img
Dr. Öğr. Üyesi Fatma KİMSESİZ

Dr. Öğr. Üyesi Fatma KİMSESİZ

  • Fen Edebiyat Fakültesi
  • Mütercim ve Tercümanlık
  • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
57
Atıf
13
h-index
2
Proje
2
Google Scholar
Yayın
33
Atıf
121
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2014, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Araştırma Alanları
İngiliz Dili Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2014, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Kayıt Yok
Fransızca, YÖKDİL, 63, 05 Kasım 2, 2017
Seminer, Fatih Projesi Tanıtım ve Bilgilendirme Semineri, Erzurum, Türkiye, 28-02-2014, 28-02-2014
Kurs, 1. Kademe Yardımcı Satranç Antrenör Yetiştirme Kursu, Erzurum, Tükiye, 12-04-2013, 21-04-2013
Seminer, Temel Fotoğrafçılık Eğitim Semineri-3, Erzurum, Erzurum, 22-12-2012, 21-01-2013
Seminer, İngilizce Dersi Öğretim Programı Yöntem ve Teknikleri Semineri, Erzurum, Türkiye, 26-07-2010, 30-07-2010
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, Türkiye
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü, Türkiye
2017-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Yozgat Bozok Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2024-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2018-, Kalite Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2018-2024, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans
2023-2024, Reading & Writing, Lisans
2023-2024, Reading & Writing, Lisans
2022-2023, İleri İngilizce, Lisans
2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans
2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans
2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans
2021-2022, Discourse Analysis and Language Teaching, Lisans
2021-2022, Reading & Writing (Hazırlık), Lisans
2021-2022, Main Course (Hazırlık), Lisans
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans
2020-2021, Mesleki İngilizce, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans
2019-2020, Yabancı Dil II, Lisans
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce II, Ön Lisans
2018-2019, Speaking (Hazırlık), Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce I, Ön Lisans
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans
2018-2019, Mesleki İngilizce III, Lisans
2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
KİMSESİZ, F., Dolgunsöz, E. (2024) "Challenges in Teaching Four Skills of English to Young Learners: The Case at the Primary Schools in Turkiye (IN PRESS)", MEXTESOL Journal, (0)  
KİMSESİZ, F. (2024) "Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 9 (1) pp. 1-16 Link DOI   
Köroğlu, Z.Ç., KİMSESİZ, F. (2023) "‘New tricks to old dogs' The use of infographic for teaching grammar to EFL learners: A case study", Research in Pedagogy, 13 (2) pp. 278-287 Link DOI    
KİMSESİZ, F. (2023) "An Analysis of L1 Influence of Delexical Verbs Collocations on Turkish EFL Learners' Performances", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (39) pp. 702-723 [TR Dizin] Link DOI    
KİMSESİZ, F. (2023) "An examination of digitalized self-directed language learning practices of tertiary level EFL learners in Türkiye", Journal of Educational Technology & Online Learning, 6 (3) pp. 683-701 Link DOI   
KİMSESİZ, F. (2023) "An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners", Turkish Studies- Educational Sciences, 18 (3) pp. 925-943 Link DOI   
KİMSESİZ, F. (2023) "The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (2) pp. 124-140 Link   
KİMSESİZ, F. (2023) "Exploring EFL Teachers' Perceptions of Project-based Language Teaching in Turkiye", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (2) pp. 954-970 [TR Dizin] Link DOI    
KİMSESİZ, F., Köroğlu, Z.Ç. (2023) "Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 13 (2) pp. 24-34 Link    
KİMSESİZ, F. (2023) "The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (2) pp. 175-185 [TR Dizin] Link DOI    
KİMSESİZ, F. (2022) "EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture, 7 (2) pp. 2643-2655 Link DOI    
Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F. (2021) "Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 11 (4) pp. 1-10 Link DOI   
KİMSESİZ, F. (2021) "Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 24 (3) pp. 1195-1210 [TR Dizin] Link DOI     
KİMSESİZ, F. (2019) "The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey", Journal of Language and Linguistic Studies, 15 (4) pp. 1413-1425 Link DOI     
KİMSESİZ, F., Dolgunsöz, E., Konca, M.Y. (2017) "The Effect of Project Based Learning in Teaching EFL Vocabulary to Young Learners of English: The Case of Pre-school Children", International Journal of Languages Education, 1 (0) pp. 426-439 Link DOI    
KİMSESİZ, F. (2016) "Examining the Role of Imperative Sentences in Child Second Language Acquisition during a Limited of Time", Elixir International Journal, (0)   
Ataç, B.A., KİMSESİZ, F. (2024) "Critical Language Teaching Pedagogy as an Effective Strategy in English Language Teaching", 3rd AELTE International Conference "Unlocking the Potential: Inspirational Practices in Language Pedagogy" , Amasya, Türkiye, (Ekim 2024
KİMSESİZ, F. (2024) "EFL Learners' Perceptions on Reading Classic English Stories: Effects on Vocabulary, Reading Comprehension and Motivation", GLOBETS 8th International Conference on Education, Technology and Science , (pp. 30), Konya, Türkiye, (Ekim 2024
KİMSESİZ, F., Dolgunsöz, E. (2024) "Examining the Effectiveness of Print vs. Online Dictionary Use in EFL Writing: A Comparative Error Analysis Study", 3rd AELTE International Conference "Unlocking the Potential: Inspirational Practices in Language Pedagogy" , Amasya, Türkiye, (Ekim 2024
KİMSESİZ, F. (2024) "Human Translation vs. Artificial Intelligence Translation of Equivalent English-Turkish Proverbs: Accuracy and Nuance", 13th International ELT Research Conference , (pp. 183-184), Ankara, Türkiye, (Ekim 2024
KİMSESİZ, F. (2023) "An Analysis of Authenticity in Written Texts in English Coursebooks for A1 Level EFL Learners", 1st International Cappadocia ELT Conference (CapELT 2023) , (pp. 9), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2023
KİMSESİZ, F. (2023) "Touch the Sky through Total Physical Response with English Nursery Rhymes", 1st International Cappadocia ELT Conference (CapELT 2023) , (pp. 32), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2023
KİMSESİZ, F. (2023) "An Examination of ChatGPT Report on Teaching English as a Foreign Language to Young Learners", 3rd International ILTERG Conference , (pp. 42), Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023
KİMSESİZ, F. (2023) "EFL Learners’ Metaphorical Perspectives on English Language Learning and English Teachers in Turkey", 3rd International ILTERG Conference , (pp. 59), Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023
KİMSESİZ, F. (2022) "Comparative Analysis of Interlingual English-Turkish Proverbs in terms of their Equivalency: A cross- cultural Study", 6th International Conference on Research in Applied Linguistics ICRAL 2022 , (pp. 34-48), Amasya, Türkiye, (Aralık 2022 
KİMSESİZ, F., MESCİGİL, M. (2022) "Investigating the Cognate Awareness of EFL Teachers in Benefitting from Turkish-English Cognates in teaching English Vocabulary", International LET-In (LEarning & Teaching INnovations) Conference 2022 , (pp. 108-113), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
KİMSESİZ, F. (2022) "Investigating the Professional Identity of EFL Teachers in a Non-native Context", 6th International Conference on Research in Applied Linguistics ICRAL 2022 , (pp. 49-63), Amasya, Türkiye, (Aralık 2022 
KİMSESİZ, F. (2022) "The Perspectives of English Teachers on Teaching English as a Foreign Language at Preschool Level in Turkey", International LET-In (LEarning & Teaching INnovations) Conference 2022 , (pp. 137-144), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
KİMSESİZ, F., SOLMAZ, F. (2022) "The Beliefs, Attitudes, and Approaches of Parents on Teaching English to Young Learners at the Primary School Level", 2nd International Symposium on Social Justice in ELT : "Promoting Social Issues in Language Education" , (pp. 31), Sinop, Türkiye, (Ekim 2022
KİMSESİZ, F. (2022) "The Recent Challenges Confronted by Classroom Teachers in Teaching English to Young Learners", AELTE 2022 1st International Conference, 21st Challenges in ELT , (pp. 172-181), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2022 
KİMSESİZ, F. (2021) "An Examination of English -Turkish Proverbs in terms of Interlingual Equivalency Across Cultures", 5th International Conference on Research in Applied Linguistics , Bolu, Türkiye, (Kasım 2021
KİMSESİZ, F. (2021) "An Investigation on Learning English Proverbs in relation to the Reflection of Cultural Connection between English and Turkish Proverbs", 5th International Conference on Research in Applied Linguistics , Bolu, Türkiye, (Kasım 2021
KİMSESİZ, F. (2021) "EFL Teachers’ Self-Perceptions about teaching English proverbs in EFL classes: An intercultural study", International Congress of Language and Translation Studies , (pp. 36), Konya, Türkiye, (Kasım 2021
KİMSESİZ, F. (2021) "Illustrating Young Learners' Classes through Rebus Stories for Vocabulary Teaching", 1st International Foreign Language Education Symposium , (pp. 93), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2021
KİMSESİZ, F. (2020) "”Investigating EFL Teachers’ Burnout Levels: A Case Study”", 4th International Conference on research in Applied Linguistics ULEAD ICRAL 2020 , (pp. 8), Bursa, Türkiye, (Ekim 2020
Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F. (2020) "Do Bilingual Texts Work in EFL Classrooms: The Case of Teaching False Cognates", 4th International Conference on Research in Applied Linguistics- ULEAD ICRAL 2020 , (pp. 7), Konya, Türkiye, (Ekim 2020
KİMSESİZ, F. (2019) "The Sources and Relations of Foreign Language Listening Anxiety: A Case Study at Kırşehir Ahi Evran University", 3rd International Conference on Research in Applied Linguistics , (pp. 2), Konya, Türkiye, (Aralık 2019
Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F. (2019) "Noticing a new perspective: The effect of parallel texts on EFL vocabulary development", III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS (ICRAL 2019) , (pp. 54), Konya, Türkiye, (Kasım 2019
KİMSESİZ, F. (2019) "A Study on the Attitudes of Young Learners Towards Learning English as a Foreign Language", 5th Cukurova International ELT Teachers (CUELT) Conference , Adana, Türkiye, (Nisan 2019
KİMSESİZ, F. (2018) "An Investigation on the Effects of Turkish-English Cognates on Learner Motivation in Reading Comprehension in EFL Classes", 2nd International Conference on Research in Applied Linguistics, , (pp. 26), Malatya, Türkiye, (Kasım 2018
KİMSESİZ, F. (2018) "An Analysis on Errors of Turkish EFL Students’ Written Texts", 2nd International Black Sea Conference of Language and Language Education , Sinop, Türkiye, (Ekim 2018
KİMSESİZ, F. (2018) "Contributions of Turkish- English Cognates to Vocabulary Teaching in EFL", Cukurova University ELT Conference , Adana, Türkiye, (Nisan 2018
KİMSESİZ, F. (2017) "The Effect of Project Based Learning in Teaching English to Pre-School Children", 5th International Western Cultural and Literary Studies Symposium , (pp. 44), Sivas, Türkiye, (Ekim 2017
Tunaz, M., Savaşkan, İ., Baykent, U.Ö., Kızıldağ, A., Gençoğlu, S.D., Turgut, Y., Dost, G.T., Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F., Taşçı, S., Ceylan, H. (2023) "Innovative Practices to Improve EFL Reading Skills", Ankara/Türkiye : Nobel Publishing, ISBN: 978-625-397-481-7 
KİMSESİZ, F. (2021) "Exploring & Teaching English as a Foreign Language to Young Learners- An Activity Based Guide", Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, ISBN: 978-625-439-193-4  
KİMSESİZ, F. (2024) "EFL Learners' Digitalized Practices in Promoting Vocabulary Learning at the Higher Education Level", Kitap: Fostering Foreign Language Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 260 / 280, ISBN: 9798369303535 
KİMSESİZ, F. (2023) "The use of authentic materials in English as a foreign language instruction", Kitap: Conceptual Change Theories and Practice Examples in Education, Fransa : Livre De Lyon, Bölüm Sayfaları: 115 / 132, ISBN: 978-2-38236-596-0 
Köroğlu, Z.Ç., KİMSESİZ, F. (2023) "Use of Game-Based Teaching and Learning to Foster Intercultural Communication in English Language Education", Kitap: Handbook of Research on Fostering Social Justice Through Intercultural and Multilingual Communication, Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 139 / 161, ISBN: 9781668450833 
KİMSESİZ, F. (2023) "Concept Mapping Learning Strategy in Advancing Reading Comprehension of English as a Foreign Language Learners", Kitap: Innovative Practices to Improve EFL Reading Skills, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 197 / 221, ISBN: 978-625-397-480-0 
KİMSESİZ, F. (2023) "The Implementation of Video Blogging (Vlogging) through Task-based Language Teaching in Improving Speaking Performance of EFL Learners", Kitap: International Research in Educational Sciences VI, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 93 / 118, ISBN: 978-625-6489-14-1 
KİMSESİZ, F., Konca, M.Y. (2023) "Teaching EFL vocabulary to young learners at the preschool level through PBL", Kitap: Unpackaging Theory & Practice in Educational Sciences, : Livre De Lyon, Bölüm Sayfaları: 37 / 56, ISBN: 978-2-38236-563-2 
KİMSESİZ, F. (2022) "Advancing Reading Skills and Vocabulary Retention Through Rebus Short Stories in Teaching EFL to Young Learners", Kitap: A Comtemporary Perspective on English Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 115 / 134, ISBN: 978-625-427-447-3 
KİMSESİZ, F., TAŞ, S. (2022) "A Practical Frame: Infographics in Advancing Reading Skills in EFL Classes", Kitap: A Contemporary Perspective on English Language Teaching, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-427-447-3 
KİMSESİZ, F. (2022) "A Comparative Analysis of English- Turkish Cognates and False Cognates in Teaching EFL Vocabulary", Kitap: Challenging Issues in Language Teaching and Learning, Türkiye : Eğiten kitap, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-8420-85-2 
KİMSESİZ, F. (2018) "Project Based Language Learning and Its Contribution in Speaking Skills of Learners", Kitap: Current Pathways in Foreign Language Teaching, Konya/Türkiye : Çizgi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 85 / 93, ISBN: 978-605-196-235-1 
KİMSESİZ, F. (2018) "Digital Storytelling and Its Contribution in Speaking and Writing Skills of Students", Kitap: Current Pathways in Foreign Language Teaching, Konya/Türkiye : Çizgi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 119 / 130, ISBN: 978-605-196-235-1 
KİMSESİZ, F. (2018) "Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme", Kitap: Her Yönüyle Yabancı Dil Üzerine Araştırmalar II, Konya/Türkiye : Çizgi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 39 / 52, ISBN: 978-605-196-236-8 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Innovative Practices to Improve EFL Reading Skills, 2023, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2014) "2211 Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Emrah Dolgunsöz
Bayburt Üniversitesi
2017 - 2024 7
Zeynep Çetin Köroğlu
Aksaray Üniversitesi
2023 3
Mustafa Yavuz Konca
Atatürk Üniversitesi
2017 - 2023 2
-
2022 1
-
2022 1
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2022 1
Samet Taşçı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2023 1
Mehmet Tunaz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2023 1
Hüsnü Ceylan
Trakya Üniversitesi
2023 1
Selma Deneme Gençoğlu
-
2023 1
Ufuk Özen Baykent
Bursa Uludağ Üniversitesi
2023 1
Yıldız Turgut
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
2023 1
Güliz Turgut Dost
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
2023 1
İlknur Savaşkan
Bursa Uludağ Üniversitesi
2023 1
Bengü Aksu Ataç
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2024 1
Ayşe Kızıldağ
Aksaray Üniversitesi
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
325.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
158.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
34.
1066 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İngiliz Dili Eğitimi 1066
Anahtar Kelimeler İngiliz Dili Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 20 95 30 10 150 190 340 92
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 491 . 527 . 451 . 511 . 519 . 478 . 435 . 274 . 325 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 333 . 333 . 252 . 301 . 315 . 246 . 187 . 97 . 158 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 72 . 71 . 28 . 58 . 71 . 33 . 17 . 6 . 34 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 59 . 61 . 23 . 50 . 58 . 28 . 14 . 5 . 26 .
Toplam Yayın 0 1 2 5 4 2 7 10 17 7
Toplam Makale 0 1 1 0 1 0 2 1 8 2
Toplam Kitap 0 0 0 2 0 0 1 3 5 1
Toplam Bildiri 0 0 1 3 3 2 4 6 4 4
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 1 0 0 0 1 1 4 2
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 1 0 4 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 2 0 0 0 3 5 1
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 3 3 2 4 6 4 3
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri