Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), 2013, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr. (İö), 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), 2013, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr. (İö), 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 88, 2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakütlesi Dergisi, 04-07-2023, 05-07-2023 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 04-07-2023, 05-07-2023 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12-09-2023, 13-09-2023 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 26-08-2022, 01-09-2022 |
Değerlendirme, Doktora tezi jüri üyeliği, Trabzon Üniversitesi, 01-06-2022, 21-01-2022 |
Değerlendirme, Yüksek Lisans tezi jüri üyeliği, Ordu Üniversitesi, 01-06-2022, 20-06-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, International Journal of Mental Health and Addiction, 09-07-2022, 09-09-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 05-05-2022, 05-05-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12-04-2022, 12-04-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 04-03-2022, 04-03-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19-09-2022, 04-10-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Educational Policy Analysis and Strategic Research, 12-05-2022, 12-05-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Children and Youth Services, 06-03-2021, 08-03-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 26-04-2021, 27-05-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 12-04-2021, 14-04-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 24-03-2021, 14-01-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 20-04-2021, 21-04-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, International Journal of Mental Health and Addicton, 12-05-2021, 08-06-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Frontiers in Pscyhology, 14-05-2021, 17-05-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, International Journal of Mental Health and Addiction, 01-07-2021, 09-07-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 02-07-2021, 02-07-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15-11-2021, 15-11-2021 |
Değerlendirme, Doktora tezi jüri üyeliği, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 01-08-2020, 29-08-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Osmangazi Journal of Educational Research, 17-09-2020, 17-09-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Studies in Educational Research and Development, 28-07-2020, 28-07-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Social Sciences Computer Review, 05-07-2019, 07-07-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Social Sciences Computer Review, 22-01-2019, 24-01-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 01-01-2019, 01-01-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Psychiatry Research, 21-06-2018, 23-06-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 01-01-2018, 01-01-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 02-02-2018, 02-02-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 02-03-2018, 02-03-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 15-04-2017, 17-04-2017 |
Değerlendirme, Hakemlik, Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 16-05-2017, 18-05-2017 |
Değerlendirme, Hakemlik, Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 19-09-2016, 22-09-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2012-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2024-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Komisyon Üyeliği, Artvin Çoruh Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Komisyon Üyeliği, Artvin Çoruh Üniversitesi, Türkiye |
Kadiriye Taşdemir, Yüksek Lisans, Bağlanma Stilleri ile Phubbing Arasındaki İlişkide FoMo ve Nomofobinin Aracı Rolünün İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Tülay Ayça Şekerci, Yüksek Lisans, FONKSİYONEL OLMAYAN TUTUMLAR VE UMUDUN BİLİŞSEL ESNEKLİKLE İLİŞKİSİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gizem Nurhan Dağlı, Yüksek Lisans, Üniversite öğrencilerinin bilinçli farkındalık, siber zorbalık ve siber mağduriyet düzeylerinin sosyal medya bağımlılığı ile ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2023-2024, Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2023-2024, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Psikolojiye giriş, Lisans |
2023-2024, Rehberlik ve Özel Eğitim, Lisans |
2023-2024, Manevi danışmanlık, Lisans |
2023-2024, Aile içi şiddet, Lisans |
2023-2024, İnsan ilişkileri ve iletişim, Lisans |
2023-2024, Yüksek lisans semineri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bilgisayar ve İstatistik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek lisans semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek lisans tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Kısa süreli psikolojik danışma, Lisans |
2022-2023, Rehberlik ve Özel Eğitim, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans |
2022-2023, Aile içi şiddet, Lisans |
2022-2023, Manevi danışmanlık, Lisans |
2022-2023, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2022-2023, Psikolojiye giriş, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2022-2023, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2022-2023, Bilgisayar ve İstatistik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek lisans semineri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek lisans tezi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Rehberlik ve Özel Eğitim, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar ve İstatistik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2021-2022, Anne-Baba Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Psikolojiye Giriş, Lisans |
2021-2022, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Psikolojik Testler, Lisans |
2020-2021, Rehberlik, Lisans |
2020-2021, Öğrenme psikolojisi, Lisans |
2020-2021, Aile içi ilişkiler ve iletişim, Lisans |
2020-2021, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2019-2020, Rehberlik, Lisans |
Kayıt Yok |
Kişilik Özellikleri İle Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkide Bir Aracı Değişken Olarak Phubbing Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2024) "Three-dimensional attachment and psychological vulnerability: Mediation role of mental well-being", British Journal of Guidance & Counselling, 52 (5) pp. 826-876 [SSCI] DOI |
ERZEN, E., Martskvishvili, K., Karaduman, M.A., Laghidze, N. (2024) "Gender roles and personality predictors of life satisfaction during the COVID-19 pandemic: A cross cultural analysis", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (3) pp. 484-493 [TR Dizin] Link DOI |
ERZEN, E., Merdivenli, S.C. (2024) "Akademik motivasyon ve akademik benlik düzeyinin üniversiteye uyumu yordayıcı gücü", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 26 (4) pp. 1527-1547 [TR Dizin] Link |
Odacı, H., ERZEN, E., Yeniçeri, İ. (2024) "Predictors of phubbing: Interpersonal relationships and family relationships", Trends in Psychology, 0 (1) DOI |
AYDIN, D., BALTACI, U.B., ERZEN, E., Szabo, A., Griffiths, M.D. (2023) "The Turkish version of the Exercise Addiction Inventory: Validity and reliability", ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS, 10 (2) pp. 184-193 [ESCI] DOI |
ERZEN, E., Özabacı, N. (2023) "Effects of personality traits, social support and self-efficacy on predicting university adjustment", JOURNAL OF EDUCATION-US, 203 (2) pp. 353-366 [ESCI] DOI |
Çıkrıkçı, Ö., ERZEN, E. (2023) "Üniversite öğrencilerinin ebeveyne bağlanma ve sınav kaygıları arasındaki ilişkide benlik saygısı ve akademik mükemmeliyetçiliğin aracı rolü", Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 47-62 [TR Dizin] Link |
ERZEN, E., Öztürk, H. (2023) "Teaching death: The theme of death in illustrated children’s books", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 28-46 DOI |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2022) "Bağlanma stilleri ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide akademik güdülenmenin aracı rolü", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 671-690 [TR Dizin] DOI |
ERZEN, E., Kara, A. (2022) "Bağlanma stilleri, sosyal destek ve kariyer uyumluluğu: Alternatif modeller", Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi, 17 (57) pp. 340-364 [TR Dizin] Link DOI |
Çıkrıkçı, Ö., Grıffıths, M.D., ERZEN, E. (2022) "Testing the mediating role of phubbing in the relationship between the big five personality traits and satisfaction with life", INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION, 20 (1) pp. 44-56 [SSCI] Link DOI |
ERZEN, E. (2021) "COVID-19 salgını sürecinde psikolojik danışmanlık", Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi, 1 (2) pp. 332-374 Link |
ERZEN, E., Odacı, H. (2021) "Sosyal Medya Bozukluğu Ölçeği: Türkçe Uyarlama Çalışması", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 51 (0) pp. 520-535 [TR Dizin] DOI |
Odacı, H., ERZEN, E. (2021) "Attitude toward computers and critical thinking of postgraduate students as predictors of research self-efficacy", COMPUTERS IN THE SCHOOLS, 38 (2) pp. 125-141 DOI |
ERZEN, E., Yurtçu, M., Kalın, Ö.U., Koçoğlu, E. (2021) "Sosyal Beğenirlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (78) pp. 879-891 [TR Dizin] DOI |
ERZEN, E., Odacı, H., Yeniçeri, İ. (2021) "Phubbing: Which personality traits are prone to phubbing?", SOCIAL SCIENCE COMPUTER REVIEW, 39 (1) pp. 56-69 [SSCI] DOI |
ERZEN, E., Özabacı, N. (2021) "Hangi öğrenciler daha uyumlu? Üniversiteye uyumun bazı demografik faktörlere göre incelenmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 17 (33) pp. 447-476 [TR Dizin] DOI |
ERZEN, E., Ceylan, M. (2020) "Covid-19 salgını ve uzaktan eğitim: Uygulamadaki sorunlar", Ekev Akademi Dergisi, (84) pp. 229-248 [TR Dizin] DOI |
Çıkrıkçı, Ö., ERZEN, E. (2020) "Academic procrastination, school attachment, and life satisfaction: A mediation model", JOURNAL OF RATIONAL-EMOTIVE AND COGNITIVE-BEHAVIOR THERAPY, 38 (2) pp. 225-242 [SSCI] DOI |
Çikrıkci, Ö., ERZEN, E., Yeniçeri, İ.A. (2019) "Self-Esteem and optimism as mediators in the relationship between test anxiety and life satisfaction among a school-based sample of adolescents.", JOURNAL OF PSYCHOLOGISTS AND COUNSELLORS IN SCHOOLS, 29 (1) pp. 39-53 [SSCI] DOI |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2018) "The effect of loneliness on depression: A meta-analysis", International Journal of Social Psychiatry, 64 (5) pp. 427-435 [SSCI] DOI |
ERZEN, E., Çikrıkci, Ö. (2018) "Akademik ertelemede okula bağlanma ve aileden algılanan sosyal desteğin rolü", Turkish Journal of Teacher Education, 7 (1) pp. 17-27 |
ERZEN, E. (2018) "Teacher opinions about school and teacher professional development", Studies in Educational Research and Development, 2 (1) pp. 1-31 Link |
Cikrikci, O., ERZEN, E. (2016) "Gender Differences on Academic Procrastination: Meta-Analysis", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 31 (4) pp. 750-761 [ESCI] DOI |
ERZEN, E. (2016) "Üç Boyutlu Bağlanma Stilleri Ölçeği", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 1-21 [TR Dizin] Link DOI |
Çikrıkci, Ö., ERZEN, E. (2016) "Cinsiyetin akademik erteleme üzerindeki etkisi: Meta analiz", Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 750-761 [TR Dizin] Link DOI |
ERZEN, E., Odacı, H. (2016) "The effect of the attachment styles and self efficacy of adolescents preparing for university entrance tests in Turkey on predicting test anxiety", EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 36 (10) pp. 1728-1741 [SSCI] Link DOI |
Karadağ, E., Tosuntaş, Ş.B., ERZEN, E., Duru, P., Akmeşe, N.B., Şahin, B.M., Çulha, İ., Babadağ, B. (2016) "The virtual world’s current addiction: Phubbing", ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS, 3 (2) pp. 250-269 [TR Dizin] Link DOI |
Karadağ, E., Tosuntaş, Ş.B., ERZEN, E., Duru, P., Akmeşe, N.B., Şahin, B.M., Çulha, İ., Babadağ, B. (2015) "Determinants of phubbing which is the sum of many virtual addictions A structural equation model", JOURNAL OF BEHAVIORAL ADDICTIONS, 4 (2) pp. 60-74 [SSCI] Link DOI |
ERZEN, E., Çikrıkci, Ö. (2014) "The Turkish Positive Perception Scale: A contribution to its validity and reliability", Journal of Education and Human Development, 3 (3) pp. 197-203 Link DOI |
ERZEN, E., Odacı, H. (2014) "Who feels more test anxiety A research based on personal academic and family variables", International Journal of Human Sciences, 11 (2) pp. 401-419 Link DOI |
ERZEN, E., Yurtçu, M. (2013) "Investigation of prospective teacher s self compassion levels in terms of age gender perception of success family income level and branch variables", International Journal of New Trends in Arts, Sport Science Education, 2 (3) pp. 40-46 Link |
ERZEN, E., Taşdemir, K. (2024) "Eko Anksiyete Ölçeği Lise Formu", 5. Bilsel International Efes Scientific Researches and Innovation Congress , İzmir, Türkiye, (Kasım 2024) |
AYDIN, D., BALTACI, U.B., ERZEN, E., Avşaroğlu, S. (2024) "Bağlanma stilleri, ruminasyon, sosyal onay ihtiyacı ve iletişim yetkinliği arasındaki ilişkilerin incelenmesi", 25. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 466-467), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
ERZEN, E., Şekerci, T.A. (2023) "Depremden etkilenen bireylerde bağlanma stilleri ve umudun bilişsel esneklikle ilişkisi", 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) |
AYDIN, D., BALTACI, U.B., ERZEN, E. (2023) "Yaşam doyumu ile olumsuz değerlendirilme korkusu arasındaki ilişkide belirsizliğe tahammülsüzlüğün aracı rolü", 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) |
AYDIN, D., BALTACI, U.B., ERZEN, E. (2022) "Kadınların ve erkeklerin toplumsal cinsiyet rolü stresleri, duygusal şiddete maruz kalmaları ve olumsuz değerlendirilme korkuları arasındaki yordayıcı ilişkiler", 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2022) |
ERZEN, E., Öztürk, H. (2022) "Opinions of preschool teachers on death themed illustrated children's literature works", 3. International Scientific Research and Innovation Congress , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2022) |
ERZEN, E., Dağlı, G.N. (2022) "Bilinçli farkındalık düzeylerinin öz-duyarlık ve sosyal medya bağımlılığı ile ilişkisi", 2nd International Cappadocia Scientific Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022) |
ERZEN, E., Merdivenli, S. (2022) "Öğrencilerin üniversiteye uyumlarının akademik motivasyon ve akademik benlik düzeyi açısından incelenmesi", 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2022) |
ERZEN, E., Bağrıyanık, K.E. (2021) "Ergenler ve Yetişkinler için Yaşam Becerileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması", Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar Uluslararası E-Kongresi - II , Artvin, Türkiye, (Haziran 2021) |
Çıkrıkçı, Ö., ERZEN, E. (2020) "An exploration of the mediation role of problem fields and D Type Personality in the association between Three Dimensioned Attachment and Phubbing", 3th International Congress of Human Studies , Türkiye, (Kasım 2020) |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2020) "Üç boyutlu bağlanma ve internet bağımlılığı: D tipi kişiliğin aracı rolü", 5th International Scientific Research Congress , Türkiye, (Eylül 2020) |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2020) "Üç Boyutlu Bağlanma ve Psikolojik Kırılganlık: Mental İyi Oluşun Aracı Rolü", 8. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2020) |
ERZEN, E., Ceylan, M. (2020) "Covid-19 sürecinde uzaktan eğitime ilişkin öğrenci görüşleri", Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar Uluslararası E-Kongresi , Artvin, Türkiye, (Temmuz 2020) |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2019) "Bağlanma stilleri, akademik güdülenme ve yaşam doyumu arasındaki ilişkiler", 21. Uluslararası psikolojik danışma ve rehberlik kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
Öztürk, H., ERZEN, E., Tağa, T. (2019) "Bir Tabunun Göstergebilimsel İncelemesi: Morris Micklewhite ve Turuncu Elbise", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni , Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019) |
Çikrıkci, Ö., ERZEN, E. (2017) "Kişilik özellikleri, psikolojik ihtiyaçlar ve üniversite yaşamına uyum arasındaki ilişkiler.", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Çikrıkci, Ö., ERZEN, E. (2017) "Nevrotizm ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide sosyotelizmin aracı rolü", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
ERZEN, E. (2017) "Üniversite Uyum Ölçeği", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Odacı, H., ERZEN, E., Yeniçeri, İ.A. (2016) "Phubbing kişilerarası ilişki tarzları aile ilişkileri ve demografik özellikler açısından bir değerlendirme", ICITS 2016 , Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
Çikrıkci, Ö., ERZEN, E., Yeniçeri, İ.A. (2016) "Sınav kaygısı ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide benlik saygısı ve iyimserliğin aracı rolü", ULEAD 2016 , Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
ERZEN, E., Odacı, H., Yeniçeri, İ.A. (2016) "Üniversiteli gençlerde kişilik özelliklerinin phubbing üzerindeki etkisi", ICITS 2016 , Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
ERZEN, E. (2015) "Üç Boyutlu Bağlanma Stilleri Ölçeği", 13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Mersin, Türkiye, (Ekim 2015) |
ERZEN, E., Çıkrıkçı, Ö. (2015) "Yalnızlığın depresyona etkisi: Bir meta analiz çalışması", 13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Mersin, Türkiye, (Ekim 2015) |
Odacı, H., ERZEN, E. (2014) "Araştırma öz yeterliğinin yordayıcıları olarak bilgisayara yönelik tutum ve eleştirel düşünme", Ejer Congress 2014 , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014) |
ERZEN, E., Gündüz, Y., Çikrıkci, Ö. (2013) "Akademik başarının gelişmesinde öğrenci kişilik hizmetlerinin rolü Finlandiya Örneği", Öğretmen Yetiştirmede Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Çikrıkci, Ö., Gündüz, Y., ERZEN, E. (2013) "Bir meslek örgütü olarak Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneğinin Hayata Etkin Katılımı Yılın empati ödülü", Öğretmen Yetiştirmede Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
ERZEN, E., Yurtçu, M. (2012) "Investigation of self-compassion levels of prospective teachers in terms of some variables", New Trends on Global Education Conference , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2012) |
ERZEN, E., Altun, T. (2012) "Teacher trends about school and teacher professional development", New Trends on Global Education Conference , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
ERZEN, E. (2024) "Akıllı telefon bağımlılığı", Kitap: Bağımlılık ve bağımlılıklarla mücadele, İstanbul/Türkiye : Kronik Yayınları, Bölüm Sayfaları: 273 / 299, ISBN: 978-625-6774-49-0 |
ERZEN, E. (2024) "Sosyal medya bağımlılığı", Kitap: Bağımlılık ve bağımlılıklarla mücadele, İstanbul/Türkiye : Kronik Yayınları, Bölüm Sayfaları: 301 / 339, ISBN: 978-625-6774-49-0 |
AYDIN, D., ERZEN, E. (2023) "Aile içi şiddet", Kitap: Dünde bugünde yarında kadın, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 317 / 337, ISBN: 978-625-3975753 |
ERZEN, E. (2017) "The effect of anxiety on student achievement", Kitap: The factors effecting student achievement: Meta-analysisof empirical studies, Cham : Springer International Publishing AG, Bölüm Sayfaları: 75 / 94, ISBN: 978-3-319-56083-0 |
Armağan, Y., ERZEN, E. (2015) "The effect of leadership on organizational justice", Kitap: Leadership and organizational outcomes meta analysis of empirical studies, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Springer, Bölüm Sayfaları: 239 / 254, ISBN: 978-3-319-14908-0 |
ERZEN, E., Armağan, Y. (2015) "The effect of leadership on conflict management", Kitap: Leadership and organizational outcomes meta analysis of empirical studies, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Springer, Bölüm Sayfaları: 225 / 237, ISBN: 978-3-319-14907-3 |
ERZEN, E. (2015) "Temel danışma becerileri", Kitap: Psikolojik danışma beceri ve teknikleri, Ankara/Türkiye : Vize Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 23 / 73, ISBN: 978-605-4551-87-3 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Bağımlılık ve Bağımlılıklarla Mücadele, 2024, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Policy Analysis and Strategic Research, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Studies in Educational Research and Development, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of School and Educational Psychology, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Teacher Educator, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Happiness and Development, 2016 |
Üye, Çift ve Aile Terapisi Derneği, 2023- |
Üye, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, 2019- |
Üye, TEMA, 2018- |
(2024) "Eğitim Bilimleri Bölümü Atıf Sıralaması" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2023) "Eğitim Bilimleri Bölümü SSCI indeks ödülü" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2023) "Eğitim Bilimleri Bölümü Atıf Sıralaması" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "UBYT" TÜBİTAK |
(2022) "Eğitim Bilimleri Bölümü Atıf Sıralaması" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2021) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2021) "UBYT" TÜBİTAK |
(2020) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2019) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2018) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2017) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2016) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2015) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2014) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2013) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özkan Çıkrıkçı
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2013 - 2024 | 20 |
Hatice Odacı
Trabzon Üniversitesi
|
2014 - 2024 | 9 |
İlknur Yeniçeri
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 6 |
-
|
2022 - 2024 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 4 |
Meltem Yurtçu
İnönü Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 3 |
Hüseyin Öztürk
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 3 |
Yüksel Gündüz
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Burcu Babadağ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Berrak Mızrak Şahin
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Engin Karadağ
-
|
2015 - 2016 | 2 |
Yasir Armağan
Bartın Üniversitesi
|
2015 | 2 |
Şule Betül Tosuntaş
Uludağ Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
İlkay Çulha
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Nalan Bostan Akmeşe
Dumlupınar Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Pınar Duru
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Mustafa Ceylan
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Nilüfer Özabacı
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Özlem Ulu Kalın
-
|
2021 | 1 |
Kübra Elif Bağrıyanık
-
|
2021 | 1 |
Tahir Tağa
Süleyman Demirel Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Taner Altun
-
|
2012 | 1 |
Muhammet Ali Karaduman
-
|
2024 | 1 |
Ahmet Kara
-
|
2022 | 1 |
Erol Koçoğlu
-
|
2021 | 1 |
Selahattin Avşaroğlu
-
|
2024 | 1 |
Attila Szabo
-
|
2023 | 1 |
Gizem Nurhan Dağlı
-
|
2022 | 1 |
Kadiriye Taşdemir
-
|
2024 | 1 |
Khatuna Martskvishvili
-
|
2024 | 1 |
Mark D Grıffıths
-
|
2022 | 1 |
Mark D. Griffiths
-
|
2023 | 1 |
Nato Laghidze
-
|
2024 | 1 |
Ozkan Cikrikci
-
|
2016 | 1 |
Sefa Cumali Merdivenli
-
|
2024 | 1 |
Sefa Merdivenli
-
|
2022 | 1 |
Tülay Ayça Şekerci
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | 784 |
Anahtar Kelimeler | Okul Psikolojik Danışmanlığı, Psikolojik Danışmanlık Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 134 | 110 | 55 | 80 | 60 | 85 | 130 | 100 | 110 | 139 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 341 . | 397 . | 492 . | 464 . | 483 . | 448 . | 503 . | 533 . | 496 . | 353 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 190 . | 239 . | 297 . | 264 . | 275 . | 252 . | 268 . | 279 . | 285 . | 191 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 53 . | 69 . | 82 . | 82 . | 87 . | 78 . | 77 . | 100 . | 107 . | 65 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 7 | 4 | 3 | 3 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 4 | 0 | 3 | 1 | 2 | 6 | 3 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 | 4 | 1 | 4 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 | 4 | 1 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |