| Yazarlar (2) |
Doç. Dr. Evren ERZEN
|
|
İnönü Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| The purpose of this study is to investigate whether or not the self-compassion and sub-dimensions of prospective teachers' self-compassion levels differs according to gender, department, family income levels and sense of achievement and the relation of self-compassion with age. Within this principal framework, survey model was utilized in this stud... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | İngilizce |
| Kongre Adı | New Trends on Global Education Conference |
| Kongre Tarihi | 24-09-2012 / 26-09-2012 |
| Basıldığı Ülke | Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti |
| Basıldığı Şehir | Girne |