img
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Bilişötesi Öğrenme Stratejilerine İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi   
Yazarlar
 Tezcan KARTAL Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kadriye Kayacan
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye
Mahmut Selvi
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of Academic Social Science Studies
Dergi Tarandığı Indeksler Eurasian Journal Index
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 02-2013
Cilt No 6
Sayı 1
Sayfalar 913 / 939
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 25

Paylaş