Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Dr), 2004, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1997, 2001 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 75, Güz, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
2022-, Profesör, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2011-2017, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2002-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2012-2015, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Hamza Şentürk, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinde okula uyumun yordanması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ebru Güneş, Yüksek Lisans, Genç yetişkinlerin yaşam boyu kardeş ilişkilerinin aile bütünlük duygusu açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Büşra Akyürek, Yüksek Lisans, PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ MİZAH DUYGUSUNU YORDAMADA DUYGUSAL ZEKA VE ÖZ ŞEFKATİN ROLÜ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ecenur Yavuz, Yüksek Lisans, PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN SÜPERVİZYON SÜRECİNDE UTANÇ DENEYİMLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Salih Emiroğlu, Yüksek Lisans, 4-6 Yaş Arası Çocuklarda Problemli Ekran Kullanımının Ebeveyn Stresi ve İyi Oluş Düzeyleri Açısından İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Furkan Emir Oğurlu, Yüksek Lisans, ERGENLERDE KARDEŞ İLİŞKİLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Rabia Arzuman, Yüksek Lisans, Genç yetişkinlik dönemindeki bireylerin kişilik özelliklerinin anne baba tutumları ve kardeş ilişkileri açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tunahan Kargı, Yüksek Lisans, Seçim teorisi temelli ergenlerde algılanan ebeveyn ilişki ölçekleri geliştirme çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Navruz Merve Doğan, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE DİJİTAL BAĞIMLILIĞIN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Taşkın, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinde antisosyal davranışların incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hilal Öksüz, Yüksek Lisans, Kaynaştırma öğrencilerinin psikolojik danışma ve rehberlik ihtiyaçlarının çok boyutlu incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Sema Balaban Gönen, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde psikolojik danışma ve rehberlik ihtiyaçları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Hilal Öksüz, Yüksek Lisans, Kaynaştırma Öğrencilerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik İhtiyaçlarının Çok Boyutlu İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Hatice Şabanoğlu, Yüksek Lisans, Üniversite öğrencilerinde sanal bağlanmanın yordanması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Gülsen Demirkalp Kaya, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin okula uyumlarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Neziha Çağlayan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik başarılarının incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ceren Karlı Şentürk, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin matematik kaygılarının yordanması, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Yağmur Aydın, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin yabancı dil kaygısının farklı değişkenler açısından incelenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Hayriye Torunoğlu, Yüksek Lisans, Meslek liseleri okul psikolojik danışmanları ve sınıf rehber öğretmenlerinin rehberlik programına ilişkin görüşleri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
2016-2017, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Psikolojiye Giriş, Lisans |
2016-2017, Kişilik Kuramları, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE VERİ ANALİZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, KİŞİLİK KURAMLARI, Lisans |
2015-2016, REHBERLİK, Lisans |
2015-2016, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI, Lisans |
2014-2015, SINIF İÇİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÇAĞDAŞ GELİŞİM VE KİŞİLİK KURAMLARI, Yüksek Lisans |
2014-2015, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ, Lisans |
2014-2015, MESLEKİ REHBERLİK VE DANIŞMA UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI, Lisans |
2014-2015, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2014-2015, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI, Lisans |
2014-2015, KİŞİLİK KURAMLARI, Lisans |
2014-2015, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2014-2015, REHBERLİK, Lisans |
2013-2014, TOPLUMA HİZMET UYGULAMLARI, Lisans |
2013-2014, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE VERİ ANALİZİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, SINIF İÇİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI, Yüksek Lisans |
2013-2014, BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI, Lisans |
2013-2014, PSİKOLOJİ, Lisans |
2013-2014, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2013-2014, KİŞİLİK KURAMLARI, Lisans |
2013-2014, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ, Lisans |
2013-2014, KAYNAK TARAMA VE RAPOR YAZMA, Lisans |
2013-2014, PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI, Lisans |
2013-2014, ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2013-2014, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Türkiye'de Ortaokulların Uyum Haritası: Ortaokul Öğrencilerinin Okula Uyumlarının Öğrenci, Sınıf ve Okul Düzeyine Göre İncelenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022 |
Süriyeli Öğrencilerin Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonu Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018 |
Fen ve Teknoloji Eğitimine Yönelik Öğrenci- Öğretmen --Veli ihtiyaç Analizi Anketi Geliştirme Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2019 |
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyumu TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2019 |
Okulumda Risk Yok TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2015-2016 |
Sanal ilişkiye bakış Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2014-2014 |
Meslek Liselerinde Uygulanan Sınıf Rehberliği Programlarına İlişkin Okul Psikolojik Danışmanlarının ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin Görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2015 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE RİSKLİ DAVRANIŞLARININ YAYGINLIĞININ BELİRLENMESİ KIRŞEHİR ÖRNEKLEMİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2011-2013 |
Lise Öğrencilerinde Riskli Davranışların İncelenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2011-2014 |
Kapsayıcı Eğitim Öğretmen Modülünün Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Eğitmen , 218-2018 |
Mersin Çocuk Üniversitesi Ben Olabilmek Psikoloji Bilimini Sevdiren Okul TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen |
Ahi Evran Üniversitesi Öğrencilerinde Riskli Davranışlarının Yaygınlığının Belirlenmesi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü |
Kayıt Yok |
Taşkın, S., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2024) "Ortaokul Öğrencileri Için Antisosyal Davraniş Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmalari", Journal of Cognitive-Behavioral Psychotherapy and Research, (0) [TR Dizin] DOI |
Emiroğlu, S., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2023) "Perspective of Psychological Counselors about School Dropout", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, 6 (0) pp. 51-78 DOI |
Aydın, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Lise Öğrencilerinin Yabancı Dil Kaygısının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (3) pp. 57-74 Link |
Arzuman, R., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Tek Çocuk Olmanın Kişiliğe Yansımaları: Nitel Bir Çalışma", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 277-296 Link |
Kargı, T., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Üniversite Öğrencilerinde Madde Kullanım Riskinin Karanlık Üçlü Kişilik Özellikleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 22-37 Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Effect of Family, Friends and School Climate on School Adjustment of Middle School Students", International Journal of Progressive Education, 18 (2) pp. 193-209 Link DOI |
Özer, A., Ergene, T., Zorbaz, S.D., GENÇTANIRIM-KURT, D., Gençoğlu, C. (2022) "İlkokul Birinci Sınıfa Geçiş Sırasında Okula Uyum Etkinliklerinin Katkısı: Ankara İli Örneği", Eğitim ve Bilim, 47 (210) pp. 27-39 [SSCI] Link DOI |
TALU, E., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "COVID-19 Salgınının Çocuklar Üzerindeki Akademik ve Psiko-Sosyal Etkileri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (1) pp. 172-189 [TR Dizin] Link DOI |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Demir, Z., Kargı, T. (2022) "Investigation of Deadly and Caring Habits in Romantic Relationships", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 12 (64) pp. 69-88 [TR Dizin] Link DOI |
Torunoğlu, H., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programının Meslek Liseleri Okul Psikolojik Danışmanlarının ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 268-285 Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, S.D., Zorbaz, O., Kılıç, Ö.U., Avcı, D., KULA, S.S., Gürlen, E. (2021) "Prevention of Risk Behaviors: A Program Towards School Counselors", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 816-859 [TR Dizin] Link |
ŞİMŞEK, H., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2020) "A School-based adjustment program based on ecological approach for immigrant students in primary schools living in Turkey", İlköğretim Online (elektronik), 19 (4) pp. 2551-2563 [TR Dizin] Link DOI |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Şabanoğlu, H. (2019) "A Look at the Relationship Forms of The Age of Technology: Virtual Attachment", Türk Akademik Yayınlar Dergisi TAY Journal, 3 (1) pp. 23-39 Link |
Ergene, T., Özer, A., GENÇTANIRIM-KURT, D., Şahin, F.A., Zorbaz, S.D., Şahin, S.K., Acar, T., Hoard, P. (2019) "The Risk Behaviors of High School Students and Causes Thereof: A Qualitative Study", Hacettepe University Journal of Education, 34 (1) pp. 1-21 Link DOI |
Ergene, T., Zorbaz, S.D., GENÇTANIRIM-KURT, D., Özer, A. (2018) "Çocuk Davranış Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması", İlköğretim Online (elektronik), 17 (4) pp. 1960-1971 [TR Dizin] Link |
Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2018) "BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRİ WALLON VE JEAN PİAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (48) pp. 415-436 [TR Dizin] Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2017) "Türk Ergenlerde Riskli Davranışların Yordanması", Eğitim ve Bilim, 42 (189) pp. 137-152 [SSCI] Link DOI |
Zorbaz, S.D., Özer, A., GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2016) "Öğretmen Öğrenci İlişki Ölçeği nin ÖÖİÖ Uyarlanması", Eğitim ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (2) pp. 407-418 [TR Dizin] Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Gürlen, E. (2016) "Predicting Vocational Self Esteem of Prospective Teachers", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 207-221 Link |
Özer, A., GENÇTANIRIM-KURT, D., Kızıldağ, S., Zorbaz, S.D., Şahin, F.A., Acar, T., Ergene, T. (2016) "Ergenler için Yeterlik Algısı Ölçeğinin YAÖ Geliştirilmesi", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (1) pp. 237-250 [TR Dizin] Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Kızıldağ, S., Zorbaz, S.D., Özer, A. (2015) "Psikolojik Danışman Adaylarının Duygusal Farkındalık Düzeylerinin Belirleyicileri", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 5 (44) pp. 15-24 [TR Dizin] |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2015) "Suicide Risk in College Students The Effects of Internet Addiction and Drug Use", Educational Sciences: Theory & Practice, 15 (4) pp. 841-848 [SSCI] Link DOI |
GENÇTANIRIM-KURT, D., TAY, B. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları", İlköğretim Online, 14 (2) pp. 647-656 [TR Dizin] Link DOI |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2015) "Ergen İntiharlarının Önlenmesi Ekolojik Bakış Açısı", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 151-164 [TR Dizin] |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Hayriye, T., Köroğlu, M. (2014) "Olumsuz Öğretmen Davranışlarının Çok Boyutlu İncelenmesi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 5 (16) pp. 1-18 Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2014) "Riskli Davranışlar Ölçeği Üniversite Formu Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 5 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2014) "Riskli Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları", International Journal of Social Science, 25 (1) pp. 125-138 Link |
Kızıldağ, S., Zorbaz, S.D., GENÇTANIRIM-KURT, D., Arıcı, F. (2012) "Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Psikolojik Danışma Yardımı Almaya ve Bu Yardımın Sunulduğu Birimlere İlişkin Görüşleri", Mersin Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (3) pp. 185-196 [TR Dizin] |
Özer, A., GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2011) "Türk lise öğrencilerinde okul terkinin yordanması Aracı ve etkileşim değişkenleri ile bir model testi", Eğitim ve Bilim, 161 (36) pp. 302-317 [SSCI] Link |
Bilge, F., Doğan, N., GENÇTANIRIM-KURT, D., Canbaz, A.A., Yalçın, İ., Tagay, Ö., Sarı, T., Yaprak, B. (2010) "A Study on Multidimensional Relationships", Eurasian Journal of Educational Research, (41) pp. 37-53 [SSCI] Link |
Acar, N.H.V., Canbaz, A.A., Gültekin, F., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2008) "Üniversite Öğrencilerinin Güvengenlik Düzeylerinin İncelenmesi", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (35) pp. 342-350 [SSCI] Link |
Yıldırım, İ., GENÇTANIRIM-KURT, D., Yaprak, B., Yalçın, İ. (2008) "Academic Achievement Perfectionism and Social Support as Predictors of Test Anxiety", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (34) pp. 287-297 [SSCI] Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Acar, N.H.V. (2007) "Akılcı Duygusal Davranışçı Yaklaşım ve Sezen Aksu Şarkıları", Eğitim ve Bilim, 143 (32) pp. 27-41 [SSCI] Link |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Yavuz, E., Çankaya, E.A. (2024) "Görünmeyen Yük: Süpervizyon Sürecinde Utanç", 25. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Şahin, S.K., Arıkan, Ç.A., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Şentürk, H. (2024) "Türkiye’de Ortaokulların Uyum Haritası: Ortaokul Öğrencilerinin Okula Uyumlarının İncelenmesi", 25. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Arıkan, Ç.A., Şahin, S.K., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U. (2024) "Predictors of School Adjustment: A View from Family Systems", 7th World Conference on Research in Social Sciences on 17 - 19 May 2024 , Roma, İtalya, (Mayıs 2024) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Şahin, S.K., Arıkan, Ç.A., Kılıç, Ö.U. (2023) "Ortaokul Öğrencileri İçin Okula Uyum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2023) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Çetin, S., Kargı, T., Demir, Z. (2022) "Evlilikte Yıkıcı Alışkanlıklar Ölçeği (EYAÖ): Seçim Teorisi Temelli Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) |
Emiroğlu, S., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Psikolojik Danışman Bakış Açısıyla Okul Terki: Nitel Bir Çalışma", 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) |
Öksüz, H., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Kaynaştırma Öğrencilerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik İhtiyaçlarının Okul Psikolojik Danışmanlarının Görüşleri Çerçevesinde İncelenmesi.", I. ULUSAL EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR ÖĞRENCİ KONGRESİ , (pp. 19), Zonguldak, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Sümeyye, T., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Ortaokul Öğrencileri İçin Antisosyal Davranış Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları.", I. ULUSAL EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR ÖĞRENCİ KONGRESİ , Zonguldak, Türkiye, (Mayıs 2022) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Şabanoğlu, H. (2019) "Üniversite Öğrencilerinde Sanal Bağlanmanın İncelenmesi", 9. Uluslararası Yükseköğrettimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Aralık 2019) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Kaya, G.D. (2019) "Üniversiteye Uyumun İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği", IX. Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi , (pp. 132-141), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2019) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2018) "Determination the needs of teachers, parents and students in science education", 10th World Conference on Educational Sciences (WCES 2018) , Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2018) |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2017) "AKADEMİK BAŞARIDA AİLE, ÖĞRETMEN VE ARKADAŞ DESTEĞİ", III. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2017) "Etkili fen öğretimi için fen bilimleri öğretmenlerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , (Aralık 2017) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Çakır, M.K. (2017) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ BAŞARIYI ARTTIRMAYA YÖNELİK ÖĞRENCİ, ÖĞRETMEN, VELİGÖRÜŞLERİ", III. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2017) "Fen eğitimine ilişkin öğrenci ihtiyaçları", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , Antalya, (Aralık 2017) |
Balcı, G., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2017) "ORTAOKULDA GÖREV ALAN ÖĞRETMENLERİN VE OKUMAKTA OLAN ÖĞRENCİLERİNTOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ HAKKINDA GÖRÜŞLER", III. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017) |
ŞİMŞEK, H., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2017) "Türkiye’de Yaşayan İlkokul Kademesindeki Göçmen Öğrenciler İçin Ekolojik Yaklaşıma Dayalı Okul Temelli Bir Uyum Programı Önerisi", Education Conference (EDUCCON) , (pp. 15), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Kurt, A. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinde Sigara Kullanma Riski", VI.Uluslararası Canik Sempozyumu Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hadefe Doğru , (Aralık 2016) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Kurt, A. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinde Sigara Kullanma Riski", VI.Uluslararası Canik Sempozyumu Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hadefe Doğru , (Aralık 2016) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Doğan, N., İn, E.Ç. (2016) "Üniversite Öğrencileri İçin Okul Güvenlik Ölçeğinin Geliştirimesi Geçerlik Güvenirlik Çalışmaları", III nd International Eurasian EducationalResearch Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Pınar, E., Aslantürk, İ. (2016) "9 11 Yaş Aralığındaki Çocuklarda Bilgisayar Oyun Bağımlılığının Yordanması", III nd International Eurasian EducationalResearch Congress3 , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Zorbaz, S.D., GENÇTANIRIM-KURT, D., Akıp, K. (2015) "An Overview of Young Adults Opinions into Cyber Relation Turkey Sample", 5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA , (pp. 91-94), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2015) |
TALU, E., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2015) "Psikolojik Danışman Adaylarının Kariyer Tercihleri", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 481), Niğde, Türkiye, (Nisan 2015) |
Hayriye, T., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2015) "The perception of school counselors about guidance and counseling programs of vocational high schools", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 368-376), Fransa, (Şubat 2015) |
Ergene, T., Özer, A., GENÇTANIRIM-KURT, D., Arıcı, F., Zorbaz, S.D., Acar, T., Kızıldağ, S. (2013) "Lise Öğrencilerinde Riskli Davranışların Yaygınlığı", İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 393-395), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2013) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., BALTACI, Ö., TALU, E. (2013) "Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığının Yordanması", İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 261-262), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2013) |
Ergene, T., GENÇTANIRIM-KURT, D., Özer, A., Zorbaz, S.D. (2013) "Predictors of School Dropout A Sample of Turkey", World Academy of Science Engineering and Technology , (pp. 980-982), London, İngiltere, (Temmuz 2013) |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2013) "İnsancıl kuram bağlamında Neşet Ertaş ın kişiliği ve hayatı", Uluslararası Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş Sempozyumu , (pp. 411-421), (Mayıs 2013) |
BEYDOĞAN, H.Ö., TAY, B., HAYRAN, Z., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Kavramlara Yükledikleri Anlamlar", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., TAY, B. (2012) "Sınıf öğretmeni adaylarının psikolojik ihtiyaçları", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 338), Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2011) "Ergen intiharlarının önlenmesi ekolojik bakış açısı", XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 101-102), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2011) "Risk altındaki öğrencileri nasıl tanıyabiliriz", XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 325-326), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011) |
Zorbaz, S.D., GENÇTANIRIM-KURT, D., Kızıldağ, S., Arıcı, F. (2011) "Madde Kullanımının Önlenmesinde Çocuk ve Ergenlerle Psikolojik Danışma", 3. Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu. , Türkiye, (Nisan 2011) |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2009) "Ekolojik Yaklaşıma Göre Ergenlerdeki İntihar Riski", X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 247), Adana, Türkiye, (Ekim 2009) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2009) "Okula Uyum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 40), Adana, Türkiye, (Ekim 2009) |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Ergene, T. (2008) "Risk Behaviors of Turkish Adolescents A Teachers Perception", International Congress of Counseling, Counseling in International Perspective: Global Demands and Local Needs , (pp. 86), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2008) |
Bilge, F., Doğan, N., GENÇTANIRIM-KURT, D., Canbaz, A.A., Yalçın, İ., Tagay, Ö., Baydan, Y., Baydan, Y. (2007) "Çok Boyutlu İlişkiler ve Mükemmeliyetçiliğin Yordanması", IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 244), İzmir, Türkiye, (Ekim 2007) |
Acar, N.H.V., Canbaz, A.A., Gültekin, F., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2007) "Voltan Acar Kendini Belirleme Ölçeği Güvenirlik Çalışması ve Üniversite Öğrencilerinin Güvengenlik Düzeylerinin Bazı Kişisel Değişkenler Açısından İncelenmesi", IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 275), İzmir, Türkiye, (Ekim 2007) |
Acar, N.H.V., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2006) "Çizimle Kaygı Azaltma Programının Etkililiği", I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi , (pp. 55), Mersin, Türkiye, (Eylül 2006) |
Acar, N.H.V., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2006) "Öğretmenlerin Rehberlik Hizmetleri ile İlgili Görev ve Sorumlulukları", . Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu , (pp. 682-686), Baku, Azerbaycan, (Mayıs 2006) |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2014) "Gerçeklik Terapisi", Kitap: Psikoterapi ve Psikolojik Danışma Kuramları Kavramlar ve Örnek Olaylar, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 370 / 401, ISBN: 978-605-133-719-7 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2013) "Psikolojik Danışma İlişkisini Kurma", Kitap: Psikolojik Danışma Kapsamlı Bir Meslek, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 124 / 146, ISBN: 978-605-133-553-7 |
GENÇTANIRIM-KURT, D., Şentürk, H. (2023) "Kapsayıcı Eğitimde Okula Uyum", Kitap: Herkes İçin Kapsayıcı Eğitim, Kırşehir/Türkiye : Vize Tek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 251 / 276, ISBN: 978-625-8499-87-2 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Göçün Psikososyal Etkileri, Sorunlar ve Psikolojik Danışma Hizmetleri", Kitap: Kapsayıcı Eğitim Göçmen, Mülteci ve Sığınmacıların Uyumu ve Eğitim Politikaları, Kırşehir/Türkiye : Paradigma akademi, Bölüm Sayfaları: 171 / 190, ISBN: 978-625-8187-90-8 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Çocuklarda ve Ergenlerde Okul Terkini Anlamak ve Önlemek", Kitap: Önleyici Rehberlik, Kırşehir/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 187 / 221, ISBN: 978-625-417-993-8 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2022) "Mizah (Humor) Terapi", Kitap: Psikolojik Danışmada Güncel Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : nobel akademi, Bölüm Sayfaları: 329 / 348, ISBN: 978-625-417-905-1 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2021) "Okullarda Riskli Davranışlar, Antisosyal Yönelimler, Bağımlılıklar ve Okulda Ruh Sağlığı", Kitap: Okulda Ruh Sağlığı, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 139 / 154, ISBN: 978-625-439-886-5 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2021) "Okullarda Önleyici Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri", Kitap: OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 287 / 317, ISBN: 978-625-417-279-3 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2021) "Okul RPD Programlarının Tarihçesi ve Okul RPD Program Modelleri", Kitap: Program Geliştirme Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alanında Çalışanlar İçin Güncel Program Örnekleri ile, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 99 / 125, ISBN: 978-625-417-018-9 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2020) "Okul Öncesi Eğitimde Kişisel Rehberlik", Kitap: Okul Öncesi EğitimdeRehberlik, : pegem akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-80089-3-9 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2018) "Gerçeklik Terapisi", Kitap: Psikolojik Danışma ve Psikoterapi Kuramları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786052413135 |
GENÇTANIRIM-KURT, D. (2017) "Bireysel farklılıklar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 251 / 284, ISBN: 978-605-364-573-3 |
Yıldız, E.Ç., GENÇTANIRIM-KURT, D. (2017) "İnsancıl Kuram/Benlik Kuramı: Carl Rogers ve İhtiyaçlar Hiyerarşisi Kuramı: Abraham Maslow", Kitap: Kişilik Kuramları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 435 / 482, ISBN: 978-605-241-035-6 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, , Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - ) Kişilik Psikolojisi: Öğrenci Merkezli Bir Yaklaşım, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Kişilik Kuramları: Gerçek Yaşamadan Kişilik Analizi Örnekleriyle, 2018, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fkültesi Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Kişilik Kuramları: Gerçek Yaşamdan Kişilik Analizi Örnekleriyle, 2017, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Kişilik Kuramları Gerçek Yaşamdan Kişilik Analizi Örnekleriyle, 2017, Editör |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Bilim, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal of Academic Social Science, 0 |
Üye, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, 2004- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Selen Demirtaş Zorbaz
Ankara Üniversitesi
|
2011 - 2024 | 14 |
Tuncay Ergene
Hacettepe Üniversitesi
|
2008 - 2022 | 13 |
Arif Özer
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2022 | 9 |
Seval Kızıldağ Şahin
Adıyaman Üniversitesi
|
2011 - 2024 | 9 |
Fatma Arıcı
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2019 | 5 |
Nilüfer Havva Voltan Acar
Hacettepe Üniversitesi
|
2006 - 2008 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Özlem Ulaş Kılıç
Giresun Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 4 |
Ahu Arıcıoğlu Canbaz
Pamukkale Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 4 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2022 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Tülin Acar
Hacettepe Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 3 |
İlhan Yalçın
Ankara Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 3 |
Çiğdem Akın Arıkan
-
|
2023 - 2024 | 3 |
Tunahan Kargı
-
|
2022 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 2 |
Eda Gürlen
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 2 |
Filiz Bilge
Hacettepe Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 2 |
Filiz Gültekin
Uludağ Üniversitesi
|
2007 - 2008 | 2 |
Nuri Doğan
Hacettepe Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 2 |
Özlem Tagay
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 2 |
Akıp Kurt
-
|
2016 | 2 |
Baydan Yaprak
-
|
2008 - 2010 | 2 |
Hamza Şentürk
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Hatice Şabanoğlu
-
|
2019 | 2 |
Salih Emiroğlu
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Torunoğlu Hayriye
-
|
2014 - 2015 | 2 |
Yaprak Baydan
-
|
2007 | 2 |
Ziya Demir
-
|
2022 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Tuğba Sarı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Yusuf Budak
-
|
2018 | 1 |
Sevda Çetin
-
|
2022 | 1 |
Cem Gençoğlu
-
|
2022 | 1 |
Dilek Avcı
-
|
2021 | 1 |
Osman Zorbaz
-
|
2021 | 1 |
Evrim Çetinkaya Yıldız
Erciyes Üniversitesi
|
2017 | 1 |
İbrahim Yıldırım
Hacettepe Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Ecenur Yavuz
-
|
2024 | 1 |
Emine Ayzıt Çankaya
-
|
2024 | 1 |
Emre Pınar
-
|
2016 | 1 |
Ezgi Çağatay İn
-
|
2016 | 1 |
Gulsen Demirkalp Kaya
-
|
2019 | 1 |
Gülçin Balcı
-
|
2017 | 1 |
Hayriye Torunoğlu
-
|
2022 | 1 |
Hilal Öksüz
-
|
2022 | 1 |
İlyas Aslantürk
-
|
2016 | 1 |
Kurt Akıp
-
|
2015 | 1 |
Mine Kozanhan Çakır
-
|
2017 | 1 |
Mustafa Köroğlu
-
|
2014 | 1 |
Neziha Doğan
-
|
2016 | 1 |
Paul Hoard
-
|
2019 | 1 |
Rabia Arzuman
-
|
2022 | 1 |
Sümeyye Taşkın
-
|
2024 | 1 |
Taşkın Sümeyye
-
|
2022 | 1 |
Yağmur Aydın
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78410 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10021 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | 778 |
Anahtar Kelimeler | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Psikolojik Danışmanlık Eğitimi, Madde Bağımlılığı Danışmanlığı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 97 | 70 | 160 | 75 | 36 | 55 | 135 | 289 | 60 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 377 . | 436 . | 388 . | 470 . | 503 . | 473 . | 490 . | 340 . | 544 . | 409 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 227 . | 277 . | 203 . | 271 . | 296 . | 273 . | 264 . | 116 . | 325 . | 236 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 71 . | 88 . | 46 . | 86 . | 99 . | 95 . | 76 . | 30 . | 130 . | 94 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 44 . | 55 . | 26 . | 54 . | 69 . | 60 . | 49 . | 20 . | 95 . | 65 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 8 | 9 | 4 | 4 | 2 | 4 | 15 | 3 | 4 |
Toplam Makale | 4 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 8 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 5 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 | 1 | 3 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |