Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 77, 2013-YDS S, 2013 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2022, Doktor Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Hazal Koç, Yüksek Lisans, Ebeveyn Katılımının Öğrencinin Matematik Dersindeki Tutumu,İnancı ve Dayanıklılığı ile İlişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Didem Atabey Kombıçak, Yüksek Lisans, Ebeveyn matematik kaygı düzeyi, ebeveyn beklentisi ve öğrenci matematik kaygı düzeyinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hazal KOÇ, Yüksek Lisans, Ebeveyn Katılımının Öğrencinin Matematik Dersindeki Tutumu, İnancı ve Dayanıklılığı İle İlişkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, (Asıl Danışman) |
Didem ATABEY KOMBIÇAK, Yüksek Lisans, Ebeveyn Matematik Kaygı Düzeyi, Ebeveyn Beklentisi ve Öğrenci Matematik Kaygı Düzeyinin İncelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Mesleki İngilizce, Lisans |
2023-2024, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Sınıflarında İletişim, Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik I, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik II, Lisans |
2020-2021, Matematik I, Lisans |
2020-2021, Eğitsel Oyunlarla Matematik, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2019-2020, EĞİTSEL OYUNLARLA MATEMATİK, Lisans |
2019-2020, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Tanıma Yeterliğini Kazanma Düzeyleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK DİNAMİK YAZILIM DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YÖNTEMİYLE GELİŞTİRİLMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
MORKOYUNLU, Z., Ayhanöz, G.S. (2023) "Investigation of the Effect of Middle School Students' Mathematical Belief on their Mathematical Resilience", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) Link |
Altun, S.D.G., MORKOYUNLU, Z. (2023) "Development of Mathematical Thinking through Mistake Handling Activities", International Journal of Curriculum and Instruction, 15 (2) Link |
MORKOYUNLU, Z., Ayhanöz, G.S. (2023) "Investigation of Attitudes and Self-Efficacy of Mathematics Teachers towards Gifted Education", Journal of Gifted Education and Creativity, 10 (4) Link |
Altun, S.D.G., MORKOYUNLU, Z. (2023) "The Use of Error Based Activities to Improve the Mathematization Competency", International Journal of Progressive Education, 19 (3) pp. 134-148 Link |
MORKOYUNLU, Z., Altun, S.D. (2022) "The Effect of Error-Based Activities on The Reflective Thinking Skills of Pre-Service Elementary Education Mathematics Teachers", Acta Didactica Napocensia, 15 (1) Link |
MORKOYUNLU, Z., Ayhanöz, G.S. (2021) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dayanıklılık Kavramı Hakkındaki Düşünceleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 37-60 Link |
KIYMAZ, Y., KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2020) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Yazılı Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link DOI |
MORKOYUNLU, Z., Konyalıoğlu, A.C. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik ders başarılarının ebeveyn desteği açısından incelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 16-27 [TR Dizin] Link DOI |
Tayan, E., Gedik, D., MORKOYUNLU, Z., Sözbilir, M., Konyalıoğlu, A.C. (2019) "Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması", Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi, (20) pp. 1183-1218 [TR Dizin] Link DOI |
Altun, S.D., Konyalıoğlu, A.C., Tuncer, E.B., MORKOYUNLU, Z. (2017) "Mistake Handling Activities in Mathematics Education: Practice in Class", JOURNAL OF EDUCATION AND HUMAN DEVELOPMENT, 6 (2) pp. 1-9 Link DOI |
Doruk, B.K., KIYMAZ, Y., Horzum, T., MORKOYUNLU, Z. (2014) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İspatla İlgili Görüşleri: Formal İspat-Temsili İspat"", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (30) pp. 23-55 [TR Dizin] Link |
Tekin, B., Aksu, Z., Altun, S.D., MORKOYUNLU, Z. (2019) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÇÖZÜMLÜ KPSS-ÖABT DENEMELERİ KİTABI (ULUSAL BELGESİ- DIŞ KAPAK-KİTAP-2019)", Erzurum/Türkiye : Ertual Akademi Yayıncılık, ISBN: 978-605-80832-7-1 |
Konyalıoğlu, A.C., Tekin, B., Aksu, Z., Özkaya, M., Altun, S.D.G., MORKOYUNLU, Z., Akkuşci, Y.E. (2019) "MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ (ULUSAL BELGESİ- DIŞ KAPAK-KİTAP-2019)", Erzurum/Türkiye : Ertual Akademi, ISBN: 978-605-80810-0-0 |
MORKOYUNLU, Z. (2020) "Matematik Eğitiminde Aile Katılımı", Kitap: Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile KatılımI, : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-33-6 |
MORKOYUNLU, Z. (2019) "Doğal Sayılarda Dört İşlem Becerileri", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 128, ISBN: 978-605-241-811-6 |
MORKOYUNLU, Z., Konyalıoğlu, A.C., Altun, S.D. (2018) "Students Focus", Kitap: Contemporary Research in Adult and Lifelong Learning of Mathematics (International Perspectives), : Springer, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-3-319-96501-7 |
MORKOYUNLU, Z., Konyalıoğlu, A.C. (2016) "Mathematical Creativity : Social Interaction or Individual Cognition", Kitap: In Search of Creativity A compilation of international studies, : Council for Creative Education (CCE), Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-952-93-7272-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
(2007) "YLSY 2007" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Solmaz Damla Gedik Altun
Nevşehir Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 16 |
Alper Cihan Konyalıoğlu
Erzurum Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 15 |
Gülşah Saltık Ayhanöz
-
|
2021 - 2023 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 3 |
Birol Tekin
Amasya Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Zeki Aksu
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Merve Özkaya
Erzurum Teknik Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Mustafa Sözbilir
Atatürk Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Bekir Kürşat Doruk
-
|
2014 | 1 |
Tuğba Horzum
-
|
2014 | 1 |
Yavuz Erdem Akkuşci
Muş Alparslan Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Damla Gedik
-
|
2019 | 1 |
Emine Betül Tuncer
-
|
2017 | 1 |
Emine Tayan
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 255 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 55 | 35 | 60 | 245 | 70 | 30 | 20 | 65 | 35 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | 451 . | 512 . | 486 . | 296 . | 460 . | 598 . | 605 . | 545 . | 382 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 320 . | 293 . | 318 . | 286 . | 119 . | 260 . | 358 . | 351 . | 319 . | 213 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 78 . | 66 . | 67 . | 62 . | 9 . | 35 . | 74 . | 63 . | 60 . | 38 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 65 . | 54 . | 59 . | 51 . | 6 . | 34 . | 63 . | 57 . | 53 . | 35 . |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 5 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |