Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Dr), 1996, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1995 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 1983, 1988 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Dr), 1996, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1995 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 1983, 1988 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 80, Bahar, 1999 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
2017-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2012-2016, Doçent, Tam Zamanlı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2004-2012, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2000-2004, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
1993-1999, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Enstitü Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2019-2022, Dekan, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2017-2021, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2015, Bölüm Başkanı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye |
2008-2011, Dekan Yardımcısı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye |
2007-2010, Enstitü Müdür Yardımcısı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye |
2005-2007, Bölüm Başkanı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye |
Sultan Özerden, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Çatışma Eylem Stilleri ve Öğretmenlerin Örgütsel Dayanıklılık Algıları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kübra Nur Buzlu, Yüksek Lisans, ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL KIRILGANLIK VE ÖRGÜTSEL ANOMİ ALGILARI (AĞRI İLİ PATNOS İLÇESİ ÖRNEĞİ), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mehmet Kılıç, Doktora, EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DNA VE ÖRGÜTSEL DEĞİŞİME YÖNELİK TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİDE LİDERLİK TARZININ ROLÜ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mevlüt Uygur, Doktora, Eğitim kurumlarında öğretmenlerin örgütsel iklim algıları üzerinde etkili olan örgütsel davranış faktörleri: Bir meta analiz çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Nimet Adalı, Yüksek Lisans, İlk ve ortaöğretim kurumları öğretmenlerinin denetim odağı ve motivasyon algıları (Kırşehir örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hande Ataç, Yüksek Lisans, OKULÖNCESİ DÖNEMDE AİLE İÇİ İLETİŞİM VE SOSYAL BECERİ GELİŞİMİ KONUSUNDA VELİ ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Buse Hökelekli, Yüksek Lisans, İlkokul yöneticilerinin otomatik düşünce sıklıkları ve öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki (Nevşehir örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Volkan Köksal, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin okul yöneticiliğine yönelik tutumları ve öğretmenlik mesleği öz-yeterlik inançları (Kırşehir örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Musa Şahin, Yüksek Lisans, Milli eğitimde görev yapan yönetici ve öğretmenlerin 2023 Eğitim Vizyon Belgesi konusundaki görüş ve düşünceleri (Kırşehir örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Rabia Taşdemir, Yüksek Lisans, İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel kültür ve motivasyon algıları (Nevşehir örneği), Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
İsmail Adıgüzel, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Sare İpek, Yüksek Lisans, Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetimi öz-yeterlik inançları ve mesleki tutumları (Rize ili örneği), Avrasya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Lokman Semiz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin medya okuryazarlığı yeterlikleri ve medya okuryazarlığı dersini yürüten öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Semra Ersoy, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında yönetici ve öğretmenler arasındaki iletişim sorunları (Van ili örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2006, (Asıl Danışman) |
Rezzan Uçar, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin MEB hizmet içi eğitim uygulamalarına ilişkin görüşleri (Van ili örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2005, (Asıl Danışman) |
Fedai Coşkun, Yüksek Lisans, Askeri yöneticilerin dönüşümcü liderlik özellikleri (Doğu Anadolu bölgesi örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2005, (Asıl Danışman) |
Yakup Alhan, Yüksek Lisans, İlköğretimde okul merkezli yönetimin uygulanmasına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2004, (Asıl Danışman) |
Nihat Gülpınar, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında değişime karşı direnişin giderilmesinde eğitim yöneticilerinin yeterlik düzeyleri (Van il örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2004, (Asıl Danışman) |
Emine Gülsemin Görgin, Yüksek Lisans, İlköğretim yöneticilerinin çatışmaya bakış açıları ve çatışmayı yönetme biçimleri (Siirt ili örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman) |
İbrahim Sarı, Yüksek Lisans, Poliste stres yönetimi (Van ili örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman) |
Abdulsamet Tadik, Yüksek Lisans, Öğrenen okul liderliği, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman) |
Mustafa Karaağaç, Yüksek Lisans, İlköğretim birinci kademe öğretmenlerinin çocuk gelişimi alanındaki yeterlilik düzeyleri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2002, (Asıl Danışman) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Metaforu Algıları ve Okul Yöneticiliğine Yönelik Tutumları (Ahi Evran Üniversitesi Örneği) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
Uygur, M., İPEK, C. (2022) "Eğitim kurumlarında örgütsel iklim ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Haziran 2022) |
Köksal, V., İPEK, C. (2022) "Öğretmenlerin okul yöneticiliğine yönelik tutumları ve öğretmenlik mesleği öz-yeterlik inançları (Kırşehir örneği)", 3. Uluslararası 5 Ocak Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Adana, Türkiye, (Ocak 2022) |
İPEK, C. (2019) "Cinsiyetin Örgütsel Kültür Eğilimleri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", 6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 243-260), Şanlıurfa, Türkiye, (Aralık 2019) |
YAKAR, H., İPEK, C. (2019) "Felsefe Nedir? Filozof Kimdir? Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Değerlendirme", II. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu , (pp. 182-193), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2019) |
Uçar, R., İPEK, C. (2018) "Okul Kültürü ile Motivasyon Arasındaki İlişki", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
İPEK, C. (2017) "İllere Göre Genel Ortaöğretim İle Mesleki Ve Teknik Ortaöğretimde Öğrenci Oranları Ve İllerin Ygs/Lys Sıralamaları", IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 322), Ordu, Türkiye, (Aralık 2017) |
İPEK, C. (2017) "Örgütsel Kültür Konusunda yapılan Lisansüstü tezler", Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-8 (EYFOR 8) , (pp. 47-65), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
İPEK, C. (2017) "İllere Göre Genel Ortaöğretim İle Mesleki Ve Teknik Ortaöğretimde Öğrenci Oranları Ve İllerinYgs/Lys Sıralamaları", IX International Congress of Educational Research , (pp. 396-407), Ordu, Türkiye, (Kasım 2017) |
İPEK, C. (2017) "Örgütsel kültür konusunda yapılan lisansüstü tezler", Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu (Eyfor 8) , (pp. 355), Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
İPEK, C. (2016) "Eğitim yönetimi alanında 2000 2016 yılları arasında Türkiye de yapılan lisansüstü tezlerin konu edindiği eğitim kademelerine göre dağılımı", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 1059-1067), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016) |
İPEK, C. (2016) "Öğretmen adaylarının öğretmen metaforu algıları ve okul yöneticiliğine yönelik tutumları Ahi Evran Üniversitesi örneği", 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
İPEK, C., BALAY, R. (2016) "Sınıf gözlemi", Kitap: Öğretim Denetimi Uygulama Araçları ve Kavramlar, Ankara/Türkiye : Pegam A kademi, Bölüm Sayfaları: 103 / 177, ISBN: 978-1596672079 |
AYTAÇ, T., İPEK, C. (2014) "Eğitimde Yetenek Yönetimi", Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, ISBN: 978-605-133-873-6 |
İPEK, C. (2022) "Dünyada ve Türkiye'de Göçmen, Mülteci ve Sığınmacılara İlişkin Demograf,k Göstergeler", Kitap: Kapsayıcı Eğitim; Göçmen, Mülteci ve Sığınmacıların Uyumu ve Eğitim Politikaları, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 33 / 62, ISBN: 9786258187908 |
İPEK, C. (2021) "Kadın ve aileye ilişkin başlıca kavram ve kuramlar", Kitap: Kadın ve Aile, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 2 / 54, ISBN: 978-625-439-860-5 |
İPEK, C. (2021) "Kariyer yönetimi araçları bağlamında eğitimde mentörlük ve koçluk", Kitap: Kariyer Planlama ve Geliştirme, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 147 / 186, ISBN: 978-605-170-609-2 |
İPEK, C. (2021) "Sanal sosyalleşme ve örgüt yönetimi", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcı’ya Armağan, Ankara/Türkiye : Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 151 / 163, ISBN: 978-605-136-509-1 |
İPEK, C., TUNÇ, S.E. (2020) "Eğitimde bilişim hukuku", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 307 / 366, ISBN: 978-625-7880-58-9 |
İPEK, C., TUNÇ, S.E. (2020) "Eğitimde Bilişim Hukuku", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 307 / 366, ISBN: 978-625-7880-58-9 |
İPEK, C., Mazlum, A.A. (2020) "Etkili Okul İçin Okul Kültürü Oluşturma", Kitap: Eğitim Ortamlarında Nitelik, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 53 / 62, ISBN: 978-605-170-433-3 |
İPEK, C. (2020) "Okul Kültürü ve Etkili Okul", Kitap: Eğitim Ortamlarında Nitelik, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 11 / 28, ISBN: 978-605-170-433-3 |
İPEK, C. (2020) "Dünyada ve Türkiye’xxde Üniversitelerin Gelişimi ve Geleceği", Kitap: Prof. Dr. Hüseyin Korkut’a Armağan: Eğitimde 58 Yıl, Ankara : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 18 / 30, ISBN: 978-605-170-465-4 |
İPEK, C. (2019) "Eğitim Politikaları", Kitap: Eğitim Vizyonumuz Üzerine Tartışmalar, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 34 / 36, ISBN: 978-605-241-821-5 |
İPEK, C. (2019) "Yükseköğretimde Uluslararası Branş Kampüs Uygulamaları ve Türkiye İçin Öneriler", Kitap: Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 76 / 104, ISBN: 978-605-241-826-0 |
İPEK, C. (2017) "Eğitimin ToplumsalTemelleri", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 47 / 74, ISBN: 978-605-5885-95-3/doi:10.14527/9786055885953 |
Özdem, G., İPEK, C., Demir, K., Titrek, O., Tunç, B., Taşdan, M., Aslanargun, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Memduhoğlu, H.B. (2017) "Duygusal zekâ ve liderlik", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 227 / 254, ISBN: 978-605-364-067-7 |
İPEK, C. (2017) "Kaos Kuramı ve Örgütsel Kaos", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 461 / 490, ISBN: 978-605-364-067-7/Doi:10.14527/9786053640677 |
İPEK, C. (2016) "Yönetim bilimindeki gelişmeler bağlamında eğitim yönetimi ve yeni üniversiteler", Kitap: Dünyada ve Türkiye de Üniversite, Bayburt/Türkiye : Bayburt Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 379 / 397, ISBN: 978605994512727 |
İPEK, C. (2016) "Yönetim teorileri", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 91 / 134, ISBN: 978-605-5885-29-8 |
İPEK, C. (2015) "Örgüt Kültürü", Kitap: Prof Dr İbrahim Ethem Başarana a Armağan Eğitimde 52 yıl, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 252 / 269, ISBN: 978-605-170-062-5 |
İPEK, C. (2010) "Okul örgütü ve okul liderliği", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, : Celepler Matbaacılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-88934-0-5 |
İPEK, C. (2010) "Kaos kuramı ve örgütsel kaos", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, : Pegem Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-364-067-7 |
İPEK, C. (2009) "Eğitimin Toplumsal Temelleri Eğitim Bilimine Giriş", : Pegem Yayınları, ISBN: 978-605-5885-95-3 |
İPEK, C. (2008) "Yönetim Teorileri Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi adlı kitapta bölüm", : Pegem Yayınları, ISBN: 978-605-5885-29-8 |
İPEK, C. (2007) "Etkili öğrenme çevresi oluşturma ve sürdürme Eğitim Psikolojisi kitabında bölüm", : Lisans Yayıncılık, ISBN: 978-9944-5611-9-8 |
İPEK, C. (2007) "Güney Kore Eğitim Sistemi", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, : Pegem Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-9944-919-67-8 |
İPEK, C. (2007) "Okullarda şiddet Bağlamında İlköğretim Programına Konan Medya Okur-yazarlığı Dersi", Kitap: Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu, : Hegem Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-9944-474-16-0 |
İPEK, C., Memduhoğlu, H.B. (2007) "Sınıf Yönetimi kitabında bölüm", : Grafiker Yayınları, ISBN: 978-975-6355-28-2 |
İPEK, C. (2004) "Öğrenen örgütler ve örgüt kültürü Öğrenen Örgütler adlı kitapta bölüm", : Sandal Yayıncılık, ISBN: 975-6424-03-6 |
İPEK, C. (2003) "Sınıf ortamında öğretmen Sınıf Yönetimi Kitabında Bölüm", : Mikro Yayıncılık, ISBN: 975-8436-26-0 |
İPEK, C. (2000) "Örgütsel çatışma ve çatışma yönetiminde uygulanabilecek örgüt geliştirme aracıları", Kitap: Örgütsel çatışma ve çatışma yönetiminde uygulanabilecek örgüt geliştirme aracıları Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar Uygulamalar ve Sorunlar adlı Kitapta Bölüm, : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 975-6959-23-2 |
İPEK, C. (2000) "Örgütsel çatışma ve çatışma yönetiminde uygulanabilecek örgüt geliştirme aracıları Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar Uygulamalar ve Sorunlar adlı Kitapta Bölüm", : Anı Yayıncılık, ISBN: 975-6959-23-2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Übiversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Eurasia Social Sciences, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Sakarya University Journal of Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Asia Pasific Educational Review, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Pakistan Journal of Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eurasian Journal of Educational Research, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS), 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Pakistan Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Enes Gök
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2021 | 3 |
Adem Beldağ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 3 |
Ali Faruk Yaylacı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 3 |
Harran Üniversitesi
|
2010 - 2016 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 2 |
Ahmet Tekbıyık
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 2 |
Fatih Camadan
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 2 |
Rezzan Uçar
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Mevlüt Uygur
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Yahya Altınkurt
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Cem Topsakal
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Ali Rıza Terzi
Balıkesir Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Ömer Faruk Ursavaş
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Murat Taşdan
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Engin Aslanargun
Düzce Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Osman Titrek
Sakarya Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Güven Özdem
Giresun Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Haci Yusuf Acuner
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Gökhan Kahveci
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Ali Rıza Saklı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kamile Demir
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Şule Bayraktar
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Seher Yarar Kaptan
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Kürşad Yılmaz
Dumlupınar Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ayşegül Atalay Mazlum
-
|
2020 | 1 |
İsmail Adıgüzel
-
|
2016 | 1 |
Rabia Taşdemir
-
|
2019 | 1 |
Sare İpek
-
|
2015 | 1 |
Uçar Rezzan
-
|
2006 | 1 |
Volkan Köksal
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 140 | 125 | 140 | 25 | 130 | 190 | 135 | 47 | 35 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 331 . | 379 . | 409 . | 519 . | 414 . | 341 . | 491 . | 578 . | 570 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 188 . | 224 . | 221 . | 322 . | 211 . | 163 . | 259 . | 324 . | 354 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 52 . | 68 . | 53 . | 117 . | 60 . | 43 . | 83 . | 131 . | 128 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 25 . | 28 . | 27 . | 64 . | 28 . | 18 . | 40 . | 64 . | 58 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 13 . | 9 . | 14 . | 31 . | 13 . | 9 . | 13 . | 32 . | 28 . | - |
Toplam Yayın | 7 | 7 | 9 | 2 | 6 | 6 | 4 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 6 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 3 | 2 | 0 | 2 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 5 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 3 | 2 | 0 | 2 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |