img
Okul Yöneticilerinin Eğitim Felsefesi Akımlarını Benimseme Düzeylerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma An Empirical Study on School Managers Level of the Acceptance of Education Philosophies  
Yazarlar
Engin Karadağ
Türkiye
 Nuri BALOĞLU Nuri BALOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Sedat Kaya
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Dergi ISSN 2645-8950
Dergi Tarandığı Indeksler Dergipark
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2009
Sayı 12
Sayfalar 181 / 200
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş