Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 77, 2013-YDS S, 2013 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2022, Doktor Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Mesleki İngilizce, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2022-2023, Matematik Sınıflarında İletişim, Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik I, Lisans |
2020-2021, Eğitsel Oyunlarla Matematik, Lisans |
2020-2021, Matematik I, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik II, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, EĞİTSEL OYUNLARLA MATEMATİK, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Tanıma Yeterliğini Kazanma Düzeyleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK DİNAMİK YAZILIM DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YÖNTEMİYLE GELİŞTİRİLMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
Morkoyunlu, Z., Ayhanöz, G.S. (2023) "Investigation of Attitudes and Self-Efficacy of Mathematics Teachers towards Gifted Education", Journal of Gifted Education and Creativity, 10 (4) Link |
Altun, S.D.G., Morkoyunlu, Z. (2023) "The Use of Error Based Activities to Improve the Mathematization Competency", International Journal of Progressive Education, 19 (3) pp. 134-148 Link |
Morkoyunlu, Z., Ayhanöz, G.S. (2023) "Investigation of the Effect of Middle School Students' Mathematical Belief on their Mathematical Resilience", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) Link |
Altun, S.D.G., Morkoyunlu, Z. (2023) "Development of Mathematical Thinking through Mistake Handling Activities", International Journal of Curriculum and Instruction, 15 (2) Link |
Morkoyunlu, Z., Altun, S.D. (2022) "The Effect of Error-Based Activities on The Reflective Thinking Skills of Pre-Service Elementary Education Mathematics Teachers", Acta Didactica Napocensia, 15 (1) Link |
Morkoyunlu, Z., Ayhanöz, G.S. (2021) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dayanıklılık Kavramı Hakkındaki Düşünceleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 37-60 Link |
Kıymaz, Y., Kartal, B., Morkoyunlu, Z. (2020) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Yazılı Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link DOI |
Morkoyunlu, Z., Konyalıoğlu, A.C. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik ders başarılarının ebeveyn desteği açısından incelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 16-27 [TR Dizin] Link DOI |
Tayan, E., Gedik, D., Morkoyunlu, Z., Sözbilir, M., Konyalıoğlu, A.C. (2019) "Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması", Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi, (20) pp. 1183-1218 [TR Dizin] Link DOI |
Altun, S.D., Konyalıoğlu, A.C., Tuncer, E.B., Morkoyunlu, Z. (2017) "Mistake Handling Activities in Mathematics Education: Practice in Class", JOURNAL OF EDUCATION AND HUMAN DEVELOPMENT, 6 (2) pp. 1-9 Link DOI |
Doruk, B.K., Kıymaz, Y., Horzum, T., Morkoyunlu, Z. (2014) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İspatla İlgili Görüşleri: Formal İspat-Temsili İspat”", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (30) pp. 23-55 [TR Dizin] Link |
Tekin, B., Aksu, Z., Altun, S.D., Morkoyunlu, Z. (2019) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÇÖZÜMLÜ KPSS-ÖABT DENEMELERİ KİTABI (ULUSAL BELGESİ- DIŞ KAPAK-KİTAP-2019)", Erzurum/Türkiye : Ertual Akademi Yayıncılık |
Konyalıoğlu, A.C., Tekin, B., Aksu, Z., Özkaya, M., Altun, S.D.G., Morkoyunlu, Z., Akkuşci, Y.E. (2019) "MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ (ULUSAL BELGESİ- DIŞ KAPAK-KİTAP-2019)", Erzurum/Türkiye : Ertual Akademi |
Morkoyunlu, Z. (2020) "Matematik Eğitiminde Aile Katılımı", Kitap: Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile KatılımI, : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi |
Morkoyunlu, Z. (2019) "Doğal Sayılarda Dört İşlem Becerileri", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi |
Morkoyunlu, Z., Konyalıoğlu, A.C., Altun, S.D. (2018) "Students Focus", Kitap: Contemporary Research in Adult and Lifelong Learning of Mathematics (International Perspectives), : Springer |
Morkoyunlu, Z., Konyalıoğlu, A.C. (2016) "Mathematical Creativity : Social Interaction or Individual Cognition", Kitap: In Search of Creativity A compilation of international studies, : Council for Creative Education (CCE) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2007) "YLSY 2007" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Solmaz Damla Altun
Nevşehir Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 16 |
Alper Cihan Konyalıoğlu
Erzurum Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 15 |
Gülşah Saltık Ayhanöz
-
|
2021 - 2023 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 3 |
Birol Tekin
Amasya Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Zeki Aksu
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Merve Özkaya
Erzurum Teknik Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Mustafa Sözbilir
Atatürk Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Bekir Kürşat Doruk
-
|
2014 | 1 |
Tuğba Horzum
-
|
2014 | 1 |
Yavuz Erdem Akkuşci
Muş Alparslan Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Damla Gedik
-
|
2019 | 1 |
Emine Betül Tuncer
-
|
2017 | 1 |
Emine Tayan
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 207 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 55 | 35 | 60 | 245 | 70 | 30 | 20 | 70 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 447 . | 513 . | 482 . | 302 . | 461 . | 593 . | 597 . | 514 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 327 . | 294 . | 315 . | 287 . | 120 . | 265 . | 359 . | 346 . | 308 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 73 . | 60 . | 62 . | 55 . | 8 . | 33 . | 69 . | 57 . | 51 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 58 . | 49 . | 55 . | 45 . | 6 . | 31 . | 59 . | 52 . | 43 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |