Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Dr), 1997, 2000 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1996 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 1987, 1992 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Dr), 1997, 2000 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1996 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 1987, 1992 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 71, Güz, 1999 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
2015-, Profesör, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2010-, Doçent, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2008-2010, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2002-2008, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye |
2000-2002, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1997-2000, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye |
1994-1997, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye |
2015-, Dekan, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2008-, Bölüm Başkanı, Harran Üniversitesi, Türkiye |
2007-2013, Dekan Yardımcısı, Harran Üniversitesi, Türkiye |
Cem Akın, Doktora, Okulların değişime açıklığı ve örgütsel dayanıklılığı arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hayriye Yavuz, Doktora, EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE AHİ LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL DAYANIKLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Onur Doğan, Doktora, Eğitimde Dijital Dönüşüm: Değer Merkezli Bir Yaklaşım, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Hayriye Yavuz, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin örgütsel bağlılık ve hizmetkâr liderlik düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Pınar İlter, Yüksek Lisans, Resmi eğitim kurumlarında görev yapan rehber öğretmenlerin örgütsel bağlılık ve motivasyon düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Recep Tekinarslan, Yüksek Lisans, Orta öğretimde görev yapan öğretmenlerin iş yaşamı kalitesi algıları ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Büşra İşeri, Yüksek Lisans, Üniversite öğretim elemanlarının duygu yönetimi yeterlikleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Halil Atlı, Yüksek Lisans, Bilim ve sanat merkezlerine devam eden öğrenciler ile devam etmeyen öğrencilerin evrensel değerlere ilişkin algıları, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Mehmet Akif Kazoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin örgütsel yıldırma ve işe yabancılaşma algıları arasındaki ilişki, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Mehmet Nezir Çevik, Yüksek Lisans, Eğitim kurumlarına sınavla atanan yöneticiler ile sınavsız atanan yöneticilerin örgütsel bağlılığı, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Gülbahar Melik, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin özyeterlik ve performans yönetimi algıları arasındaki ilişki, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Serkan Günce, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında örgütsel adalet ile örgütsel bağlılık ilişkisi, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Reyhan Geçdoğan Yılmaz, Yüksek Lisans, Kamuda görev yapan yöneticilerin hizmetkâr liderlik yeterlikleri ile farklılıkları yönetme becerileri, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Mevlüt Kara, Yüksek Lisans, Resmi ve özel ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Mehmet Fatih Karacabey, Yüksek Lisans, Özel ve resmi ilköğretim okulu yönetici ve öğretmenlerinin örgütsel yaratıcılık algıları, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Birsel Aktoy, Yüksek Lisans, İlköğretim yöneticilerinin etik liderlik davranışlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Nurettin Onbaş, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu öğretmenlerinin eğitim örgütlerinde duygusal şiddete ilişkin görüşleri üzerine bir araştırma, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
Adnan Engin, Yüksek Lisans, Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim müfettişlerinin tükenmişlik duygusu üzerine bir araştırma, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2006, (Asıl Danışman) |
Yakup Öncel, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu müdürlerinin denetimdeki rol ve yeterlikleri, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 2006, (Asıl Danışman) |
2013-2014, Okul Liderliği ve Çağdaş Liderlik Yaklaşımları, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2013-2014, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2013-2014, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2012-2013, Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, Okul Liderliği ve Çağdaş Liderlik Yaklaşımları, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2012-2013, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2012-2013, Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Dede Korkut Hikâyelerinde Değerler Ve Karakter Eğitimi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019 |
BRIDGE RADIO NETWORK CROSSING BOUNDARIES BRAIN Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2013-2015 |
Kamuda Görev Yapan Yöneticilerin Hizmetkâr Liderlik Yeterlikleri ile Farklılıkları Yönetme Becerileri Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatörü |
İlköğretim Okullarında Örgütsel Adalet İle Örgütsel Bağlılık İlişkisi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatörü |
Gap Kapsamındaki İllerde Bulunan Üniversitelerin Öğrenen Organizasyon Özelliklerini Taşıma Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yönetici |
Kayıt Yok |
BALAY, R., Kaya, A., Yıldırım, M. (2017) "Yükseköğretim Kurumlarında İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi", Ahi Evran Üniversites Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
Atlı, H., BALAY, R. (2016) "Bilim ve Sanat Merkezindeki Üstün Yetenekliler Eğitiminin Sürdürülebilirliğine İlişkin Öğrenci Düşünceleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)., (0) [TR Dizin] |
Şahin, C., AYDIN, D., BALAY, R. (2016) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eğitsel İnternet Kullanımı ile İnternet Bağımlılıklarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 481-497 [TR Dizin] |
Atlı, H., BALAY, R. (2016) "Suriyeli Öğretmenlerin Eğitim ve Öğretimden Beklentileri ile Bu Beklentilerin Gerçekleştirilme Düzeylerinin Belirlenmesi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, (0) |
BALAY, R., Kaya, A., Gülbahar, M. (2015) "Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Yaratıcılık İle Yönetsel Etkililik Algıları Arasındaki İlişki", Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (2) pp. 439-466 [TR Dizin] Link |
BALAY, R. (2015) "Gönüle Uzanan Eğitim Milli Eğitim", TYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi, (13) pp. 249-265 |
BALAY, R., Kaya, A. (2014) "Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Ahlaki Değer Yönelimleri", Değerler Eğitimi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
BALAY, R., Kaya, A., Yılmaz, R.G. (2014) "Eğitim Yöneticilerinin Hizmetkar Liderlik yeterlikleri ile farklılıkları yönetme becerileri arasındaki ilişki", Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi, (0) |
MUSTAFA, P., SADETTİN, P., REFİK, B. (2014) "GAP Bölgesinde Bulunan Üniversitelerin Harran Gaziantep ve Dicle Öğrenen Organizasyon Özelliklerini Taşıma Düzeyleri Öğretim Elemanları ve Öğrencilere Göre Karşılaştırmalı Bir Araştırma", Kazancı Dergisi, 2005 (8) pp. 116-140 [TR Dizin] |
BALAY, R., Kaya, A., Demirci, Z. (2014) "ORTAÖĞRETİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK SERMAYE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ)", Electronic Journal of Social Sciences, (0) [TR Dizin] |
BALAY, R., Kaya, A., Çevik, M. (2014) "Öğretmenlerin internete yönelik tutumları ve eğitsel internet kullanım öz yeterlik inanç düzeyleri", Karadeniz, 21 (0) pp. 16-21 |
Kaya, A., BALAY, R., Tınaz, S. (2014) "Yönetici ve Öğretmenlerin Yönetsel Etkililik veÖrgütsel Bağlılık Algıları Arasındaki İlişki", Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
BALAY, R. (2013) "Erdemi paylaştıran ve paylaşmayı erdemleştiren okul Erdemli oku", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (1) pp. 47-65 |
CEVAT, Y.M., AHMET, K., REFİK, B., SALİH, Y. (2013) "Okul müdürlerinin müzakere becerilerine ilişkin bir analiz", Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literatuar and History of Turkish or Turkic Academic Journal, 8 (8) pp. 2277-2289 [TR Dizin] |
REFİK, B., AHMET, K., ALİ, C. (2013) "Örgüt Kültürü ve Örgütsel Sinizm İlişkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 14 (2) pp. 123-144 [TR Dizin] |
HÜSEYİN, Ş., REFİK, B., SALİH, Ş.A. (2012) "İlköğretim sınıf öğretmenlerinde mesleki yabancılaşma", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 53-72 |
REFİK, B., AHMET, K., ZEKİYE, D. (2012) "Ortaöğretim Pansiyonlarında Kalan Lise Öğrencilerinin Öğretmen Öğrenci İlişkisine İlişkin Algıları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (42) pp. 103-128 [TR Dizin] |
BALAY, R. (2012) "Öğrenen örgüt algısının örgütsel bağlılığa etkisi Özel ve devlet üniversitesi arasında bir karşılaştırma", Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 12 (4) pp. 2461-2486 [SSCI] |
AHMET, K., REFİK, B., AHMET, G. (2012) "Öğretmenlerin alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine ilişkin bilme uygulama ve eğitim ihtiyacı düzeyleri", International Journal of Human Sciences, 9 (2) pp. 1229-1259 |
BALAY, R. (2011) "The applicability of moral virtues scale in higher education", Journal of Educational Sciences Research, 1 (2) pp. 99-118 |
BALAY, R. (2010) "Öğretim Elemanlarının Örgütsel Yaratıcılık Algıları", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 43 (1) pp. 41-77 [TR Dizin] |
CEMALETTİN, İ., REFİK, B. (2010) "Sınıf Yönetimi Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İstenmeyen Davranışlara Müdahale Biçimleri Üzerindeki Etkisi", E-Journal of New World Sciences Academy, 5 (3) pp. 1140-1155 |
REFİK, B., CEMALETTİN, İ. (2010) "Teachers Perception of Organizational Culture and Organizational Commitment in Turkish Primary Schools", Journal of World of Turks, 2 (1) pp. 363-384 |
REFİK, B., ADNAN, E. (2008) "GAP Bölgesinde Görev Yapan İlköğretim Müfettişlerinin Tükenmişlik Düzeyi Üzerine Bir Araştırma", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 203-230 [TR Dizin] |
BALAY, R., Sağlam, M. (2008) "Sınıf İçi Olumsuz Davranışlara İlişkin Öğretmen Görüşleri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 1-24 |
BALAY, R. (2007) "Predicting Conflict Management Based on Organizational Commitment and Selected Demographic Variables", Asia Pacific Education Review, 8 (2) pp. 321-336 [SSCI] |
BALAY, R. (2006) "Conflict Management Strategies of Administrators and Teachers", Asian Journal of Management Cases, 3 (1) pp. 5-24 |
MUSTAFA, P., SADETTİN, P., REFİK, B. (2005) "GAP Bölgesinde Bulunan Üniversitelerin Harran Gaziantep ve Dicle Öğrenen Organizasyon Özellikleri Öğretim Elemanları Üzerinde Araştırma", İktisat, İşletme ve Finans, (234) pp. 91-108 |
REFİK, B., MİRAÇ, S. (2004) "Eğitimde Farklılıkların Yönetimi Ölçeğinin Uygulanabilirliği", Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (8) pp. 31-46 [TR Dizin] |
BALAY, R. (2004) "Küreselleşme Bilgi toplumu ve Eğitim", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 37 (2) pp. 61-82 [TR Dizin] |
BALAY, R. (2001) "Özel ve Resmi Liselerde Örgütsel Bağlılık", Eğitim Araştırmaları, (0) |
BALAY, R. (1999) "İşgörenlerin Örgütsel Bağlılık Etkenleri ve Sonuçları", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 32 (1) pp. 237-246 [TR Dizin] |
BALAY, R. (2019) "Dede Korkut Hikayelerinde Değerler ve Karakter Eğitimi", 1.Türk Halklarıın Felsefi Mirası Sempozyumu , (Aralık 2019) |
BALAY, R. (2019) "Eğitim Sistemimizde Hikmet Arayışı", 1.Uluslararası Türk Halklarının Felsefi Mirası Sempozyumu , (Aralık 2019) |
BALAY, R. (2018) "Milli Devletin Küreselleşme ile İmtihanı. El Ruha 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi", İKSAD , (Kasım 2018) |
BALAY, R. (2018) "Kültür Emperyalizmi Bağlamında Erol Güngör’ün Medeniyetimizin Yeniden İhyasına ve İnşasına İlişkin Görüşleri", Erol Güngor sempozyumu , (Nisan 2018) |
BALAY, R. (2015) "Suriyeli öğrencilerin eğitim ve öğretimden beklentileri ile bu beklentilerin gerçekleştirilme düzeylerinin belirlenmesi", 3rd. International Eurasian Educational Research Congress. , (Haziran 2015) |
BALAY, R. () "Çağın sorunları karşısında eğitimde onurlu insan arayışı Hz Peygamber ve İnsan Onuru", VII. Uluslararası Kutlu Doğum Sempozyumu |
EMİN, U.M., CAVİT, A., REFİK, B. () "E school", Information Technology Applied to Adult Training |
REFİK, B., AHMET, K., MESUT, Y. () "Eğitim örgütlerinde itibar yönetimi ölçeğinin geliştirilmesi", IV. Eğitim Yönetimi Forumu , Türkiye |
BALAY, R. () "Eğitim ve toplumsal değişme Şanlıurfa ve Hilvan yöresi kalkınmasında insan ögesi", Gap Ekseninde Gelişen/Değişen Hilvan Sempozyumu , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., REYHAN, G.Y. () "Eğitim Yöneticilerinin hizmetkâr liderlik yeterlikleri ile farklılıkları yönetme becerileri arasındaki ilişki", IV. Eğitim Yönetimi Forumu , Türkiye |
BALAY, R. () "Eğitimde İhtiyaç Duyduğumuz Bir Değer Moral Liderlik", Uluslararası Eğitim Felsefesi Kongresi: Küreselleşme Sürecinde Eğitim Sorunlarının Felsefi Boyutu |
BALAY, R. () "GAP bölgesindeki illerden Şanlıurfa da görev yapan öğretmenlerin liderlik davranışları", Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye |
YILMAZ, S., REFİK, B. () "Harran Üniversitesi öğretim elemanlarının örgütsel metafor algıları", IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. , Türkiye |
AHMET, K., REFİK, B., AYŞEGÜL, T. () "İl eğitim denetmenlerinin liderlik yöneticilik ve rehberlik rollerine ilişkin öğretmen görüşleri", V.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi |
AHMET, K., REFİK, B., SARA, G., HALİL, K. () "İl eğitim denetmenlerinin mesleki etik ilkeleri ve bu ilkelere uyma düzeyleri", V.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi |
AHMET, K., REFİK, B., SONGÜL, T. () "İlk ve ortaokullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin yönetsel etkililik ve örgütsel bağlılık algıları arasındaki ilişki", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
BALAY, R. () "İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılık etkenleri Şanlıurfa ili örneği", Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye |
AHMET, K., REFİK, B., VENHAR, K. () "Okul yöneticileri ve öğretmenlerin örgütsel stres yönetimi ile örgütsel psikolojik sermaye düzeylerinin incelenmesi", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
AHMET, K., REFİK, B., SALİH, Y. () "Okul yöneticilerinin çatışmayı yönetme stilleri ile müzakere becerileri arasındaki ilişki", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. , Türkiye |
AHMET, K., REFİK, B., MÜSLÜM, K., HALİL, K. () "Ortaöğretim kurumlarında yapılan denetimin okul başarısı ve gelişimi üzerine etkisi", V.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi |
AHMET, K., REFİK, B., ZEYNEP, D., AHMET, G. () "Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin psikolojik sermaye düzeylerinin incelenmesi Şanlıurfa örneği", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu |
REFİK, B., MUSTAFA, P., SADETTİN, P. () "Öğrenmeyi paylaşan ve paylaşmayı öğrenen örgütler olarak üniversiteler", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., ABDULLAH, A., AHMET, K., AHMET, G. () "Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özelliklerinin öğrenmeye ilişkin tutumlarına etkisi", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu |
ABDULLAH, A., AHMET, K., REFİK, B. () "Öğretmen adaylarının eğitsel internet kullanım becerileri ile bilgi edinme becerileri arasındaki ilişki", IV. Eğitim Yönetimi Forumu , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., HALİL, A. () "Öğretmen adaylarının moral değer yönelimleri", I. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi , Türkiye |
AHMET, K., REFİK, B., AHMET, G. () "Öğretmenlerin alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine ilişkin bilme uygulama ve eğitim ihtiyacı düzeyleri Hakkâri ili örneği", XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., NEZİR, Ç.M. () "Öğretmenlerin internete yönelik tutumları ve eğitsel internet kullanım özyeterlik inanç düzeyleri", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., AKİF, K.M. () "Öğretmenlerin okullarda maruz kaldıkları yıldırma durumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., GÜLBAHAR, M. () "Öğretmenlerin örgütsel yaratıcılık ve yönetsel etkililik algıları arasındaki ilişki", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
AHMET, K., REFİK, B., SEDA, D. () "Örgüt kültürü ve örgütsel öğrenme arasındaki ilişki Şanlıurfa ili örneği", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., ALİ, C. () "Örgüt kültürü ve örgütsel sinizm ilişkisi Şanlıurfa ili örneği", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., ABDULLAH, A., AHMET, K., AHMET, A. () "Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretim elemanları ile almayan öğretim elemanlarının sınıf yönetimi beceri düzeylerinin karşılaştırılması", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
HALİL, K., REFİK, B., AHMET, K. () "Pozitif okul yönetiminin öğretmenlerin örgütsel bağlılığına etkisi", VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., NİLGÜN, M. () "Sinerjik yönetim ölçeğinin geliştirilmesi Sözlü Bildiri", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye |
REFİK, B., AHMET, K., HALİL, A. () "Üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin bazı değişkenlere göre aksiyonda değerler eğitimi algıları Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği", I. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi , Türkiye |
BALAY, R. (2021) "2000’Lİ YILLARDA SINIF YÖNETİMİ", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-364-336-4 |
BALAY, R. (2020) "Türkiye’yi Yaşat ki İnsanlık Yaşasın", Ankara/Türkiye : Akçağ Yayınevi, ISBN: 978-605-342-576-2 |
BALAY, R. (2018) "Yediden Diriliş", Türkiye : İstanbul: Hayat Yayınları, ISBN: 978-605-151-270-9 |
BALAY, R. (2016) "2000 Lİ YILLARDA SINIF YÖNETİMİ", Türkiye : PEGEM AKADEMİ, |
BALAY, R., İPEK, C. (2015) "Sınıf Gözlemi", Kitap: Öğretim Denetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 101 / 177, ISBN: 978-605-318-456-0 |
BALAY, R. (2009) "2000 li Yıllarda Sınıf Yönetimi", Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, |
BALAY, R. (2000) "Örgütsel bağlılık", Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, |
BALAY, R. (2000) "Özel ve Resmi Liselerde Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı", Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Doktora Tezi, |
BALAY, R. (2000) "Yönetici ve Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılık", Türkiye : Nobel Yayıncılık, |
BALAY, R. (2021) "Güçlü Kadın, Mutlu Aile, Güçlü Toplum", Kitap: Kadın ve Aile, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 427 / 459, ISBN: 978-625-439-860-5 |
BALAY, R., AYDIN, D. (2021) "Kariyerle İlgili Temel Kavramlar. Kariyer Planlama ve Geliştirme", Kitap: Kariyer Planlama ve Geliştirme: Kuram Yöntem Uygulama, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 10, ISBN: 978-605-170-609-2 |
BALAY, R. (2021) "Eğitim Yöneticisinin Davranış Standartları", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcı’ya Armağan Kitabı, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 127 / 137, ISBN: 978-605-136-509-1 |
BALAY, R., AYTAÇ, T. (2020) "Eğitim Kurumlarında İş Sağlığı ve Güvenliği", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 367 / 388, ISBN: 978-625-7880-58-9 |
BALAY, R. (2019) "Eğitim Sistemimiz ve Vizyonu", Kitap: Eğitim Vizyonumuz Üzerine Tartışmalar, : Pegem AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-821-5 |
BALAY, R. (2019) "Dijital Çağın Eşiğinde Eğitim ve İnsanı Yeniden Düşünmek", Kitap: Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-826-0 |
BALAY, R. (2017) "YÖNETİMDE YARATICILIK", Kitap: YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2016) "Öğretim ve Sınıf Yönetimi", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2016) "Modern Çağın İnsan Çıkmazı: Milli ve İnsani Bir Eğitimin Neresindeyiz?", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan, Türkiye : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2015) "Öğretim ve Sınıf Yönetimi", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Kırşehir/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 497 / 424, ISBN: 978-605-320-485-5 |
BALAY, R. (2015) "Modern Çağın Çıkmazı: Milli ve İnsani Bir Eğitimin Neresindeyiz?", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Yayınları no 535, Bölüm Sayfaları: 245 / 268, ISBN: 978-605-136-302-8 |
BALAY, R. (2012) "Sosyal Bir Sistem Olarak Örgüt ve Çevre İlişkisi", Kitap: Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar Uygulamalar ve Sorunlar, Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2011) "Bir Eğitimci Olarak Prof. Dr. Necmettin Tozlu’nun Eğitim Problemlerimize İlişkin Düşünceleri ve Çözüm Önerileri", Kitap: Eğitimden Felsefeye, Türkiye : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2010) "Eğitimin Politik Temelleri", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Türkiye : İdeal Kültür Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2010) "Yönetimde Yaratıcılık", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2008) "Okula Toplumsal Katılım: Okul- Çevre İlişkileri", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
BALAY, R. (2004) "Öğrenen örgütler", Kitap: Öğrenen örgütler Öğrenen örgütlerin dinamikleri, Türkiye : Sandal Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Gazi Osman Paşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
Yönetim Kurulu Üyesi, HARRAN ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ (HARÜSEM), 2011- |
Yönetim Kurulu Üyesi, HARRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, 2010- |
Danışman, HARRAN ÜNİVERSİTESİ REKTÖR DANIŞMANI, 2008- |
Üye, HARRAN ÜNİVERSİTESİ SENATO ÜYESİ, 2008- |
Yönetim Kurulu Üyesi, HARRAN UNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ, 2003-2008 |
(2012) "“Yönetici Eğitimleri” Programına İlişkin Teşekkür Plaketi" MILLI EGITIM MÜDÜRLÜĞÜ |
(2007) "Teşekkür Plaketi" HARRAN ÜNİVERSİTESİ Fen Edebiyat Fakültesi Dekanlığı |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
BALAY REFİK
-
|
2014 | 36 |
KAYA AHMET
-
|
2013 | 25 |
Ahmet Kaya
Harran Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 7 |
GÖÇEN AHMET
-
|
2012 | 4 |
ADIGÜZEL ABDULLAH
-
|
3 | |
KARADAŞ HALİL
-
|
3 | |
PAKSOY MUSTAFA
-
|
2014 | 3 |
PAKSOY SADETTİN
-
|
2014 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 2 |
ATLI HALİL
-
|
2 | |
CÜLHA ALİ
-
|
2013 | 2 |
Halil Atlı
-
|
2016 | 2 |
İPEK CEMALETTİN
-
|
2010 | 2 |
MELİK GÜLBAHAR
-
|
2015 | 2 |
YILMAZ SALİH
-
|
2013 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 | 1 |
-
|
2020 | 1 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Mesut Yıldırım
Harran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
ALTUNTAŞ CAVİT
-
|
1 | |
AYDOĞDU AHMET
-
|
1 | |
ÇEVİK MEHMET NEZİR
-
|
1 | |
DEMİR SEDA
-
|
1 | |
DEMİRCİ ZEYNEP
-
|
1 | |
DOĞU ZEKİYE
-
|
2012 | 1 |
ENGİN ADNAN
-
|
2008 | 1 |
GENÇDOĞAN YILMAZ REYHAN
-
|
1 | |
GÜVEN SARA
-
|
1 | |
KAPLAN VENHAR
-
|
1 | |
KARAKUŞ MÜSLÜM
-
|
1 | |
KAZOĞLU MEHMET AKİF
-
|
1 | |
M,Nezir Çevik
-
|
2014 | 1 |
Miraç Sağlam
-
|
2008 | 1 |
MÜJDECİ NİLGÜN
-
|
1 | |
Re Gençdoğan Yılmaz
-
|
2014 | 1 |
SAĞLAM MİRAÇ
-
|
2004 | 1 |
SEDA YILMAZ
-
|
1 | |
Songül Tınaz
-
|
2014 | 1 |
ŞİMŞEK A SALİH
-
|
2012 | 1 |
ŞİMŞEK HÜSEYİN
-
|
2012 | 1 |
TAŞDEMİR AYŞEGÜL
-
|
1 | |
TINAZ SONGÜL
-
|
1 | |
USTA MEHMET EMİN
-
|
1 | |
YILDIRIM M CEVAT
-
|
2013 | 1 |
YILDIRIM MESUT
-
|
1 | |
Zeynep Demirci
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 326 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 115 | 50 | 15 | 120 | 100 | 140 | 200 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 357 . | 456 . | 532 . | 426 . | 441 . | 391 . | 428 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 210 . | 298 . | 338 . | 229 . | 237 . | 203 . | 206 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 48 . | 81 . | 90 . | 57 . | 59 . | 43 . | 48 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 67 . | 75 . | 48 . | 48 . | 37 . | 37 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 6 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |