Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2016, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013 |
Lisans, Türkiye, Erzincan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2013, 2019 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2016, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013 |
Lisans, Türkiye, Erzincan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 91, 17 Mart 20, 2018 |
İngilizce, KPDS, 87, 2012-KPDS , 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Birim Müfredat Geliştirme ve Değerlendirme Komisyon Sorumlusu, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Birim Aydep Öğrenme Yönetim Sistemi Sorumlusu, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Birim Program ve Sınav Komisyon Sorumlusu, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kübra Solmaz, Yüksek Lisans, Yapay zeka temelli artırılmış gerçeklik teknolojisinin fen bilimleri dersinde kullanılabilirliğine dair öğretmen niyetlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Rabia Ateş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetlerine ilişkin kavramsal bir modelin geliştirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Fatma Gazioğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik inançlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
İpek Öz, Yüksek Lisans, Fen alanı öğretmenlerinin uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerini etkileyen faktörler: YEM, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Seçmeli Alan II: Teknoloji ve Proje Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Astronomi (Eski Müfredat), Lisans |
2021-2022, Genel Kimya Laboratuvarı II, Lisans |
2021-2022, Astronomi, Lisans |
2020-2021, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı Öğretmenlik Uygula, Lisans |
2020-2021, Astronomi, Lisans |
2020-2021, Genel Kimya Laboratuvarı II, Lisans |
2020-2021, Genel Fizik Laboratuvarı II, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2019-2020, Genel Fizik Laboratuvarı III, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2019-2020, Genel Fizik Laboratuvarı II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kahraman Çocuklar Bilimle Güçleniyor (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2023-2023 |
Yeni bir gelecek fikri: Alternatif enerji (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman , 2022-2022 |
Öğretmen adaylarının Osmanlı Devleti zamanındaki bilim alanında yaşanan gelişmelere yönelik farkındalıkların incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayakizi Kavramına Yönelik Bilgi Düzeylerinin Öğrenilmesi ve Ekolojik Ayakizlerinin Hesaplanması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Seyfe Gölü Flora Çalışması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Bireylerin Enerji Tüketim Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Değer İnanç Norm Teorisi Kapsamında İncelenmesi : Araştırmacı , 2017-2018 |
Planlanmış Davranış Teorisi kapsamında Üniversite Ortamında Yaşayan Bireylerin Gıda Tüketimi Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Düşük karbonlu yaşam biçimi için fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Öğretmen Adaylarının Karbon Ayak İzi Bilgi Seviyelerinin Ölçülmesi ve Karbon Ayak İzlerinin Hesaplanması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Tutumlarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
Cacabey Astronomi ve Uzay Temalı Materyal Tasarımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK DİNAMİK YAZILIM DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YÖNTEMİYLE GELİŞTİRİLMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
DENEYSEL FEN BİLİMLERİ KONULARININ ÜNİVERSİTE BÜNYESİNDE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMALI OLARAK ÖĞRETİLMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının nükleer enerji hakkındaki düşünceleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2013 |
Kayıt Yok |
Ateş, H. (2023) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULÜ VE KULLANIMI TEORİSİ İLE AÇIKLANMASI", EYFOR XIV , Antalya, (Ekim 2023) |
Ateş, H. (2022) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının su tüketim davranışlarının değer kimlik ahlaki norm modeli ile açıklanması", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022) |
Ateş, H. (2022) "Sürdürülebilirliğin temellerinden biri olan atık bertarafının sağlanmasında fen bilimleri öğretmen adaylarının davranışlarının anlaşılması", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022) |
Ateş, H. (2022) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının etkileşimli e-kitap kullanma niyetlerinin incelenmesi", 2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress , Rize, Türkiye, (Aralık 2022) |
Ateş, H. (2022) "Fen eğitiminde kitlesel açık çevrimiçi ders (MOOC) kullanımına yönelik öğretmen adaylarının niyetlerinin açıklanması", 2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress , Rize, Türkiye, (Aralık 2022) |
Gazioğlu, F., Ateş, H., Aydın, A. (2022) "Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları", 12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Mart 2022) |
Öz, İ., Aydın, A., Ateş, H. (2022) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi", 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu , Balıkesir, Türkiye, (Mart 2022) |
Ateş, R., Ateş, H., Aydın, A. (2022) "Fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetleri üzerindeki faktörlerin belirlenmesi", 6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu , (Haziran 2022) |
Ateş, H. (2021) "Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2021) |
Ateş, H., Öztekin, C., Teksöz, G. (2021) "Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2021) |
Garzon, J., Ateş, H. (2021) "Explaining science teachers’ intentions to use augmented reality", European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) , Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2021) |
Ateş, H. (2020) "Fen bilimleri öğretmenlerin organik gıda tüketim davranışlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi", International Congress of Pedagogical Research , Türkiye, (Haziran 2020) |
Gül, K., Kırmızıgül, A.S., Ateş, H. (2020) "Okul öncesi, ilk ve orta öğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği", 2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Türkiye, (Kasım 2020) |
Ateş, H. (2020) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi", 7th International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Eylül 2020) |
Gül, K., Ateş, H. (2020) "Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , Türkiye, (Eylül 2020) |
Ateş, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre yanlısı davranışlarının incelenmesi", 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2019) |
Ateş, H. (2019) "Mobil öğrenmeye yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Ateş, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik farkındalık düzeylerinin belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Ateş, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Ateş, H. (2019) "Examining of pre-service science teachers’ fastfood consumptions", 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Ateş, H. (2019) "Examinining of pre-service science teachers’ intentions toward sustainable food consumptions and moral norms", 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Ateş, H., Öztekin, C., Teksöz, G. (2019) "Ortaokul öğrencileri, fen bilimleri öğretmen adayları ve fen bilimleri öğretmenleri örnekleminde yeni ekolojik paradigma ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması", 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
Ateş, H., Gül, K. (2018) "Öğretmen adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik anlamsal algıları", X. International Congress Of Educational Research , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Ateş, H., Gül, K. (2018) "Antecedents of preservice science teachers’ preferences related to sustainable consumption: An implementation of theory of planned behavior", X. International Congress of Educational Research , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Ateş, H. (2018) "2018 yılında güncellenen sosyal bilgiler ve fen bilgisi dersi ortaokul müfredatlarının çevre eğitimi açısından incelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018) |
Ateş, H. (2018) "Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketime yönelik davranış düzeylerin belirlenmesi: Nitel çalışma", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018) |
Ateş, H. (2018) "Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının gıda tüketim davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Planlanmış davranış teorisi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018) |
Ateş, H. (2018) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir gıda tüketim anlayışları", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
Ateş, H., Öztekin, C. (2018) "Gelecek nesil insan-doğa ilişkisini nasıl algılıyor?", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
Sıvacı, S.Y., Kılınç, M., Ateş, H. (2018) "Fen bilimleri öğretmenlerinin 2017 yılında yayınlanan fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri", 2nd International Congress on Multidisciplinary Studies , Adana, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Gül, K., Ateş, H. (2017) "Determination of Science Teachers’ Perceptions of Discrepant Events Applied in Science Education", 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Ateş, H., Gül, K. (2017) "Mobile Learning İntention Scale: Validity And Reliability Study Of Turkish Form Based On Theory Of Planned Behavior", 6th international conference on education , Zagreb-Croatıa, Hırvatistan, (Haziran 2017) |
Ateş, H., Aydın, A., Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "The material design of cacabey astronomy and space theme", II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Roma, İtalya, (Mayıs 2017) |
Ateş, H., Eyüboğlu, Ö. (2017) "Seyfe Lake flora study and pre-service science teachers’ attitudes toward application", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017) |
Ateş, Y.T., Özbek, N., Afacan, Ö., Ateş, H. (2017) "Determination of self-efficacy of special education teachers towards science course", 3RD INTERNATIONAL CONGRESS onEDUCATION SCIENCES AND LEARNINGTECHNOLOGY (ICESLT) , Atina, Yunanistan, (Kasım 2017) |
Ateş, H., Eyüboğlu, Ö. (2017) "Examination of pre-service science teachers’ sustainable consumption behaviors to provide low carbon lifestyle", Academic Conference on Education, Teaching and E-learning , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Ağustos 2017) |
Eyüboğlu, Ö., Ateş, H., Ateş, Y.T., Öztürk, C.Z. (2017) "Examination of factors affecting food consumption behaviors of individuals who live in university community in the scope of theory of planned behavior", Academic Conference on Education, Teaching and E-learning , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Ağustos 2017) |
Ateş, H. (2017) "Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change", 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Ateş, H. (2017) "Promoting pre-service science teachers’ sustainable behaviors", 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Ateş, H., Durmaz, S. (2017) "Determination of pre-service science teachers’ nature of technology beliefs", 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Ateş, H., Gündüz, A., Ateş, Y.T. (2017) "Determination of pre-service teachers’ knowledge level and carbon footprints", 5th International Congress On Social Sciences , Madrid, İspanya, (Temmuz 2017) |
Ateş, H., Afacan, Ö., Özbek, N. (2017) "Determination of factors affecting energy conservation behaviors in the scope of value belief norm theory", 3rd International Conference on Environmental Science and Technology , (pp. 205), Macaristan, (Ekim 2017) |
Uluay, G., Ateş, H., Aydın, A., Arıkan, N. (2017) "The effect of drawing on gifted students’ opinions towards space", 3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology , Yunanistan, (Kasım 2017) |
Olpak, Y.Z., Ateş, H., Ateş, Y.T. (2017) "Investigation of pre-service teachers’ attitudes towards recycling", 6th International Conference on Education , Zagreb, Hırvatistan, (Temmuz 2017) |
Ateş, H., Gül, K. (2016) "Investigation of pre-service science teachers’ beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors", II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education , Lizbon, Portekiz, (Temmuz 2016) |
Ateş, H. (2016) "Investigation of preservice science teachers’ beliefs on education for sustainable development", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , (Mayıs 2016) |
Ateş, H. (2016) "Examining dissertations conducted about education for sustainable development in Turkey", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Teksöz, G., Öztekin, C., Ateş, H. (2016) "An attempt for developing determinants of low carbon behavior a clue for climate change adaptation and mitigation", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Ateş, H. (2016) "Examining dissertations conducted about ecological footprint in the field of education in Turkey", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Olpak, Y.Z., Ateş, H. (2016) "Determination of pre-service science teachers’ perceptions towards supplementary instructional strategies in biology laboratory applications", II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education , Lizbon, Portekiz, (Temmuz 2016) |
Ateş, H., Saylan, A. (2015) "Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology", IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015) |
Ateş, H., Çakıroğlu, J. (2015) "Pre-Service science teachers’ knowledge, attitudes and ethical approaches regarding biotechnology", European Science Education Research Association (ESERA) , Helsinki, Finlandiya, (Eylül 2015) |
Ateş, H., Çakıroğlu, J. (2014) "Fen temelli teknolojik pedagojik alan bilgisi- Literatür taraması", 11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Ateş, H., Saraçoğlu, M. (2013) "Investigation what pre-service science teachers think about benefits and risks of nuclear energy", International Symposium on Changes and New Trends in Education , Konya, Türkiye, (Kasım 2013) |
Ateş, H., Saraçoğlu, M. (2013) "Views of prospective science teachers about nuclear energy", International Conference On Education, Culture and Identity , Saraybosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2013) |
Ateş, H., Saraçoğlu, M. (2012) "Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının Türkiye’de uygulanmakta olan eğitim teknolojilerine yönelik tutumlarının tespit edilmesi (Kayseri ili örneği", Uygulamalı Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
Ateş, H. (2023) "Sürdürülebilirlik: Üretim, Tüketim ve Atık", Kitap: Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Sancar, R., Demirbacak, D.A., Ateş, H. (2023) "The Use of Virtual Reality in Education for Sustainable Development", Kitap: Designing Context-Rich Learning by Extending Reality, : IGI Global |
Sancar, R., Demirbacak, D.A., Ateş, H. (2022) "Sürdürülebilir Çevre Eğitiminde Sanal Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı", Kitap: Pedagojiden Uygulamaya Yansımalar: Teknolojinin Öğretim Ortamlarında Kullanımı, Ankara/Türkiye : , PEGEM AKADEMİ |
Ateş, H. (2020) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma davranış niyetlerinin planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi |
Ateş, H. (2020) "Fen bilgisi eğitimi akademik personelin iş ortamındaki çevresel davranış niyetlerinin planlanmış davranış teorisi yoluyla araştırılması", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitapevi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) African Educational Research Journal, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Issues in Scientific Research, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Agricultural Policy and Research, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Biological Education, 2016 |
Üye, European Science Education Research Association (ESERA), 2015- |
(2023) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2023) "Eğitim Bilimleri Alanı Genç Bilim İnsanı Birincilik Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2022) "Sosyal, Beşeri ve Spor Bilimleri alanı Genç Bilim İnsanı kategorisi Birincilik Ödülü" |
(2021) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2020) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: cacabey ve uzay temalı resim ve materyal, 18-04-2017 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kibar Gül
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 17 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 6 |
Yeşim Taktat Ateş
-
|
2017 - 2022 | 6 |
Aslı Saylan Kırmızıgül
Erciyes Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 5 |
Murat Saraçoğlu
Erciyes Üniversitesi
|
2012 - 2016 | 5 |
Juan Garzon
-
|
2021 - 2023 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 4 |
Ceren Öztekin
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Gaye Teksöz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 3 |
Cengiz Gündüzalp
Kafkas Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
Serbay Durmaz
-
|
2016 - 2017 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Deniz Atal Demirbacak
Ankara Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Jale Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Rabia Ateş
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Sadık Yüksel Sıvacı
-
|
2018 | 1 |
Ceyda Zerenay Öztürk
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Gülşah Uluay
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Sibel Saraçoğlu
-
|
2022 | 1 |
Cansu Şahin Kölemen
-
|
2024 | 1 |
Mustafa Köroğlu
-
|
2024 | 1 |
Nihat Arıkan
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mustafa Kılınç
-
|
2018 | 1 |
Cüneyt Çalışkan
-
|
2021 | 1 |
Gülcan Demir Özdenk
-
|
2021 | 1 |
Rabia Meryem Yılmaz
Atatürk Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Fatma Gazioğlu
-
|
2022 | 1 |
Georgios Lampropoulos
-
|
2023 | 1 |
Gülşah Uluay
-
|
2017 | 1 |
İpek Öz
-
|
2022 | 1 |
Nihat Arıkan
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 576 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 60 | 100 | 99 | 112 | 125 | 189 | 214 | 369 | 250 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 8 | 16 | 11 | 10 | 7 | 8 | 14 | 11 | 5 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 5 | 6 | 8 | 5 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 6 | 14 | 8 | 7 | 4 | 3 | 7 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 5 | 5 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 4 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 6 | 14 | 6 | 6 | 4 | 1 | 7 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |