Yüksek Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezsiz), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Kütüphanecilik Bölümü, 1995, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Öğretmenliği (Dr), 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezsiz), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Kütüphanecilik Bölümü, 1995, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 82, 2017 |
İngilizce, YDS, 61, Bahar, 2015 |
İngilizce, KPDS, 63, Bahar, 2003 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilimler Eğitimi Tarih Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Tarih Eğitimi Tarih Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2017, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özge Dişsiz, Yüksek Lisans, Payitaht Abdülhamid" dizisinin toplumsal belleğin yeniden inşasında kullanımı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ümmügülsüm Torun, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının okul dışı öğrenmeye yönelik görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Ayşe Paksoy, Yüksek Lisans, Vatandaşlık aktarımı açısından geçmişten günümüze sosyal bilgiler ders kitaplarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2017-2018, Türk Modernleşme Tarihi II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Türkiye Cumhuriyeti Tarihi II, Lisans |
2017-2018, Sosyal Bilgilerde İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Öğretimi, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, 1938 Sonrası Kültür ve Toplum, Lisans |
2017-2018, Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ- II, Yüksek Lisans |
2016-2017, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2016-2017, TEZ ÇALIŞMASI, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, OKUL DIŞI TARİH ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, TARİH ÖĞRETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR, Lisans |
2016-2017, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ- I, Yüksek Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM SİSTEMİNDE SORUNLAR, EĞİLİMLER VE ÇÖZÜM YOLLARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğrencilerin Beceri Hiyerarşileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019 |
2017 ORTAÖĞRETİM TARİH PROGRAMININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Kayıt Yok |
Ozan, H., YILDIRIM, T. (2024) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Zaman ve Kronolojiyi Algılama Becerisine Yönelik Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (3) pp. 920-939 [TR Dizin] DOI |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2023) "Preservice Social Studies Teachers’ Views About Instructional Technologies Course", International Journal of Turkish Educational Studies, 11 (21) pp. 642-669 [TR Dizin] DOI |
YILDIRIM, T., ÖZTÜRK, D. (2023) "A Mixed-Method Research on Digital Literacy of Middle School Students", International Journal of Education & Literacy Studies, 11 (1) pp. 70-86 Link DOI |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2023) "Tarih Öğretimini Çarpıtmanın Meşru Gerekçeleri Olabilir Mi?", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 210-255 Link DOI |
Torun, Ü., YILDIRIM, T. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022 (18) pp. 222-249 [TR Dizin] DOI |
Yakar, H., YILDIRIM, T. (2021) "Edebî Ürünlerin Tarih Öğretiminde Kullanımı: Ortaöğretim Tarih Ders Kitaplarının Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 409-426 [TR Dizin] DOI |
ÇELİKKAYA, T., YILDIRIM, T., Kürümlüoğlu, M. (2019) "Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Becerilere İlişkin Beceri Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri", MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (0) pp. 113-134 [TR Dizin] Link DOI |
YILDIRIM, T. (2018) "2007 ve 2017 Tarih Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 19 (1) pp. 994-1019 [TR Dizin] Link |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2018) "Preservice Social StudiesTeachers’ Opinions Regarding History Education", JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, 6 (4) pp. 110-117 Link DOI |
YILDIRIM, T. (2018) "Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri", Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8 (14) pp. 296-320 [TR Dizin] Link DOI |
YILDIRIM, T. (2018) "Türkiye’de Tarih Öğretiminde Pozitivist Etki: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme (1930-1938)", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 211-227 Link DOI |
Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2018) "History teaching as a nation-building tool in the early republican period in Turkey (1923–1938)", Paedagogica Historica, 54 (1) pp. 1-14 [SSCI] Link DOI |
YILDIRIM, T. (2017) "Yeni Ortaöğretim Tarih Ders Programları ve 9. Sınıf Tarih Ders Kitabında Değerler Eğitimi", Journal of Turkish Studies, 12 (33) pp. 557-572 [TR Dizin] Link DOI |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History Teachers’ Perceptions of Subject Matter Competency", Journal of Education and Training Studies, 5 (10) pp. 113-122 Link DOI |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History And Social Studies Teachers’ Perceptions Of Outdoor History Teaching", European Journal of Education Studies, 3 (9) pp. 150-162 Link DOI |
Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2017) "Okul Dışı Tarih Öğretimi ve Sosyal Zekâ Arasındaki İlişkinin Yol Analiziyle İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 733-755 [TR Dizin] |
Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2017) "Effect of Pedagogical Formation Program on Pre-Service History Teachers’ Perceived Self-Efficacy", European Journal of Educational Research, 6 (3) pp. 357-366 Link DOI |
YILDIRIM, T., Şimşek, A. (2017) "Erken Cumhuriyet Dönemi’nde “Biz”in İnşası:Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme", Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (1) pp. 367-389 Link |
YILDIRIM, T., Şimşek, A. (2017) "Erken Cumhuriyet Döneminde “Biz”in İnşası: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme", Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (1) pp. 367-382 [TR Dizin] Link |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Tarih Alan Yeterlik Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Journal of Turkish Studies, 12 (17) pp. 589-604 [TR Dizin] Link DOI |
YILDIRIM, T. (2016) "Halkevleri deki Tarih Eğitimi Faaliyetlerine Bir Örnek Tarihi Konferanslar 1932 1951", Turkish Studies, 11 (19) pp. 825-840 [TR Dizin] Link DOI |
Yazıcı, F., Pamuk, A., YILDIRIM, T. (2016) "Tarih Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülük ve Yurtseverlik Tutumları Arasındaki İlişki", Turkish Studies, 11 (9) pp. 947-964 [TR Dizin] Link DOI |
YILDIRIM, T., Şimşek, A. (2015) "Erken Cumhuriyet Dönemi Lise Tarih Ders Kitaplarında Din Anlatısı", Eğitim ve Biim, 40 (179) pp. 323-340 [SSCI] Link DOI |
YILDIRIM, T. (2014) "Avrupa Tarihi nin Oluşumu", Tuhed, 3 (2) pp. 187-200 |
YILDIRIM, T. (2014) "Tarih Ders Kitaplarında Öteki Kurgusu 1930 lı Yıllar Üzerine Bir Değerlendirme", Türk Tarih Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 62-89 Link DOI |
YILDIRIM, T., Ozan, H. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Zaman ve Kronolojiyi Algılama Becerisini Öğretme Deneyimleri", IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM) , (pp. 102-103), Sakarya, (Eylül 2023) |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F., Ozan, H. (2023) "Tarih Öğretmenlerinin Sosyal Yaşamlarında Tarih Bilgisini Kullanma Durumları", IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM) , (pp. 162-163), Sakarya, (Eylül 2023) |
YILDIRIM, T. (2023) "Türkiye'de Tarih Eğitiminin Yüzyılı: Nereden Geldi? Nereye Gidiyor?", VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ) , (Eylül 2023) |
Dişsiz, Ö., YILDIRIM, T. (2022) "Toplumsal Belleğin Yeniden İnşasında Tarihsel Dizilerin Kullanımı", VIII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ) , Adana, (Eylül 2022) |
YILDIRIM, T. (2021) "GEÇ OSMANLI'DAN ERKEN CUMHURİYET'E LİSE TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI", VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ) , Tokat, (Eylül 2021) |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2021) "GEÇ OSMANLI'DAN ERKEN CUMHURİYET'E TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI", 7th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON HISTORY EDUCATION , (pp. 41-42), Tokat, Türkiye, (Eylül 2021) |
Paksoy, A., YILDIRIM, T. (2019) "Atatürkçülük Konularının Öğretimi :Bir Eğilim Araştırması", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 820-831), Ankara, Türkiye, (Aralık 2019) |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2019) "SÖZLÜ TARİH YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 909-918), Bolu, Türkiye, (Aralık 2019) |
Torun, Ü., YILDIRIM, T. (2019) "Türkiye’de Kanıt Temelli Öğrenme Alanında Yapılan Araştırmalarda Bir Eğilim Çalışması", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 832-843), Ankara, Türkiye, (Aralık 2019) |
ÇELİKKAYA, T., YILDIRIM, T. (2018) "Tarih ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kronoloji Becerilerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES VII) , (pp. 1259-1273), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2018) |
ÇELİKKAYA, T., YILDIRIM, T., Kürümlüoğlu, M. (2018) "Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Becerilere İlişkin Beceri Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri,", III: International Congress on Social Sciences 05-08 September 2018, Üsküp/MAKEDONYA , (Eylül 2018) |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2018) "TÜRK TARİH KONGRELERİNDE TARİH EĞİTİMİNİN YERİ", V. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON HISTORY EDUCATION , (pp. 4), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2018) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ALGILARI", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU(USOS) , (pp. 541-542), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
YILDIRIM, T., Alaca, E. (2018) "TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN DEĞER HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU(USOS) , (pp. 922-923), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
YILDIRIM, T., Alaca, E. (2018) "TÜRKİYE’DE TARİHSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ ALANINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARDA EĞİLİM: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU(USOS) , (pp. 527-528), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "2017 Ortaöğretim Tarih Dersi 9-11 Öğretim Programının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi", International Symposium of Education and Values , (Ekim 2017) |
Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2017) "Yurtseverlik Tutumlarını Yordayan Değerlerin İncelenmesi", International Symposium of Education and Values , (Ekim 2017) |
YILDIRIM, T. (2017) "İnkılap Temsilleriyle Tarih Öğretimi: Halkevlerinde Milli Mücadele Anlatısı", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu Üniversitesi, Ordu, 2017 , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARİH ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ALGILARI", IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH , (pp. 333-334), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
YILDIRIM, T. (2016) "Halkevlerinde Tarih Eğitimi Faaliyetlerine Bir Bakış 1932 1951", IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2016) |
YILDIRIM, T. (2014) "Türkiye de Tarih Ders Kitaplarında Milli Seciye Söylemi", III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2014) |
YILDIRIM, T. (2014) "Tarih Ders Kitaplarında Medeniyet Kültür Anlatısı", III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Sakarya, Türkiye, (Haziran 2014) |
YILDIRIM, T., Şimşek, A. (2012) "Erken Cumhuriyet Dönemi Lise Tarih Ders Kitaplarında Din Anlatısı", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2012) |
Şimşek, A., YILDIRIM, T. (2012) "Erken Cumhuriyet Dönemi Lise Tarih Ders Kitaplarında Din Anlatısı", II. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2012) |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2024) "1869'dan Günümüze Coğrafya Öğretim Programları (İlkokul, Ortaokul ve Lise)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 9786253971618 |
YILDIRIM, T., Alaca, E. (2023) "MEŞRUTİYET’TEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA VATANDAŞLIK DERSLERİ (İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSE)", Ankara/Türkiye : NOBEL, ISBN: 978-625-397-645-3 |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1869'DAN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN DERSLERİ (İLKOKUL VE ORTAOKUL)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-427-585-2 |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1926'DAN GÜNÜMÜZE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 9786254272615 |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2021) "1869' DAN GÜNÜMÜZE TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARI (İLKOKUL, ORTAOKUL ve LİSE)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-417-327-1 |
Alaca, E., YILDIRIM, T. (2020) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARI", Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, ISBN: 9786254068577 |
YILDIRIM, T. (2016) "Tarih Ders Kitaplarında Kimlik Söylemi", İstanbul/Türkiye : Yeni İnsan, ISBN: 9786055895983 |
YILDIRIM, T. (2024) "Cumhuriyetin 100. Yılında “Tarih Ders Kitapları”", Kitap: Tarih ve Eğitime Dair Cumhuriyetin 100. Yılı Konuşmaları, İstanbul/Türkiye : İstanbul Üniversitesi–Cerrahpaşa Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 31 / 36, ISBN: XXXX |
YILDIRIM, T., Alaca, E. (2020) "POLİTİK OKURYAZARLIK BECERİSİ VE ÖĞRETİMİ", Kitap: KONU VE BECERİ TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 231 / 264, ISBN: 978-625-406-795-2 |
YILDIRIM, T. (2019) "Tarih Ders Kitaplarında Türk İmajı", Kitap: Tarih Ders Kitaplarında İmajlar: Devletler, Halklar, Kişiler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 13 / 33, ISBN: 9786050370546 |
YILDIRIM, T., MERT, H. (2019) "Atatürkçülük Konularının Öğretimi", Kitap: Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 189 / 226, ISBN: 978-605-241-837-6 |
Şimşek, A., YILDIRIM, T. (2017) "Türkiye’de Kronoloji Üzerine Yapılmış Araştırmalara Genel Bir Bakış", Kitap: Türkiye’de Tarih Eğitimi Araştirmalari El Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 273 / 290, ISBN: 978-605-318-832-2 |
Şimşek, A., YILDIRIM, T. (2014) "Demokrat Parti Dönemi (1950-1960)", Kitap: Modern Türkiye Tarihi, İstanbul/Türkiye : Marmara Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , |
Koca, F.A., YILDIRIM, T. (2011) "Tarih Yazımı/Metodolojisi/Felsefesi Üzerine Türkçe Bibliyografya Denemesi ”", Kitap: Türkiye de Tarih Yazımı, İstanbul/Türkiye : Yeditepe, Bölüm Sayfaları: 585 / 637, |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Journal of Current Approaches and Reviews in Education, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I, 2019, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Eray Alaca
Giresun Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 15 |
Fatih Yazıcı
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 12 |
Ahmet Şimşek
Sakarya Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 7 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 3 |
Hüseyin Ozan
-
|
2023 - 2024 | 3 |
Mutlu Kürümlüoğlu
-
|
2018 - 2019 | 2 |
Ümmügülsüm Torun
-
|
2019 - 2022 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Akif Pamuk
Marmara Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ayşe Paksoy
-
|
2019 | 1 |
Funda Alaslan Koca
-
|
2011 | 1 |
Hamza Yakar
-
|
2021 | 1 |
Özge Dişsiz
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Tarih Eğitimi | 33 |
Anahtar Kelimeler | Tarih Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 135 | 185 | 145 | 125 | 140 | 125 | 220 | 155 | 155 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 422 . | 371 . | 363 . | 401 . | 416 . | 391 . | 503 . | 405 . | 455 . | 262 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 275 . | 215 . | 186 . | 205 . | 214 . | 203 . | 270 . | 159 . | 236 . | 110 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 13 . | 8 . | 4 . | 5 . | 6 . | 6 . | 10 . | 4 . | 6 . | 1 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 10 . | 6 . | 4 . | 3 . | 5 . | 4 . | 7 . | 2 . | 6 . | 1 . |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 13 | 11 | 6 | 2 | 4 | 4 | 7 | 3 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 8 | 5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 4 | 6 | 3 | 0 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 4 | 6 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |