Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği, 2013 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği, 2013 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Leeds {England}, , 2011, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2002, 2007 |
İngilizce, YDS, 77, 2013-YDS S, 2013 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2022, Doktor Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Ortaokul Matematik Öğretim Programı, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2024-2025, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2024-2025, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2024-2025, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitim Öğretim Programlarının İncelenmesi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri,, Yüksek Lisans |
2024-2025, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Mesleki İngilizce, Lisans |
2023-2024, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Sınıflarında İletişim, Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik I, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik II, Lisans |
2020-2021, Matematik I, Lisans |
2020-2021, Eğitsel Oyunlarla Matematik, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2019-2020, EĞİTSEL OYUNLARLA MATEMATİK, Lisans |
2019-2020, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
(2007) "YLSY 2007" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Alper Cihan Konyalıoğlu
![]() |
2015 - 2020 | 15 |
![]()
Solmaz Damla Altun
Nevşehir Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 15 |
![]()
Gülşah Saltık Ayhanöz
-
|
2021 - 2025 | 6 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 3 |
![]()
Birol Tekin
![]() |
2019 | 2 |
![]()
Zeki Aksu
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 | 2 |
![]()
Merve Özkaya
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Mustafa Sözbilir
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Bekir Kürşat Doruk
-
|
2014 | 1 |
![]()
Tuğba Horzum
-
|
2014 | 1 |
![]()
Yavuz Erdem
![]() |
2019 | 1 |
![]()
ALTUN SOLMAZ DAMLA GEDİK
-
|
2023 | 1 |
![]()
AYHANÖZ GÜLŞAH SALTIK
-
|
2023 | 1 |
![]()
Damla Gedik
-
|
2019 | 1 |
![]()
Emine Betül Tuncer
-
|
2017 | 1 |
![]()
Emine Tayan
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 300 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 55 | 35 | 60 | 245 | 70 | 30 | 20 | 70 | 5 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 482 . | 456 . | 527 . | 489 . | 310 . | 471 . | 593 . | 619 . | 535 . | 548 . | 334 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 293 . | 309 . | 274 . | 117 . | 259 . | 364 . | 349 . | 318 . | 346 . | 198 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 76 . | 69 . | 69 . | 62 . | 10 . | 36 . | 79 . | 69 . | 66 . | 80 . | 33 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 61 . | 54 . | 58 . | 51 . | 6 . | 34 . | 67 . | 62 . | 53 . | 66 . | 30 . |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 6 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |