
-
2023 1
Mete Kaya
-
2024 1
Özge Türk
-
2017 1
Özlem Can
-
2024 1
Serpil Pektaş
-
2018 1
TAN CAHİDE KARAKAŞ
-
2024 1
TAY BAYRAM
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10704
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik Eğitimi 300
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 55 5 110 45 4 0 50 5 130 150 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 432 . 506 . 452 . 504 . 551 . - 573 . 634 . 475 . 403 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 261 . 343 . 237 . 289 . 327 . - 346 . 362 . 261 . 211 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 47 . 96 . 38 . 69 . 73 . - 71 . 74 . 44 . 22 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 38 . 79 . 31 . 57 . 57 . - 61 . 66 . 34 . 18 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 1 11 8 1 0 7 1 6 7 0
Toplam Makale 1 0 2 0 1 0 3 0 3 1 0
Toplam Kitap 1 0 1 0 0 0 3 0 2 3 0
Toplam Bildiri 0 1 8 8 0 0 1 1 1 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 1 0 3 0 1 1 0
Makale (Ulusal) 1 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 1 0 0 0 3 0 2 3 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 8 8 0 0 1 1 1 3 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri