Prof. Dr. Nuri Baloğlu lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini Gazi Üniversitesi'nde tamamlamıştır. Akademik yaşamına 1994 yılında Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesinde Araştırma Görevlisi olarak başlamıştır. Sonradan Ahi Evran Üniversitesi'ne dönüştürülen bu kurumda eğitim yönetimi alanında 1998 yılında Yardımcı Doçent 2013 yılında Doçent ve 2018 yılında Profesörlük kadrolarına atanmıştır.
Baloğlu'nun uluslararası ve ulusal düzeyde seçkin hakemli dergi ve yayınevlerinde yayımlanmış 200'e yakın bilimsel eseri bulunmaktadır. Çalışma ilgi alanları arasında Yönetim ve Liderlik, Örgüt Kültürü, Eğitim ve Sınıf Yönetimi gibi temalar yer almaktadır. Üniversite yönetiminde Anabilim Dalı Başkanlığı, Bölüm Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı ve Genel Sekreterlik gibi idari görevler yürütmüştür. Kendi üniversitesinin dışında Yeditepe Üniversitesi ve Ahmet Yesevi Üniversitesinde lisansüstü dersler vermiş, İngiltere Liverpool Hope Üniversitesinde misafir öğretim üyesi olarak bulunmuştur. İyi derecede İngilizce bilmektedir.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 1994, 1998 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1990, 1992 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1985, 1987 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 1994, 1998 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1990, 1992 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1985, 1987 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, Bahar, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2013-2018, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2007-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
1998-2007, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1994-1998, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2012-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2006-2007, Genel Sekreter, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2005-2006, Dekan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
1998-2003, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Sami Özdemir, Yüksek Lisans, OKUL YÖNETİCİLERİNİN PROGRAMLANMAMIŞ KARARLARI, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Didem Dağtekin, Yüksek Lisans, ÖĞRETMENLERİN ÜRETKENLİK KARŞITI İŞ DAVRANIŞLARI HAKKINDA OKUL MÜDÜRÜ GÖRÜŞLERİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tuba Baran, Yüksek Lisans, ORTAOKUL MÜDÜRLERİNİN İŞ AĞI KURMA BECERİLERİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Yasin Aztekin, Yüksek Lisans, Ortaöğretim kurumu müdürlerinin duygusal zekâları ile karizmatik liderlik özellikleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hamza Öz, Doktora, Yükseköğretim kurumlarında sosyal girişimsel liderlik, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Menduh Arslan, Yüksek Lisans, Özel eğitim okulu öğretmenlerinin örgüt kültürü ve yetkinlik algıları arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Mehmet Çomak, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin dağıtımcı liderlik uygulama becerileri ile örgüt iklimi arasındaki ilişkiler, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Rüya Can, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin görevsel ve bireysel motive edilme algıları ile okul kültürü algıları arasındaki ilişkiler, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Onur Doğan, Yüksek Lisans, Dijital dönüşümün yönetimi sürecinde üniversite öğrencilerinin endüstri 4.0 kavramsal farkındalık düzeyleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tanju Yağ, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin yönetim tarzları ile hesap verebilirlik yönelimleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ufuk Servet Yağmur, Yüksek Lisans, İlköğretim matematik ve fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinde duygusal zekâ ile akademik başarı arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Pınar Emre, Yüksek Lisans, İngilizce öğretmen adaylarının okuduğunu anlama stratejileri ile üstbilişsel okuma stratejilerini kullanma düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Orhan Akkaya, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin bilinçli farkındalık ve umutsuzluk düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mesut Fatih Demir, Yüksek Lisans, Lise son sınıf öğrencilerinin üstbiliş becerileri ve akademik erteleme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
İlyas Aslantürk, Yüksek Lisans, Ekolojik sistem kuramı temelli okul güvenliği ölçeğinin geliştirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Erdal Yıldız, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin meslek etik ilkelerine uygun davranma algılarının işe yabancılaşma-yaşam doyumu ve bazı değişkenler açısından incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
İzzet Lal, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu müdürlerinin iletişim becerileri ile okul kültürü arasındaki ilişkiler, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Doğan Gökduman, Yüksek Lisans, Ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel güven algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Ahu Cengiz Akar, Yüksek Lisans, Ruhsal liderlik ve ruhsal liderliğin eğitim örgütlerinde uygulanabilirliği hakkında teorik bir çalışma, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Yusuf Hayri, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu yöneticilerinin liderlik yönelimleri ve mesleki etik algıları arasındaki ilişkiler: İlköğretim öğretmenleri örnekleminde ilişkisel bir çalışma, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Şehbal Kurtar, Yüksek Lisans, Ruhsal liderlik ölçeği: Türkçe dilsel eşdeğerlik,geçerlik ve güvenirlik çalışması, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman) |
Mustafa Tanrıverdi, Yüksek Lisans, Ortaöğretim okulu yöneticilerinin öğretmenler tarafından algılanan çatışma yönetimi stilleri ile öğretmenlerin okul iklimi algıları arasındaki ilişki (Bursa ili örneği), Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
Ali Karagöz, Yüksek Lisans, İlk ve ortaöğretim okulu yöneticilerinin öğretmenler tarafından algılanan etik liderlik rolleri ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlıkları arasındaki ilişki(Bursa ili örneği), Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
Derya Şencan, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu yöneticilerinin toplantı yönetimi yeterliklerine ilişkin öğretmen algıları (İstanbul ili, Kağıthane ilçesi örneği), Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
Şevki Gavuz, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu yöneticilerinin liderlik tarzları ile yetki devretme düzeyleri arasındaki ilişki, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
Hasan Karaman, Yüksek Lisans, İlk ve orta öğretim okulu yöneticilerinin stratejik planlamaya karşı tutumları, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
Mine Seçil Tahminciler, Yüksek Lisans, Devlet ve özel ilköğretim okulu yöneticilerinin okul içinde uygulamış oldukları mesleki geliştirme faaliyetlerinin karşılaştırılması(Maltepe ilçesi örneği), Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ AL-II: PSİKOLOJİK ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ AL-I: KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Lisans |
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OK. YÖN, Lisans |
2017-2018, İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2016-2017, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2016-2017, Seçmeli AL-I KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2016-2017, Eğitim Yönetimi: Teori Araştırma ve Uygulama, Yüksek Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ AL-II: PSİKOLOJİK ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2016-2017, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Eğitim Örgütlerinde Liderlik ve Liderlik Eğitimi, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİM YÖNETİMİNDE TEORİ VE ARAŞTIRMA, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE LİDERLİK, Yüksek Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ AL-II: PSİKOLOJİK ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ AL-I: KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ AL-2: PSİKOLOJİK ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2014-2015, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, EĞİTİM YÖNETİMİNDE TEORİ VE ARAŞTIRMA, Yüksek Lisans |
2014-2015, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE LİDERLİK, Yüksek Lisans |
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2013-2014, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE LİDERLİK, Yüksek Lisans |
2013-2014, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE LİDERLİK, Yüksek Lisans |
2012-2013, FTR-YÖNETİM VE ORGANİZASYON, Lisans |
2012-2013, EĞİTİM YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2012-2013, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂLARIYLA SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
BİLİNÇLİ MEDYA TÜKETİMİ EĞİTİM MODÜLÜ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
BİLİNÇLİ MEDYA TÜKETİMİ EĞİTİM MODÜLÜ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN HESAP VERİLEBİLİRLİK POLİTİKALARI VE OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algı Ölçeğinin Geliştirilerek Öğretmenlerin Sınıf İçi Lider Öğretmenlik Becerileri Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
Öz, H., BALOĞLU, N. (2022) "AHİLİK TEŞKİLATI BAĞLAMINDA SOSYAL GİRİŞİMCİLİK SOCIAL ENTREPRENEURSHIP IN THE CONTEXT OF AHILIK ORGANIZATION", 2.Ahi Evran International Conference on Scientific Research , (pp. 17-25), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2022) |
BALOĞLU, N., Aztekin, Y. (2019) "Fen ve Meslek Lisesi Öğretmenlerindeki Tükenmişlik Düzeyi:Karşılaştırmalı Bir Analiz Çalışması", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 335-350), Samsun, Türkiye, (Kasım 2019) |
BALOĞLU, N., Öz, H. (2019) "Öğrencilerin Eğitim Kademelerinde Liderliği DeneyimlemeDurumlarının Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 340-353), Samsun, Türkiye, (Kasım 2019) |
BALOĞLU, N., Öz, H. (2019) "Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Liderlik ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 418-436), Samsun, Türkiye, (Kasım 2019) |
BALOĞLU, N., Can, R. (2019) "Okul Öncesi Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Sosyal Adalet Algıları ve Uygulamaları", 3 Rd International Congress of Eurasian Social Sciences , (pp. 1245-1256), Muğla, Türkiye, (Temmuz 2019) |
BALOĞLU, N., Doğan, O., Öztürk, M. (2019) "Endüstri 4.0 ve Eğitim 4.0 İçin Üreten (Maker) Hareketi", The 14th International Congress on Educational Administration , (pp. 650-656), Türkiye, (Mayıs 2019) |
Öztürk, M., BALOĞLU, N., Doğan, O. (2019) "Yenilikçi Öğrenme Ortamları Olarak Üreten Alanları (Makerspace)", The 14th International Congress on Educational Administration , (pp. 657-661), Türkiye, (Mayıs 2019) |
BALOĞLU, N., Doğan, O. (2018) "Konumsal Olmayan Liderlik: Eğitim Kurumlarındaki Gizil Liderlik Potansiyeli Üzerine Bir Nitel Araştırma", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 954), (Temmuz 2018) |
Doğan, O., BALOĞLU, N. (2018) "Örgütsel Çeviklik: Eğitim Örgütlerine Yansımalar", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Temmuz 2018) |
Aktepe, V., BALOĞLU, N., Temur, M., Irmak, S. (2018) "Okul Müdürlerinin Okula Yönelik Değer Öncelikleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Haziran 2018) |
BALOĞLU, N. (2018) "“Liderlik kimliği geliştirme yörüngeleri: Öğretmeni adayları üzerine nitel bir çalışma”", 3. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi. , (Mayıs 2018) |
BALOĞLU, N. (2018) "Ecological behavior management: a model proposal based on ecological system theory.(Ekolojik davranış yönetimi: Ekolojik sistem kuramı temelinde bir model önerisi)", International Congress of Eurasian Social Sciences. , (Nisan 2018) |
BALOĞLU, N., Doğan, O. (2018) "KONUMSAL OLMAYAN LİDERLİK GİRİŞİMLERİ BAKIMINDAN MESLEK YÜKSEKOKULUÖĞRENCİLERİNİN DURUMU", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (pp. 527), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Doğan, O., BALOĞLU, N. (2018) "TOKSİK LİDERLİK: MYO ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA DAYALI BİR NİCEL ANALİZ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (pp. 578-579), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
BALOĞLU, N., GÜLBAHAR, B., Söğüt, Y., TOPAL, M.C., Yurt, E. (2017) "Bilinçli medya tüketimi eğitiminin üniversite birinci sınıf öğrencileri üzerindeki etkileri", 3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17) , (pp. 141), Mağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017) |
BALOĞLU, N., GÜLBAHAR, B., Söğüt, Y., TOPAL, M.C., Yurt, E. (2017) "Bilinçli medya tüketimi farkındalık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması", 3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17 , (pp. 139), Mağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017) |
BALOĞLU, N., Yıldız, E. (2017) "Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algıları ile İşe Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişkiler.", The 26th International Congress on Educational Sciences 2017. , (pp. 587-696), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
BALOĞLU, N., Yıldız, E. (2017) "The 26th International Congress on Educational Sciences 2017.", Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algılarının Özlük Hakları (Maaş), Mesleki Saygınlık ve Meslek Değiştirmeye Yönelik Görüşleri Acısından İncelenmesi , (pp. 597-610), (Kasım 2017) |
BALOĞLU, N. (2017) "EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE KOLEKTİF BİLİNÇ: AMPİRİK ARAŞTIRMALARA TEMEL OLACAK BİR KAVRAMSAL ANALİZ ÇALIŞMASI", The 12th International Congress on Educational Administration , (pp. 1), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
BALOĞLU, N. (2017) "Örgüt Kültürü İnşa Aracı Olarak: Beşi Bir Yerde Sermaye Yönetimi Yaklaşımı", The 12th International Congress on Educational Administration , (pp. 1), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
BALOĞLU, N., Demir, M.F. (2017) "8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AİLE İLİŞKİLERİ VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 268-238), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
BALOĞLU, N., Yağ, T. (2017) "OKUL MÜDÜRLERİNİN HESAP VERİLEBİLİRLİK POLİTİKALARI VE OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİARASINDAKİ İLİŞKİLER", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 267), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
BALOĞLU, N., Yıldız, E. (2017) "Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algıları ile İşe Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", The 26th International Congress on Educational Sciences 2017 , (pp. 1067-1070), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
BALOĞLU, N., Yıldız, E. (2017) "Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algılarının Özlük Hakları (Maaş), Mesleki Saygınlık ve Meslek Değiştirmeye Yönelik Görüşleri Acısından İncelenmesi", The 26th International Congress on Educational Sciences 2017 , (pp. 720-723), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
BALOĞLU, N. (2017) "Pedagojik liderlik ve yapılandırmacı yaklaşım", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 277), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
BALOĞLU, N., Bulut, M.B. (2016) "AİLE LİDERLİK EĞİLİMİ VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", INES TAM METİN , (pp. 1294-1301), Ankara, Türkiye, (Aralık 2016) |
Bulut, M.B., BALOĞLU, N. (2016) "AİLE LİDERLİK YÖNELİMİNİN SOSYAL GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ KAPSAMINDA BİR NİCEL ÇALIŞMA", INES , (pp. 1302-1311), Ankara, Türkiye, (Aralık 2016) |
BALOĞLU, N., Yıldız, E. (2016) "ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ ETİK İLKELERİNE UYGUN DAVRANMA ALGILARININ YAŞAM DOYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ", EYFOR , Ankara, Türkiye, (Aralık 2016) |
BALOĞLU, N. (2016) "PEDAGOJİK LİDERLİK ÖĞRETİMSEL LİDERLİĞİN GÖLGESİNDE KALAN BİR LİDERLİK YAKLAŞIMI", EYFOR , Ankara, (Aralık 2016) |
BALOĞLU, N. (2015) "Beşi Bir Yerde Yenilik Yönetimi Modeline İlişkin Bir Teori Uygulama Karşılaştırması", Sözlü Bildiri , (Kasım 2015) |
Karadağ, E., BALOĞLU, N., ÇALIŞKAN, N. (2009) "Öğretmen adaylarının stresle başa çıkma yolları ve yetkinlik duygusu yönelimleri: Bir MANOVA analizi", 1st. International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Haziran 2009) |
BALOĞLU, N. (2023) "BÜYÜK LİDERLİK Savaş Taktiklerinden Eğitim Teorilerine", İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, ISBN: 978-625-6643-10-9 |
NURİ, B. (2010) "Okulların Dış Çevreleri", Kitap: Educational Administration Theory Reseahch and Practice, Ankara/Türkiye : Nobel Yayın Dağıtım, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-395-278-9 |
BALOĞLU, N. (2001) "Etkili Sınıf Yönetimi", : Baran Ofset, ISBN: 975-33860-0-3 |
BALOĞLU, N. (2022) "Paradigmalar Savaşında Eğitimci Olmak", Kitap: Eğitimin Güncel Sorunları Üzerine, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 21 / 29, ISBN: 978-625-427-152-6 |
BOLAT, M., BALOĞLU, N. (2022) "ATATÜRK'ÜN SİNERJİ LİDERLİĞİ", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler III, Ankara/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 177 / 189, ISBN: 978-625-8261-87-5 |
BALOĞLU, N. (2022) "LİDERLİK KAVRAM YANILGILARI", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler III, Ankara/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 189 / 203, ISBN: 978-625-8261-87-5 |
BALOĞLU, N. (2022) "Yaygın Eğitim ve Sorunları", Kitap: TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE SORUNLARI, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 360 / 373, ISBN: 978-625-6357-25-9 |
BALOĞLU, N. (2021) "Okullarda Karar Verme", Kitap: Eğitim Yönetimi, Ankara/Türkiye : ASOS, Bölüm Sayfaları: 267 / 293, ISBN: 978-625-7813-55-6 |
BALOĞLU, N. (2021) "Grup Dinamiği ve Karar Verme", Kitap: Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 3, Ankara/Türkiye : PLANATUS, Bölüm Sayfaları: 367 / 382, ISBN: 978-625-7502-77-1 |
BALOĞLU, N. (2021) "Takım Liderliği ve Yönetimi", Kitap: Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 3, Ankara/Türkiye : PLANATUS, Bölüm Sayfaları: 383 / 400, ISBN: 978-625-7502-77-1 |
Doğan, O., Ünlü, R. (2020) "Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Yönetim ve Liderlik", Kitap: Eğitim Kurumlarında Yönetim ve Liderlik, Ankara/Türkiye : Gece Kİtaplığı, Bölüm Sayfaları: 193 / 268, ISBN: 9786257702126 |
BALOĞLU, N. (2020) "OKUL YÖNETİCİLERİNİN YETERLİKLERİ", Kitap: EĞİTİM KURUMLARINDA YÖNETİM VE LİDERLİK, : GECE KİTAPLIĞI, Bölüm Sayfaları: 1 / 24, ISBN: 9786257702126 |
BALOĞLU, N. (2019) "EĞİTİME GİRİŞ", Ankara/Türkiye : PEGEM, ISBN: 978-605-241-999-1 |
BALOĞLU, N., Doğan, O. (2018) "ÖRGÜTSEL ÇEVİKLİK VE BAZI EĞİTİM KURUMLARINDAKİ YANSIMALARI", Kitap: EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, Sivas/Türkiye : Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 100 / 110, ISBN: 978-605-4561-66-7 |
Doğan, O., BALOĞLU, N. (2018) "ÖRGÜTSEL ÇEVİKLİK VE BAZI EĞİTİM KURUMLARINDAKİ YANSIMALARI", Kitap: EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARIRESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION, Sivas/Türkiye : Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılı, Bölüm Sayfaları: 100 / 110, ISBN: 978-605-4561-66-7 |
Günbayı, İ., BALOĞLU, N., Özgan, H., Özbaş, M., Akbaba, A., Durukan, H., Karataş, S. (2017) "EĞİTİMDE MOTİVASYON", Kitap: Sınıf Yönetimi, İstanbul : Lisans, Bölüm Sayfaları: 133 / 158, ISBN: 978-605-5044-92-3 |
Songür, N., Dursun, A. (2017) "Okullarda Eğitim Öğretim İle İlgili Hizmetler", Kitap: TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Türkiye : YARGI YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-819-0-0 |
Lal, İ., BALOĞLU, N. (2016) "OKUL MÜDÜRLERİNİN KİŞİSEL İLETİŞİM BECERİLERİ İLE OKUL KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİLER", Kitap: EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 400 / 419, ISBN: 978-605-318-393-8 |
Gökduman, D., BALOĞLU, N. (2016) "EĞİTİM YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI", Ankara/Türkiye : PEGEM, ISBN: 978-605-318-393-8 |
NURİ, B. (2014) "Karar Verme", Kitap: EĞİTİM YÖNETİMİ TEORİ ARAŞTIRMA UYGULAMA, Ankara/Türkiye : PEGEM A, Bölüm Sayfaları: / , |
BALOĞLU, N., Başlantı, Y. (2007) "Kuramdan Uygulamaya Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı", : Kök Yayıncılık, ISBN: 975-499-417-X |
NURİ, B. (2007) "Program Geliştirme", Kitap: Öğretmen Adayları İçin KPSS Eğitim Bilimleri, : Arın Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-9944-5901-1-8 |
NURİ, B. (2000) "Milli Eğitimin Yasal Temelleri", : Ocak Yayınları, ISBN: 975-422-182-0 |
BALOĞLU, N. (2000) "Eğitim Sisteminde Yönetici, Müfettiş ve Uzmanların Yetiştirilmesi", Kitap: Türkiye Almanya ve Kıbrıs ta Öğretmen Yetiştirme, : CBT Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 975-33860-0-3 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) KEFAD, 2023, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2022, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KEFAD, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Eğitim Kurumlarında Yönetim ve Liderlik, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (KEFAD), 2017, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran ÜniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran ÜniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran ÜniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KEFAD KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) School Leadership Management, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) 24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİ EVRAN ÜNİVERSETİSİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (KEFAD), 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EDUCATIONAL ADMINISTRATION: THEORY AND PRACTICE, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV BİLİM DERGİSİ, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) GEFAD, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) international journal of eurasia social sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cambridge Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİM VE BİLİM, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Sciences: Theory & Practice, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Knowledge Press, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 0 |
Üye, EYEDDER (EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE EĞİTİM DENETİCİLERİ DERNEĞİ), 2010- |
(2012) "Yayın Teşvik" Tübitak |
(2009) "Yayın Teşvik" Tübitak |
(2008) "Yayın Teşvik" Tübitak |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Engin Karadağ
Akdeniz Üniversitesi
|
2006 - 2010 | 14 |
Onur Doğan
Aksaray Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 13 |
BALOĞLU NURİ
-
|
2000 - 2014 | 9 |
Hamza Öz
-
|
2019 - 2023 | 7 |
Meryem Berrin Bulut
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 6 |
Erdal Yıldız
-
|
2016 - 2017 | 5 |
KARADAĞ ENGİN
-
|
2009 - 2011 | 5 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2006 - 2009 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Sedat Yüksel
Uludağ Üniversitesi
|
2010 | 2 |
Yasin Söğüt
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Mücahit Öztürk
Aksaray Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Erhan Yurt
-
|
2017 | 2 |
Mesut Fatih Demir
-
|
2017 | 2 |
Tuba Korkmaz
-
|
2006 - 2008 | 2 |
YÜKSEL SEDAT
-
|
2010 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2006 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
-
|
2006 | 1 |
Süleyman Karataş
Akdeniz Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ahmet Akbaba
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Vedat Aktepe
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2018 | 1 |
İlhan Günbayı
Akdeniz Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Belgin Göçmen Taşkın
-
|
2006 | 1 |
Haydar Durukan
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Neşe Songür
Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü
|
2017 | 1 |
Alaettin Keçeli
-
|
2006 | 1 |
Murat Temur
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Taşkın Erol
-
|
2006 | 1 |
Onur Hocaoğlu
-
|
2006 | 1 |
Kamil Kara
-
|
2006 | 1 |
Ruken Ünlü
Adıyaman Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Mehmet Özbaş
Erzincan Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Abdülkadir Dursun
-
|
2017 | 1 |
ÇAKIR ABDULLAH
-
|
2011 | 1 |
Doğan Aslı Elif
-
|
2008 | 1 |
Doğan Gökduman
-
|
2016 | 1 |
Erkan Kücük
-
|
2010 | 1 |
Habib Özgan
-
|
2017 | 1 |
Hakan Sağlam
-
|
2008 | 1 |
İzzet Lal
-
|
2016 | 1 |
Kander Koç
-
|
2006 | 1 |
Karaman Hasan
-
|
2008 | 1 |
Rüya Can
-
|
2019 | 1 |
Sedat Kaya
-
|
2009 | 1 |
Sefa Irmak
-
|
2018 | 1 |
Tanju Yağ
-
|
2017 | 1 |
Yalçınkayalar Pınar
-
|
2006 | 1 |
Yasemin Başlantı
-
|
2007 | 1 |
Yasin Aztekin
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 319 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 48 | 290 | 360 | 100 | 190 | 160 | 150 | 490 | 130 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 423 . | 218 . | 198 . | 444 . | 354 . | 370 . | 476 . | 173 . | 475 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 280 . | 90 . | 82 . | 249 . | 164 . | 187 . | 244 . | 48 . | 263 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 75 . | 16 . | 9 . | 63 . | 29 . | 36 . | 62 . | 6 . | 61 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 66 . | 13 . | 6 . | 55 . | 24 . | 32 . | 49 . | 6 . | 52 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 6 | 25 | 30 | 16 | 15 | 9 | 5 | 15 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 6 | 6 | 2 | 2 | 8 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 11 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 16 | 22 | 14 | 12 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 4 | 6 | 2 | 2 | 6 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 11 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 16 | 22 | 14 | 12 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |