Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2004, 2007 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2004, 2007 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, 2009 |
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlköğretim Fen Bilimleri (5-8) Öğretim Programı Eğitici Eğitimi Kursu, Ankara İli, Gölbaşı İlçesi Mogan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Uygulama Oteli, 29-07-2024, 02-08-2024 |
Çalıştay, Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hizmet İçi Eğitim Faaliyeti: Eğiticilerin Eğitimi, Aksaray Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü ve ASO, 06-06-2024, 07-06-2024 |
Çalıştay, Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hizmet İçi Eğitim Faaliyeti: Eğiticilerin Eğitimi, Konya/Mevlana Öğretmen Evi, 23-05-2024, 24-05-2024 |
Çalıştay, Ders Kitapları Hazırlık Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Ankara / Kızılcahamam, 06-05-2024, 10-05-2024 |
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı, Kızılcahamam / ANKARA, 15-01-2024, 20-01-2024 |
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Kızılcahamam / ANKARA, 17-12-2023, 20-12-2023 |
Çalıştay, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı, Kızılcahamam / ANKARA, 17-11-2023, 19-11-2023 |
Çalıştay, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Kızılcahamam / ANKARA, 07-12-2023, 10-12-2023 |
Çalıştay, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı: Türkiye Yüzyılı Modeli, Kızılcahamam / ANKARA, 26-10-2023, 29-10-2023 |
Çalıştay, Fen Bilimleri Öğretimine Yönelik Girişimcilik Eğitimi (FÖYGE), Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye, 03-02-2020, 07-02-2020 |
Seminer, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar, KIrşehir Cacabey Orta Okulu (MEB), Türkiye, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Çalıştay, Springer Nature Yazar Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi-Fen Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu, Kırşehir, 29-11-2018, 29-11-2018 |
Çalıştay, Eğitimde Fatih Projesi-Eğitim Teknolojileri Zirvesi, The Green Park Otel-Ankara, Türkiye, 04-11-2016, 05-11-2016 |
Çalıştay, Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Konusunda Yetiştirilmesi: Bir Profesy, Akdeniz Üniversitesi-Antalya, Türkiye, 29-01-2016, 30-01-2016 |
Çalıştay, Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Temelli Sorgulayıcı Öğreti, Kırıkkale Üniversitesi-Kırıkkale, Türkiye, 07-09-2015, 11-09-2015 |
Çalıştay, Sınıf Öğretmeni Adaylarına Yönelik, İnteraktif Öğretim Etkinliklerinin Geliştirilmesi ve Öğretim Ort, Kırıkkale Üniversitesi-Kırıkkale, Türkiye, 08-09-2014, 12-09-2014 |
Çalıştay, Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Eğitim Uygulamal, Gazi Üniversitesi-Ankara, Türkiye, 18-08-2013, 25-08-2013 |
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: Nvivo 10 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Ahi Evran Üniversitesi-Kırşehir, Türkiye, 25-10-2013, 27-10-2013 |
Çalıştay, 18. Milli Eğitim Şurası İl Çalışmaları, Merkez Cumhuriyet İlköğretim Okulu-Kırşehir, Türkiye, 26-07-2010, 30-07-2010 |
Çalıştay, 18. Milli Eğitim Şurası, Ankara-Kızılcahamam, Türkiye, 01-11-2010, 05-11-2010 |
Çalıştay, 1st Turkish Doctoral Symposium in Science Education, Kırşehir-Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye, 28-08-2009, 30-08-2009 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2008-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Farabi Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Erasmus Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Doğan Gönen, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının pandemi sonrası fen öğretimi ve çevrimiçi öğrenme yeterlik inançlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İbrahim Berk Göktekin, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının internet bağımlılığı ve sosyal kaygı düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sadık Selçuk Yılmaz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin STEM eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İbrahim Serdar Kızıltepe, Doktora, Teknoloji Destekli Laboratuvar Uygulamalarının Kuvvet ve Hareket Konusundaki Kavramsal Değişime Etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Cansu Handan Hacıoğlu, Yüksek Lisans, Sosyobilimsel konularda argümantasyona dayalı öğretimin etkileri: GDO örneği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Süleyman Yılmaz, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının sorgulama becerilerinin fen öğretimi yeterlik inançları ve karşılaşılan engeller açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
İbrahim Serdar Kızıltepe, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının epistemolojik ve fen öğretimi yeterlik inançları açısından teknoloji kabullerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
İrem Dilek, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi gelişiminde mikro öğretimin etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fatıma Gül Yerli, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin madde ve ısı konusundaki pedagojik alan bilgilerinin araştırılması, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Fizik I, Lisans |
2021-2022, Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Fen Eğitiminde İleri Nicel Araştırma Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2021-2022, Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II, Lisans |
2021-2022, Fizik II, Lisans |
2021-2022, Fen Eğitiminde İleri Nitel Araştırma Yöntemleri ve Veri Analizi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Fen Öğretiminde Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KARTAL, T. (2024) "The Influence of Pedagogical and Epistemological Beliefs on Preservice Teachers’ Technology Acceptance in Turkey: A Structural Equation Modeling", CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE, 26 (2) pp. 607-650 [SSCI] Link DOI |
Şeker, R., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A., Kızıltepe, İ.S. (2023) "Examining Adolescents’ Technology Addiction Levels Before and After COVID-19 Pandemic", J Educ Sci Environ Health, 9 (4) pp. 330-347 DOI |
Gönç, T., KARTAL, T., Kırındı, T. (2023) "Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 25 (1) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 409-434 [TR Dizin] Link |
Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10 (1) pp. 64-83 [TR Dizin] Link |
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (2) pp. 168-186 Link DOI |
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S., KARTAL, B. (2022) "Extending Technology Acceptance Model with Scientific Epistemological and Science Teaching Efficacy Beliefs: A Study with Preservice Teachers", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (1) pp. 1-16 DOI |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2021) "Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2036-2069 Link DOI |
KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources", International Journal on Social and Education Sciences, 3 (4) pp. 710-731 DOI |
KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course", Journal of Education in Science, Environment and Health, 7 (4) pp. 339-353 Link |
KARTAL, T., KARTAL, B. (2019) "Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 48 (1) pp. 910-944 [ESCI] Link DOI |
KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (2) pp. 881-907 |
KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 740-771 Link |
Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2017) "Resistance to Dialogic Discourse in SSITeaching The Effects of an Argumentation Based Workshop Teaching Practicum and Induction on a Preservice ScienceTeacher", JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING, 54 (6) pp. 764-789 [SSCI] DOI |
KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2017) "Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ TechnologicalPedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables", Journal of Turkish Science Education, 14 (1) pp. 1-22 Link DOI |
Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 15 (2) pp. 195-213 [SSCI] Link DOI |
Şeker, R., KARTAL, T. (2017) "The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 6 (1) pp. 17-29 Link DOI |
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (25) pp. 332-365 [TR Dizin] Link |
KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin] Link |
Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sönmez, A., İşeri, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue", Turkish Journal of Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI |
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2014) "Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri", Tarih Okulu Dergisi (TOD), 4 (18) pp. 671-688 [TR Dizin] Link DOI |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Özdemir, A.M. (2014) "Using Science Centers and Museums in Teacher Training in Turkey", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 23 (1) pp. 61-72 [SSCI] DOI |
Kılınç, A., KARTAL, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GÖRGÜLÜ, Ö. (2013) "Preservice Science Teachers' Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach", RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, 43 (6) pp. 2455-2475 [SSCI] DOI |
Kılınç, A., Yeşiltaş, N., KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B. (2013) "School Students Conceptions about Biodiversity Loss Definitions Reasons Results and Solutions", RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, 43 (6) pp. 2277-2307 [SSCI] DOI |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link |
KARTAL, T., Kayacan, K., Selvi, M. (2013) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Bilişötesi Öğrenme Stratejilerine İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (1) pp. 913-939 |
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin] |
Fettahlıoğlu, P., Öztürk, N., Dağ, M.Y., KARTAL, T., Ekici, G. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerine Göre Öğretim Programının Boyutları Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 6 (2) pp. 103-134 Link |
KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2012) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (24) pp. 76-96 [TR Dizin] |
KARTAL, T. (2012) "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 279-297 |
Öztürk, N., Altan, E.B., KARTAL, T., Demir, R., Ekici, G. (2011) "Evaluation of Prospective Science Teachers’ Computer Self-Efficacy", Western Anatolian Journal of Educational Science, (0) pp. 181-188 Link |
Öztürk, N., Ekici, G., Altan, E.B., KARTAL, T., Demir, R. (2011) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Attitudes Towards Computers in Terms of Different Variables", Western Anatolian Journal of Educational Science, (0) pp. 277-284 Link |
Demir, R., KARTAL, T., Ekici, G., Öztürk, N., Altan, E.B. (2011) "Station Technique: A Sample Lesson Activity on Cells.", Western Anatolian Journal of Educational Science, (0) pp. 383-390 |
KARTAL, T., Ekici, G., Demir, R., Altan, E.B., Öztürk, N. (2011) "The Expectations of Post Graduate Students from Academic Staff Members: The Example of Educational Sciences Institution", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 423-430 Link |
Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G., KARTAL, T. (2011) "Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 517-524 |
Gönen, D., KARTAL, T. (2024) "Cross-sectional investigation of preservice teachers' self-efficacy beliefs towards science teaching", International Perge Scientific Studies Congress , (pp. 1-12), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2024) |
Gönen, D., KARTAL, T. (2024) "Investigation of preservice teachers' self-efficacy beliefs towards online learning", International Perge Scientific Studies Congress , (pp. 13-25), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2024) |
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2024) "The effect of confirmatory physics experiments on the development of beliefs about the nature of science", II. International Fırat Scientific Research Conference , (pp. 52-61), Elazığ, Türkiye, (Şubat 2024) |
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2024) "The effect of laboratory experiments on the self-efficacy development of pre-service science teachers", II. International Fırat Scientific Research Conference , (pp. 41-51), Elazığ, Türkiye, (Şubat 2024) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2023) "Investigation of high school students' digital game addictions", ASES VII. International Social Sciences Congress , (pp. 108-123), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2023) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "Investigation of the relationship between preservice teachers' self-efficacy and epistemological beliefs", ASES VII. International Social Sciences Congress , (pp. 95-107), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2023) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "The effect of use of virtual laboratory in teaching physics concepts on the development of technological pedagogical content knowledge", Ases International Kayseri Scientific Research Conference , (pp. 2-16), Kayseri, Türkiye, (Eylül 2023) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "The effect of using technology in concept teaching on constructivist beliefs", Ases International Kayseri Scientific Research Conference , (pp. 16-25), Kayseri, Türkiye, (Eylül 2023) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Teknoloji ile Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları ve Web 2.0 Araçları Kullanım Niyetine Etkisi: Fizik Deneyleri Örneği", X. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 737-740), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2023) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2023) "Fen Kavramlarının Öğretiminde Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Yeterlik İnançları Üzerine Etkisi", X. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 731-734), Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
KARTAL, T., KARTAL, B. (2022) "Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 139-157), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
KARTAL, B., KARTAL, T. (2022) "Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1590-1607), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Sosyobilimsel Bir Konunun Öğretiminde Ortaokul Öğrencilerinin Tartışmacı Tutumlarının İncelenmesi: GDO Örneği", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 176-190), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
KARTAL, B., KARTAL, T. (2021) "Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and attitudes towards STEM", 5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , (pp. 380-389), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2021) |
KARTAL, B., KARTAL, T. (2021) "Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines", 5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , (pp. 390-401), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2021) |
Yılmaz, S., KARTAL, T. (2020) "Examining Pre-Service Teachers’ Beliefs Related To Inquiry Skills", II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 166-167), Bursa, Türkiye, (Kasım 2020) |
KARTAL, T., KARTAL, B. (2020) "The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs", II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 290-291), Bursa, Türkiye, (Kasım 2020) |
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2019) "Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 231-244), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
KARTAL, B., KARTAL, T. (2019) "Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 323-335), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2019) "The Examination of Pre-Service Science Teachers’ Scientific Epistemological Beliefs", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 24-33), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2019) "The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 12-22), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2019) "The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 34-45), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
KARTAL, B., KARTAL, T. (2018) "Examining pre-service teachers’ technology acceptance", IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography , (pp. 12-20), Baku, Azerbaycan, (Aralık 2018) |
KARTAL, T., KARTAL, B. (2018) "Examining pre-service science teachers’ proportional reasoning on the problems related to chemical reactions", IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography , Azerbaycan, (Temmuz 2018) |
KARTAL, T. (2018) "Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?", IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography , Baku, Azerbaycan, (Haziran 2018) |
KARTAL, T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Baku, Azerbaycan, (Nisan 2018) |
KARTAL, T., Dilek, İ. (2018) "Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018) |
KARTAL, T., KARTAL, B., Kızıltepe, İ.S. (2018) "Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018) |
KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., Kılınç, A. (2016) "Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions", National Association for Research in Science Teaching (NARST) , (Şubat 2016) |
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2014) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri", 4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2014) |
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Kılınç, A., Sönmez, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
AFACAN, Ö., KARTAL, T. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) İncelenmesi", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2014) "The Awareness of Pre-Service Teachers About Living Things as A Fundamental Concept on Teaching Socioscientific Issues", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , (pp. 46), (Haziran 2014) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya Yönelik Beklentileri", International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1024-1025), (Mayıs 2014) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., ÜNAL, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama", International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 990-991), (Mayıs 2014) |
Kılınç, A., KARTAL, T., GÖRGÜLÜ, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö., Yıldırım, K., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., Önal, N.T. (2012) "Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue", American Educational Research Association (AERA) , (Ekim 2012) |
POLAT, D., Kılınç, A., GÖRGÜLÜ, Ö., KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., İşeri, B., Soysal, D., Sönmez, A., Önal, N.T. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-636), Türkiye, (Haziran 2012) |
Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Önal, N.T., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., KARTAL, T., DEMİRAL, Ü., Yıldırım, K., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö., GÖRGÜLÜ, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-635), Türkiye, (Haziran 2012) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö., Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., POLAT, D., KARTAL, T., Eroğlu, B., Önal, N.T., Sönmez, A. (2012) "Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri", Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 632-637), Türkiye, (Haziran 2012) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 121-122), Türkiye, (Mayıs 2012) |
KARTAL, T., Geren, N.Ö., Ekici, G. (2012) "Developing Pedagogical Content Knowledge in Preservice Science Teachers Through Microteaching Lesson Study", 4th World Conference On Educational Sciences , (pp. 2753-2758), Barcelona, (Ocak 2012) |
TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z., KARTAL, T. (2012) "Out-of-the- school learning environments in values education:science centres and museums", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2765-2771), Kırşehir, Türkiye, (Ocak 2012) |
KARTAL, T., Kaya, V.H., Öztürk, N., Ekici, G. (2012) "The Exploration of the Attitudes of the Science Teacher Candidates Towards Teaching Profession.", 4th World Conference on Educational Sciences. , (pp. 2759-2764), Barcelona, (Ocak 2012) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "The use of out-of-the-school learning environments for the formation of scientific attitudes in teacher training programmes.", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2747-2752), Barcelona, (Ocak 2012) |
Kaya, V.H., KARTAL, T., Altuk, Y.G. (2011) "Türkiye, Amerika ve İngiltere’de Lisansüstü Eğitim: Fen Eğitimi ve Karşılaştırılması", Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , (pp. 220-232), Türkiye, (Aralık 2011) |
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2011) "Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science", International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 293-295), (Ekim 2011) |
Öztürk, N., Hastürk, H.G., KARTAL, T., Demir, R. (2011) "Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)", International Congress on Curriculum and İnstruction , (pp. 470-472), (Ekim 2011) |
KARTAL, T., Demir, R., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education", International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 402-404), (Ekim 2011) |
KARTAL, T., Kaya, V.H. (2011) "The Perception of Primary Education’s Students About Science And Technology", World Conference on New Trends in Science Education , (pp. 193), (Eylül 2011) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 348-349), Türkiye, (Mayıs 2011) |
Şeker, R., KARTAL, T. (2011) "The Effects of the Computer Aided Teaching to the 7th Grade Students' Comprehension of “A Journey to the Interior Structure of The Matter" Subject.", 13th International Conference ICT in The Education of The Balkan Countries , (pp. 391-397), Varna, Bulgaristan, (Şubat 2011) |
KARTAL, T., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "Misconceptions of Science Teacher Candidates about Heat and Temperature", 3rd World Conference on Educational Sciences , (pp. 2758-2763), Istanbul, Türkiye, (Ocak 2011) |
KARTAL, T., Kayacan, K. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Değişkenler Açısından Bilişsel Farkındalıklarının İncelenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 247), Türkiye, (Eylül 2010) |
KARTAL, T., Hastürk, H.G., Öztürk, N. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 224), Türkiye, (Eylül 2010) |
KARTAL, T., Urtekin, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Derslerinde Öğrenci Başarısına Etkisi", Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 48-53), Türkiye, (Eylül 2010) |
Güçlü, N., KARTAL, T., Mete, F. (2010) "İlköğretim Fen ve Teknoloji Programında Değerlendirme Boyutuna İlişkin Öğretmen Görüşleri", Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 428-433), Türkiye, (Eylül 2010) |
Kayıt Yok |
KARTAL, T., Kızıltepe, İ.S. (2024) "Fen Öğretiminde Kavramsal Becerilerin Geliştirilmesi", Kitap: Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre Etkinlik Temelli Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Eğiten, Bölüm Sayfaları: 43 / 84, ISBN: 978-625-6221-84-0 |
KARTAL, T. (2024) "Fizik-1 konu ve kavramlarında sıkça görülen kavram yanılgıları", Kitap: Fizik 1 Problem Çözümleri, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 205 / 230, ISBN: 978-625-371-807-7 |
Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2024) "Etkili öğretim", Kitap: İşte aranan uzman öğretmen: Beceriler, roller ve sorumluluklar, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 67 / 94, ISBN: 123456789 |
KARTAL, B., KARTAL, T. (2024) "Öğretimi ters yüz etmek", Kitap: İşte aranan uzman öğretmen: Beceriler, roller ve sorumluluklar, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 471 / 486, ISBN: 123456789 |
Çelik, H., KARTAL, T. (2024) "2024 MEB Öğretim Programları (Maarif Modeli) Temel Başlıkları ve Yapısı", Kitap: Maarif Modeline Göre 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: xxx |
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2023) "Fizik kavramlarının öğretiminde sanal laboratuvar uygulamaları ve ideal öğrenme ortamı", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : Eğitim, Bölüm Sayfaları: 199 / 236, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2023) "Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlara göre ideal uygulama ve koşullar", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : Eğitim, Bölüm Sayfaları: 37 / 68, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
KARTAL, T. (2023) "Fizik-1 konu ve kavramlarında sıkça görülen kavram yanılgıları", Kitap: Fizik 1, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 293 / 332, ISBN: 978-625-397-846-4 |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu: TPAB Modeli", Kitap: Eğitimin Güncel Sorunları Üzerine, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 47 / 77, ISBN: 78-625-427-152-6 |
KARTAL, B., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "How and why teachers implement STEM? A journey to teacher beliefs and teaching practices", Kitap: Internalization of STEM education, : ISTES Organization, Bölüm Sayfaları: 41 / 74, ISBN: 978-1-952092-15-2 |
KARTAL, T. (2020) "Fizik-3 Konuları Kapsamında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları", Kitap: Fizik 3 Problemlerinin ve Alternatif Soruların Çözümleri, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 163 / 178, ISBN: 978-625-406-255-1 |
KARTAL, T. (2019) "Fizik-3 Konuları Kapsamında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları", Kitap: Fizik-3, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 267 / 307, ISBN: 978-605-033-030-4 |
KARTAL, T. (2018) "Sosyobilimsel Konu Temelli Fen Öğretimi", Kitap: Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 496 / 521, ISBN: 978-605-241-258-9 |
KARTAL, T. (2017) "Fen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu", Kitap: Fen Bilimleri Öğretimi: Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 165 / 199, ISBN: 978-605-241-066-0 |
KARTAL, T. (2014) "Sorgulamaya Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı", Kitap: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-1, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 471 / 520, ISBN: 978-605-318-003-6 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) SCIREA Journal of Education, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Eurasia Social Sciences, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Eurasia Social Sciences, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Africa Education Review, 2016 |
Üye, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2021- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 - 2023 | 19 |
İbrahim Serdar Kızıltepe
-
|
2018 - 2024 | 17 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 14 |
Nurhan Öztürk
Sinop Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 14 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 13 |
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 11 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 10 |
Ramazan Demir
-
|
2011 - 2014 | 9 |
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 8 |
Gülay Ekici
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2012 | 8 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 7 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 7 |
Hanife Gamze Hastürk
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 6 |
Arzu Sönmez
-
|
2012 - 2017 | 6 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 5 |
Esra Bozkurt Altan
Sinop Üniversitesi
|
2011 | 5 |
Nagihan Tanık Önal
Erciyes Üniversitesi
|
2012 | 4 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 4 |
Renan Şeker
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 - 2023 | 3 |
Büşra İşeri
-
|
2012 - 2014 | 3 |
İrem Dilek
-
|
2018 - 2021 | 3 |
Volkan Hasan Kaya
-
|
2011 - 2012 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 | 2 |
Havva Yamak
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Nusret Kavak
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kadriye Kayacan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2010 - 2013 | 2 |
Cansu Handan Hacıoğlu
-
|
2022 | 2 |
Davut Soysal
-
|
2012 | 2 |
Doğan Gönen
-
|
2024 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Pınar Fettahlıoğlu
Çukurova Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Mehmet Demirbağ
Uludağ Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Gülşah Uluay
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Filiz Mete
Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Oktay Aslan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Alper Murat Özdemir
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Harun Çelik
-
|
2024 | 1 |
Talip Kırındı
-
|
2023 | 1 |
Mahmut Selvi
Gazi Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Ahmet Urtekin
-
|
2010 | 1 |
Hatice Seymen
-
|
2012 | 1 |
Manolya Yücel Dağ
-
|
2012 | 1 |
Namık Yeşiltaş
-
|
2013 | 1 |
Süleyman Yılmaz
-
|
2020 | 1 |
Tansu Gönç
-
|
2023 | 1 |
Thomas Kelly
-
|
2017 | 1 |
Turan Başkonuş
-
|
2022 | 1 |
Yasemin Gödek Altuk
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 30 | 205 | 75 | 110 | 50 | 65 | 170 | 160 | 250 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 461 . | 474 . | 345 . | 469 . | 434 . | 478 . | 561 . | 455 . | 445 . | 139 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 318 . | 318 . | 170 . | 272 . | 230 . | 279 . | 324 . | 206 . | 237 . | 43 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 97 . | 110 . | 23 . | 74 . | 52 . | 79 . | 86 . | 41 . | 55 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 2 | 7 | 7 | 7 | 3 | 5 | 9 | 10 | 9 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 6 | 0 | 1 | 0 | 3 | 4 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 4 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 0 | 6 | 5 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 4 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 0 | 0 | 6 | 5 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |