Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr. (İö), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), 2013, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), 2013, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr. (İö), 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 88, 2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakütlesi Dergisi, 04-07-2023, 05-07-2023 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 04-07-2023, 05-07-2023 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12-09-2023, 13-09-2023 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 26-08-2022, 01-09-2022 |
Değerlendirme, Doktora tezi jüri üyeliği, Trabzon Üniversitesi, 01-06-2022, 21-01-2022 |
Değerlendirme, Yüksek Lisans tezi jüri üyeliği, Ordu Üniversitesi, 01-06-2022, 20-06-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, International Journal of Mental Health and Addiction, 09-07-2022, 09-09-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 05-05-2022, 05-05-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12-04-2022, 12-04-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 04-03-2022, 04-03-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19-09-2022, 04-10-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Educational Policy Analysis and Strategic Research, 12-05-2022, 12-05-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik, Children and Youth Services, 06-03-2021, 08-03-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 26-04-2021, 27-05-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 12-04-2021, 14-04-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 24-03-2021, 14-01-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Current Psychology, 20-04-2021, 21-04-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, International Journal of Mental Health and Addicton, 12-05-2021, 08-06-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Frontiers in Pscyhology, 14-05-2021, 17-05-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, International Journal of Mental Health and Addiction, 01-07-2021, 09-07-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 02-07-2021, 02-07-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15-11-2021, 15-11-2021 |
Değerlendirme, Doktora tezi jüri üyeliği, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 01-08-2020, 29-08-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Osmangazi Journal of Educational Research, 17-09-2020, 17-09-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Studies in Educational Research and Development, 28-07-2020, 28-07-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik, Social Sciences Computer Review, 05-07-2019, 07-07-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Social Sciences Computer Review, 22-01-2019, 24-01-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 01-01-2019, 01-01-2019 |
Değerlendirme, Hakemlik, Psychiatry Research, 21-06-2018, 23-06-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 01-01-2018, 01-01-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 02-02-2018, 02-02-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Türk PDR Dergisi, 02-03-2018, 02-03-2018 |
Değerlendirme, Hakemlik, Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 15-04-2017, 17-04-2017 |
Değerlendirme, Hakemlik, Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 16-05-2017, 18-05-2017 |
Değerlendirme, Hakemlik, Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 19-09-2016, 22-09-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2012-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2024-, Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Komisyon Üyeliği, Artvin Çoruh Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Komisyon Üyeliği, Artvin Çoruh Üniversitesi, Türkiye |
Tülay Ayça Şekerci, Yüksek Lisans, FONKSİYONEL OLMAYAN TUTUMLAR VE UMUDUN BİLİŞSEL ESNEKLİKLE İLİŞKİSİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Bilgisayar ve İstatistik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek lisans semineri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek lisans alan uzmanlık dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek lisans tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, İnsan ilişkileri ve iletişim, Lisans |
2023-2024, Aile içi şiddet, Lisans |
2023-2024, Manevi danışmanlık, Lisans |
2023-2024, Rehberlik ve Özel Eğitim, Lisans |
2023-2024, Psikolojiye giriş, Lisans |
2023-2024, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2023-2024, Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Alan uzmanlık dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2023-2024, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Yüksek lisans tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilgisayar ve İstatistik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2022-2023, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2022-2023, Psikolojiye giriş, Lisans |
2022-2023, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2022-2023, Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Manevi danışmanlık, Lisans |
2022-2023, Aile içi şiddet, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans |
2022-2023, Rehberlik ve Özel Eğitim, Lisans |
2022-2023, Kısa süreli psikolojik danışma, Lisans |
2022-2023, Yüksek lisans tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek lisans semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Alan uzmanlık dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Psikolojik Testler, Lisans |
2021-2022, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Psikolojiye Giriş, Lisans |
2021-2022, Anne-Baba Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2021-2022, Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar ve İstatistik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Rehberlik ve Özel Eğitim, Lisans |
2021-2022, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Yüksek lisans tezi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek lisans semineri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Alan uzmanlık dersi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2020-2021, Aile içi ilişkiler ve iletişim, Lisans |
2020-2021, Öğrenme psikolojisi, Lisans |
2020-2021, Rehberlik, Lisans |
2019-2020, Rehberlik, Lisans |
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kişilik Özellikleri İle Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkide Bir Aracı Değişken Olarak Phubbing (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
Erzen, E., Merdivenli, S.C. (2024) "Akademik motivasyon ve akademik benlik düzeyinin üniversiteye uyumu yordayıcı gücü", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin] |
Odacı, H., Erzen, E., Yeniçeri, İ. (2024) "Predictors of phubbing: Interpersonal relationships and family relationships", Trends in Psychology, (0) DOI |
Erzen, E., Öztürk, H. (2023) "Teaching death: The theme of death in illustrated children’s books", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 28-46 DOI |
Aydın, D., Baltacı, U.B., Erzen, E., Szabo, A., Griffiths, M.D. (2023) "The Turkish version of the Exercise Addiction Inventory: Validity and reliability", Addicta: The Turkish Journal on Addictions, 10 (2) pp. 184-193 [TR Dizin] DOI |
Erzen, E., Özabacı, N. (2023) "Effects of personality traits, social support and self-efficacy on predicting university adjustment", Journal of Education, 203 (2) pp. 353-366 DOI |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2023) "Three-dimensional attachment and psychological vulnerability: Mediation role of mental well-being", British Journal of Guidance & Counselling, (0) [SSCI] DOI |
Çıkrıkçı, Ö., Erzen, E. (2023) "Üniversite öğrencilerinin ebeveyne bağlanma ve sınav kaygıları arasındaki ilişkide benlik saygısı ve akademik mükemmeliyetçiliğin aracı rolü", Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 47-62 [TR Dizin] Link |
Çıkrıkçı, Ö., Grıffıths, M.D., Erzen, E. (2022) "Testing the mediating role of phubbing in the relationship between the big five personality traits and satisfaction with life", International Journal of Mental Health and Addiction, 20 (0) pp. 44-56 [SSCI] Link DOI |
Erzen, E., Kara, A. (2022) "Bağlanma stilleri, sosyal destek ve kariyer uyumluluğu: Alternatif modeller", Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi, 17 (57) pp. 340-364 [TR Dizin] Link DOI |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2022) "Bağlanma stilleri ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide akademik güdülenmenin aracı rolü", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 671-690 [TR Dizin] DOI |
Odacı, H., Erzen, E. (2021) "Attitude toward computers and critical thinking of postgraduate students as predictors of research self-efficacy", Computers in the Schools, 38 (2) pp. 125-141 DOI |
Erzen, E., Odacı, H., Yeniçeri, İ. (2021) "Phubbing: Which personality traits are prone to phubbing?", Social Science Computer Review, 39 (1) pp. 56-69 [SSCI] DOI |
Erzen, E. (2021) "COVID-19 salgını sürecinde psikolojik danışmanlık", Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi, 1 (2) pp. 332-374 Link |
Erzen, E., Özabacı, N. (2021) "Hangi öğrenciler daha uyumlu? Üniversiteye uyumun bazı demografik faktörlere göre incelenmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 17 (33) pp. 447-476 [TR Dizin] DOI |
Erzen, E., Yurtçu, M., Kalın, Ö.U., Koçoğlu, E. (2021) "Sosyal Beğenirlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (78) pp. 879-891 [TR Dizin] DOI |
Erzen, E., Odacı, H. (2021) "Sosyal Medya Bozukluğu Ölçeği: Türkçe Uyarlama Çalışması", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 51 (0) pp. 520-535 [TR Dizin] DOI |
Erzen, E., Ceylan, M. (2020) "Covid-19 salgını ve uzaktan eğitim: Uygulamadaki sorunlar", Ekev Akademi Dergisi, (84) pp. 229-248 [TR Dizin] DOI |
Çıkrıkçı, Ö., Erzen, E. (2020) "Academic procrastination, school attachment, and life satisfaction: A mediation model", Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy, 38 (0) pp. 225-242 [SSCI] DOI |
Çikrıkci, Ö., Erzen, E., Yeniçeri, İ.A. (2019) "Self-Esteem and optimism as mediators in the relationship between test anxiety and life satisfaction among a school-based sample of adolescents.", Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 29 (0) pp. 39-53 [SSCI] DOI |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2018) "The effect of loneliness on depression: A meta-analysis", International Journal of Social Psychiatry, 64 (5) pp. 427-435 [SSCI] DOI |
Erzen, E., Çikrıkci, Ö. (2018) "Akademik ertelemede okula bağlanma ve aileden algılanan sosyal desteğin rolü", Turkish Journal of Teacher Education, 7 (1) pp. 17-27 |
Erzen, E. (2018) "Teacher opinions about school and teacher professional development", Studies in Educational Research and Development, 2 (1) pp. 1-31 Link |
Karadağ, E., Tosuntaş, Ş.B., Erzen, E., Duru, P., Akmeşe, N.B., Şahin, B.M., Çulha, İ., Babadağ, B. (2016) "The virtual world’s current addiction: Phubbing", Addicta: The Turkish Journal on Addictions, 3 (2) pp. 250-269 [TR Dizin] Link DOI |
Erzen, E., Odacı, H. (2016) "The effect of the attachment styles and self efficacy of adolescents preparing for university entrance tests in Turkey on predicting test anxiety", Educational Psychology, 36 (10) pp. 1728-1741 [SSCI] Link DOI |
Çikrıkci, Ö., Erzen, E. (2016) "Cinsiyetin akademik erteleme üzerindeki etkisi: Meta analiz", Hacettepe University Journal of Education, 31 (4) pp. 750-761 [TR Dizin] Link DOI |
Erzen, E. (2016) "Üç Boyutlu Bağlanma Stilleri Ölçeği", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 1-21 [TR Dizin] Link DOI |
Cikrikci, O., ERZEN, E. (2016) "Gender Differences on Academic Procrastination: Meta-Analysis", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 31 (4) pp. 750-761 [ESCI] DOI |
Karadağ, E., Tosuntaş, Ş.B., Erzen, E., Duru, P., Akmeşe, N.B., Şahin, B.M., Çulha, İ., Babadağ, B. (2015) "Determinants of phubbing which is the sum of many virtual addictions A structural equation model", Journal of Behavioral Addictions, 4 (2) pp. 60-74 [SSCI] Link DOI |
Erzen, E., Odacı, H. (2014) "Who feels more test anxiety A research based on personal academic and family variables", International Journal of Human Sciences, 11 (2) pp. 401-419 Link DOI |
Erzen, E., Çikrıkci, Ö. (2014) "The Turkish Positive Perception Scale: A contribution to its validity and reliability", Journal of Education and Human Development, 3 (3) pp. 197-203 Link DOI |
Erzen, E., Yurtçu, M. (2013) "Investigation of prospective teacher s self compassion levels in terms of age gender perception of success family income level and branch variables", International Journal of New Trends in Arts, Sport Science Education, 2 (3) pp. 40-46 Link |
Erzen, E., Şekerci, T.A. (2023) "Depremden etkilenen bireylerde bağlanma stilleri ve umudun bilişsel esneklikle ilişkisi", 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) |
Aydın, D., Baltacı, U.B., Erzen, E. (2023) "Yaşam doyumu ile olumsuz değerlendirilme korkusu arasındaki ilişkide belirsizliğe tahammülsüzlüğün aracı rolü", 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) |
Erzen, E., Merdivenli, S. (2022) "Öğrencilerin üniversiteye uyumlarının akademik motivasyon ve akademik benlik düzeyi açısından incelenmesi", 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2022) |
Erzen, E., Dağlı, G.N. (2022) "Bilinçli farkındalık düzeylerinin öz-duyarlık ve sosyal medya bağımlılığı ile ilişkisi", 2nd International Cappadocia Scientific Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022) |
Erzen, E., Öztürk, H. (2022) "Opinions of preschool teachers on death themed illustrated children's literature works", 3. International Scientific Research and Innovation Congress , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Aydın, D., Baltacı, U.B., Erzen, E. (2022) "Kadınların ve erkeklerin toplumsal cinsiyet rolü stresleri, duygusal şiddete maruz kalmaları ve olumsuz değerlendirilme korkuları arasındaki yordayıcı ilişkiler", 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Erzen, E., Bağrıyanık, K.E. (2021) "Ergenler ve Yetişkinler için Yaşam Becerileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması", Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar Uluslararası E-Kongresi - II , Artvin, Türkiye, (Haziran 2021) |
Erzen, E., Ceylan, M. (2020) "Covid-19 sürecinde uzaktan eğitime ilişkin öğrenci görüşleri", Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar Uluslararası E-Kongresi , Artvin, Türkiye, (Temmuz 2020) |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2020) "Üç boyutlu bağlanma ve internet bağımlılığı: D tipi kişiliğin aracı rolü", 5th International Scientific Research Congress , Türkiye, (Eylül 2020) |
Çıkrıkçı, Ö., Erzen, E. (2020) "An exploration of the mediation role of problem fields and D Type Personality in the association between Three Dimensioned Attachment and Phubbing", 3th International Congress of Human Studies , Türkiye, (Kasım 2020) |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2020) "Üç Boyutlu Bağlanma ve Psikolojik Kırılganlık: Mental İyi Oluşun Aracı Rolü", 8. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2020) |
Öztürk, H., Erzen, E., Tağa, T. (2019) "Bir Tabunun Göstergebilimsel İncelemesi: Morris Micklewhite ve Turuncu Elbise", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni , Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019) |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2019) "Bağlanma stilleri, akademik güdülenme ve yaşam doyumu arasındaki ilişkiler", 21. Uluslararası psikolojik danışma ve rehberlik kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
Çikrıkci, Ö., Erzen, E. (2017) "Kişilik özellikleri, psikolojik ihtiyaçlar ve üniversite yaşamına uyum arasındaki ilişkiler.", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Çikrıkci, Ö., Erzen, E. (2017) "Nevrotizm ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide sosyotelizmin aracı rolü", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Erzen, E. (2017) "Üniversite Uyum Ölçeği", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Çikrıkci, Ö., Erzen, E., Yeniçeri, İ.A. (2016) "Sınav kaygısı ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide benlik saygısı ve iyimserliğin aracı rolü", ULEAD 2016 , Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
Odacı, H., Erzen, E., Yeniçeri, İ.A. (2016) "Phubbing kişilerarası ilişki tarzları aile ilişkileri ve demografik özellikler açısından bir değerlendirme", ICITS 2016 , Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
Erzen, E., Odacı, H., Yeniçeri, İ.A. (2016) "Üniversiteli gençlerde kişilik özelliklerinin phubbing üzerindeki etkisi", ICITS 2016 , Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
Erzen, E. (2015) "Üç Boyutlu Bağlanma Stilleri Ölçeği", 13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Mersin, Türkiye, (Ekim 2015) |
Erzen, E., Çıkrıkçı, Ö. (2015) "Yalnızlığın depresyona etkisi: Bir meta analiz çalışması", 13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Mersin, Türkiye, (Ekim 2015) |
Odacı, H., Erzen, E. (2014) "Araştırma öz yeterliğinin yordayıcıları olarak bilgisayara yönelik tutum ve eleştirel düşünme", Ejer Congress 2014 , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014) |
Erzen, E., Gündüz, Y., Çikrıkci, Ö. (2013) "Akademik başarının gelişmesinde öğrenci kişilik hizmetlerinin rolü Finlandiya Örneği", Öğretmen Yetiştirmede Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Çikrıkci, Ö., Gündüz, Y., Erzen, E. (2013) "Bir meslek örgütü olarak Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneğinin Hayata Etkin Katılımı Yılın empati ödülü", Öğretmen Yetiştirmede Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Erzen, E., Altun, T. (2012) "Teacher trends about school and teacher professional development", New Trends on Global Education Conference , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2012) |
Erzen, E., Yurtçu, M. (2012) "Investigation of self-compassion levels of prospective teachers in terms of some variables", New Trends on Global Education Conference , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
Erzen, E. (2024) "Sosyal medya bağımlılığı", Kitap: Bağımlılık ve bağımlılıklarla mücadele, İstanbul/Türkiye : Kronik Yayınları |
Erzen, E. (2024) "Akıllı telefon bağımlılığı", Kitap: Bağımlılık ve bağımlılıklarla mücadele, İstanbul/Türkiye : Kronik Yayınları |
Aydın, D., Erzen, E. (2023) "Aile içi şiddet", Kitap: Dünde bugünde yarında kadın, Ankara/Türkiye : Nobel |
Erzen, E. (2017) "The effect of anxiety on student achievement", Kitap: The factors effecting student achievement: Meta-analysisof empirical studies, Cham : Springer International Publishing AG |
Erzen, E. (2015) "Temel danışma becerileri", Kitap: Psikolojik danışma beceri ve teknikleri, Ankara/Türkiye : Vize Akademik Yayıncılık |
Armağan, Y., Erzen, E. (2015) "The effect of leadership on organizational justice", Kitap: Leadership and organizational outcomes meta analysis of empirical studies, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Springer |
Erzen, E., Armağan, Y. (2015) "The effect of leadership on conflict management", Kitap: Leadership and organizational outcomes meta analysis of empirical studies, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Springer |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Bağımlılık ve Bağımlılıklarla Mücadele, 2024, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Policy Analysis and Strategic Research, 2022 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Studies in Educational Research and Development, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk PDR Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Teacher Educator, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of School and Educational Psychology, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Psychologists and Counsellors in Schools, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Happiness and Development, 2016 |
Üye, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, 2019- |
Üye, TEMA, 2018- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
The effect of loneliness on depression: A meta-analysis
International Journal of Social Psychiatry
|
273 | 33 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 306 |
2 |
Determinants of phubbing which is the sum of many virtual addictions A structural equation model
Journal of Behavioral Addictions
|
131 | 55 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 189 |
3 |
The virtual world’s current addiction: Phubbing
Addicta: The Turkish Journal on Addictions
|
33 | 14 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 48 |
4 |
Phubbing: Which personality traits are prone to phubbing?
Social Science Computer Review
|
18 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 |
5 |
Testing the mediating role of phubbing in the relationship between the big five personality traits and satisfaction with life
International Journal of Mental Health and Addiction
|
14 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 |
6 |
The effect of the attachment styles and self efficacy of adolescents preparing for university entrance tests in Turkey on predicting test anxiety
Educational Psychology
|
7 | 2 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 14 |
7 |
Covid-19 salgını ve uzaktan eğitim: Uygulamadaki sorunlar
Ekev Akademi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 4 | 0 | 0 | 10 |
8 |
Academic procrastination, school attachment, and life satisfaction: A mediation model
Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy
|
5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 |
9 |
Self-Esteem and optimism as mediators in the relationship between test anxiety and life satisfaction among a school-based sample of adolescents.
Journal of Psychologists and Counsellors in Schools
|
6 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 9 |
10 |
Effects of personality traits, social support and self-efficacy on predicting university adjustment
Journal of Education
|
3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
11 |
Gender Differences on Academic Procrastination: Meta-Analysis
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
|
1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
12 |
Leadership and organizational outcomes meta analysis of empirical studies
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
13 |
The factors effecting student achievement: Meta-analysisof empirical studies
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
14 |
Attitude toward computers and critical thinking of postgraduate students as predictors of research self-efficacy
Computers in the Schools
|
0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
15 |
Akademik ertelemede okula bağlanma ve aileden algılanan sosyal desteğin rolü
Turkish Journal of Teacher Education
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
Üç Boyutlu Bağlanma Stilleri Ölçeği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
The Turkish Positive Perception Scale: A contribution to its validity and reliability
Journal of Education and Human Development
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
18 |
Leadership and organizational outcomes meta analysis of empirical studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
19 |
Cinsiyetin akademik erteleme üzerindeki etkisi: Meta analiz
Hacettepe University Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
20 |
Who feels more test anxiety A research based on personal academic and family variables
International Journal of Human Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2024) "Eğitim Bilimleri Bölümü Atıf Sıralaması" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2023) "Eğitim Bilimleri Bölümü Atıf Sıralaması" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2023) "Eğitim Bilimleri Bölümü SSCI indeks ödülü" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "Eğitim Bilimleri Bölümü Atıf Sıralaması" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "UBYT" TÜBİTAK |
(2021) "UBYT" TÜBİTAK |
(2021) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2020) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2019) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2018) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2017) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2016) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2015) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2014) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
(2013) "Ali Nihat Gökyiğit Teşvik Ödülleri" ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özkan Çıkrıkçı
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2013 - 2023 | 20 |
Hatice Odacı
Trabzon Üniversitesi
|
2014 - 2024 | 9 |
İlknur Yeniçeri
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 6 |
-
|
2022 - 2023 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Meltem Yurtçu
İnönü Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 3 |
Hüseyin Öztürk
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 3 |
Yüksel Gündüz
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Burcu Babadağ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Berrak Mızrak Şahin
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Engin Karadağ
-
|
2015 - 2016 | 2 |
Yasir Armağan
Bartın Üniversitesi
|
2015 | 2 |
Şule Betül Tosuntaş
Uludağ Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
İlkay Çulha
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Nalan Bostan Akmeşe
Dumlupınar Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Pınar Duru
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Mustafa Ceylan
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Nilüfer Özabacı
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Özlem Ulu Kalın
-
|
2021 | 1 |
Kübra Elif Bağrıyanık
-
|
2021 | 1 |
Tahir Tağa
Süleyman Demirel Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Taner Altun
-
|
2012 | 1 |
Ahmet Kara
-
|
2022 | 1 |
Erol Koçoğlu
-
|
2021 | 1 |
Attila Szabo
-
|
2023 | 1 |
Gizem Nurhan Dağlı
-
|
2022 | 1 |
Mark D Grıffıths
-
|
2022 | 1 |
Mark D. Griffiths
-
|
2023 | 1 |
Ozkan Cikrikci
-
|
2016 | 1 |
Sefa Cumali Merdivenli
-
|
2024 | 1 |
Sefa Merdivenli
-
|
2022 | 1 |
Tülay Ayça Şekerci
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | 704 |
Anahtar Kelimeler | Okul Psikolojik Danışmanlığı, Psikolojik Danışmanlık Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 134 | 110 | 55 | 80 | 60 | 85 | 130 | 100 | 160 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 336 . | 392 . | 493 . | 462 . | 487 . | 447 . | 493 . | 517 . | 424 . | 108 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 198 . | 240 . | 296 . | 268 . | 272 . | 253 . | 266 . | 271 . | 222 . | 50 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 50 . | 65 . | 81 . | 81 . | 86 . | 77 . | 78 . | 103 . | 77 . | 21 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 7 | 4 | 3 | 3 | 6 | 7 | 7 | 8 | 2 |
Toplam Makale | 1 | 4 | 0 | 3 | 1 | 2 | 6 | 3 | 5 | 2 |
Toplam Kitap | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 | 4 | 1 | 4 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 | 4 | 1 | 4 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |