img
Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri      
Yazarlar
Hanife Gamze Hastürk
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Türkiye
Nurhan Öztürk
Sinop Üniversitesi, Türkiye
Ramazan Demir
Doç. Dr. Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Tarih Okulu Dergisi (TOD)
Dergi ISSN 1308-5298
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2014
Cilt No 4
Sayı 18
Sayfalar 671 / 688
Doi Numarası 10.14225/Joh479
Makale Linki https://johschool.com/Makaleler/167596174_29.%20h.gamze_hasturk.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 3
Google Scholar 4
Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri

Paylaş