Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2014, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2014, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
Fransızca, YÖKDİL, 66, 2025/2 Yük, 2025 |
Fransızca, YÖKDİL, 63, 05 Kasım 2, 2017 |
Seminer, İngilizce Dersi Öğretim Programı Yöntem ve Teknikleri Semineri, Erzurum, Türkiye, 26-07-2010, 30-07-2010 |
Kurs, 1. Kademe Yardımcı Satranç Antrenör Yetiştirme Kursu, Erzurum, Tükiye, 12-04-2013, 21-04-2013 |
Seminer, Fatih Projesi Tanıtım ve Bilgilendirme Semineri, Erzurum, Türkiye, 28-02-2014, 28-02-2014 |
Seminer, Temel Fotoğrafçılık Eğitim Semineri-3, Erzurum, Erzurum, 22-12-2012, 21-01-2013 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2025-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2025-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, Türkiye |
2024-2025, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
2018-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Yozgat Bozok Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2025-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Kalite Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2018-2024, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Yabancı Dil II, Lisans |
2024-2025, Reading & Writing, Lisans |
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
2024-2025, Reading & Writing, Lisans |
2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Reading & Writing, Lisans |
2023-2024, Reading & Writing, Lisans |
2022-2023, İleri İngilizce, Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans |
2021-2022, Discourse Analysis and Language Teaching, Lisans |
2021-2022, Reading & Writing (Hazırlık), Lisans |
2021-2022, Main Course (Hazırlık), Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans |
2020-2021, Mesleki İngilizce, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil II, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce II, Ön Lisans |
2018-2019, Speaking (Hazırlık), Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce I, Ön Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
2018-2019, Mesleki İngilizce III, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Innovative Practices to Improve EFL Reading Skills, 2023, Editör |
Kayıt Yok |
Üye, TESOL TÜRKİYE, 2025- |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | The Effect of Project Based Learning in Teaching EFL Vocabulary to Young Learners of English: The Case of Pre-school Children | 1 | 0 | 0 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
2 | The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
3 | Handbook of Research on Fostering Social Justice Through Intercultural and Multilingual Communication | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
5 | EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 | The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
7 | Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2014) "2211 Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Emrah Dolgunsöz
![]() |
2017 - 2024 | 6 |
![]()
Zeynep Çetin Köroğlu
![]() |
2023 | 3 |
![]()
Mustafa Yavuz Konca
![]() |
2017 - 2023 | 2 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
![]()
Samet Taşçı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Mehmet Tunaz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Hüsnü Ceylan
![]() |
2023 | 1 |
![]()
Selma Deneme Gençoğlu
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ufuk Özen Baykent
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Yıldız Turgut
![]() |
2023 | 1 |
![]()
Güliz Turgut Dost
![]() |
2023 | 1 |
![]()
İlknur Savaşkan
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Bengü Aksu Ataç
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2024 | 1 |
![]()
Ayşe Kızıldağ
![]() |
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1406 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 20 | 135 | 30 | 10 | 150 | 190 | 440 | 80 | 20 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 496 . | 542 . | 414 . | 525 . | 530 . | 473 . | 449 . | 185 . | 473 . | 329 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | 324 . | 205 . | 301 . | 315 . | 253 . | 192 . | 57 . | 274 . | 194 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 80 . | 75 . | 24 . | 62 . | 74 . | 39 . | 22 . | 3 . | 64 . | 57 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 63 . | 64 . | 18 . | 55 . | 61 . | 34 . | 17 . | 3 . | 53 . | 43 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 2 | 6 | 4 | 2 | 7 | 10 | 18 | 6 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 8 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 6 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 6 | 4 | 4 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 6 | 4 | 4 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |