img
Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi  
Yazarlar
 Osman ÇİL Osman ÇİL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Kongre Tarihi 23-04-2022 /
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Bursa
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş