Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, İngiltere, The University Of Warwick, , 2011, 2013 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, 2003, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, İngiltere, The University Of Warwick, , 2011, 2013 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, IELTS, 6, Diğer, 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2011-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2022-, Türk Akademik Yayınlar Dergisi (Tay Journal) Editör, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-2022, Türk Akademik Yayınlar Dergisi (Tay Journal) Editör Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi Sekreteryası, Diğer (Kurumlar, Hastaneler Vb.), Türkiye |
2018-2021, Türk Akademik Yayınlar Dergisi (Tay Journal) Sekreteryası, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi Sekreteryası, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
İlker Karaman, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersi kazanımları ile ders ve çalışma kitapları etkinliklerinin matematik dersi kazanımları açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hilal Demirdaş, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının STEM semantik farkındalık ve tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Temel Matematik, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretimi, Lisans |
2023-2024, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE AKADEMİK UYGULAMALARI, Yüksek Lisans |
2023-2024, İlkokul Öğretmenleri için Geometri ve Ölçüm, Yüksek Lisans |
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2, Lisans |
2023-2024, İlkokul Programları, Lisans |
2023-2024, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Baş, M., Tay, B. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematik ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Farklılaştırılmış Öğretime İlişkin Yeterlik ve Uygulama Düzeylerine İlişkin Algıları ve Karşılaştıkları Zorlukların İncelenmesi", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi , (pp. 197-198), Bolu, Türkiye, (Aralık 2021) |
Güler, M.P.D., Kurt, D.G., Çil, O., Baş, M. (2018) "Determination the needs of teachers, parents and students in science education", 10th World Conference on Educational Sciences (WCES 2018) , Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2018) |
Tay, B., Baş, M., Aslan, Ş. (2018) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film Ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 7th International Social Studies Education Symposium , (pp. 27-38), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2018) |
Güldalı, Ş.U., Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "The Predictors of Student Teachers’ Creative Classroom Behaviors from Primary Education: The Contributions of Game Self-Efficacy, Social Skills and Teaching and Learning Concept", 8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), 07-08 June 2018, Rome, Italy , (Haziran 2018) |
Baş, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarında Kullanmış Oldukları Problem Kurma Stratejilerinin Belirlenmes", II International Congress Of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018) |
Durmuş, M., Pektaş, S., Baş, M. (2018) "lkokul Öğrencılerının “Matematık Dersi”Ne Yönelık Algılarının Belırlenmesı: Bır Metafor Analızı Çalışması", 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2018) |
Güneş, E., Baş, M., Başarmak, U. (2018) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN DENEYİMLERİ BAĞLAMINDA INCELENMESİ", I. UluslararasıÇağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 195-196), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) |
Erbay, Ş., Baş, M., Durmuş, M. (2018) "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK KARİYER ALGILARI", İCOESS , Antalya, (Nisan 2018) |
Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİSYENLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", icoess , (pp. 661), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Güldalı, Ş.U., Erbay, Ş., Baş, M. (2018) "The Predictors of Student Teachers’ Creative Classroom Behaviors from Primary Education: The Contributions of Game Self-Efficacy, Social Skills and Teaching and Learning Concept", 8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), 07-08 June 2018, Rome, Italy , (Haziran 2018) |
Tay, B., Güldalı, Ş.U., Baş, M. (2017) "2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve 2017 Taslak Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması", 6th International Social Studies Education Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Baş, M., Türk, Ö. (2017) "Sınıf öğretmenlerinin “interaktif beyaz tahta” kavramına yönelik metafor algıları", International Congress Of Eurasian Social Sciences , (Mayıs 2017) |
Aslan, Ş., Baş, M. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİ İÇERİSİNDE MASAL KULLANIMI", International Congress Of Eurasian Social Sciences , (Mayıs 2017) |
Baş, M., Oğuz, H.C. (2017) "İlkokullarda matematık öğretimınde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri", International Congress Of Eurasian Social Sciences2017 , (Mayıs 2017) |
Güler, M.P.D., Kurt, D.G., Çil, O., Baş, M. (2017) "Fen eğitimine ilişkin öğrenci ihtiyaçları", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , Antalya, (Aralık 2017) |
Güler, M.P.D., Kurt, D.G., Çil, O., Baş, M. (2017) "Etkili fen öğretimi için fen bilimleri öğretmenlerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , (Aralık 2017) |
Baş, M., Çil, O., Tay, B. (2017) "Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017) |
Ekici, G., Baş, M., Kızılkaya, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının ”Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Matafor Analizi Çalışması", International Congress Of Eurasian Social Sciences 2017 , (pp. 295), Antalya, Türkiye, (Mart 2017) |
Tay, B., Baş, M. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Çokkültürlü Yeterlik Algıları", 3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Taşçı, S., Baş, M. (2021) "SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı", Ankara : VİZETEK YAYINCILIK |
Baş, M. (2021) "SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı", Ankara : VİZETEK YAYINCILIK |
Baş, M. (2021) "SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı", Ankara/Türkiye : VİZETEK YAYINCILIK |
Baş, M. (2023) "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı", Kitap: Current Research in Education- IV, : Özgür Yayınları |
Baş, M. (2023) "Bütünleştirilmiş Öğretim Yaklaşımı", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar- II, Türkiye : Özgür Yayınları |
Tay, B.A., Baş, M. (2017) "Cumhuriyetten Günümüze Hayat Bilgisi Öğretim ProgramlarınaKarşılaştırmalı Bir Bakış", Kitap: ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara : PEGEM AKADEMİ |
Tay, B., Baş, M. (2015) "Çokkültürlü Eğitim Anlayışı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı", Kitap: Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme öğretme yaklaşımları III, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) TAY Journal (Türk Akademik Yayınlar Dergisi), 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, 2017, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2010) "MEB YURT DIŞI LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM BURSU" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Nasa ve Oxford Canlı bağlantılı E-Konferans, 18-05-2015 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 10 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 4 |
Şeyma Erbay
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Neşe Işık Tertemiz
-
|
2021 | 3 |
Gülay Ekici
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
BAŞ MURAT
-
|
2023 | 2 |
Mustafa Durmuş
-
|
2018 | 2 |
Onur Kızılkaya
-
|
2017 | 2 |
Şule Aslan
-
|
2017 - 2018 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Samet Taşçı
-
|
2021 | 1 |
Betül Akyürek Tay
-
|
2017 | 1 |
DÖNMEZ TUĞBA
-
|
2023 | 1 |
Hatice Ceren Oğuz
-
|
2017 | 1 |
Karaman İlker
-
|
2023 | 1 |
Özge Türk
-
|
2017 | 1 |
Serpil Pektaş
-
|
2018 | 1 |
TAY BAYRAM
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 236 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 55 | 5 | 110 | 45 | 4 | 0 | 50 | 0 | 110 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 1 | 11 | 8 | 1 | 0 | 5 | 0 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 8 | 8 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 8 | 8 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |