img
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis     
Yazarlar
Kibar Gül
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Türkiye
Aslı Saylan Kırmızıgül
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Hüseyin ATEŞ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Juan Garzón
Makale Türü Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
Dergi Adı International Journal of Research in Education and Science
Dergi ISSN 2148-9955
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2023
Cilt No 9
Sayı 2
Sayfalar 283 / 307
Doi Numarası 10.46328/ijres.3127
Makale Linki https://ijres.net/index.php/ijres/article/view/3127/pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 10
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis

Paylaş