| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2014, 2017 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2014, 2017 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
| Kayıt Yok |
| Fransızca, YÖKDİL, 66, 2025/2 Yük, 2025 |
| Fransızca, YÖKDİL, 63, 05 Kasım 2, 2017 |
| Seminer, İngilizce Dersi Öğretim Programı Yöntem ve Teknikleri Semineri, Erzurum, Türkiye, 26-07-2010, 30-07-2010 |
| Kurs, 1. Kademe Yardımcı Satranç Antrenör Yetiştirme Kursu, Erzurum, Tükiye, 12-04-2013, 21-04-2013 |
| Seminer, Fatih Projesi Tanıtım ve Bilgilendirme Semineri, Erzurum, Türkiye, 28-02-2014, 28-02-2014 |
| Seminer, Temel Fotoğrafçılık Eğitim Semineri-3, Erzurum, Erzurum, 22-12-2012, 21-01-2013 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
| 2025-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2025-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, Türkiye |
| 2024-2025, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
| 2018-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
| 2017-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Yozgat Bozok Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
| 2025-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2018-, Kalite Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2018-2024, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2024-2025, Reading & Writing, Lisans |
| 2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2024-2025, Reading & Writing, Lisans |
| 2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Reading & Writing, Lisans |
| 2023-2024, Reading & Writing, Lisans |
| 2022-2023, İleri İngilizce, Lisans |
| 2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2021-2022, Discourse Analysis and Language Teaching, Lisans |
| 2021-2022, Reading & Writing (Hazırlık), Lisans |
| 2021-2022, Main Course (Hazırlık), Lisans |
| 2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2020-2021, Mesleki İngilizce, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2019-2020, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2018-2019, Mesleki İngilizce II, Ön Lisans |
| 2018-2019, Speaking (Hazırlık), Lisans |
| 2018-2019, Mesleki İngilizce I, Ön Lisans |
| 2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2018-2019, Mesleki İngilizce III, Lisans |
| 2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Kitap) Innovative Practices to Improve EFL Reading Skills, 2023, Editör |
| Kayıt Yok |
| Üye, TESOL TÜRKİYE, 2025- |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | The Effect of Project Based Learning in Teaching EFL Vocabulary to Young Learners of English: The Case of Pre-school Children | 1 | 0 | 0 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
| 2 | The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| 3 | Handbook of Research on Fostering Social Justice Through Intercultural and Multilingual Communication | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 5 | EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 6 | The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 7 | Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| (2014) "2211 Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Emrah Dolgunsöz
|
2017 - 2024 | 6 |
|
Zeynep Çetin Köroğlu
|
2023 | 3 |
|
Mustafa Yavuz Konca
|
2017 - 2023 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Samet Taşçı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Mehmet Tunaz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Hüsnü Ceylan
|
2023 | 1 |
|
Selma Deneme Gençoğlu
-
|
2023 | 1 |
|
Ufuk Özen Baykent
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Yıldız Turgut
|
2023 | 1 |
|
Güliz Turgut Dost
|
2023 | 1 |
|
İlknur Savaşkan
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Bengü Aksu Ataç
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2024 | 1 |
|
Ayşe Kızıldağ
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1445 |
| Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 20 | 135 | 30 | 10 | 150 | 190 | 440 | 80 | 20 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | 542 . | 417 . | 526 . | 533 . | 468 . | 450 . | 185 . | 486 . | 383 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | 324 . | 211 . | 303 . | 317 . | 250 . | 188 . | 56 . | 284 . | 229 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 80 . | 75 . | 23 . | 61 . | 74 . | 39 . | 22 . | 3 . | 64 . | 68 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 64 . | 63 . | 18 . | 54 . | 61 . | 34 . | 19 . | 3 . | 52 . | 54 . |
| Toplam Yayın | 0 | 1 | 2 | 6 | 4 | 2 | 7 | 10 | 18 | 6 | 2 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 8 | 1 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 6 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 6 | 4 | 4 | 1 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 6 | 4 | 4 | 1 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |