img
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course    
Yazarlar
Yeşim Taktat Ateş
Doç. Dr. Hüseyin ATEŞ Doç. Dr. Hüseyin ATEŞ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Neslihan ÖZBEK Prof. Dr. Neslihan ÖZBEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN Prof. Dr. Özlem AFACAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Science Education International
Dergi ISSN 2077-2327
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2019
Cilt No 30
Sayı 4
Sayfalar 241 / 250
Doi Numarası 10.33828/sei.v30.i4.1
Makale Linki http://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/145
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 13
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course

Paylaş