Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University, , 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University {New York}, , 2009, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University, , 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Syracuse University {New York}, , 2009, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 83, 2022 |
İngilizce, YDS, 83, 2022/1 Yab, 2022 |
Çalıştay, UNICEF, Aksaray, 15-08-2022, 18-08-2022 |
Seminer, UNICEF, Aksaray, 05-09-2022, 09-09-2022 |
Seminer, Milli Eğitim Bakanlığı, Kırşehir, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Kurs, TÜRK LOYDU, Kırşehir, 11-01-2016, 11-01-2016 |
Kurs, TÜRK LOYDU, Kırşehir, 12-01-2016, 12-01-2016 |
Kurs, TÜRK LOYDU, Kırşehir, 13-01-2016, 13-01-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2014-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2015-, Farabi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Erasmus Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Mahmut Karataş, Yüksek Lisans, Oyun temelli öğretimin 3.sınıf zaman ölçme konusunun işlenmesinde öğrenci akademik başarı ve matematik kaygısına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Zeynep İğdeli, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme bağlamında matematiksel düşünme becerilerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İrem Akçay Arıcan, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOKLU TEMSİL BAŞARILARININ VE BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şuheda Ünal, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde dijital öykü kullanımına yönelik deneyimlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Kübra Aytekin Uskun, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dört işlem problemlerinde gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının problem çözme ve problem kurma başarılarına etkisinin araştırılması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2021-2022, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2021-2022, TEMEL EĞITIMDE YAPILANDIRMACI MATEMATIK ÖĞRETIM YAKLAŞIMLARI VE UYGULAMALARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2021-2022, İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE AKADEMİK ÇALIŞMALARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2020-2021, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE AKADEMİK ÇALIŞMALARI, Yüksek Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE AKADEMİK ÇALIŞMALARI, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM TEK.VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi ve Akademik Çalışmları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2018-2019, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi ve Akademik Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2017-2018, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Öğretim Tek.ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi ve Akademik Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2016-2017, Özel Eğitim, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2016-2017, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Tasarım Temelli Doğal Afet Eğitimi Uygulamaları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ YÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Matematik Dersi Öğretim Programlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Fen ve Teknoloji Eğitimine Yönelik Öğrenci- Öğretmen --Veli ihtiyaç Analizi Anketi Geliştirme Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2019 |
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİ DERSİ KAPSMINDA AKILLI TAHTAYA YÖNELİK TUTUM VE YETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
Karataş, M., ÇİL, O. (2022) "4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi", 13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2022) |
ÇİL, O. (2022) "Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi", BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2022) |
ÇİL, O. (2022) "Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki", Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Ünal, Ş., ÇİL, O. (2022) "Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 2nd International Conference on Education Studies (USBILIM) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Ünal, Ş., ÇİL, O. (2021) "İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki", III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
KUZU, O., ÇİL, O. (2021) "Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2020) "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dört İşleme Yönelik Problem Çözme Becerilerine Etkisi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2020) |
Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2019) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımı Çerçevesinde Dört İşlem Becerilerinin İncelenmesi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2019) |
ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", IV. International Academic Research Congress , Alanya, Türkiye, (Aralık 2018) |
KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi.", 27th International Conference on Educational Sciences (ICES 2018) , Antalya, Türkiye, (Ağustos 2018) |
Uskun, K.A., ÇİL, O. (2018) "Gerçekçi Matematik Eğitimine Yönelik Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Haziran 2018) |
Halime, E., ÇİL, O. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlilik İnançları İle Matematiksel Modelleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Haziran 2018) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2018) "Determination the needs of teachers, parents and students in science education", 10th World Conference on Educational Sciences (WCES 2018) , Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2018) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2017) "Etkili fen öğretimi için fen bilimleri öğretmenlerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , (Aralık 2017) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2017) "Fen eğitimine ilişkin öğrenci ihtiyaçları", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , Antalya, (Aralık 2017) |
BAŞ, M., ÇİL, O., TAY, B. (2017) "Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017) |
ÇİL, O. (2017) "Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance", INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES 2017 , (Nisan 2017) |
ÇİL, O. (2016) "Alternative school calendars: Could they make a dıfference?", International Conference on Research in Education Science , (Mayıs 2016) |
ÇİL, O. (2016) "Pre-service teachers’ perspective around peer assessment", International Conference on Research in Education Science , (Mayıs 2016) |
ÇİL, O. (2015) "Probleme dayalı bir mikro öğretim modeli olarak klinik simülasyonun tanımı, olumlu ve olumsuz yönleri ve eğitim fakültelerindeki potansiyel kullanım alanları", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015) |
ÇİL, O. (2015) "Use of Clinical Simulations as a Data Gathering Tool", International Conference on Education in Mathematics , (Nisan 2015) |
ÇİL, O. (2013) "The Troublesome Student Becomes a Teacher: An Educator’s Personal Perspective on Schooling and His Identity", Ninth İnternational Congress of Qualitative Inquiry , (Mayıs 2013) |
Kayıt Yok |
ÇİL, O., Akçay, A.O. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in Türkiye", Kitap: Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 223 / 238, ISBN: 978-625-94310-0-0 |
ÇİL, O., Akçay, A.O. (2023) "İlkokulda STEM Eğitimi", Kitap: STEM Eğitimi: Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 175 / 192, ISBN: 978-625-99269-4-0 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Countries' Mathematics Curricula and Approaches, 2023, Editör |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, , Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 6 |
Kübra Aytekin Uskun
-
|
2018 - 2021 | 6 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 4 |
Şüheda Ünal
-
|
2021 - 2023 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Ahmet Oğuz Akçay
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Benjamin Dotger
-
|
2017 | 1 |
Benjamin H Dotger
-
|
2015 | 1 |
Ekici Halime
-
|
2018 | 1 |
Funda Sefer
-
|
2021 | 1 |
İlker Karaman
-
|
2021 | 1 |
Mahmut Karataş
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 250 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 15 | 80 | 40 | 60 | 30 | 110 | 90 | 95 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 449 . | 489 . | 469 . | 504 . | 484 . | 497 . | 516 . | 535 . | 510 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 306 . | 333 . | 275 . | 307 . | 275 . | 297 . | 282 . | 282 . | 295 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 65 . | 85 . | 47 . | 70 . | 57 . | 48 . | 39 . | 42 . | 47 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 56 . | 72 . | 40 . | 57 . | 46 . | 44 . | 33 . | 37 . | 41 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 3 | 5 | 6 | 4 | 3 | 8 | 8 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 1 | 4 | 1 | 6 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 5 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 3 | 5 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |