Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University, , 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University {New York}, , 2009, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University, , 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University {New York}, , 2009, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 83, 2022 |
İngilizce, YDS, 83, 2022/1 Yab, 2022 |
Çalıştay, UNICEF, Aksaray, 15-08-2022, 18-08-2022 |
Seminer, UNICEF, Aksaray, 05-09-2022, 09-09-2022 |
Seminer, Milli Eğitim Bakanlığı, Kırşehir, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Kurs, TÜRK LOYDU, Kırşehir, 11-01-2016, 11-01-2016 |
Kurs, TÜRK LOYDU, Kırşehir, 12-01-2016, 12-01-2016 |
Kurs, TÜRK LOYDU, Kırşehir, 13-01-2016, 13-01-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2014-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2015-, Erasmus Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Farabi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
İrem Akçay Arıcan, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOKLU TEMSİL BAŞARILARININ VE BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mahmut Karataş, Yüksek Lisans, OYUN TEMELLİ ÖĞRETİMİN 3.SINIF ZAMAN ÖLÇME KAZANIMLARININ İŞLENMESİNDE ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISI ÜZE, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep İğdeli, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme bağlamında matematiksel düşünme becerilerinin, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şuheda Ünal, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde dijital öykü kullanımına yönelik deneyimlerinin incelenm, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Kübra Aytekin Uskun, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dört işlem problemlerinde gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2021-2022, İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE AKADEMİK ÇALIŞMALARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2021-2022, TEMEL EĞITIMDE YAPILANDIRMACI MATEMATIK ÖĞRETIM YAKLAŞIMLARI VE UYGULAMALARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2020-2021, İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE AKADEMİK ÇALIŞMALARI, Yüksek Lisans |
2020-2021, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE AKADEMİK ÇALIŞMALARI, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2019-2020, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi ve Akademik Çalışmları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM TEK.VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2017-2018, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi ve Akademik Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2016-2017, Özel Eğitim, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi ve Akademik Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2016-2017, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Öğretim Tek.ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Tasarım Temelli Doğal Afet Eğitimi Uygulamaları (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
Matematik Dersi Öğretim Programlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ YÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİ DERSİ KAPSMINDA AKILLI TAHTAYA YÖNELİK TUTUM VE YETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Fen ve Teknoloji Eğitimine Yönelik Öğrenci- Öğretmen --Veli ihtiyaç Analizi Anketi Geliştirme Çalışması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2019 |
Kayıt Yok |
Çil, O. (2022) "Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki", Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Karataş, M., Çil, O. (2022) "4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi", 13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Çil, O. (2022) "Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi", BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Ünal, Ş., Çil, O. (2022) "Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 2nd International Conference on Education Studies (USBILIM) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Kuzu, O., Çil, O. (2021) "Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Ünal, Ş., Çil, O. (2021) "İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki", III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Uskun, K.A., Kuzu, O., Çil, O. (2020) "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dört İşleme Yönelik Problem Çözme Becerilerine Etkisi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2020) |
Uskun, K.A., Kuzu, O., Çil, O. (2019) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımı Çerçevesinde Dört İşlem Becerilerinin İncelenmesi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2019) |
Güler, M.P.D., Kurt, D.G., Çil, O., Baş, M. (2018) "Determination the needs of teachers, parents and students in science education", 10th World Conference on Educational Sciences (WCES 2018) , Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2018) |
Çil, O., Kuzu, O., Şimşek, A.S. (2018) "2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", IV. International Academic Research Congress , Alanya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Kuzu, O., Çil, O., Şimşek, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi.", 27th International Conference on Educational Sciences (ICES 2018) , Antalya, Türkiye, (Ağustos 2018) |
Halime, E., Çil, O. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlilik İnançları İle Matematiksel Modelleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Haziran 2018) |
Uskun, K.A., Çil, O. (2018) "Gerçekçi Matematik Eğitimine Yönelik Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Haziran 2018) |
Çil, O. (2017) "Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance", INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES 2017 , (Nisan 2017) |
Güler, M.P.D., Kurt, D.G., Çil, O., Baş, M. (2017) "Fen eğitimine ilişkin öğrenci ihtiyaçları", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , Antalya, (Aralık 2017) |
Güler, M.P.D., Kurt, D.G., Çil, O., Baş, M. (2017) "Etkili fen öğretimi için fen bilimleri öğretmenlerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , (Aralık 2017) |
Baş, M., Çil, O., Tay, B. (2017) "Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017) |
Çil, O. (2016) "Alternative school calendars: Could they make a dıfference?", International Conference on Research in Education Science , (Mayıs 2016) |
Çil, O. (2016) "Pre-service teachers’ perspective around peer assessment", International Conference on Research in Education Science , (Mayıs 2016) |
Çil, O. (2015) "Use of Clinical Simulations as a Data Gathering Tool", International Conference on Education in Mathematics , (Nisan 2015) |
Çil, O. (2015) "Probleme dayalı bir mikro öğretim modeli olarak klinik simülasyonun tanımı, olumlu ve olumsuz yönleri ve eğitim fakültelerindeki potansiyel kullanım alanları", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015) |
Çil, O. (2013) "The Troublesome Student Becomes a Teacher: An Educator’s Personal Perspective on Schooling and His Identity", Ninth İnternational Congress of Qualitative Inquiry , (Mayıs 2013) |
Kayıt Yok |
Çil, O., Akçay, A.O. (2023) "İlkokulda STEM Eğitimi", Kitap: STEM Eğitimi: Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Ankara/Türkiye : Vizetek |
Çil, O., Akçay, A.O. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in Türkiye", Kitap: Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : Vizetek |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Countries' Mathematics Curricula and Approaches, 2023, Editör |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 10 | 1 | 0 | 0 | 12 |
2 |
Investigation of 2018 Mathematics Curriculum Objectives According to the Revised Bloom Taxonomy
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 |
The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction
Teaching and Teacher Education
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 |
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
5 |
Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance
International Journal Of Eurasia Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 |
Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.
Trakya Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
7 |
Determination the needs of teachers, parents and students in science education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
8 |
Gerçekçi Matematik Eğitiminin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma ve Çözme Becerileri ile Akademik Başarılarına Etkisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 |
An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education
IAFOR Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
10 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 6 |
Kübra Aytekin Uskun
-
|
2018 - 2021 | 6 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 4 |
Şüheda Ünal
-
|
2021 - 2023 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Ahmet Oğuz Akçay
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Benjamin Dotger
-
|
2017 | 1 |
Benjamin H Dotger
-
|
2015 | 1 |
Ekici Halime
-
|
2018 | 1 |
Funda Sefer
-
|
2021 | 1 |
İlker Karaman
-
|
2021 | 1 |
Mahmut Karataş
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 207 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 15 | 80 | 40 | 60 | 30 | 110 | 90 | 95 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 448 . | 487 . | 468 . | 502 . | 487 . | 500 . | 513 . | 527 . | 489 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 334 . | 271 . | 307 . | 272 . | 300 . | 284 . | 280 . | 285 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 63 . | 78 . | 43 . | 63 . | 53 . | 45 . | 37 . | 36 . | 43 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 50 . | 66 . | 37 . | 53 . | 44 . | 40 . | 32 . | 32 . | 36 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 3 | 5 | 6 | 4 | 3 | 8 | 8 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 1 | 4 | 1 | 6 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 5 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 3 | 5 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |