img
img
A Mixed-Method Research on Digital Literacy of Middle School Students    
Yazarlar (2)
Prof. Dr. Tercan YILDIRIM Prof. Dr. Tercan YILDIRIM
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Durdane ÖZTÜRK Doç. Dr. Durdane ÖZTÜRK
Türkiye
Devamını Göster
Özet
The purpose of this study was to reveal middle school students’ digital literacy levels and their opinions about digital literacy. Convergent parallel design, one of the mixed-method designs, was used in the study. Quantitative part involved survey while qualitative part included casestudy model. Digital literacy scale and semi-structured interview...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Education & Literacy Studies
Dergi ISSN 2202-9478
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 04-2023
Cilt No 11
Sayı 1
Sayfalar 70 / 86
Doi Numarası 10.7575/aiac.ijels.v.11n.2p.70
Makale Linki https://journals.aiac.org.au/index.php/IJELS/article/view/7678/5126
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 17
A Mixed-Method Research on Digital Literacy of Middle School Students

Paylaş