Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği, 2013 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği, 2013 |
Zekiye MORKOYUNLU, Doktora, Ortaokul matematik eğitiminde ebeveyn eğitimi, desteği ve öğrenci başarısına etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi, 2017 |
Zekiye MORKOYUNLU, Yüksek Lisans, The Comparision Between Turkish Mathematics Education System and the Finland Mathematics Education System, University of Leeds, School of Education, Mathematics Education, 2012 |
İngilizce, YDS, 77, 2013-YDS S, 2013 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2022, Doktor Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Hazal KOÇ, Yüksek Lisans, Ebeveyn Katılımının Öğrencinin Matematik Dersindeki Tutumu, İnancı ve Dayanıklılığı İle İlişkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, (Asıl Danışman) |
Didem ATABEY KOMBIÇAK, Yüksek Lisans, Ebeveyn Matematik Kaygı Düzeyi, Ebeveyn Beklentisi ve Öğrenci Matematik Kaygı Düzeyinin İncelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Ortaokul Matematik Öğretim Programı, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2024-2025, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Mesleki İngilizce, Lisans |
2023-2024, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Sınıflarında İletişim, Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik I, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik II, Lisans |
2020-2021, Matematik I, Lisans |
2020-2021, Eğitsel Oyunlarla Matematik, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2019-2020, EĞİTSEL OYUNLARLA MATEMATİK, Lisans |
2019-2020, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Tanıma Yeterliğini Kazanma Düzeyleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK DİNAMİK YAZILIM DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YÖNTEMİYLE GELİŞTİRİLMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 ![]() |
Kayıt Yok |
MORKOYUNLU, Z. (2025) "Velilere Yönelik Matematik Seminerleri: Çağımız Matematik Eğitiminin İhtiyacı", Studies in Educational Research and Development, 0 (0) |
MORKOYUNLU, Z., AYHANÖZ, G.S. (2025) "Comparison of Gifted Students and Anatolian High School Students' Perspectives on Errors in Mathematics Lesson", Educational Academic Research, 0 (0) [TR Dizin] |
MORKOYUNLU, Z., AYHANÖZ, G.S. (2025) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Modelleme Etkinlikleri Sürecinde Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (0) [TR Dizin] |
MORKOYUNLU, Z., SALTIK, A.G. (2023) "Investigation of the Effect of Middle School Students' Mathematical Belief on their Mathematical Resilience", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) Link ![]() ![]() ![]() |
GEDİK, A.S.D., MORKOYUNLU, Z. (2023) "Development of Mathematical Thinking through Mistake Handling Activities", International Journal of Curriculum and Instruction, 15 (2) Link ![]() ![]() |
MORKOYUNLU, Z., Ayhanöz, G.S. (2023) "Investigation of Attitudes and Self-Efficacy of Mathematics Teachers towards Gifted Education", Journal of Gifted Education and Creativity, 10 (4) Link ![]() ![]() |
Altun, S.D.G., MORKOYUNLU, Z. (2023) "The Use of Error Based Activities to Improve the Mathematization Competency", International Journal of Progressive Education, 19 (3) pp. 134-148 Link ![]() ![]() |
MORKOYUNLU, Z., Altun, S.D. (2022) "The Effect of Error-Based Activities on The Reflective Thinking Skills of Pre-Service Elementary Education Mathematics Teachers", Acta Didactica Napocensia, 15 (1) Link ![]() ![]() |
MORKOYUNLU, Z., Ayhanöz, G.S. (2021) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dayanıklılık Kavramı Hakkındaki Düşünceleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 37-60 Link ![]() ![]() |
KIYMAZ, Y., Kartal, B., MORKOYUNLU, Z. (2020) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Yazılı Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
MORKOYUNLU, Z., Konyalıoğlu, A.C. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik ders başarılarının ebeveyn desteği açısından incelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 16-27 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tayan, E., Gedik, D., MORKOYUNLU, Z., Sözbilir, M., Konyalıoğlu, A.C. (2019) "Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması", Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi, (20) pp. 1183-1218 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Altun, S.D., Konyalıoğlu, A.C., Tuncer, E.B., MORKOYUNLU, Z. (2017) "Mistake Handling Activities in Mathematics Education: Practice in Class", JOURNAL OF EDUCATION AND HUMAN DEVELOPMENT, 6 (2) pp. 1-9 Link DOI ![]() ![]() |
Doruk, B.K., KIYMAZ, Y., Horzum, T., MORKOYUNLU, Z. (2014) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İspatla İlgili Görüşleri: Formal İspat-Temsili İspat"", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (30) pp. 23-55 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
Tekin, B., Aksu, Z., Altun, S.D., MORKOYUNLU, Z. (2019) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÇÖZÜMLÜ KPSS-ÖABT DENEMELERİ KİTABI (ULUSAL BELGESİ- DIŞ KAPAK-KİTAP-2019)", Erzurum/Türkiye : Ertual Akademi Yayıncılık, ISBN: 978-605-80832-7-1 ![]() |
Konyalıoğlu, A.C., Tekin, B., Aksu, Z., Özkaya, M., Altun, S.D.G., MORKOYUNLU, Z., Akkuşci, Y.E. (2019) "MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ (ULUSAL BELGESİ- DIŞ KAPAK-KİTAP-2019)", Erzurum/Türkiye : Ertual Akademi, ISBN: 978-605-80810-0-0 ![]() |
MORKOYUNLU, Z. (2020) "Matematik Eğitiminde Aile Katılımı", Kitap: Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile KatılımI, : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-33-6 ![]() |
MORKOYUNLU, Z. (2019) "Doğal Sayılarda Dört İşlem Becerileri", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 128, ISBN: 978-605-241-811-6 ![]() |
MORKOYUNLU, Z., Konyalıoğlu, A.C., Altun, S.D. (2018) "Students Focus", Kitap: Contemporary Research in Adult and Lifelong Learning of Mathematics (International Perspectives), : Springer, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-3-319-96501-7 ![]() |
MORKOYUNLU, Z., Konyalıoğlu, A.C. (2016) "Mathematical Creativity : Social Interaction or Individual Cognition", Kitap: In Search of Creativity A compilation of international studies, : Council for Creative Education (CCE), Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-952-93-7272-0 ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
(2007) "YLSY 2007" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Alper Cihan Konyalıoğlu
![]() |
2015 - 2020 | 15 |
![]()
Solmaz Damla Altun
Nevşehir Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 15 |
![]()
Gülşah SALTIK AYHANÖZ
Akşemseddin Bilim Sanat Merkezi
|
2021 - 2025 | 6 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 3 |
![]()
Birol Tekin
![]() |
2019 | 2 |
![]()
Zeki Aksu
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 | 2 |
![]()
Merve Özkaya
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Mustafa Sözbilir
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Bekir Kürşat Doruk
-
|
2014 | 1 |
![]()
Tuğba Horzum
-
|
2014 | 1 |
![]()
Yavuz Erdem Akkuşci
![]() |
2019 | 1 |
![]()
ALTUN SOLMAZ DAMLA GEDİK
-
|
2023 | 1 |
![]()
AYHANÖZ GÜLŞAH SALTIK
-
|
2023 | 1 |
![]()
Damla Gedik
-
|
2019 | 1 |
![]()
Emine Betül Tuncer
-
|
2017 | 1 |
![]()
Emine Tayan
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 276 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 55 | 35 | 60 | 245 | 70 | 30 | 20 | 65 | 5 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 470 . | 455 . | 513 . | 482 . | 293 . | 467 . | 612 . | 625 . | 556 . | 543 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 320 . | 295 . | 317 . | 285 . | 117 . | 265 . | 362 . | 353 . | 334 . | 343 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 77 . | 68 . | 73 . | 64 . | 8 . | 36 . | 75 . | 66 . | 67 . | 75 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 62 . | 54 . | 61 . | 51 . | 6 . | 34 . | 65 . | 57 . | 58 . | 64 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |