img
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi     
Yazarlar
Doç. Dr. Okan KUZU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Osman ÇİL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ahmet Salih ŞİMŞEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 2148-7758
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2019
Cilt No 21
Sayı 3
Sayfalar 129 / 147
Doi Numarası 10.17556/erziefd.482751
Makale Linki https://doi.org/10.17556/erziefd.482751
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 38
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Paylaş