KLASİK ÖZGEÇMİŞ (KISA)
Doç.Dr. Ahmet Salih Şimşek, 2017 yılından itibaren Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi'nin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı'nda öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. 2019 yılında TÜBİTAK destekli doktora sonrası programı ile Hollanda'da Twente Üniversitesi'nde araştırmacı olarak görev yapmıştır. Eğitim alanında 30'dan fazla ulusal ve uluslararası yayını bulunmaktadır. Şu anda, eğitimde büyük veri, eğitsel veri madenciliği ve öğrenme analitikleri, teknoloji ile zenginleştirilmiş ölçme değerlendirme yaklaşımları, harmanlanmış ve hibrit ders tasarımları, bilgisayarlı bireyselleştirilmiş testlerin geliştirilmesi ve eğitimde yapay zeka uygulamaları konularında çalışmalarına ve yayınlarına devam etmektedir.
KLASİK ÖZGEÇMİŞ (GENİŞLETİLMİŞ)
Doç.Dr. Ahmet Salih Şimşek, 2017 yılından itibaren Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi'nin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı'nda öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Daha önce 2010-2017 yılları arasında Cumhuriyet Üniversitesi'nde araştırma görevlisi olarak görev almış, 2019 yılında TÜBİTAK destekli doktora sonrası programı ile Hollanda'da Twente Üniversitesi'nde araştırmacı olarak görev yapmıştır.Lisans ve lisansüstü programlarında Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği, Temel İstatistik ve İleri Eğitim İstatistiği dersleri vermektedir. Ayrıca nicel veri analizi ve raporlama, Web 2.0 biçimlendirici değerlendirme araçları, teknoloji ile zenginleştirilmiş ders tasarımları, yenilikçi ölçme ve değerlendirme yaklaşımları konularında birçok kamu ve özel kurumda seminer vermiştir.
Eğitim alanında 30'dan fazla ulusal ve uluslararası yayını bulunmaktadır. Şu anda, eğitimde büyük veri, eğitsel veri madenciliği ve öğrenme analitikleri, teknoloji ile zenginleştirilmiş ölçme değerlendirme yaklaşımları, harmanlanmış ve hibrit ders tasarımları, bilgisayarlı bireyselleştirilmiş testlerin geliştirilmesi ve eğitimde yapay zeka uygulamaları konularında çalışmalarına ve yayınlarına devam etmektedir.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Pr. (İö), 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Pr. (İö), 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 80, 09 Temmuz , 2017 |
Değerlendirme, Education and Information Technologies: Hakemlik, Kırşehi Ahi Evran Üniversitesi - Türkiye, 04-09-2022, 15-01-2023 |
Çalışma, Erasmus KA220-SCH Projesi: Virtual Science Lab for All, Kırşehi Ahi Evran Üniversitesi - Türkiye, 23-10-2022, 24-03-2023 |
Değerlendirme, Springer Kitap Değerlendirmesi: From digital divide to digital inclusion - a global perspective, Kırşehi Ahi Evran Üniversitesi - Türkiye, 14-12-2022, 22-12-2022 |
Çalıştay, BİLSEM Çalıştayı, MEB Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü - Türkiye, 11-10-2021, 15-10-2021 |
Çalıştay, BİLSEM İdareci ve Öğretmenlere Yönelim Mesleki Gelişim Eğitimleri, MEB Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü - Türkiye, 07-03-2021, 12-03-2021 |
Çalıştay, Kırşehir 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı, Kırşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Türkiye, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Araştırma, LNIRT: An R package for joint modeling of response accuracy and times, University of Twente - Hollanda, 01-03-2019, 01-11-2019 |
Değerlendirme, Alan Editörlüğü, Kırşehi Ahi Evran Üniversitesi - Türkiye, 01-09-2018 |
Kurs, Training Course for Trainers: Large Scale Tests and Practices in Class, Kırşehi Ahi Evran Üniversitesi - Türkiye, 01-11-2018, 18-11-2018 |
Rapor, Ölçme Değerlendirme Destek Ofisi - İzleme ve Değerlendirme Raporları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 01-03-2018 |
Kurs, SPSS ile Nicel Veri Analizi Kursu, Cumhuriyet Üniversitesi - Türkiye, 29-09-2012, 17-11-2012 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2019-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Universiteit Twente, Faculty Of Behavioural, Management And Social Sciences, Department Of Learning, Data-Analytics And Technology |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2010-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Eğitimde Kalite Güvence Koordinatörlüğü - Ölçme ve Değerlendirme Destek Ofisi Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2022, Eğitimde Kalite Güvence Koordinatörlüğü - Ölçme ve Değerlendirme Destek Ofisi Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Erasmus Koordinatörü, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Farabi Koordinatörü, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye |
Mahmut Sami Sarıyıldız, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin akademik başarı, siber aylaklık, problemli ı̇nternet tüketimi ve ı̇nternet katıl, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hacer Soyocak, Yüksek Lisans, ÖĞRETMENLERİN ÖZGECİLİK, ÖĞRETİMSEL DOYUM VE ALGILANAN SOSYAL DESTEKLE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2022-2023, İleri Eğitim İstatistiği, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Temel İstatistik, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, İSTATİSTİK-I, Lisans |
2021-2022, Temel İstatistik, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI, Lisans |
2020-2021, SEÇMELİ AL-II: PSİKOLOJİK ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2020-2021, Temel İstatistik, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, İSTATİSTİK-I, Lisans |
2017-2018, KURUM DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, İleri Eğitim İstatistiği, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Bilimsel Araştırmalarda Veri Analizi ve İstatistik, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Fox, J., Kloztke, K., Şimşek, A.S. (2023) "R-package LNIRT for joint modeling of response accuracy and times", PeerJ Computer Science, 2023 (0) pp. 1-33 [SCI Expanded] Link DOI |
Şimşek, A.S. (2023) "The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data", International Journal of Assessment Tools in Education, 10 (1) pp. 114-128 Link DOI |
Taş, B., Şimşek, A.S. (2023) "Öğretmenlerin Politik Becerileri: Sistematik Bir İnceleme", Cumhuriyet University, 12 (3) pp. 732-742 DOI |
Şimşek, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Applicability And Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits", Egitimde ve Psikolojide Olcme ve Degerlendirme Dergisi, 13 (4) pp. 328-344 [ESCI] DOI |
Şimşek, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Validity and Reliability of Turkish Version of Skills Confidence Inventory", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 12 (64) pp. 89-107 [TR Dizin] DOI |
Şimşek, A.S., Ateş, H. (2022) "The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching", Innoeduca International Journal of Technology and Educational Innovation, 8 (2) pp. 165-183 [ESCI] Link DOI |
Şimşek, A.S., Akbulut, Ö.F. (2022) "Examining the relationships between the problematic internet consumption and internet engagement profiles of young adults", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (3) pp. 480-497 DOI |
Uğurlu, C.T., Bozpolat, E., Usta, H.G., Şimşek, A.S. (2021) "Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (79) pp. 1048-1059 [TR Dizin] Link DOI |
Çil, O., Kuzu, O., Şimşek, A.S. (2019) "2018 Ortaöğretim matematik programının revize Bloom taksonomisine ve programın öğelerine göre incelenmesi", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 16 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] Link DOI |
Kuzu, O., Çil, O., Şimşek, A.S. (2019) "2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 129-147 [TR Dizin] Link DOI |
Uğurlu, C.T., Usta, H.G., Şimşek, A.S. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (2) pp. 345-354 [TR Dizin] Link |
Usta, H.G., Uğurlu, C.T., Şimşek, A.S. (2016) "Development Study for Absenteeism Attitude Scale", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) pp. 504-515 [TR Dizin] Link DOI |
Bozpolat, E., Uğurlu, C.T., Usta, H.G., Şimşek, A.S. (2016) "Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının Öğretim Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Görüşleri Nitel Bir Araştırma", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (27) pp. 83-83 Link DOI |
Ak, M.Z., Altıntaş, N., Şimşek, A.S. (2016) "Türkiye de Finansal Gelişme ve Ekonomik Büyüme İlişkisinin Nedensellik Analizi", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 17 (2) pp. 151-160 [TR Dizin] Link |
Şimşek, A.S., Uğurlu, C.T., Usta, H.G. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimlerinin Belirlenmesi : Ölçek Geliştirme Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 297-311 [TR Dizin] Link |
Bozpolat, E., Usta, H.G., Uğurlu, C.T., Şimşek, A.S. (2016) "ÖĞRETİM ELEMANLARIN KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ", International Journal of Social Science, (49) pp. 129-145 DOI |
Gökkuş, İ., Kuru, E., Şimşek, A.S. (2016) "Kütüphaneye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", The Journal of Academic Social Science Studies, (42) pp. 465-479 DOI |
Kamer, S.T., Şimşek, A.S. (2016) "Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Tutumlarının Ölçülmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 663-678 [TR Dizin] Link |
Şimşek, A.S., Aybek, E.C. (2016) "Devlet Okullarinda Yürütülen Araştirmalarda Araştirmacilar Ve Öğretmenlerin Karşilaştiklari Sorunlar Ve Çözüm Önerileri", Anatolian Journal of Education, 1 (1) pp. 19-32 DOI |
Şimşek, H., Abuzar, C., Yeğin, H.İ., Şimşek, A.S., Demir, A. (2015) "Okula Yabancılaşma Ölçeği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 309-322 [TR Dizin] Link |
Şimşek, H., Şimşek, A.S. (2015) "Ailenin Dönüşümü ve Aile Sorumluluğu Bağlamında Etüt Merkezlerini Yeniden Düşünmek", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (1) pp. 365-384 [TR Dizin] Link |
Uğurlu, C.T., Usta, H.G., Şimşek, A.S. (2015) "Yükseköğretimde Devamsızlık Olgusu ve Nedenlerine İlişkin Öğretim Üyeleri ve Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 1009-1030 [TR Dizin] DOI |
Aybek, E.C., Şahin, D.B., Eriş, H.M., Şimşek, A.S., Köse, M. (2014) "Kağıt Kalem ve Bilgisayar Formunda Uygulanan Testlerde Öğrenci Başarısının Karşılaştırıldığı Çalışmaların Meta Analizi", Asya Öğretim Dergisi, 2 (2) pp. 18-26 Link |
Usta, H.G., Şimşek, A.S., Uğurlu, C.T. (2014) "Üniversite Öğrencilerinde Devamsızlık Davranışları: Nedenler ve Tutum Düzeyleri", Journal of Higher Education and Science, 4 (3) pp. 182-190 [TR Dizin] Link DOI |
Şimşek, H., Şimşek, A.S. (2013) "Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki Lise Öğrencilerinde Sosyal Bütünleşme Düzeyi", Milli Eğitim, 43 (198) pp. 73-96 [TR Dizin] Link |
Şimşek, H., Balay, R., Şimşek, A.S. (2012) "İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinde Mesleki Yabancılaşma", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 53-72 Link |
Sarıyıldız, M.S., Şimşek, A.S. (2023) "Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeyleri ve Okul Başarıları: Öğrenci Özellikleri Üzerine Bir İnceleme", The 16th International Scientific Research Congress - Social and Educational Sciences , (pp. 38-39), Ankara, Türkiye, (Mart 2023) |
Şimşek, A.S. (2022) "Estimation of eTIMSS math ability with response time item response theory and comparison with logistic models", 8th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022) |
Şimşek, A.S. (2022) "Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018", 9th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 945), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Şimşek, A.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Tüketimlerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi", 22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Muş, Türkiye, (Kasım 2021) |
Şimşek, A.S. (2021) "Alfa, Omega ve AVE Güvenirlik Katsayılarının Madde Sayısı, Yanıt Kategori Sayısı ve Örneklem Büyüklüğüne Göre İncelenmesi: Simülasyon Çalışması", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021) |
Kuzu, O., Çil, O., Şimşek, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 788-789), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Şimşek, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Mesleki İlgilerinin Belirlenmesi: Becerilere Güven Mesleki İlgi Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanması.", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Çil, O., Kuzu, O., Şimşek, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Şimşek, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (Kasım 2018) |
Şimşek, A.S., Tavşancıl, E. (2016) "Madde Seti Büyüklüğü ve Eğim Parametresinin CAT Test Uzunluğuna Etkisi", 5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Antalya, Türkiye, (Eylül 2016) |
Usta, H.G., Bozpolat, E., Uğurlu, C.T., Şimşek, A.S. (2016) "Students Perceptions Concerning The Assessment And Evaluation And Teaching Methods Used By Instructors", WEI International Academic Conference , Çek Cumhuriyeti, (Haziran 2016) |
Ünal, M., Şimşek, H., Şahin, C., Beydoğan, H.Ö., Şimşek, A.S. (2016) "Öğretmen adaylarının öğretme öğrenme sürecini planlama uygulama ve yönetme yeterliklerini kazanma düzeyleri", 4. International Conference on Curriculum and Instruction , (Aralık 2016) |
Şimşek, A.S., Çıkrıkcı, R.N. (2014) "Bilişsel ve Duyuşsal Özelliklerin Yükseköğretimdeki Akademik Başarıyı Yordama Gücü", 3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Bolu, Türkiye, (Aralık 2014) |
Şimşek, A.S., Usta, H.G., Koç, C., Uğurlu, C.T. (2014) "Views of University Academic Members and Students on the Absenteeism", 5.World Conference Education Science , Roma, İtalya, (Ekim 2014) |
Usta, H.G., Şimşek, A.S. (2014) "Okul Büyüklüğü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişkide Okul Özelliklerinin AracılıkEtkisi PISA 2012 Türkiye", 4. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇMEVE DEĞERLENDİRME KONGRESİ , Türkiye, (Haziran 2014) |
Uğurlu, C.T., Koç, C., Usta, H.G., Şimşek, A.S. (2012) "Faculty of Education Students Views on Absence Attitudes", 4. World Conference Education Science , Barcelona, İspanya, (Eylül 2012) |
Şimşek, A.S., Aybek, E.C. (2012) "MEB e Bağlı Okullarda Yürütülen Araştırmalarda Araştırmacıların ve Öğretmenlerin Sorunlar ve Çözüm Önerileri", 3. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Bolu, Türkiye, (Eylül 2012) |
Şimşek, H., Şimşek, A.S. (2012) "Ailenin Dönüşümü ve Aile Sorumluluğu Bağlamında Etüt Merkezlerini Yeniden Düşünmek", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Şimşek, A.S., Aybek, E.C., Temeltaş, Y.O. (2010) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geri Bildirim Alma Düzeylerinin İncelenmesi", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 745-749), Sivas, Türkiye, (Aralık 2010) |
Kayıt Yok |
Şimşek, A.S. (2022) "Problemi Fark Etme ve Belirleme", Kitap: Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık |
Şimşek, A.S. (2022) "Veri ve İstatistik Okuryazarlığı", Kitap: Yeni Okuryazarlıklar Değişen Metin Algısı, Ankara/Türkiye : Pegem |
Şimşek, A.S. (2021) "Bilim, Bilimin Doğası, Gelişimi ve Bilimsel Araştırma", Kitap: Bilim ve Araştırma Etiği, Ankara : Pegem Akademi Yayıncılık |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Derneği, 2013- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching
Innoeduca International Journal of Technology and Educational Innovation
|
4 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
2 |
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinde Mesleki Yabancılaşma
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 1 | 0 | 0 | 10 |
3 |
Türkiye de Finansal Gelişme ve Ekonomik Büyüme İlişkisinin Nedensellik Analizi
Doğuş Üniversitesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 7 |
4 |
Okula Yabancılaşma Ölçeği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 6 |
5 |
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 |
6 |
2018 Ortaöğretim matematik programının revize Bloom taksonomisine ve programın öğelerine göre incelenmesi
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 |
7 |
Faculty of Education Students Views on Absence Attitudes
|
1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
8 |
Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Tutumlarının Ölçülmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
9 |
Yükseköğretimde Devamsızlık Olgusu ve Nedenlerine İlişkin Öğretim Üyeleri ve Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
10 |
The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data
International Journal of Assessment Tools in Education
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
11 |
Kağıt Kalem ve Bilgisayar Formunda Uygulanan Testlerde Öğrenci Başarısının Karşılaştırıldığı Çalışmaların Meta Analizi
Asya Öğretim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
12 |
Devlet Okullarinda Yürütülen Araştirmalarda Araştirmacilar Ve Öğretmenlerin Karşilaştiklari Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
Anatolian Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
13 |
Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının Öğretim Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Görüşleri Nitel Bir Araştırma
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
14 |
Development Study for Absenteeism Attitude Scale
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
15 |
Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimlerinin Belirlenmesi : Ölçek Geliştirme Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
Üniversite Öğrencilerinde Devamsızlık Davranışları: Nedenler ve Tutum Düzeyleri
Journal of Higher Education and Science
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
R-package LNIRT for joint modeling of response accuracy and times
PeerJ Computer Science
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Hatice Gonca Usta
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 12 |
Celal Teyyar Uğurlu
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 11 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2016 | 6 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 4 |
Ebru Bozpolat
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 4 |
Ezel Tavşancıl
-
|
2018 - 2022 | 4 |
Eren Can Aybek
Pamukkale Üniversitesi
|
2010 - 2016 | 4 |
Canan Koç
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Ömer Faruk Akbulut
Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 | 1 |
İclal Gökkuş
-
|
2016 | 1 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Nurullah Altıntaş
Sakarya Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Mustafa Köse
Dumlupınar Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Mehmet Zeki Ak
Sakarya Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Esma Kuru
-
|
2016 | 1 |
Rahime Nükhet Çıkrıkcı
-
|
2014 | 1 |
Hayriye Merve Eriş
Düzce Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Hüseyin İbrahim Yeğin
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Selman Tunay Kamer
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Celil Abuzar
Harran Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Döndü Bahar Şahin
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Ali Demir
-
|
2015 | 1 |
Burcu Taş
-
|
2023 | 1 |
Ezel Tavşancıl
-
|
2016 | 1 |
Jean-Paul Fox
-
|
2023 | 1 |
Konrad Kloztke
-
|
2023 | 1 |
Mahmut Sami Sarıyıldız
-
|
2023 | 1 |
Yusuf Orkun Temeltaş
-
|
2010 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 102 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 45 | 137 | 0 | 35 | 30 | 0 | 65 | 165 | 79 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 425 . | 365 . | - | 507 . | 517 . | - | 558 . | 452 . | 505 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 287 . | 214 . | - | 312 . | 300 . | - | 327 . | 210 . | 300 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 19 . | 9 . | - | 34 . | 28 . | - | 31 . | 12 . | 35 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 17 . | 8 . | - | 27 . | 24 . | - | 22 . | 9 . | 29 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 11 | 0 | 5 | 2 | 0 | 4 | 8 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 8 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 4 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 0 | 4 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 3 | 5 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |